Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jihaaa, hij doet het weer, net liep hij continu vast maar ik geloof dat het nu goed gaat op het forum...irritant als hij zo traag is!

Mijn werkweek zit er weer op, hoewel ik donderdag én vrijdag wat van school heb 's avonds: donderdag een informatieve avond voor de ouders en vrijdag een borrel in een restaurant hier in de buurt, da's wel leuk!

Morgen is het mijn trouwdag (4 jaar alweer) en gaan mmman en ik dus naar Tarzan...hij weet het nog steeds niet, ik zei vanmiddag dat ik een verrassing had, hij heeeeel hoopvol kijken...Ik zei: morgenavond heb ik oppas geregeld en dan gaan we lekker samen naar de bios! Hij probeerde enthousiast te reageren maar dat lukte hem niet helemaal! Ben benieuwd hoe hij op Tarzan reageert... ik denk zéér positief!

Jasmijn is vandaag voor het eerst bij oma geweest tegelijkertijd met haar nichtje (Eva, dochter van mijn broer). Oma had het er maar reuze druk mee want Eva huilt nogal gauw en schrok van ieder geluid dat adhd-mijn maakte...hahaha Maar ze is niet afgeschrokken voor een volgende keer hoor, gelukkig maar! Ze is de beste oppas die je maar bedenken kunt!

@Ris: Wat een vervelend nieuws zeg, gecondoleerd. Idd veeeel te jong. En jullie hier zijn geen oude bokken hoor, valt wel mee. Ik ben natuurlijk gewoon een jong broekie op deze pijler, want het is tegenwoordig gewoon niet zo heeeeel gebruikelijk dat je op je 25e al een kindje krijgt. Toevallig heb ik nu een jongen in de klas die bijna 11 is en ik zag van de week zijn moeder voor het eerst; die is dus maar een jaar ouder dan ik en is dus 27 jaar! Die was er weer behoorlijk vroeg bij...haha...wel geinig want ik had helemaal niet zo'n type moeder bij dat jochie verwacht

@Krokus: Lekker gefietst. Heb je sinds pas zitjes erop of heb ik weer wat gemist? Misschien kun je op internet kijken naar moederfietsen, vaak scheelt dat een hele hoop. Mijn vriendin heeft die van Halfords en een ander die van de Hema en die bevallen beide ook goed. Ik had daar alleen niets aan want dat is een nogal laag frame (53 cm) en ik ben erg lang dus moest een 61 cm frame hebben. Ik heb nog steeds een 57 cm nu want ik ben er zelf nog niet goed achteraan gegaan dat ik een grotere zou krijgen...morgen maar ff doen dan!

@Babba: Lekker even een dagje voor jezelf. Gebeurt dat vaker, dat Aimee naar de oppas is terwijl je thuis bent? Lijkt mij eigenlijk ook best wel lekker hoewel ik ook wel van de schuldgevoelens ben..zit ik de hele tijd te denken; ik had haar zelf ook eten kunnen geven/ naar bed kunnen brengen enz. enz. maar het zou wel eens goed voor me zijn!!!

@Annie: Zoveel jassen heeft Jas nou ook weer niet, een nieuwe in maat 80 die ze dus nog niet aan kan en een tweedehandse in maat 74 en daar ben ik met dit rotweer van de laatste dagen heel blij mee, aangezien ik haar op maandag en dinsdag op de fiets naar de oppassen moest brengen...2 x door de regen...terug gelukkig beide keren droog.

@Wipstoel: Wij gebruiken de wipstoel nog idd ook bij de warme hap vaak. Wij hebben zo'n mooie ouderwetse kinderstoel maar die is zo antiek dat Jasmijn er nog niet echt veilig in kan zitten. Ze kan zich er nog onderuit wurmen zeg maar. Dus eten geef ik liever als ze in de wipstoel zit. Verder zit ze er wel eens in als ze moe is; tullie (=speen) erin en tv kijken....ach...dan is ze echt schattig! Het babybad gebruik ik ook nog steeds anders moet ik het grote bad helemaal vol laten lopen voor haar en dat vind ik zonde. Ze gaat wel ook geregeld met één van ons mee onder de douche en dan gebruik ik het badje dus een tijd niet...

@Ouderslaapkamer: Check, hier ook aanwezig. We slapen in de middelste van de drie kamers en die is nét even groter dan die van Jasmijn. Scheelt niet veel. Verder nog een klein kamertje waar ik nu zit te computeren en waar mijn kledingkast staat. Als nummer 2 zich aandient wordt dit weer de babykamer. Als Jasmijn oud genoeg is krijgt ze de zolderkamer en die willen we dan echt als een gave meidenkamer in gaan richten. Maar eerst willen we daar nog een nieuwe verwarmingsketel (de onze is 18 jaar oud en dat merk je wel in de nuon rekening!!!) en een dakkapel. Bovendien is ze nu nog veeeel te jong om op zolder te gaan slapen hoor!

Nou, ik ga lekker even douchen. Jasmijn ligt net in bed en heb ik gelijk niet meer gehoord. Dat gaat lekker...als ze dat nou even vanavond en vannacht vol houdt !!!

Groetjes!
Heej Meiden,

de eerste 2 werkdagen zitten er hier weer op, morgen lekker een dagje vrij.

Vannacht was het weer drama met Floor, om half 11 werd ze al wakker en heb ik haar even drinken gegeven in de hoop dat we dan de rest van de nacht rust zouden hebben maar ze werd om half 3 al weer wakker en wilde echt niet meer slapen. Het heeft tot half 4 geduurd dat ze weer sliep.

Ze heeft zich vanavond wel flink volgetankt voordat ze naar bed ging dus ik ben hard aan het duimen dat het vannacht beter gaat.

@ris: he bah, dat is echt veel te jong om dood te gaan. Gecondoleerd, ook voor manlief.

Ik kwam vandaag op het stuk naar mijn werk een file tegen op een provinciale weg, uiteindelijk bleek dat een vrouw in een auto frontaal tegen een vrachtwagen was gebotst, op slag dood. Dat was zo'n 5 minten voor dat ik er reed gebeurd. Dan ben ik toch wel weer heel erg blij dat ik zelf niet in die auto zat, het kan zo maar over zijn.

@babba: Heb je lekker van je dag kunnen genieten? Zulke dagen heb je af en toe echt nodig om een beetje bij te tanken, zeker als je al niet zo lekker in je vel zit.

@ringel: Leuk die verlate verjaardagscadeautjes, zeker omdat je ze dan niet meer verwacht.

@krokus: gelukt met de wipstoel en het kleed? Ik moet ook nog aan de wipstoel beginnen. Ik gebruik hem vooral nog voor het warme eten (ook maaiende armen) en ze zit er vaak wat rustiger in als ze moe is.

@annie: Die oefening van de fysio klinkt wel intressant, kan ik Floor misschien ook wel een beetje leren gaan zitten.

Ik heb inderdaad al een fiets maar het viel mij heel erg tegen hoe veel ruimte er tussen zadel en zitje overblijft, vooral met op- en afstappen dus ik krijg nu een moederfiets voor mijn verjaardag.

@mmmoi: je bent volgens mij de jongste hier, wanneer ben je ook alweer jarig? 27 en een kind van 11 hoor je niet vaak, dat vind ik dan weer een beetje teveel van het goede. Lijkt me heel moeilijk.

Gemeen hoor, doen alsof jullie naar de bios gaan. Dat je dat kan, ik was allang in lachen uitgebarsten. Maar de verassing is wel groter zo.

Get, wij hebben toch een spooknacht achter de rug...Jasmijn is nog steeds verkouden maar dit sloeg alles! Ze is bijna de gehele nacht aan het jengelen geweest en ze was alleen stil als je haar vast hield of als ze tussen ons in lag. Dan viel ze heel snel in slaap, maar als we haar terug in haar eigen bedje legden, ging ze direct weer huilen. Heeeeel frustrerend!!! Uiteindelijk is dat tot drie keer toe gebeurd en toen bleef ze wel in haar eigen bed slapen. Tot vanmorgen half acht en toen was ze alweer wakker...ik heb flinke wallen onder mijn ogen... Bovendien ben ik zelf ook al drie weken verkouden en dat wordt maar niet beter, eerder slechter, dus slapen ging al niet gemakkelijk...snotter, proest, nies, snuit...Gelukkig staat er vandaag nog niets in de planning behalve boodschappen doen, dus dat moet wel lukken!

@Pebbles: Ik ben jarig in januari. Dus over een tijdje pas 27. Ik vond 26 al zo oud klinken; gewoon omdat je nog nooit ouder geweest bent. Ik vind het tot nu toe niet moeilijk om te doen of we naar de bios gaan; zo wordt de verrassing alleen maar groter en ik denk dat hij het heeeel erg leuk gaat vinden! Ben benieuwd...vanavond is het zo ver...
O ooohhh! Zou het spoken hier ook beginnen? VAST NIET! (Ben wat aan het lezen over The Secret, dus positieve gedachten, positieve gedachten!!!!!) Roan is vannacht blijkbaar om 5 uur hard huilend wakker geworden. Ik heb hethelemaal niet gehoord. Had oordoppen in gedaan omdat mijn lief zo enorm snurkte. Hij heeft Roan zelfs even op de arm genomen. Hij ging wel gelijk slapen daarna. Zal wel een nachtmerrie ofzo zijn geweest.

He dames met een chique moederfiets. Geef me even advies. Ik kan een tweedehands sparta amazone kopen inclusief voor- en achterzitje, windscherm, fietsmand en buggymee voor 400 euro. Hij schijnt er goed uit te zien. Is echter wel al 5 jaar oud. Ik had een maximum van 400 euro in gedachten. Of het nou een nieuwe is of een tweedehands fiets. Kan nu ook een nieuwe kopen van rond de 400 euro. Maar dan heb ik niet de fiets waarvan iedereen zegt dat hij de beste is. Ik vind 400 euro voor een fiets van 5 jaar oud best veel geld. Twijfel, twijfel!!
@mmmoi: voor vannacht en voor vandaag, 4 jaar al zeg, gefeliciteerd!

Je bent 3 hele maanden jonger dan ik, dat is toch wel een wereld van verschil . De benjamin hier.

@krokus: 400 euro vind ik ook wel heel erg veel. Een nieuwe Amazone kan je via veel van die internetwinkels al voor 479 kopen, de zitjes heb je al toch? Dan heb je voor 79 euro meer een helemaal nieuwe.

Toen ik een paar werken geleden keek heb ik veel goedkopere gezien, ook gewoon goede merken. Batavus Piazza, Gazelle Solide.

Floor heeft de hele nacht doorgeslapen, van 7 tot 7!! Ze werd om 11 uur een klein beetje wakker dus ik zag de bui al hangen maar met het speentje is ze weer lekker gaan slapen. Na de afgelopen nachten is dat toch wel erg lekker.
vosfietsen, sparta amazone nieuw, model 2006, 449 euro

Op MP: gazelle solide uit 2004, advertentie is wel van 29-8 maar er is nog niet op geboden. Vraagprijs 460 euro. Ook met zitjes. Ik vind zelf de Gazelle mooier omdat hij niet van die kleine wielen heeft.
krokus; ik heb nieuwe sparta fietsen gezien voor 479,- misschien zijn ze zelfs wel nog goedkoper. ik heb ff snel gegoogeld zeg maar.

ik zou geen 400 euro voor een 5 jaar oude fiets betalen. ik heb ook een van de eerste series sparta mama fietsen, maar ik heb er ook 500 voor betaald. en dan na 5 jaar nog 400 vragen???

en een stoeltje kun je op Mp ook wel goedkoop kopen. je hebt nu alleen nog maar een voorzitje nodig en eventueel een buggy mee (als je een hele lichte buggy hebt)

succes
@ krokus;

http://www.fietsplaza.com/

http://fietsen.tweedehand...eveerd-splinternieuw.html
tnx babes!
@Pebbs: Ja hoooooorrr, Floor en Jasmijn hebben gewoon even gewisseld vannacht denk ik! Maar ja, voor jou wel lekker dat je heerlijk hebt kunnen slapen. Jasmijn ligt nu ook weer lekker even in bed, ik hoop dat ze het een tijdje volhoudt. Ik ga geen huishoudelijke dingen doen maar echt even van dit uurtje rust genieten.

@Krokus: Idd, je kunt beter even op internet kijken, ik vind dat ook een heleboel geld hoor!

Ik ben net langs de fietsenmaker geweest. Zoals ik al verwachtte, was mijn 61 cm fiets dus helemaal niet besteld!!! En nu zijn ze uitverkocht bij Gazelle!!! Ik kon wel weer het nieuwe model krijgen, maar die is er alleen in licht- en donkerblauw en ik wil een paarse!!! Ik vind die van mij gewoon veel mooier! Nu gaat ze naar andere winkels bellen om te vragen of iemand er nog eentje heeft staan. Ik hoop het wel en anders moeten ze me maar wat geld terug geven, dan houd ik deze wel. Hij fietst op zich prima verder, dus...wat een gezeik altijd zeg, en vooral een slechte service!!!

Daarna nog boodschappen gedaan bij de bakker en de Aldi, wat is dat toch een heerlijke winkel. Jammer dat ze er geen babyvoeding hebben, voor de rest hebben ze er echt alles voor heel goedkoop. En ik woon er toevallig heeeeel dichtbij dus dan ga je er heen. Daarna nog naar de Wibra, die zit er praktisch naast. Heb ik een kniebroekje, maillotje, shirtje en twee pyamaatjes voor Jasmijn gekocht. Ik haal vaak pyamaatjes voor haar daar. Steeds twee van iedere maat, ze kosten maar 4 euro. Ik heb nu alvast maat 86 gekocht want er waren net nieuwe binnen. Ik heb er dus al een aardige wandeling en gesjouw opzitten!

Op mijn Quinny Zapp op MP is nu trouwens 118 euro geboden, dus dat gaat de goede kant op. Beetje jammer dat er steeds maar met 1 euro hoger geboden wordt...

Nou verder geen nieuwtjes hier. Was hier ook pas terug nog...hahaha... ik ga weer even in HP7 lezen. Ben nu op drie vijfde denk ik...

Doei!
@pepiet Balen van die baan. Hopelijk dat die consulente volgende keer wat alerter is. Schiet niet op zo!

@Babba Vervelend voor vriend en jezelf. Maar het is ook best wel heftig denk ik. Verhuizen naar ander land, andere baan, taal leren, bb krijgen. Ik denk dat ik dan ook wel een beetje last zou krijgen van heimwee. Ook omdat je familie dan zo ver weg zit en je toch ook je bb aan hun wil showen ed. Ik dacht altijd dat Zuid-Afrikaans wel wat leek op nederlands. Ik heb in een studentenhuis gewoond en daar woonde ook een meisje uit zuid-afrika en je kon haar nog best redelijk verstaan als ze rustig praatte. Soms ook geen touw aan vast te knopen hoor, was erg grappig dat taaltje. In het engels ging het wel beter als je een echt gesprek wilde voeren.

Verder lekker rustig aan doen, zoals nog een aantal van ons.

@Annie ik denk dat jij ook idd wel een ouder-slaapkamer hebt hoor. Het is alleen zo dat ik die eengezinswoningen vanaf ongeveer 1970(?) er op de eerste verdieping vaak 1 grote kamer is (voor de ouders) en twee kleintjes (voor de kinderen) en op zolder kan je dan je wasmachine computer en troep kwijt. Bij mijn ouders in de wijk hadden al mijn vriendjes en vriendinnetjes die indeling. En als je dan de oudste van het gezin was had je de grootste kamer van de twee kleinere. (ik had dus de grote, tot mijn broertje naar zolder ging gggrrrr) En als je dan drie kinderen kreeg? ja dan werd het vaak kamer delen of zo.

@ringel Zo te horen heb je wel een fijne verjaardag gehad. Ging je nou nog een groot feest geven of niet? Mss heb je het wel al verteld maar heb ik het even gemist.

@Ris Gecondoleerd nog (beetje laat wel, maar nog niet eerder gelezen). Echt veel te jong. Dan realiseer ik me altijd weer dat ik nu moet genieten van alles voor je het weet is het voorbij.

Hoe gaat het met je suikers? Zit er al wat verbetering in?

@Krokus Geen ervaring met moederfiets hier. Wij hebben een bakfiets en denk niet dat ik er dan nog een fiets bij ga kopen. Dus geen tips, maar wel veel succes met zoeken.

@Mmmoi Met jouw fiets wil het dus ook niet zo lukken. Lekker is dat, vergeten te bestellen. Lijkt wel een beetje op je HP-boek verhaal.

En nog gefeliciteerd met je trouwdag!!!!

@ Alle andere meiden: Alles goed?

Hier alles prima. Kyran is nog steeds verkouden en heeft op een of andere manier erg last van zijn neus. Gaat ie heel hard aan wrijven en dan huilen. Mss een beetje schraal of zo. Maar ik mag er niet aankomen dan wordt ie ook boos. Dacht gister eerst dat ie moe was omdat leek of hij in zijn ogen zat te wrijven. Elke keer dat ik hem dan in bed legde was het ook brullen of een uur kletsen tegen zijn beer en konijn. Ik snapte al niet dat ie weer zo veel wilde slapen, maar het was dus jeuk aan neus. (suf)

Heb gister ook naar werk gebeld. Had het natuurlijk uitgesteld tot het allerlaatste moment. Maar het viel gelukkig alles mee en ga tot verlof werken tot kwart voor twee en dan naar mijn ouders. Die wonen heel dichtbij mijn werk en kan ik daar eventueel even slapen. N-man haalt mij na zijn werk dan daar op. Mijn hoofd begon wel weer over het feit dat ik drie dagen achter elkaar werk en of ik dat niet anders kan doen. Hij wil liever dat ik maandag woensdag vrijdag werk. Voor hem wel handig: maandag nl schreeuwend mensen tekort. Maar ik zie dat niet zo zitten. We hebben nu de oppas goed geregels en als ik donderdag vrij zou zijn moet Kyran twee dagen naar gastmoeder. Niet dat ik dat erg vind maar dat kost weer een boel geld en mijn schoonouders vinden het ook leuk om te doen en die doen het toch gratis. En nog een nadeel: ik heb dan ook maar een heel kort weekend. Heb dus al meerdere keren gezged dat ik niet op maandag wil werken maar hij blijft er maar over doorzeuren. Heel vermoeiend dus.

Ga weer verder met inpakken van onze spullen. Tot later!!!

@mmmoi: lekker geregeld weer met die fiets, en je wilde nog wel speciaal die 61 cm. Ik had ook al gezien dat er nieuwe kleuren waren maar ik wil ook de paarse. Als het goed is heeft manlief een paarse op internet gevonden. Bij fietsenmakers hebben ze hem bijna niet meer maar bij internetwinkels is hij nog wel redelijk te krijgen.

Ik was net naar een buggy aan het kijken op MP, ik zag al een roze Zapp staan, dat zal die van jou dan wel zijn geweest.

@niniane: haha, dat arme kind maar afvragen waarom hij steeds naar bed moet terwijl hij alleen kriebel heeft.

Wie heeft er verstand van buggy's? Ik zit op MP te kijken maar er zijn er zoveel. Ik had al wel gehoord dat maclaren heel goed is maar welk model moet ik dan hebben als ik een verstelbare rugleuning wil en hem wil meenemen op de fiets?

pebbles; de buggy mag niet zwaarder zijn dan 6 kilo, anders kan ie niet meer o pde fiets. (gaat heel erg zwaaien als je fiets en je fietsdrager gaat ervan kapot)
Hoi hoi,

Forum was zo traag gisteren dat ik geen zin had om te reageren.

Ris; wat een triest nieuws zeg. Confronterend voor jullie! Veel sterkte voor jou en je mannetje!

Babba; goed om wat dingen op een rij te zetten. Spannend, probeer voor jezelf in ieder geval iets te doen wat jij leuk vindt. Dat doe ik nu zelf ook en het geeft me liters energie extra!

Ik heb nieuws!

Ik ga weer naar school. Aanstaande maandag ga ik voor het eerst naar de Pabo (ik verkeer hier met allerlei ervaren juffen!) Ik heb er zo'n zin in. Het is nu even heel geregel, maar vanaf as maandag 9.15 zit ik weer in de schoolbanken! Spannend!

Gisteren wezen zingen. Dat was super. Ik mag in ieder geval meedoen dus zo vals zing ik niet hihihi! Volgend jaar ga ik me opgeven bij Idols.

Handig al die info over fietsen van jullie. Ik moet er ook aan geloven als ik Mats straks weg moet brengen naar de creche.

Nou, ben al vanaf 11 uur achter de Pc van alles aan het doen/ regelen. Tijd voor een bammetje en Mats is nu ook weer gezellig wakker.
Ik was dus niet de enige bij wie het forum het niet deed.....(en ik maar schelden op Lief omdat ie volgens mij internet zo belabberd heeft geiinstalleerd)

@Ris, gecondoleerd........

@Annie, wat gaaf!!!!!!!! en zingen en juf worden! Ga je de TOP opleiding doen, of ga je de volledige 4 jaar doen? (zit er zelf ook aan te denken om het onderwijs in te gaan....vandaag een erg leuk gesprek gehad met de juf van de jongen waar ik mentor van ben, zij wil nl graag het werk gaan doen wat ik doe, misschien een keer ruilen?)

fietsen....sjonge....ik wil heel graag de gele mama fiets bij de Halfords vandaan (en dan met lekker vloekende paarse fietstassen, paars zitje enz enz ) @Mmmoi, hoe lang ben jij dan dat je een 61 cm frame moet hebben? Ben zelf ook niet 1 van de kortste, maar ik fiets altijd op een vouwfiets en heb geen idee hoe een gewone fiets moet fietsen......

buggy....ook een gebed zonder eind. ik denk dat wij gewoon het nieuwste model gaan kopen wat op dat moment te koop is........(jeeee we kopen een keer wat nieuws!)

2Nininane, fijn dat je het hebt kunnen regelen met je werk.....tis ook niet niks hoor, en werken en een baby en zwanger en verhuizen....geef het je te doen!

@baba.......(he get geen smilyes) ik wilde jullie alle drie een heel dikke knuffel geven.....neem lekker de tijd en de ruimte om samen weer op 1 lijn te komen...........en alles goed op een rijtje te zetten.

@mmmoi, gefeliciteerd!!! alweer 4 jaar getrouwd! (kun je foto's van jou als bruid op de groep zetten? ben nieuwsgierig:-))

wie van jullie zijn eigenlijk nog meer getrouwd? en wie zijn net als ik, ongehuwd samenwonend? (en verder dus ook niks geregeld qua Mayte...hoe slecht......zelfs geen gezamenlijk gezag! )

ik hou het hier maar ff bij...

laters!
@annie ooi: ik ben jaloers! ik wil ook naar de Pabo! Maar ik wil eerst deze studie afmaken en het laatste vak wordt dit najaar niet gegeven dus dan ben ik op zijn vroegst volgend jaar juni klaar. Ik zou ook niet weten hoe ik het met werk moet combineren.

En ik stem wel op je hoor, als je met idols mee doet.

@ringel: wij zijn vorig jaar getrouwd, nu ruim een jaar geleden. Ik was toen 10 weken zwanger (paste nog in mijn jurk gelukkig). Is jouw vriend nu wel officieel vader? Dan moet je toch iets regelen?

@pepiet: dat is wel een hele lichte buggy dan, 6 kilo. Dat is wel handig om op te letten.

annie; heel wat gaaf! hoeveel dagen in de week moet je nu naar school???

ringel; wij zijn niet getrouwd, maar hebben wel alles geregeld bij het kantongerecht. t was een papier invullen en ff langsbrengen das alles.

heeft ie wel erkend dan???
@Annie wat een goed nieuws! Eindelijk weer eens even wat anders erbij. Ben je nog wel steeds op zoek naar een baan of laat je dat nu even voor wat het is?

Wij zijn wel getrouwd (1,5 jaar). En hoe burgerlijk, speciaal omdat we graag kinderen wilden. We hadden daarvoor geregistreerd partnerschap maar hebben dat om laten zetten naar huwelijk. Wel een enorm feest van gemaakt inclusief trouwjurk, foto's, receptie, diner en feestavond met band. Ook als het niet gelukt zou zijn met kinderen was het echt de moeite waard om gedaan te hebben. Achteraf vond ik het heel romantisch. Ik had niet zo nodig hoeven trouwen vanwege kinderen maar mijn lief wilde dat wel graag.

@pebbles Voelde je je nog wel een beetje fit op de Grote Dag? Ik moet er niet aan denken die dag over te doen terwijl ik zwanger ben. Hang ik een groot deel van de tijd boven de pot.

Wij gaan morgen op pad voor buggy en andere benodigdheden voor Nieuwie. Gelukkig weten we (op de buggy na) precies wat we willen hebben dus eigenlijk moet het alleen besteld worden. En ook moet er een nieuwe bank gekocht worden. Deze wordt momenteel gebruikt als openbare kattenbak en moet dus weg.
, onze schoonmaakster belde net, ze heeft meer uren bij haar baas gekregen en nu komt ze niet meer bij ons schoonmaken. En ik vond het zo heerlijk dat 1 keer in de 2 weken alles flink onder handen werd genomen. Ze zou wel rondvragen of iemand anders het wil doen maar daar moet je dan ook weer een soort vertrouwensband mee opbouwen.

@niniane: We hadden al geregeld dat we gingen trouwen voordat ik zwanger werd. Ik was al blij dat het niet een maand eerder was gelukt want dan had ik echt niet meer in mijn jurk gepast. Ik ben gelukkig niet misselijk geweest in de zwangerschap en heb heerlijk van onze trouwdag kunnen genieten. We waren wel van plan om naar de Malediven ofzo te gaan maar dat hebben we maar niet gedaan, ik zag mezelf al stront ziek een week lang in de hitte op een eilandje zitten. Het is Andalusie (spanje) geworden.
Wij zijn ook getrouwd. 28 september 2 jaar. Hebben een geweldige trouwerij gehad. Wel doorsnee met witte jurk en pak, niet doorsnee qua insteek. Vrienden hebben het er nog steeds over dat ze het ongeveer zo willen doen zoals wij ook deden. Leuk is dat om horen.

Roan slaapt vanavond bij opa en oma. Mijn zwager was jarig, en we gingen eten bij mijn schoonouders. Had geen zin om Roan uit bed te halen omdat we weer naar huis moeten, dus morgenochtend brengt schoonma hem. We kunnen dus tot kwart voor acht slapen. Heerlijk.

Nu een beetje aangeschoten. Heb een hele leuke schoonfamilie. Altijd gezellig eten samen. Veel kabaal en veel wijn. leuk is dat.

Nu weer verder op zoek naar een fiets. Zit toch te twijfelen. Misschien gewoon zo'n dubbele standaard kopen en dat scheelt dan weer een boel geld. Maar we willen ook graag een tweede kindje. Dan is het waarschijnlijk een stuk praktischer. Is het dan niet handiger om nu al zo'n fiets tekopen, dan heb je er nu al plezier van, maar we kunnen ook nog wachten. Zucht.... Wat zouden jullie doen?
Lief heeft Mayte wel erkend. vorig jaar op 14 juni (heel romantisch....was ook de dag van de termijn echo en een jaar samen, was dan wel weer erg symbolisch) De papieren voor gezamnelijk gezag hebben we wel in huis, mar nog steeds niet opgestuurd......

Ach en ik heb zoiets we gaan straks toch trouwen, beetje toestanden allemaal nu geen zin in. Net zoals een partnerschap.....

Mayte heeft een nieuwe hobby, hoe hard en hoelang kan ik met m'n hoofd tegen de onderkant van een eetkamer stoel bonken (lang!)

wbt fiets, als ik jou was Krokus, zou ik die 400 euro opzij zetten en nog ff doorsparen zodat je een nieuwe kan kopen. Ik denk dt je daar uiteindelijk meer aan hebt (ook qua garantie ed) dan nu een 2ehands aan te schaffen en dan evt volgend jar weer 1 omdat gup nr 2 ook mee moet.

Goed ik ga dametje maar eens onder de tafel weg plukken en een paphap doen.....
he ringel, druk vandaag? Spontane mini-meeting? Ik kan naar jou komen, we kunnen in de stad afspreken?
hihihi al gsmsd.....het handigst voor mij is als je deze kant op kan komen.
Halllllloooo allemaal!

Tarzan was ZO stoer! Ik vond het helemaal geweldig. De man wist er nog steeds niets van toen we al in de auto zaten. Ik reed, haha. Op een gegeven moment gingen we toch de andere kant op dan de bios waar we altijd heen gaan en toen heb ik gezegd dat ik nog een cadeautje voor hem had. Ik liet hem de envelop met tickets uit mijn tas halen, zegt ie doodleuk: 'O, gaaf zeg, Tarzan!' maakt de envelop open, kijkt droog naar de kaartjes en zegt half hardop 'woensdag 19 september...' en daarna hard': 'O gaan we er vandaag heen? Echt? GAAF!!!!' dus dat was een superleuke reactie. We hadden mijn ouders als oppas en die kwamen met een envelop met geld zodat we voor de voorstelling nog uit eten konden. Dat hebben we dan ook gedaan en we hebben een heeeeeeeerlijke avond gehad. Meiden als je enigszins kunt moet je er heen gaan, ik wil nog een keer, zo gaaf was het.

Vanochtend belde de fietsenmaker. Ze hadden een paarse Bloom voor me kunnen regelen in 61 cm. Mooi zo! Eind volgende week kregen ze hem binnen. Ze bellen nog over overzetten stoeltjes e.d. Kunnen ze mooi een nieuwe buggydrager er op zetten. Die van de Zapp zal dan al wel verkocht zijn ...

@Ringel: Ik ben iets langer dan 1.80 m. maar ik heb in verhouding lange benen en een wat korter bovenlichaam dus ik heb echt wel een hoge fiets nodig. Die 57 fietst ook prima hoor zoals ik al zei, maar daarvan moest het zadel dus een stuk hoger staan en dat is toch niet zo'n mooi gezicht dan. Ik snap trouwens niet dat je vooruit kunt komen op een vouwfiets. Zou voor mij echt he-le-maal niks zijn! Ow en ik wil wel foto's op de groep zetten van mijn bruiloft maar dan moet ik even zoeken waar ik die digitaal heb...ergens op een cd gebrand namelijk...

@Niniane: Voet bij stuk houden hoor, als je niet meer werken wilt dan je nu al doet. Die teamleider bekijkt het maar; zijn probleem!

@Annie: Wat gaaf dat je de pabo gaat doen!!! Ik heb nog wel wat werkstukken voor je liggen Ik zal je vast waarschuwen dat de opleiding niet veel aan is maar de stages zijn heeeeel erg leuk en het werk ook. Tenminste, dat vond ik. Ik wil graag alles horen en misschien hebben we nog wel tips voor je! En was die opmerking over Idols serieus? Kan je echt goed zingen? Dan ga ik ook voor je stemmen hoor!

@Krokus: Neem geen overhaaste beslissingen wat betreft je fiets. Dan doe je alleen maar miskopen, en ik kan het weten

@Pebbles: Jij ook bijna aan de paarse moederfiets dus. Lekker hoor. Neem je er nog fietstassen op? Wanneer ben je precies jarig dan? En irri voor je dat je schoonmaakster er mee op houdt...ik hoop voor je dat je snel een nieuwe vindt! Ik wil er ook graag één maar manlief vindt het onzin omdat ik zoveel dagen thuis ben...en dat is ook wel zo alleen ik heb een hekel aan huishoudelijk werk, haha!

Vanmiddag komt mijn kraamhulp op bezoek! Die heb ik dus niet meer gezien sinds Jasmijn een week oud was. Ze was toen zelf net zwanger en ze had me beloofd een geboortekaartje te sturen. Dat deed ze in juli en toen heb ik haar weer een kaart gestuurd met mijn hyves adres erbij. Toen spraken we elkaar op hyves en nu komt ze dus met de kleine langs! Het is ook een meisje. Leuk hè? Ik had echt een supertoffe kraamhulp van mijn eigen leeftijd dus ik vind het heel leuk om contact met haar te houden en als het zover is mag ze hier weer komen kramen bij de tweede wat mij betreft!

Nou ik ga lekker weer even wat doen. Jas ligt te slapen, dus even genieten. Kom hier nog wel even langs vandaag.
@mmoi, mooi dat de verrassing zo geslaagd was. Tarzan is dus de moeite waard?

Ik wacht idd nog maar even met de fiets. Doordat ik dit jaar ziek thuis zat tijdens de vakantieperiode, moet ik straks heel veel vakantie-uren uit laten betalen. Elk nadeel hep z'n voordeel om Johan maar te citeren. Kan ik daar mooi de fiets van betalen.

@ringel, hahaha. Hele sms-sessie was dat alweer. Roan ligt nog te slapen. Dikke slaapkop dat hij is. Vind ik soms wel lastig hoor, dat ik zijn ritme zo aan moet houden omdat hij anders een monster is. Ik hoopte heel erg op een flexibele baby. Maar helaas.

Het is heel erg, maar stiekem verveel ik me een beetje. Geen zin om huishoudelijk te doen, geen zin om hele dag met Roan thuis te hangen, slecht weer. Bleeeeeh. Wat erg eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven