Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm...salades van groenvoer..daar kun je me echt voor wakkermaken.

Pebbles, fijn dat je je weer wat beter voelt! En ik heb komende maandag mijn tweede gesprek.

FF, ik vind Max er wel heerlijk uitzien hoor! Ik zou aan de hand van die foto niet kunnen zeggen dat zijn ontwikkeling vertraagt op het moment. Maar he, jij bent zijn moeder en als jij dit wel opmerkt, moet er toch zeker iets aan gebeuren. Tessaatje is echt ook al een grote baby he!

Mmmoi, Hhhoi ()

Ringel, wel lachen hoe jij sporters omschrijft haha.

Krokus, en is de auto in het echt net zo mooi?

Hier alles goed. Weer de hele dag weg geweest (vrijwilligerswerk; handen uit de mouwen in het bungalowparkje van de kerk). Hanna heeft weer lekker veel gelopen; ze heeft nu echt de smaak te pakken.

Niniane, vervelend van je klachten! Goed dat je het laat onderzoeken.
Mirjam, mag best hoor. Ik had zin in bbqen, dus ik dacht doe maar virtueel. Scheelt weer wat calorietjes. LOL Speciaal voor jou....

Ja, Tesje is ook groot. Ze heeft nu maatje 74!
heeeej, annie. Dus toch niet over tijd lopen! Ik hoop het voor je.

@fluf, Roan heeft ook een ooievaarsbeet. Op zijn achterhoofd. Als kale baby zag je het wel, maar nu zie je er niets meer van omdat zijn haar erover groeit.

@sporten. Ik weet dat als ik het een tijd structureel doe, dat ik het ook lekker vind. Zit nu echter al tijden op de bank en dat bevalt me ook prima. Hahaha.

@mmoi, raar ineens, die buikpijn. Moest je niet nodig naar de wc ofzo?

@pebbs, tour de france heb ik vorig jaar veel zitten kijken toen ik overspannen thuis zat. Ben het toen ook leuk gaan vinden dus ik denk wel dat ik nu ook regelmatig ga kijken. Moet nu natuurlijk wel veel werken. Dus zo regelmatig zal het niet zijn.

@ringel, wat een pleidooi over sport. Haha. Je bent toch ook allergisch voor zweet meen ik me te herinneren? Klinkt eigenlijk als een fantastische smoes. Whehe. Maar dat is het niet, dat weet ik hoor. Hahaha.

Had vanavond een romantische avond met lief op de bank bedacht. Ik mis "ons" een beetje. Krijg ik me toch om een uur of acht een enoooorme koppijn. Heb een ibu genomen en ben even op bed gaan liggen. Na een half uur weer naar beneden, weer helemaal in the romantic mood, zit m'n zwager hier. Gaan ze zo een stukje rijden met de nieuwe auto. Zucht. Dag romantiek...... Dan maar forummen.
@mir, Roan loopt nog maar weinig helemaal alleen. Nog steeds alleen maar op aanmoediging van ons. Hij loopt wel hele stukken aan de hand. Kruipen gaat toch echt nog sneller.

Wat voor schoentjes kopen jullie trouwens. Ik vind schoenen zo enorm duur, zeker als je nagaat dat hij afgelopen maand een schoenmaat is gegroeid.
Waaah, al dat eten kreeg ik trek van. Heb dus even een groene salade irl gepakt. Net als mirjam ook dol op dat soort sla en er was nog over van het avondeten dus... Ik zit er ook klaar voor Annie zet hem op! Als het tenminste doorzet dan hoor. Anders ook nou ja je snapt het wel.

Kijk toch wel uit naar de nieuwe bb in ons clubje. Myrddin is alweer bijna een half jaar dus het wordt wel tijd voor een verse bb erbij.

Krokus Ik koop voor Kyran wel echte goede schoenen ook al zijn ze duur en klaagt N-man daar steen en been over vooral als ik zeg dat Myrddin ze niet aan krijgt. Voor kinderen in de goei is het enorm belangrijk om goed passende schoenen te hebben. Ik bespaar wel op kleding. Ik hoef niet zo nodig al die merkkleding maar op schoenen bespaar ik dus niet. Tot nu toe groeit Kyran nog niet zo snel. IK heb een paar dichte en een paar sandalen waar hij al drie maanden mee doet.
mmmmm wat een lekker eten allemaal. Die sushi is erg aantrekkelijk maar die rauwe vis moet ik nog even laten staan.

@krokus:haha, stond je daar in je jarrateletjes de kamer inlopen, ik zie het al helemaal voor me.

Schoenen moeten goed passen maar hoeven niet persee duur te zijn. En omdat Roan nog geen 6 weken losloopt zou ik zowiezo nog geen echte schoentjes kopen. de babyproof schoenen van shoesme zijn voor het leren lopen heel fijn maar je kunt ook nog gewoon leren slofjes aan doen.

Op het moment is wel overal uitverkoop.

Ik heb vanaf aanstaande vrijdag trouwens verlof dus alle tijd voor de Tour.

@mirjam: spannend aanstaande maandag!
Bedankt FF, precies wat ik lekker vind. En sushi...hmm..hoe wist je dat eigenlijk? Eet het bijna nooit want ik vind het te duur...maar wel superlekker. En Tesje heeft nu dus dezelfde maat als Hanna van sommige merken.

Krokus, sneu voor je, maar de avond en nacht zijn nog lang, toch? "Sterkte" haha (maar ik meen het wel hoor).

Pebbles, thanks. Ik heb er al helemaal zin in. Ik ga me vanavond en morgen nog even goed voorbereiden. Jammer dat de persoon met wie ik spreek een vrij gewone naam heeft, en dus via Google lastig te vinden is. Altijd leuk om de ins en outs van mijn gesprekspartner te weten (en de namen en leeftijden van zijn kinderen haha )

Niniane, ik ben nogal weg van schoentjes van Bardossa. Heb hier van de week twee paar van gekocht voor Hanna; een donkerblauw paar van suede (opengewerkt; meer sandaaltjes dus) en een wit paar van zacht leer met een bandje over de wreef (soort ballerina's). Deze kosten 39,95 per paar en ik kreeg 20 % korting (dat wil zeggen; de korting was eigenlijk 10% maar ik heb die 20% bedongen..altijd leuk). Ik durf het bijna niet te zeggen maar Hanna heeft wel 7 paar schoentjes (oranje, lichtroze met bloemetjes erop geborduurd, lichtroze met donkerroze, pumaatjes, wit-met-roze sportschoentjes en dan die twee paar van daarnet) en een paar sandaaltjes. Ze heeft ook nog kaplaarsjes (maat 22) maar dat was een kraamkado en deze past ze nog niet. Oh, ik ben echt erg met kopen.

Hahahaha, meiden, hier spreekt een gloednieuwe mama. Om 1.02 uur zijn wij de trotse ouders geworden van Sverre, een lekkere zoon van 4020 gram. Ik lig nu in bed, laptop op mijn budha belly en een huilende Sverre naast me. Ik ga hem nu voor de 7e keer aanleggen!

Pieuw, oja, gave datum he, 06-07-08!
GEFELICITEERD MET JULLIE MOOIE ZOON, SVERRE!!!! Wat gaaf!!!

Heeeee Annie gefeliciteerd!!!!!!! Een jongen nog wel, leuk hoor! Jongens zijn zo leuk!

Is nog best snel gegaan dan zeker? Maar dat verhaal horen we vast nog wel als je daar tijd en zin voor hebt.

Is Mats door alles heen geslapen of heb je toch oppas-hulp ingeroepen?

Geniet lekker van je verse bb! Tot later!

GEFELICITEERD ANNIE, MAN EN MATS MET JULLIE ZOON EN BROERTJE SVERRE!!!!

Dat is snel gegaan zeg.

Ik moest wel lachen toen ik zag dat je midden in de nacht, 3 uur na de geboorte alweer online was.

En inderdaad een hele mooie datum, die vergeet je nooit meer (alsof je dat anders wel zou doen ).

Ik wordt er helemaal emo van, haha. Wat een heerlijk nieuws op de zondagochtend.
En ik was er nog wel van overtuigd dat jullie een meisje zouden krijgen, haha.
annie, wat geweldig! Gefeliciteerd. Had je een beetje een voorspoedige bevalling? Mooie naam hoor, Sverre. En dus toch een week voor de uitgerekende datum. Hahaha. Doe rustig aan meisje!
jemig annie, dat heb je dan ook snel gedaan. 20.19 een berichtje dat je voorweeen hebt gehad. Of heftige krampen, en om 01.00 was je zoon er. Zo ongeveer 6 uur duurde dus. poeh poeh
De tabel is weer ge-update. F5 dus.

Ik ben ongetwijfeld vanalles vergeten maar dat hoor ik dan wel.
Pebbles, ons Tesje is geen 7000 gram, maar al 8500 gram. Scheelt toch anderhalve kilo tilwerk... LOL
Hoera!!!! Heb geen tijd gehad om alles te lezen, maar Annie en man: gefeliciteerd!!!! En wat een mooie datum zeg... later meer, ben even drukdruk!

x mmmoi
Wauwwwwwww!! Annie en Annieman, Mats, van harte met jullie prachtige zoon Sverre!! Leuke naam ook, past echt bij Mats. Dat is een razendsnelle bevalling geweest volgens mij! Gisteravond om 20.15 uur had je de eerste weeën en vijf uur later is hij geboren. Gaat alles goed? Geniet je?

Zo dan, echt gaaf zulk nieuws!!
Hanna is vandaag met een heuse BN'er op de foto gegaan. Er is hier in de buurt een zomerfestival bezig in de openlucht. En een van de artiesten is een bekende Nederlander. Ik ben met Hanna naar hem toegegaan en heb gezegd dat Hanna hem herkende en dat ze met hem op de foto wilde. Hier het resultaat;

Eerst ff Annie goed feliciteren! Ik heb echt alle actie gemist....

Hartstikke proficiat met jullie zoon en broertje!!! Wauw wat een geluk, wat een rijkdom..... en zo snel!

Gaat alles goed????

Nu koken, later kom ik mss nog ff terug!
Hey....ANNIE...Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje. Sverre. Mooie naam. En wat vindt Mats ervan?

Zag al een foto op jullie site, lijkt echt op Mats,

Geniet ervan!
Annie Hoe gaat het nu? Nog een beetje kunnen uitrusten van de bevalling? Heb ook even op jullie site gespiekt. Wat een mooi mannetje hoor, Sverre. Hij kijkt ook zo tevreden op de foto.

Mirjam sorry maar ik ken de bn-er van Hanna niet, wie is het?

Gister een leuke dag gehad. Kinderen naar mijn ouders gebracht en we zijn samen naar koopzondag geweest. Ja, ik shop ook wel eens maar nu echt omdat ik niets leuks meer had om aan te doen. En daarna naar de film. 's Avonds uit eten met mijn schoonouders. Kyran en Myrddin bleven bij mijn ouders slapen. Myrddin ging voor het eerst uit logeren. Spannend vind ik dat dan weer. En vreselijk om 's avonds die lege bedjes te zien. Alles is goed gegaan. Hoe doen opa's en oma's dat toch? ant daar slapen ze rustig tot half 8 terwijl ik vaak al om 6 uur wakker wordt van de mannen. Ze blijven daar vandaag de rest van de dag want ik ben aan de onmogelijke taak begonnen om de zolder op te ruimen. Heb me vast voor genomen het vandaag af te maken dus ben weer weg.
JAAAAAAAAAAAA ANNIE, ANNIE MAN EN GROTE BROER MATS VAN HARTE GEFELICITEERD MET SVERRE!!!!!!!!!!!!

wauw zeg.......stond vanochtend onder de douche en bedacht dat vandaag je uitgerekende datum was en dat je nu dus zo'n beetje je dochter in je armen zou hebben. nou is het een zoontje geworden, maar wat geweldig supersonisch mega geweldig (hoeveel superlatieven kun je gebruiken?)

Lekker uitrusten en genieten van alles.......

heel dikke knuffel Ringel (en de rest van de familie!)
@annie: wat een heerlijk mannetje, ik heb net even op je site gekeken.

En een superbevalling als ik het zo lees, daar teken ik direct voor.

Ik ben wel een tikkie jaloers nu hoor, ik wil mijn kindje ook zien (en van die zwangere buik af zijn).

@mirjam: Bas Westerweel is dat toch?? Grappig zeg dat Hanna daar nu mee op de foto staat.

Leuk setje heeft ze trouwens aan met die strepen en stippen.

@fluffy: ik wist wel dat je nieuwe standen van Tessa had doorgegeven. Die 70cm wist ik nog wel maar het gewicht niet meer.

Wat is het hier rustig trouwens.

@niniane: lekker hoor dat jullie even tijd voor jezelf hadden (en nog steeds hebben).

Lijkt me wel raar inderdaad, die lege bedjes. Floor is nog nooit uit logeren geweest, lijkt me zo gek als ze er niet is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven