Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Ja, ik merk het ook aan Gijs dus. Die is echt wel toe aan school en het duurt nog een half jaar.... Hij wil graag een grote jongen zijn (behalve met zindelijk worden hihi). Het lijkt wel of hij in een week tijd weer zoveel heeft bijgeleerd! Niet te filmen...

Hij speelt heel graag met Ella, ze doen veel rollenspelen, maar dat doet hij ook alleen. Hele verhalen speelt hij na. Ella is vaak de juf, maar dat mag Gijs ook spelen en dan doet hij precies de juf van de psz na (omdat hij het begrip meester niet kent, is hij ook echt de juf!)

Hij was eerst heel erg van het puzzelen, maar dat kan hem nu niet bekoren. Hij houdt wel van spelletjes spelen en gek doen. Het is een schatje...

Krook; omdat Gijs zo goed wegsjeest met zijn loopfiets, dacht ik dat hij de zijwielen wel kon overslaan. Inmiddels (niet net geleden hoor) heb ik begrepen dat Gijs dingen niet oefent, hij moet het meteen kunnen. wie had dat hier ook?

Hij heeft vandaag wel (per ongeluk denk ik) op de wc gepoept, hij dacht dat hij een plas moest en toen "floep! poep!" (zijn eigen woorden).

Vandaag ben ik met Ella bij de oogarts geweest. Haar rechteroog is haar goede oog (geen sterkte), haar linker was nu luier dan eerst. Er zat 2 regels verschil in wat ze kon "lezen" op die kaart. Dat was te veel. Ze dacht eerst dat het glas een andere sterkte moest, maar dat was niet het geval. Nu moeten we weer gaan afplakken. Moet wel weer in mijn systeem...... Elke doordeweekse dag moet ze een uur plakken. Valt nog wel mee, maar wel jammer, het ging zo goed!

Ze moest gedruppeld worden en dat heeft ze keigoed gedaan. Ze kreeg in iedere hand een watje, ze zat op schoot, hoofdje achterover en de oogarts had haar verteld dat ze samen gingen werken. Zij de druppels en zodra er een druppel in haar oog zat, mocht ze gaan wrijven met het doekje. Zo grappig, want zo ging het precies! Ze ging bijna huilen, maar door de complimenten van de arts, niks aan de hand! Ze heeft de hele dag met haar zonnebril over haar gewone bril gelopen Ook Ella is een schatje....
whehe ris. Briljant. Floep poep! Roan is ook zo. Die oefent ook niet. Zindelijk worden, fietsen enz. Wel geprobeerd hoor. Maar van oefenen werd hij alleen maar recalcitrant. En wat sneu voor Ella. Ik heb vroeger ook mijn oog af moeten plakken. Vreselijk vond ik dat!

@annie, Roan is daar nog niet zo mee bezig. Wel met letters herkennen, maar absoluut nog niet met lezen. Hij is ook echt nog wel op zijn plek in groep 1. Ben zo blij dat hij langer kleutert. Wat voor optreden had Mats trouwens?
Hoop geschreven hier, ik heb alles gelezen maar geen reageerzin.

Weinig gebeurd hier, lekker gewerkt, ben nu voorlopig even vrij, weekje vakantie, heerlijk.

Tegenvaller van vandaag was dat de monteur voor de vaatwasser nog een keer kwam, na donderdag deed dat ding het nog niet, maar hij blijkt dus lek te zijn. Reparatie kan, maar is erg duur, dus kunnen we beter een nieuwe kopen, want de oude is ook alweer een dikke vijf jaar oud en niet van een supermerk ofzo. Maar dat is dus wel even een tegenvaller. Nou ja, we moeten het er maar mee doen, het is niet anders.
Gisteren hebben we een logeerbed gekocht, de stiefkindjes van mijn zus willen wel eens komen logeren, nu kan het dus! We zagen ook mooie tuinstoelen, we hebben er een heleboel, maar allemaal net niet mooi (oud), kapot of niet stevig genoeg. We hebben ook een mooi tuinhuis met afdakje en dat zit zo lekker, als je goeie stoelen hebt . Dus manlief is gisteren 2x heen en weer gereden vanaf de woonboulevard Ziet er weer sjiek uit!

Mmmoi; onze kraan in de keuken is kapot, niet zo erg als afwasmasjien, maar toch even kijken wat de monteur morgen zegt.

Hij heeft een aantal jaar geleden ook onze badkamerverbouwing gedaan.

De schilder komt deze zomer ook het buitenwerk doen, onze slaapkamer krijgt een lik verf en een nieuw bed, dus we gaan hier kleine stapjes vooruit hihi. Maar dit zijn leuke dingen, kapotte dingen zijn niet grappig!

Verder niet veel te melden, Gijs morgen naar de psz (echt raar, want Ella en ik hebben vakantie). Ella wil haar haar laten knippen, maar ik vind het zo mooi als het lang is! We laten haar pony bijgroeien en dat is bijna gelukt, maar ja.. ik heb het afknippen nu al een maand of 4-5 kunnen rekken en ze wil echt niet meer.... Maar eens kijken of de kapper nog invloed kan uitoefenen (of een compromis, wel meisjes-haar maar dan niet te lang)... Zucht, eigenwijs ding!

Krook; Ella heeft al ruim een jaar afgeplakt, toen ging het goed vooruit en mochten we afbouwen. Helaas is dat niet goed geweest, dus nu begint ze weer. Ze denkt er zelf aan, 's morgens bij het ontbijt wil ze 'm op, als ze groot genoeg zou zijn, zou ze ze zelf uit de kast halen. Ik zet ze nu klaar naast haar bord.
Ik ben wel slecht in reageren de laatste tijd. Nu ook even snel op de mobiel aan het bijlezen.

@mmmoi: jij hebt volgens mij een hele leuke avond bij wicked, zag net de foto op fb. Ik wil er met een vriendin dus ik hoor graag of het een aanrader is.

Nu lekker de film op rtl5 verder kijken.
Hoi hoi,

nou, heb eigenlijk niet zoveel te melden. Gaat goed hier. Sverre is bezig met zindelijk worden, hij poept nu het liefst op de wc. Misschien dat dat toch nog goed gaat komen.

Mmmoi, wat een gedoe met jullie wasmachine.

Ris, hahaha, zou dat meisjeseigen zijn? dat ze zo precies weten hoe en wat ze willen qua haar, kleding enz? Mats en Sverre interesseert het geen drol.

Krook, Mats had een optreden van de BSO. Ze deden een soort van toneelstukje over een ziek dier in de dierentuin die een prik moest krijgen, alle andere dieren (Mats was bijvoorbeeld een beer) moesten ook een prik, maar ze waren erg bang. Toen ze zagen dat de verzorgster het goed voorhad met de dieren, durfden ze de prik te halen. Mats heeft 4 keer gebogen tijdens het applaus, hij vond het prachtig!
Rustig hier. Iedereen druk met van alles en de tijd gaat ook zo hard.

Babba, jeetje, Zach alweer bijna 1 jaar. Gaat hard zeg.

Wat gaan jullie eigenlijk allemaal doen met Koninginnedag? Wij gaan zoals vanouds met lieve vrienden naar de kleedjesmarkt. lekker koekeloeren, beetje rommel kopen.

Mats gaat dinsdag naar de BSO, woensdag is papa vrij.
Zo. Ik ben echt zo vreselijk bang. Een hele goede vriendin van mij heeft een grote afwijking aan de alvleesklier. Ze vrezen dat het kwaadaardig is. Ze is 10 weken zwanger. Ben zo bang!
Nee! Jeetje Krokus, wat erg!
Krook, neeee, dat zal toch niet echt waar zijn..wat afschuwelijk als dit inderdaad is wat het lijkt :(((. Wanneer hoort zij (en dus jij) iets? Jij ook veel sterkte!!
Sjonge, wat een bericht zeg..dat zet je wel even aan het denken..

Hier verder alles goed. Ik werk nu halve dagen en op zich gaat dat goed maar ik moet nog even niet denken aan uitbreiding van mijn uren. Morgen naar de bedrijfsarts terug (fijn persoon, heb ik goed contact mee). En nog steeds alle begrip op mijn werk (van collega's), zo superfijn. Van de week kennisgemaakt met degene die nu de baan heeft gekregen die ik had kunnen hebben. Heb er wel vrede mee, en het is een aardig mens dus prima. Mijn kans op werkgebied komt nog wel (of niet, en dan is het ook goed).
Ooooh Krook......heel veel sterkte....en ook heel veel sterkte voor je vriendin.

Fenna'tje is ziek. Heeft de hele nacht liggen overgeven. En ze ligt nu total loss te slapen. Ik ga zo ook nog even een uiltje knappen en Lief uit bed gooien. (die ligt dus ook nog steeds te maffen)

Straks weer werken tot vanavond 22.30......en daarna VAKANTIE!!!!
Oh nee, Krook, wat erg......Ik hoop dat het mee valt...ik hoop het heel erg.

Ringel, sneu voor je meisje. Vaak gaat het snel weer over. En beh je daarna lekker veel was gedaan...

Mirjam, succes bij de bedrijfsarts. En fijn dat er begrip is van je collega's. En jammer van die baan, maar net wat je zegt, zo iets kan gewoon nog vaak genoeg voorkomen. We zullen over een paar jaar toch heus wel weer eens gaan meemaken dat er meer banen, meer keuzes enz zijn??? Toch????

Mats is gisteravond uit zijn bed gevallen...niet zo bijzonder, ware het niet dat hij in een stapelbed slaapt. Ze waren aan het dollen en in 1 keer boem, wat een herrie....Hij heeft veel geluk gehad, paar blauwe plekken, zere duim en gisteravond had hij hoofdpijn. Voor de zekerheid om de zoveel uur hem gewekt. Maar het is allemaal meegevallen...Mijn hemel, wat was ik geschrokken. Meestal zijn ze meteen stil, maar er leek gisteren wel storm op komst zo druk waren ze....Ik denk wel dat ie er van geleerd heeft (dat zijn bed geen plek is om acrobaat te zijn bijvoorbeeld), maar niet op een leuke manier zo.
Ben ik ook weer even. Jasmijn had vandaag feest op school en vanmiddag zijn we in een speeltuin in een dorp in de buurt geweest. Lekker weer, wij een bakje koffie, de kids zich prima vermaakt, heerlijke middag!

Nu lekker vakantie voor het hele gezin min mijn man. Maandag is hij natuurlijk wel vrij en gaan we met vrienden de hort op zoals elk jaar. Jullie nog spannende plannen?

Verder....o ja van de week naar Wicked geweest voor mijn vriendins verjaardag, ze vond het een super leuke verrassing en de show was geweldig, ik kan hem iedereen aanraden, ik wil zelf ook nog wel een keer

Vanavond gaat mijn man de hort op met een vriend dus is de bank en de tv lekker voor mij, haha.

@Krokus: Wat een naar bericht zeg, weet je al meer?

@Annie: Wat een schrik, Mats zo erg gevallen, heeft hij er nu nog last van?

@Ringel: Beterschap met je meisje!

@Ris: En, wat is het geworden met het haar van Ella? Wij zijn gisteren ook allemaal weer geknipt, ik lekker kort bobline, Jasmijn alleen dode puntjes.

@Pebbles: Zoals ik al zei, Wicked is geweldig, en als die vriendin van je niet wil, wil ik wel met je mee!
Krook; wat een naar bericht!!!! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.... Heel veel sterkte!

Annie; lekker schrikken zo'n kind wat uit bed valt! Hopelijk doet hij zoiets niet nog een keer...

Mmmoi; Ella heeft uiteindelijk toch besloten dat er niet zo veel van haar haar af hoefde... De kapper stond al klaar met een boek met mooie korte koppies (bob-line, maar dan voor meisjes), maar ze wilde dat toch ook weer niet. Dus nu is het gewoon weer lekker goed geknipt. Morgen met Gijs, krullen kortwieken.

Wij zijn vandaag lekker naar de binnenspeeltuin geweest, kids hebben zich goed vermaakt en dat telt!

Nu ff met de man op de bank hangen
Ik heb vakantie en ik ben daardoor even helemaal uit m'n ritme...gek is dat.

Gisteren Fenna dus ziek, vandaag is Mayte de sjaak. Gelukkig is het een kortdurend iets, maar vervelend voor de dames is eht wel (Fenna is weer helemaal fit) Nu is het wachten wanneer Lief of ik ziek gaan worden (ga er maar vanuit dat wij dit virusje ook wel weer te pakken krijgen)

@Krook, weet je al iets meer?
Hier een heel rustige dag gehad. Spelletjes gespeeld, tv gekeken en gelezen. Nu is Thijmen bij Jasmijn op de kamer aan het 'logeren'. Tot nu toe is het nog kletsen, maar dit is zo goed voor de broer-zus band, dat we ze maar even laten gaan
nog geen verder nieuws. Dat het niet goed is, dat is bijna niet uit te sluiten. Ben helemaal verdoofd erdoor. Dinsdag horen we meer. Verder veel kiespijn. Ik hoop dat ik het volhoud tot dinsdag. Dan kan ik nl naar mijn eigen tandarts.

Iedereen zegt tegen me '"probeer positief te zijn, zet het van je af". Hoe kan zoiets nou. Dat lukt toch niet! Hoe kan ik het opbrengen om positief te zijn voor haar! Mochten jullie bidden, doe het aub voor haar.
Ik ben niet zo van het bidden, meer van de positieve energie.....

Hier de meiden weer helemaal beter en hun gezellige (ahum.....soms ook vervelende) zelf......

Mayte heeft tegenwoordig als tic dat ze begint te loeien als ze d'r zin niet krijgt...hoe dit nu weer de kop in te drukken. Plus dat de "grote zus" trekjes steeds vaker naar boven komen drijven (hoe irritant!)
Oh, wat heftig Krook, ik kan me voorstellen dat je het niet van je af kan zetten, hoe moet je dat doen in vredesnaam.

Vandaag een heerlijke dag gehad, we hebben het k abouterpad gelopen in N unspeet, compleet met rode wangen, kaboutermutsen en allemaal opdrachten, heel leuk.

Ook zin in morgen, vrienden komen, we hebben lekker oranjetompoucen in huis, en dan lekker rommel kopen en bij die vrienden eten. Super zin in!!!!
Ach, Krokus, wat een vreselijke onzekerheid. Kun je iets meer vertellen over deze vriendin? Ze is dus zwanger en ze kreeg gezondheidsklachten die ze niet kon verklaren? Ken je haar al lang? (gewoon om een beetje een beeld te krijgen). Heel veel sterkte en ik zal haar (en jou) in mijn gebeden gedenken.

Annie, klinkt goed, die wandeling van jullie. En morgen wordt vast ook een leuke dag. Hanna heeft ook zo'n zin in de vrijmarkt. Ze weet dat ze dan wat geld krijgt waarmee ze spulletjes kan kopen, en dat ze niet direct iets moet kopen wat ze leuk vindt, maar dat ze dan soms nog even verder moet kijken. Ze vindt het superspannend volgens mij ;). Het wordt in ieder geval mooi weer, geweldig! Voor de koninklijke familie lijkt het me wel heftig hoor; zo zonder Friso op stap, die nog steeds in coma ligt..

Ringel, hoe gaat het nu met Mayte's gezondheid? En met die van jou?
Krook; ik kan me voorstellen dat positief blijven nu heel lastig is. Het lijkt me zowaar onmogelijk.... En dan die onzekerheid.... Heel veel sterkte nogmaals! Dikke kus!
Zo, boel dingen geregeld deze ochtend; telefoon die maar niet komt (grrr, en ik wil hem zo graag...), uitvaartverzekering geregeld voor de jongens, niet leuk maar ja, en Sverre aangemeld voor een soort begeleidingstraject voor zijn gedrag/ motoriek..we zullen zien.

Gisteren heerlijke dag gehad, nu zo werken.

Krook, laat je weten hoe het is met je vriendin is?
De meiden zijn bij mijn moeder logeren. Lief en ik aan het schuren en klussen op zolder.....Pfffft. m'n hele neus vol met stof.

Krook.....hoe is het?
Het is rustig hier. Niet veel reageerden iedereen? Lekker van de vakantie aan het genieten?

Hier gaat alles zijn gangetje. Leuke koninginnedag gehad, veel gekocht op de rommelmarkt voor de kinderen. Daarna vooral op het strand in de zon gezeten, heerlijk. Gisteren bij mijn vriendin geweest en toen mocht haar dochter mee logeren. Ik heb haar alleen om 22 uur weer op laten halen, want de meiden bleven maar roepen met onzin en konden niet slapen. Jasmijn was om acht uur wakker vanmorgen en ligt nu in mijn bed tv te kijken. Thijmen is aan het spelen, die had honger en wilde zijn pap! Ik ga maar eens wat in huis doen, nu ze lekker bezig zijn allebei.

@Krokus: Ik ben ook benieuwd hoe het met je vriendin is. Laat je snel wat weten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven