Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Pfff, wij gaan naar bed, na een hele dag wassen, kots opruimen, slokjes drinken aanbieden, troosten en al een slechte nacht achter de rug hebben gehad, is het licht nu uit.

Mats heeft er ook nog koorts bijgekregen, echt de eerste keer dat hij echt echt ziek is. Sverre heeft ook buikgriep maar die kotst alles er uit, geeft geen kik en eet vrolijk verder.

Ouder worden brengt soms ook minder leuke kanten met zich mee, want Mats heeft op die manier ook alles gepareerd.

Mmmoi, beterschap, ook voor Thijmen!

Ringel heerlijk he, zo'n schoon fris huis! Kun je je zo lekker voldaan door voelen!
Daar zijn we weer. Toen we naar bed gingen nog even wat werk moeten verrichten omdat Sverre wel had gespuugd maar gewoon door was blijven slapen. Dus hem met moeite wakker gemaakt en samen met papa onder de douche terwijl ik de boel op ging ruimen.

Voor de zekerheid wekker gezet om te kijken of ze nog goed sliepen, ze waren heerlijk aan het slapen en ik heb nog snel was opgehangen en de machine weer laten draaien. Alle dekens, boxkleden, beddengoed van de jongens is nu weer fris. Ze hebben vanmorgen redelijk goed gegeten en gedronken. Tis nog niet helemaal over maar het ergste hebben we gehad!!!!

Nou, we gaan er weer met frisse moed tegenaan!!!!!

Ringel, zet je die foto's van jullie op de hyves?
@Annie, raar is dat he om het licht uit te doenen vervolgens weer aan te kunnen steken.

@Pebbles weer terug van weg geweest? Jullie waren toch een weekend weg?

en ik.......ik heb m'n eerste SOLLICITATIEGESPREK!!!!!!~!!! jihaaaaaw....... wel voor een baan van m'n laatste keus, maar toch. donderdag 18 februari om 12.15 sil it heve.

@Krook, hoe zijn je eerste werkdagen weer geweest? beejte je draai kunnen vinden?
Ringel wat spannend! Wat voor functie is het? Kun je dat hier omschrijven?

Eerste werkdagen waren heerlijk. Ben blij weer aan de slag te zijn.
Lief is net opgepiept voor een uitslaande woningbrand. Weird. Ik denk dat ze het goed vinden dat hij is gekomen, maar dat hi vooralsnog alleen mag kijken of weer naar huis komt. zal zo eens kijken op 112 Groningen.

De functie is als persoonlijk begeleider in een vrij nieuwe woonvorm waar mensen met een verstandelijke beperking in een appartementencomplex wonen samen met senioren. Leeftijd is van midden 20 tot een jaar of 75. en op alle niveaus van beperkingen.

Heb in het verleden wel eerder met vrij zwaar verstandelijk beperkten gewerkt maar of daar nog het 1 en ander van is blijven hangen?

Maar toch wel een beetje een euforisch gevoel (yeee ik ben wel leuk en goed genoeg om voor en met mensen te werken)
@Ringel: Leuk, spannend! Wanneer heb je het gesprek? Dan kan ik voor je duimen.

@Annie: De jongens nu weer helemaal beter? Wel een gedoe hè, als ze zo erg spugen. Een voordeel: alles in je huis is weer schoon

@Krook: Hoe gaat het met Roan en Jesper? Zag gisteren nog je topic, heeeeel herkenbaar.

Ik heb vanmiddag een cursus op mijn werk. Dus heeft de man een dagje vrij genomen. Heel relaxed opgestart vanochtend allemaal. Nu ga ik zo een bakkie doen bij een kennis, de kids blijven bij papa
en m'n kleinste meisje is vandaag alweer 1jaar jong!

Gisteravond (voordat Lief gepiept werd) nog alle slingers en ballonnen opgehangen en geblazen en vanochtend om 7.30 lag ze zelf al te zingen in bed.......(nog geen lang zal ik leven...maar iets van alle kleuren ofzo)

Kan het nog steeds niet echt bevatten geloof ik. Was ze vorig jaar nog zo'n versgeperst wurmpie, nu al een hele meid van 1. *zucht*
wat spannend ringel. En natuurlijk gefeliciteerd met je mooie meiske.

@mmoi, het gaat met Roan en Jesper apart hartstikke goed. Roan in de buurt van Jesper is echter geen goed idee. Hij wil er continu bovenop springen om kusjes te geven en laat zich niet sturen in het rustig doen. Wel lastig, want hij wil het zo graag. Heb al op verschillende manieren geprobeerd het uit te leggen aan hem. Hem zelfs een keertje hard op zijn buik geduwd als hij dat ook bij Jesper deed, of een voetje een beetje hard draaien. Lastig hoor, want ik zie hem teleurgesteld zijn, maar ben continu alert.

Hieperdepiep!!! Fenna is 1 jaar!

Van harte Ringel, raar he, bijna nog raarder dan Mayte die 1 werd. Je kleintje die al zo groot wordt!! Fijne dag vandaag!

Met de jongens gaat het weer goed. Ze zijn weer naar het KDV, eten en drinken weer normaal. Ze hebben zich er goed doorheen geslagen!!! Bikkels!

Krook, is het misschien een idee om Roan een pop te geven. Een pop die hij kan verzorgen, luier omdoen, aankleden enz. En als hij dan wil stoeien, dan pakt hij de pop maar.
Hoera voor Fenna!!! Alweer een heel jaar achter de rug.

Gefeliciteerd Ringel met je kleine meisje.

We zitten hier nog heerlijk in Tjechie en we hebben gewoon internet dus ik kan af en toe lekker even hier komen kijken.

Het heeft hier vandaag zoveel gesneeuwd dat de auto's echt uitgegraven moeten worden. Nu maar hopen dat het volgend weekend al wat beter is want dan moeten we weer naar huis kunnen rijden.

Het appartement is super mooi en de meiden hebben het erg naar hun zin. Ze slapen samen op 1 kamer (er is wel een kamer over maar ze wilden graag samen) en dat gaat bijna nog beter dan als ze ieder apart slapen.

Floor heeft een skiles gehad en het ging wel even goed maar na een tijdje had ze er genoeg van. Over een jaartje nog maar eens proberen.

We hebben gisteren een prachtig mooi stadje bezocht en vandaag heb ik weer skiles gehad (en gigantisch onderuit gegaan).

@ringel: gefeliciteerd met je gesprek. Nu nog even hopen dat je voor die andere baan ook wordt uitgenodigd.

Nu de kinderen even naar bed brengen en daarna lekker met een boekje op de bank.
@pebbs, dat klinkt heerlijk ontspannen zeg!

@annie, hij heeft een pop maar kijkt er niet naar om. Zal je tip eens introduceren, kijken of het wat is.
Hoera! Fenna alweer 1 jaar! Ik was het vanmorgen helemaal vergeten, maar ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben gehad Ringel!

Mijn schoonzus is nu aan het bevallen! Broer smste net dat er 3 cm was inmiddels. Spannend!

Verder weinig nieuws.

Leuk dat Pebbs even kwam buurten!
@mmmoi: spannend zeg. En grappig dat hij jullie op de hoogte brengt.

Hebben jullie dat ook gedaan tijdens de bevalling, mensen op de hoogte gebracht? Floor lag te slapen toen ik aan het bevallen was van Eva dus daar hebben we niemand voor hoeven bellen.

We hebben allebei de keren pas gebeld toen de bevalling achter de rug was.
Ringel, van harte met je kleine meisje! Wat gaat het hard he..

Pebbles, leuk dat je daar ook internet hebt. Jullie vermaken je dus wel?

Mmmoi, wat spannend...bijna dus weer een neefje of nichtje erbij? Zij hebben al een dochter toch?

Krook, lijkt me naar als Roan zo wild doet met Jesper. Dat speelt hier niet zo gelukkig; zoon is groot genoeg om te snappen wat er wel en niet kan (hoewel het ook hier wel eens mis gaat hoor..dan hoor ik Hanna opeens keihard huilen na 1 van zijn acties).

Vandaag gewerkt. Het werk is nog steeds leuk maar ik begin wel te balen van een collega. Zij is zooooooooooo stug, zegt geen boe of bah. Antwoordt 1-lettergrepig als je iets vraagt. Ze was altijd al stil maar nu hangt er zo'n sfeer van gespannenheid omheen..bweuh. Ik zit me soms echt te verbijten. Ik ben ook heus niet zo'n klets maar af en toe een paar minuutjes small talk moet wel kunnen dacht ik. Maar goed, wat zij kan, kan ik ook dus ik zeg nu ook maar niets meer dan nodig is. Volgens mij zit die collega nogal in de financiële shit en vindt ze haar baan ook al niet leuk, dus daar zal het wel door komen. Er is verder niets negatiefs gebeurd waar ik haar stugheid aan kan wijten, dus ik snap er niets van (maar baal wel..krijg soms de neiging hard te gaan gillen, dat gevoel tenminste). Nou ja, ik ben het nu weer kwijt bij jullie
Dubbel
@Mirjam, we weten al dat het tweede meisje wordt. ik vrees dat ik zelfs de naam al weet omdat schoon zus die een keer noemde, zij dacht dat die naam het niet zou worden omdat zij hem niet zo mooi vond, maar hij was broers favoriet. met kerst zei broer dat hij 'zijn' naam erdoorheen had.

@pebbs, toen ik van j beviel begon t eerste kerstdag bij mijn ouders en broer en s.zus waren er toen ook. vrienden van ons moest ik ook bellen want daar zouden we gaan eten. bij t. pasten mijn ouders op jas en die zullen mijn broer wel hebben gebeld. ik heb toen zelf mijn vriendin en schoonmoeder gebeld omdat we onverwacht naar het zkh gingen.
Dit hieronder was op mijn mobiel dus schoot niet echt op. Let ook niet op het ontbreken van interpunctie...

Schoonzus had half uur geleden 5 cm. Spannend dus, schiet nog niet heel erg op.
Oeh, Mmmoi, spannend dus!!!!

Mirjam, lastig zo'n collega. Ik werk in een team van 20 mensen. Met 3 andere meiden kan ik heel goed opschieten, we hebben altijd de grootste lol en doen ook wel veel dingen buiten het werk om. Het is heel natuurlijk als niet iedereen je even goed ligt, maar het lijkt me wel heel lastig als het je directe collega betreft. Een aantal banen geleden deelde ik een kamer met een jonge streng gereformeerde jongen (denk aan geen TV, geen radio, geen relatie buiten de kerk om enz) en een enorme playboy man. Ik kon het met die jongen heel goed vinden, we hebben nu nog steeds wel eens contactt.

Pebbs, waar zit je precies? Leuk dat het zo klikt met die meiden. Mats en Sverre slapen ook vaak op 1 kamer als we ergens anders slapen; gaat ook altijd goed!!!
Nog even op de valreep. Had etentje met collegae vorige werk. Leuk leuk. Vandaag had ik vrij, Aim wel naar KDV. En ik heerlijk alleen geshopt. Goed gelukt

Vanmorgen met Aimee naar cb geweest. Ogentest ging goed. Verder treintje maken met blokken en strepen en cirkels tekenen op papier. Lekker ding, ze werkte goed mee. Ben trots.

Aimee weegt nu 13,6 en meet 94,8 cm. Dus al bijna weer 95 cm.

Jullie kinderen waren al geweest. Hoe lang en zwaar waren ze ook al weer. Vind ik leuk om te vergelijken. Aimee is al lang niet meer de kleinste. Ella toch? En hoe zat het met Floor. Sinds maart is Aimee ruim 8 cm gegroeid.

Mmmoi: ben benieuwd, spannend.

Pebbles: ow heerlijk op vakantie. Wij over 1 week. Ben benieuwd of Aimee wil skien. Schat in dat ze nog net te jong is om vol te houden / door te zetten. Gaat jouw man alleen skien?

Mirjam: is niet fijn zo'n gesloten collega. Wat zeggen anderen er over. Zitten jullie altijd met 2en? En bespreekbaar maken is dat een idee?

Ringel: gefeliciteerd met je meisje Fenna. Wow 1 jaar.

Krokus: die Roan bijna Jesper geplet. Jesper kan later vast tegen een stootje met zo'n grote broer.

Fijn dat werken bevalt.

Annie: ziekenboeg bij jullie. Zijn de jongens goed opgeknapt. Hoe gaat het tussen jouw en man. Weer meer tijd voor elkaar inmiddels?
Goedemorgen,

Even snel, moet Jas naar de psz brengen zo, maar mijn nichtje is gisterenavond om kwart voor 12 geboren! Laatste stuk dus toch nog snel gegaan. Ze heet Tirza en verder weet ik er nog helemaal niks van, behalve dat ze gezond is en mijn schoonzus de bevalling goed aan kon. Ze moest vannacht blijven omdat ze niet kon plassen maar mijn broer haalt ze vanmorgen op, dus ik ga er rond 12 uur heen.

Doei!
goedemorgen allemaal.

Badankt voor felicitaties voor m'n grote kleine meid. Ik kan me echt nniet voorstellen dat ze alweer 1 is. Vorig jaar rond deze tijd zat ik al te mijmeren ooooo volgend jaar is ze alweer 1! Vooral de eerste maanden vond ik behoorlijk pittig....

Ik heb met Mayte volgens mij hier bijna een live verslag gedaan van de bevalling en we hebben vrienden van ons gebeld of ze ons naar het ziekenhuis konden brengen. Ook heb ik m'n moeder gebeld met de mededeling dat de bevalling aanstaande was.De rest hebben we pas gebeld op het moment dat Mayte ook echt geboren was. Met Fenna was m'n moeder hier om op Mayte te passen als het nodig was (we waren van plan om naar ziekenhuis te gaan en de buren waren op vakantie) maar dat werd allemaal anders dan gepland. Mayte is ook dwars door de bevalling heen geslapen en m'n moeder zat op de trap terwijl Fenna werd geboren en op het moment dat de placenta werd geboren was ze er wel bij (had nog nooit een placenta gezien) De volgende ochtend hebben we iedereen gebeld datFenna er was. Toevallig dat die ochtend ook een oud collega belde om te vragen hoe het ging en die kon dus meteen vertellen dat het allemaal alweer achter de rug was.

@Pebbels, jullie zijn dus een hele week lekker weg! En ik maar denken dat jullie een lang weekend weg zouden gaan.....(vond het al zo maf, om voor een weekend zo'n heel end te rijden)

@Mmmoi een is je schoonzusje al bevallen? Blijft spannend hoor.

maar ik moet de jongste even van een poep luier verlossen....later meer.
@mmmoi: gefeliciteerd met je nichtje! Is het de naam geworden die jij dacht?

@babba: Aimee wordt ook al groot zeg! Ik dacht dat ze kleiner was maar ze is dus aardig gegroeid. Ik denk dat Floor net zoiets is qua lengte en iets zwaarder. Net boven de 14 kilo gok ik.

Eva zal nog steeds wel rond de 9 kilo zitten, die groeit wel in de lengte maar weinig in de breedte.

Manlief en ik gaan om en om skieen. Niet heel gezellig maar we gaan ook niet zo lang.

@mirjam: lijkt me een hele vervelende situatie op je werk.

@ringel: dat zou wel heel lang rijden zijn voor een weekend inderdaad. Maar de week vliegt ook voorbij. Het is alweer donderdag.

@annie: we zitten hier: http://www.lipnolakeresort.nl/

In het zuiden van Tjechie.

Manlief is alweer aan het skieen en de meiden zijn lekker aan het spelen.
Oeps.... weer een verjaardag vergeten...

Lieve Fenna; alsnog van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!! ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad met papa en mama en Mayte!

Gijs is ziek (bronchitis) heeft ab-kuurtje en dat slaat goed aan.

Manlief is ziek en ik heb me ook ziekgemeld omdat ik de hele dinsdag veel te lage suikers had en knallende koppijn. Dus gisteren hele dag op bed gelegen en nu gaat het weer. Ella is naar het kdv want die had het hier wel gezien met al die zielige mensen (ze werd er zelf ook zielig van!)

Mmmoi; van harte met je nichtje! Tirza! Mooie naam vind ik.

Ga nu ff bakkie koffie zetten.

XXX
Oei, Mmmmoi´s stuk helemaal gemist toen ik vanochtend postte.

gefeliciteerd met je nichtje Tirza......(en ook op 3 februari....mooiere dag kun je, jeniet wensen toch) Och Mayte heeft weer eens aan het toetsenbord gezeten en nu zijn de meeste van m´n leestekens weer door elkaar gehusseld.

Ga ff met meiden naar de winkel....doeggies!
Ben net even bij Tirza wezen kijken. Haar hele neus stond scheef door het persen...arm meisje. Ze moet echt nog duidelijk uitdeuken, haha

Verder was het weer een wonder om te zien, en zoooo klein en Thijmen al zooooo groot! Met schoonzus ging het helaas een stukkie minder, die had heel erg veel pijn aan haar hechtingen dus we zaten samen een potje te janken, ook wel weer een vorm van leuk. Heb haar maar een paar minuten gesproken en toen lekker laten slapen.

Morgen heb ik een cursus vlakbij mijn broers huis en dan is mmman thuis bij de kids, dus dan kan ik lekker even langs gaan bij Tirza als de cursus voorbij is.

Ik vond het trouwens niet direct een mooie naam omdat ik een stagiaire heb gehad die heel vervelend was en die heette Thirza. Ik moest er wel even aan wennen maar daar heb ik wel de tijd voor gehad want dit was idd de naam die ik in mijn hoofd had...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven