Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
goedemorgen! Hier alles oke. Zit even in zwaar weer met lief. Beetje vermoeidheidsbonje denk ik. Onze kleinste gup was onrustig na de voeding. Arm kereltje. Hij heeft op een of andere manier altijd 's nachts erge kramp. Heb gekeken of ik oppas kon vinden voor vanavond, of ze tijdens het eten ergens te droppen zodat lief en ik even samen uit eten kunnen, maar schoonouders en schoonzus kunnen niet oppassen. Jammer maar helaas. Vlg keer beter.

Zojuist met Roan appeltaart gebakken. Dat soort dignen vindt hij super om te doen. Leuk is dat. Het keukentje wat hij voor zijn verjaardag heeft gekregen is een groot succes.

@mir, je bent wel heeeeel fanatiek hoor! Jammer dat het lopen niet goed ging.

Het sneeuwt hier loeihard! En daarbij stormwind. De natuur is wel mooi hoor!
ow, scherm stond lang open voor ik op verzenden drukte. Hoi mmoi en Ringel!

Roan reageert trouwens weinig op het lampje wat we met een timer ingesteld hebben. Jammer. Mss moeten we hem maar een keer op 4 uur zetten, zodat er in elk geval wel een stickermoment kan komen waardoor hij hopelijk de volgende keer wel stil is. Hij is nu altijd strak om 6 uur wakker.
He meiden,

Mmmoi, je zat dus echt in het donker met je lief. Gelukkig had je de kaarsen nog! Heb je bij het kaarslicht gelezen dan (of met een zaklamp?)? En de film "Millennium" heb ik wel gezien, was ook erg goed. Eigenlijk kijk ik geen films van boeken, maar misschien moet ik het andersom toch maar eens gaan doen ;), want iedereen raadt me die trilogie aan.

Krook, vervelend van het zware weer binnenshuis. Ja, dat geloof ik zo, dat het door de vermoeidheid komt. Je moet zeker ook nog even niet aan werken denken, met die gebroken nachten? Hopelijk gaat Jesper het binnenkort toch snappen, dat de nachten zijn om (door..) te slapen. En ik ben inderdaad lekker bezig met hardlopen en daarom baal ik ook van dit weer (en van het feit dat het voorlopig nog niet verbetert zoals ik me heb laten vertellen...volgens weerman Jan Visser heeft "deze winter zijn kruid nog niet verschoten"....bweh..heb het nu wel gehad met de sneeuw). Baal er ook van dat ik vaak met de metro naar het werk moet, fietsen is niet altijd verantwoord.

Ben lekker aan het handelen op MP trouwens. Vrijdag de maxi-cosi verkocht en vandaag weer veel kleertjes. Leuk, die opbrengst (net of het "extra" is, terwijl ik er natuurlijk meer aan heb uitgegeven..haha).

Ringel, hoe gaat het eigenlijk met Mayte en haar gezondheid?

En met jouw pols?

Annie, nog nieuwe onderzoeken in het vooruitzicht voor jezelf?

Doei weer.
he ladies,

@mir, ik ga over 3 weken weer beginnen. Op zich wel zin in, maar toch ook weer niet. Lekker dubbel.

Dames, ik heb even een flinke trap onder m'n achterste nodig. Ik ben zelf een beetje in een negatief cirkeltje aan het draaien. Heb een kort lontje. Ben snel geirriteerd en aan het zeuren richting man. Focus me op de negatieve dingen van Roan (niet slapen en bijbehorende vermoeidheid + lastig gedrag daardoor), terwijl het kereltje ook zo lekker bezig is tot een uur of drie. Want dan pas slaat de vermoeidheid toe bij hem. Ik vergeet gewoon te genieten van de leuke dingen en dat vind ik zo jammer van mezelf! Zit zelfs te denken of ik mss beter aan medicatie kan gaan, terwijl ik tegelijk vind dat het heel goed gaat. Hoe zet ik het knopje even om bij mezelf?

Pff, wel confronterend met jezelf om te constateren dat een groot deel van de onrust tussen man en mij aan mij ligt. Maar goed, het is aan mij om dat om te draaien en dat ga ik nu maar doen!
Hey krook; even bukken... schop-onder-je-achterste!

Ik herken toch wel wat van je verhalen. Hier is eten momenteel een drama... echt vreselijk! En niet omdat ik wil dat ze eten en het niet doen, maar gewoon; de hele sfeer als we aan tafel gaan is slecht. Ik prikkelbaar want honger (lage suikers vaak) en ik kan pas als laatste eten want ik heb het gevoel dat iedereen aan tafel altijd vanalles van me moet. En dat is niet zo en ik kan gerust eten, maar toch.

Besloten met manlief dta ij Gijs voor zijn rekening neemt en daar bemoei ik me niet mee, en ik doe Ella en daar bemoeit hij zich niet mee. Of het nou goed gaat of slecht. En we hebben nu al twee avondmaaltijden in bijna harmonie gegeten (dat is al beter dan in oorloggekrijs zoals het was...)

Even over het slapen van Roan 's middags. Ella heeft ook haar rust nodig. Ik ga met haar soms wel in strijd omdat ik vind dat ze moet slapen/rusten. Ik win dit wel trouwens, ik onderhandel niet, ze moet. Maar... ze mag van mij ook gerust in bed liggen zingen of kletsen of een boekje pakken. Ze heeft ook tijd nodig om even bij te komen van alles wat ze heeft gedaan en dat gaat het beste in haar bed. Ik weet niet of je dat zo aan Roan zou kunnen uitleggen? En de volgende is mss wat lastiger, maar als Jesper slaapt, kun je dan niet samen met Roan in jullie bed gaan liggen. Ook dan zal hij mss niet slapen, maar hij kan wel dingen verwerken in de rust vna een slaapkamer.

Als je het niks vindt, niks mee doen, ik probeer wat dingen te verzinnen voor je, waar je hopelijkwat aan hebt!

Hoop dat ik niet te hard geschopt heb, ik vind ook dat je het goed doet (en als je niet aan de medicijnen wilt; niet doen). Mss kun je nog tips inwinnen bij een centurm voor Jeugd en Gezin? (wil ik zelf ook gaan doen ivm het eten hier).,

Ga nu nog ff snel mijn collega bellen om te zeggen dat ik niet weet hoe de klas erbij ligt omdat ik ziek was....

Doei!
Krook, geen schop onder je kont maar een aai over je bol. Iedereen heeft dit wel eens, net wat Ris zegt. Het is herkenbaar en het is zo weer voorbij. De punten die Ris aangeeft is ook mijn advies. Alleen gebruik ik niet de 'je-moet-techniek' maar geef ik aan dat Mats niet perse hoeft te slapen maar ook mag lezen, spelen, zingen enz, mits hij maar op bed blijft liggen. Bij ons werkt dit heel goed.

Mirjam, hahahaha, op zaterdagavond in de sneeuw gaan rennen, actieveling. Ik zou dat niet kunnen, ik zat met lief heerlijk met een borreltje op de bank, kachel aan, kaarsjes aan, gezellig! Die sneeuw vijd ik ook fijn, ben een echt wintermens. Weet je wat nu een goede oefening is? Met een kinderwagen door de sneeuw heen ploegen of met een slee rennen. Hahahaha

Mmmoi, 3 uur in het donker, kan me voorstellen dat dat even anders is. Ik wil die boekeen ook graag lezen, maar eerst nog even Harry Potter!!!!!!
@krokus: misschien is het juist weer fijn om te gaan werken. Ik merkte de afgelopen weken, toen ik vakantie had, aan mezelf dat mijn lontje ook korter wordt. Je zit de hele dag en nacht met kinderen aan je hoofd en aan je lijf. Ik merk aan mezelf dat ik een leukere moeder ben op mijn vrije dagen als ik de andere dagen gewerkt heb.

Hier een lekker luie zondag gehad. Floor heeft zelfs de hele dag in haar pyjama gelopen, dat was nog niet eerder gebeurd. Ze is nog wel buiten geweest om in de sneeuw te spelen met de buurjongen maar toen heeft ze haar ski kleren over haar pyjama aangehad.

@mirjam: ik baal ook van die sneeuw nu het net zo lekker ging met hardlopen. Ik ben nog steeds niet verder dan les 17 maar durf nu niet goed te gaan lopen. Heeft vooral met mijn bekken te maken.

Maar het wordt vanzelf ook weer voorjaar en dan kunnen we maanden lang zonder problemen alles inhalen.

@mmmoi: een knus avondje dus gisteren? Lijkt me best lekker maar het komt er eigenlijk nooit van om gewoon een avondje alles uit te doen en een boek te pakken.

Nu je de naam van het boek zegt weet ik trouwens wel wat je bedoelt. Ik hoor wel of het aanrader is als je hem uit hebt.
Wat Annie en Ris zeggen helpt hier ook vaak goed...ze hoeft niet te slapen, maar ze mag. (dan blijft het eigen beslissing of ze d'r ogen toe doet of niet) een boekj lezen of met de knuffels kletsen is ook prima, mits ze Fenna maar niet wakker gilt. Voor dat doel ook wat speelgoed op d'r kamer gezet, zodat ze daar mee kan spelen.

Lief doet net alsof ik gek ben, sinds we google chrome hebben als internetbrowser is het een heel gedoe om favorieten op te slaan. Heb ik 2 mapjes met vacatures, waarvan Lief zegt dat hij er 1 heeft verwijderd (niet dus) en ik doe steeds braaf hoe hij het uitgelegd heeft (url kopieren, dit aanklikken zus aanklikken) maar dan staat de vacature die ik wil bewaren opeens bij het mapje wat hij dus niet verwijderd heeft en krijg ik een stroom woordenkots naar m'n hoofd geslingerd dat ik het een stom rund ben wat internet betreft. (terwijl het zijn schuld is, want mapje niet goed verwijderd.....stomme pieperdepiep)

heb er geen zin meer in hoor....ben dus nu ff aan het soggen (sollicitatie ontwijkend gedrag) blegh.
Ha, las mijn eigen post nog terug...mijn schoonouders waren niet thuis (gelukkig eerst gebeld) dus Thijmen is niet op de slee geweest, maar in de wagen. Mét fleeceplaidje en de zak die er normaal al in zit en hij lag heerlijk te tukken! En op deze manier naar míjn ouders gewandeld, na eerst bij mans oma langs te zijn geweest.

We hebben behoorlijk veel gewandeld vandaag en Jasmijn zat continu op de slee. Ook nog een paar keer van een helling gegleden, dat ging ook erg leuk en dat vond Jasmijn nog het leukste natuurlijk. Het kan niet hoog en eng genoeg, en mijn man gaat daar heerlijk in mee, terwijl ik dan niet durf te kijken omdat ik het eng vind...haha!

Schiet me ineens in mijn gedachten, maar we hebben toch een datum afspraak (vaste datum) voor een meeting staan? Of dat wilden we, maar is nog niet gelukt? Wanneer is dat??? Ik ga nl. de eerste week van mei met vrienden naar CP (ja, heb ik al verteld ja, maar heb er zo'n zin in!) en ik hoop niet dat dat tegelijk valt.

Zomervakantie is nog niet geboekt hier, jullie? Ik kan maar niet beslissen en de man blijft het liefste gewoon thuis...maar ik helemaal niet!

Iets anders dat ik al verteld heb maar dat is al een poos geleden en daar verheug ik me ook op: mijn broer en schoonzus krijgen over een week of 3 hun 2e dochtertje!!! Spannend en leuk, en ik heb lekker in de uitverkoop al mooie kleertjes voor haar gekocht

@Pebbs, wij moeten snel een datum prikken, de man vindt het ook leuk om mee te komen, misschien kunnen we naar een binnenspeeltuin ofzo, iets wat de mannen ook nog wel leuk vinden? Striptent gaat hij vast geweldig vinden maar de kids wat minder, haha, en ik alleen als er ook mooie mannen zijn Tja, en een strandtent zit niet bij jullie in de buurt, maar zoiets als bij ons toen was natuurlijk geweldig voor alle partijen. Is er geen leuk bos met pannenkoekenrestaurant ofzo in de buurt?!? Ik noem maar een zijstraat.

@Krokus, ook van mij een knuffel. Het valt ook allemaal niet mee. Je was altijd al bang om bij een 2e baby je weer rot te gaan voelen en het zal toch niet zo zijn dat dat nou gebeurt, terwijl Jesper volgens mij een schattie is?! En bij ons is er ook een periode geweest dat Jasmijn niet wilde slapen, de overgang zeg maar van middagslaapje naar zonder slaapje, en vanaf dat moment heb ik haar na de lunch altijd eventjes voor de tv gezet. Een rustig filmpje (dvd, kan je zelf kiezen ipv tv programma) en haar knuffel erbij en dan laadt ze toch even op. We doen het nog steeds, en ik moet zeggen, het werkt prima. Mag dan niet pedagogisch zijn maar verder kijkt ze eigenlijk geen tv (alleen heeeel soms 's morgens even) en daardoor geniet ze er ontzettend van. Eén keer in de zoveel tijd leg ik haar ook nog even in bed hoor. Geen discussie, we gaan gewoon slapen. Ook niet lezen, spelen oid want dan weet ik zeker dat ze dat gaat doen en niet gaat slapen. Dat gebeurt alleen op de dagen dat ze al een beetje slaaptekort heeft ('s nachts wakker geweest ofzo, of laat naar bed), vroeg wakker was, een heel drukke ochtend heeft gehad ofzo, waardoor ik aan haar oogleden al kan zien dat ze slapen moet (hangen dan helemaal bij haar) en haar gedrag erg ADHD like wordt. Meestal begint zij wel een discussie waarin ze altijd aanvoert dat ze NIET moe is en NIET wil gaan slapen en dan antwoord ik slechts met: 'Dan ga je maar even lekker rustig liggen, maar je MOET van mij even naar bed, want je lijfje is doodmoe' oid. Misschien iets voor jullie, die tip van tv?

@Annie: Lekker die Harry Potters, in november komt er ook weer een film van maar die komt helaas in 2 delen...ik kan ook van die films altijd erg genieten en de boeken zijn geweldig!

@Ris: Ik heb je er eigenlijk nooit echt over gehoord maar is het eten zo'n crime bij jullie dan? In welk opzicht, is Ella een slechte eter ofzo?

@Mirjam: Hier nog iemand die je die trilogie aanraadt hoewel ik nog helemaal niet zo ver en pas in het eerste boek ben...Ik heb bij kaarslicht gelezen, dat is wel vermoeiend voor je ogen hoor! Maar ook wel knus.

@Ringel: Kruidnootjes bakken?!? Alvast voor 05-12-2010? Haha, sorry, geintje. Bedenk ik me ineens nu ik die datum typ, maar hebben jij en lief nog trouwplannen eigenlijk!?!?

Morgen weer aan het werk. Ik heb nog allemaal was te vouwen liggen maar ik heb geen zin. Morgen wel weer. De spullen voor morgen liggen klaar, de kids lagen er al ruim voor zeven uur in. Beide erg moe en moeten er morgen weer op tijd uit. Dus avondritueel een dik halfuur vervroegd. Ik ga nu nog even lezen en dan zelf ook lekker slapen!

Tot morgen meiden.
de trouwplannen zijn er nog steeds...alleen het wanneer is nog ff de grote vraag.

Ben erg uit m'n hum nu en heb een trillend onder oog lid...moet ook bijtijds naar bed anders komt het niet goed bah.....
het lastige is dat we eigenlijk alle tips al wel doen. "lieverd, je hoeft niet te slapen, ga maar gewoon lekker liggen of spelen". "Dat wil ik niehiehiehiet!". Nogmaals, tot een uur of drie gaat alles goed, en dan is hij in de contramine. Puur door vermoeidheid. Maar alles gaat dan met zo'n negatieve intensiteit, dat ik er niet meer positief op kan reageren. Zo boos kan hij worden. En ik vind het toch zo sneu voor het kereltje.

Hopelijk slaapt hij snel 's ochtends weer wat langer, want doordat hij al om 6 uur wakker is, trekt hij het sowiezo niet. Hij is nooit een langslaper geweest, maar een uur of 7 zou al een stuk prettiger zijn.

Nu eerst jesper nog een fles en dan lekker slapen.
Krook, wat lastig zeg. Is het misschien een idee om een planbord voor Roan te gebruiken met symbolen die aangeven wat hij gaat doen. Dus wakker worden, ontbijten spelen, tussendoortje, eten, slapen, tussendoortje, spelen, eten, spelen, slapen. Dit is het schema van mijn jongens in een notendop, weet niet hoe het in huize krokus gaat. Maar dan weet Roan in ieder geval wat de volgende stap is in zijn planning. Bij de Hema hebben ze grote borden waar je met een stift op kan schrijven.

Wat bij mijn jongens ook erg speelt is dat ze niet te druk moeten worden gemaakt voor ze gaan slapen. Maar rustig aan tafel even eten, kleuren, boekje lezen. Als er voor het naar bed gaan wordt gerausd of gestoeid gaan ze helemaal hyper naar bed en dat werkt niet.

Ringel; trillend ooglid is stress en spanning. Heeft Ringelman nog wel sorry gezegd. Mannen zijn soms horken hè! Hahahaha. Is alles weer goed nu tussen jullie?

Mmmoi, leuke dingen allemaal in het vooruitzicht. We hebben nog geen datum staan. Is er ook een idee wat we willen doen? Misschien dierentuin of zo?

Pebbs, wat naar dat je je bekken nog zo voelt. Kan het me wel voorstellen met die sneeuw en gladheid, je gaat anders lopen.

Mirjam, ik heb geen onderzoeken in het vooruitzicht staan, heb nav van de vorige keer dat ik pijn had ook niet gebeld naar het ziekenhuis. Eerlijk gezegd ging het met die brace om heel goed. Het heeft met name met inspanning te maken.

Ris, wat zijn precies de problemen aan tafel met het eten van Ella? Goede oploosing van jullie zeg, die onthoud ik voor ons!!! Al gaat het eten hier altijd erg goed omdat ik 2 vreetmonsters heb. Alleen sommige groenten gaan niet zo makkelijk; broccoli, bonen en spruiten. Maar ja, ik moet ook wel iets te klagen hebben, hihihi!
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 11-01-2010 11:22
Reden: Verkeerde naam
% gewijzigd
he meiden,

eerst even ego. Ben net terug van het cb en Hanna is dunner dan we dachten, en langer. Thuis geeft de weegschaal 13,2 kg aan maar daar was het slechts 12,7..(en die weegschaal is geijkt dus meer zal het ook niet zijn). Verder was ze wel al 97,5 cm, dat is meer dan ik dacht. Ze is in het afgelopen jaar slechts 1,5 kg aangekomen en daarmee is ze van de -1 op de -2 lijn terechtgekomen (lengte 0-lijn). We moeten over een paar maanden nog even komen wegen. Verder ging de ogentest perfect en was de arts supertevreden; ze vond het een ontzettend alert en opmerkzaam meisje.

Nu even bijlezen.
Annie, misschien even de naam van Ris' dochter wijzigen?
@annie, zo'n planbord heb ik ook aan zitten denken. Mss even halen deze week. Ook hier hetzelfde ritme als bij jou. Ook niet druk doen voor het naar bed gaan. Na het eten gaan we eerst in bad, dan nog even sesamstraat kijken en dan naar bed met een verhaaltje. Heb gisteravond nog even overzichtje gemaakt met vragen voor dame van cb en daarbij bedacht ik dat hij vooral de neiging heeft te blijven hangen in het boze. En daar reageer ik op het moment heel heftig op. Ik geef hem een keuze uit 2, daaruit wil hij niet kiezen, nou, jammer dan, dan krijg je niets en daar vervolgens rustig een uur over doorjammeren. Ik word daar vervolgens erg fel op, waar hij weer van over de zeik gaat. En zo zitten we in een cirkeltje.

Vanochtend zou de dame van het cb dus komen, alleen ze kon het dorp niet uitkomen, dus afgebeld. Jammer. Maar goed, nu aanstaande donderdag een afspraak.

Zometeen m'n kleintje uit bed halen!
quote:Mirjam762 schreef op 11 januari 2010 @ 10:35:

Annie, misschien even de naam van Ris' dochter wijzigen?

Hahahaha, Ja, dat was niet zo handig. Ik had Ella Emma genoemd. Ook een prachige naam maar ik ben denk ik niet de aangewezen persoon om je dochter zomaar te vernoemen, hihihi

Mirjam, tja, qua gewicht van Hanna, dat is niet veel. Maar hoe zit het bij jullie? Hoe was jij vroeger qua gewicht, of je man?

Ik vind Mats iets aan de dikke kant. Dat is ook echt mijn angst, dat hij te dik wordt terwijl ik zo bewust bezig ben. Lief en ik waren vroeger echt sprietjes......
@annie, hoe zwaar is mats? Roan is volgens mij helemaal gemiddeld. Zal nu richting de 16 kilo gaan en is ongeveer 100cm

@pebbs, ik heb de bondolino besteld. Zit nu te denken of ik de tricot slen zal verkopen. Iemand wil hem van me overnemen voor 25 euro. Als ik een doek heb die praktischer werkt, vraag ik me af of ik de tricot slen wel ga gebruiken. Ben nl wel erg van het praktische. Wat zou jij doen?
Haha, ik had het al niet meer gezien van Emma/Ella! Manlief wilde eigenlijk ook Emma, maar ik vond dat je dat zooooo vaak hoort, dus werd het Ella.

Heb een spijbelmiddag van de fysio. Kinderen zijn bij mijn ouders, want ik moest gaan fitnessen/fysio. Suiker te hoog, dan mag je niet sporten. Heb mijn moeder gebeld en gevraagd of ze het erg vond dat ik dan gewoon even lekker naar huis ging.... Ga ff op d ebank liggen denk ik...
En maar weer eens een sollicitatie de deur uitgedaan. pffft. Wel een heel leuke als junior casemanager....maar was de vacature kwijt (was al van de site gehaald denk ik) dus heb niet de gehele tekst als aanleiding voor m'n brief kunnen gebruiken (wel ff gebeld of het nog wel kon) en we wachten maar weer af.

hihihihihi Mayte vraagt steeds vaker wanneer Lief en ik gaan trouwen...zij wil dan graag als assepoester en ik mag ook een mooie jurk aan en papa moet als mickey mouse (??????) het lijkt haar iig heel erg leuk om zoiets mee te maken. (mij ook, nog nooit eerder gedaan)

@Krook, ik zou eerst even afwachten of de bondolino wel bevalt. Is dat niet het geval kun je nog altijd terugvallen op de tricotslen. Gebruik je de bondolino in de praktijk veel, dan kun je de slen wel doorverkopen. (lijkt mij het meest logisch)
@krook: leuk dat je de Bondolino hebt besteld! Ik ben heel benieuwd hoe hij je bevalt.

Ik heb nog een tricot slen liggen die niet meer gebruikt wordt. Als je spijt krijgt van de verkoop mag je die wel lenen. En anders mag ze die van mij wel kopen als je die van jou nog even wilt houden.

@mirjam: dat is inderdaad lang en slank maar dat is ze natuurlijk altijd al geweest. Wij hebben nog steeds geen oproep van het CB gehad. Van de week maar even bellen.

@mmmoi: het weekend van 30 januari en 6 februari zijn we met wintersport maar het weekend ervoor zijn we er wel. De buurjongen viert alleen in dat weekend zijn verjaardag maar het is nog niet duidelijk of dat zaterdag of zondag wordt.

Er bestaat een hele kleine kans dat we aankomend weekend een dagje naar Winterberg gaan maar ik denk dat dat niet doorgaat.

En anders wordt het een weekend in februari.

We hebben een ballorig in de buurt maar die is niet zo heel leuk. beetje verglijkbaar met dat speelgebeuren in Amersfoort.

Wat ik leuker vindt is het Land van Jan Klaassen. Dat ligt meer in de richting van jouw opa en oma. Het is daarna nog een half uurtje rijden naar ons toe.

Er is hier ook een pannekoekeboerderij in de buurt met een binnen en buiten speeltuin erbij maar die is denk ik leuker als het mooi weer is.

Ik zal verder nog even denken of ik wat leuks weet.

Ik ben echt weer helemaal gaar door de drukte op het werk. Vanavond maar lekker rustig aan en vroeg naar bed.
Hier nog eentje moe van het werken. Komt straks nog iemand die Jasmijns driewieler wil kopen die ik op MP had gezet. Heb ik altijd een hekel aan, ook al zijn ze binnen een minuut weer weg...

Pebbs, ik ben aanstaande zondag jarig. Dus dit weekend wordt niet handig, want zaterdag wil ik boodschappen doen en taarten maken. Het weekend daarna wordt ook al niks, want dan hebben we een verjaardag en een etentje. Dus het zal dan in februari moeten, ook leuk toch. Hebben we het nog tegoed.

De rest heb ik niet zoveel zin om te reageren. Ben moe. Moet nog wat rotzooi ruimen, strijken en dan vroeg mijn bed in.
@mmmoi: ik denk dat die boerderij toch het leukst is: http://www.erve-brooks.nl/speelplezier.html

Entree is gratis, je betaald alleen eten/drinken. Er is op een stukje wandelen ook een museumboerderij en daar kan ook weer gespeeld worden. En voor de hele kleintjes is er ook een speelgedeelte.

Het is ook maar 10 minuutjes rijden bij ons vandaan.
He meiden,

ben ik weer.

Annie, mijn man is wel erg slank (68 kg bij 1m81) en zijn familie is sowieso niet dik, dus daar zal Hanna het wel van hebben. Zelf was ik slank als kind, maar zeker niet zo'n sprietje als Hanna. Ik ga toch maar een beetje opletten dat ze wat meer binnen krijgt, kijken of dat werkt. Maar goed, ze is verder volgens mij hartstikke gezond, dus ik laat het maar weer een beetje los (hoewel ik wel even schrok van die afbuigende lijn).

Ris, je suikers zijn nog steeds niet stabiel he? Rot voor je, lijkt me heel vermoeiend.

Ringel, wat is dat voor baan waar je op hebt gesolliciteerd?

Ik ben trouwens trots op mezelf; daarnet toch weer hardgelopen (les 23). Vandaag ook gefietst naar het werk en vanochtend een paar km in de sneeuw gelopen met Hanna op de slee. Ik weet nu trouwens waarom het laatst zo rot ging; ik moest ongesteld worden (nu ik het ben, is het probleem weer over en ik heb er gelukkig ook helemaal geen last van).

Morgenochtend ga ik soppen met mijn moeder (dat wil zeggen; ze komt me helpen met het huishouden). Gezellig en makkelijk dus.

Welterusten allemaal (maar jullie liggen er misschien al in, of zijn er hier nog meer late vogels?).
hm, weer even ego vanaf deze kant. Vanochtend met JEsper naar de huisarts geweest. Hij wil(de) niet meer drinken. Fles van 23 uur gisteravond helemaal niets, 3 uur 30cc en om 6.15 20cc. Had even gebeld en ik kon gelijk komen. Hij lijkt verder wel tevreden. Slaapt erg veel, dus ze zien niets raars, behalve dat hij niet wil drinken. Vanmiddag om 15 uur weer bellen hoe het gaat.

Roan was vanochtend al om 5.30 wakker. Wilde niet meer slapen. Vanmiddag maar even lekker met z'n 2en liggen op ons bed.
Pffff, Krook, zal Jesper iets onder de leden hebben? Aankomende verkoudheid of zo?

Mirjam, tja, is het op aanraden van het CB dat ze meer binnen moet krijgen? En is dat dan meer dan wat de standaard is of eet ze nu te weinig?

Mats is in een keer van het puzzelen, hij heeft helemaal de smaak te pakken. Van vrienden hebben hij en Sverre leuke puzzels gekregen. Maar alle puzzels die ik nu in huis heb, legt hij zo in elkaar terwijl ik er van overtuigt was dat hij dat nog niet kon, hihihi.

Oja, Mats en Sverre zingen continue Halleluja van Lisa, hahahahaha!!! Maar wel een beetje om gek van te worden, ze zitten dan in een soort loop waarin alleen telkens het refrein gezongen wordt.....

....halleluja, halleluja, halleluja, halleluja en dat herhaalt zich zo'n 100 keer...zucht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven