Eisprong!!??!!

21-03-2010 14:30 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen

ik heb even een vraag..

ik was van 1mrt tot 6mrt ongesteld afgelopen maand en zou 22 mrt mijn ei moeten hebben, nou had ik 14mrt een beetje bloed in mijn slipje,, weet iemand of dit de eisprong was of iets heel anders?? ik voel me er een beetje raar bij.. buik is constand bezig en ik eet ontzettend veel.. maar eigenlijk wil ik weten of mij ei een week te vroeg is geweest.. en wat nu de gevolgen kunnen zijn. als dat idd een ei was zou er iets kunnen zijn ja want hebben daarvoor regelmatig geklust :O alleen zou ik hier wat meer over willen horen/weten!

groetjess
'mijn ei'

'geklust'

In welke wereld leef jij ?
Kan je niet een zwangerschapstest doen? Of kan dat nog niet zo snel? Heb er niet echt verstand van..
hmm sorry zal wel.. wil alleen info en meer zekerheid.. is t een probleem om zo te doen?
ja zou idd kunnen alleen moet ik begin volgende maand pas ongesteld worden.. dus dat word zowieso wachten! :D
Wat wil je horen dan?
lees mijn verhaal.. of ik een week te vroeg was of dat t mogelijk wat anders zou kunnen zijn.. omdat ik normaal gesproken op de normale datum eisprong heb,, en in dit geval niet.. ben al langer als half jaar gestopt met pil...
Hoezo te vroeg? Volgens mij is de 22e een beetje laat voor 'je ei' als 1 maart de eerste dag van je ongesteldheid was.
ja zou je denken maar normaal is het ook een week voor ik ongesteld moet worden.. tja ik weet t ook nie meer.. beetje warrig zo..
Pasen is pas 4 april.
Normaal is de eisprong zo'n 14 dagen na de eerste dag van de vorige ongesteldheid. Bij jou dus 14/15 maart. Ik zou er niet zo ontzettend mee bezig zijn. Gewoon regelmatig "klussen", dan komt het in de meeste gevallen goed.
okee das alweer een geruststelling bedankt voor je reactie..
shine, als je echt echt echt in volle zekerheid wil weten of je een eisprong hebt gehad dan moet je naar de gynaecoloog.

Er is hier niemand die kan vertellen of je je eisprong wel of niet hebt gehad.

Als jij zegt/denkt dat je het normaal altijd 1 week voor je menstruatie hebt dan zou het vroeg zijn. Maar als je normaal een cyclus van ong 28 dagen hebt dan is het gewoon op dag 14 en dat is standaard..

Maar nogmaals, niemand hier kan dat met zekerheid zeggen. dus of afwachten tot volgende maand om te testen danwel je menstruatie te krijgen, of een afspraak maken bij de gynaecoloog!

( enne.. en ei komt van een kip en eet je op en klussen doe je met verf, hamers en spijkers enzo)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:schwipschwap schreef op 21 maart 2010 @ 14:45:

Normaal is de eisprong zo'n 14 dagen na de eerste dag van de vorige ongesteldheid. Bij jou dus 14/15 maart. Ik zou er niet zo ontzettend mee bezig zijn. Gewoon regelmatig "klussen", dan komt het in de meeste gevallen goed.
hahahahaha okee ! zal t onthouden :P ook bedankt voor je reactie!
quote:schwipschwap schreef op 21 maart 2010 @ 14:45:

Uit de OP krijg ik juist de indruk dat TO niet zwanger wil worden.

TO, hoe weet je dat je zo'n late eisprong hebt? Een week na je eisprong ongesteld worden is niet helemaal 'normaal' en als je wel zwanger wilt worden zou dit een probleem kunnen zijn.
You always do your best, which is quite embarrassing.
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 21 maart 2010 @ 14:49:

[...]

Uit de OP krijg ik juist de indruk dat TO niet zwanger wil worden.

TO, hoe weet je dat je zo'n late eisprong hebt? Een week na je eisprong ongesteld worden is niet helemaal 'normaal' en als je wel zwanger wilt worden zou dit een probleem kunnen zijn.Hmm ja dat zou kunnen. Shine, wil je zwanger worden of niet en gebruik je geen voorbehoedsmiddelen? Als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, kun je op 29 maart testen.
ja nou ja, weten. ik voel dat meestal wel. en dat ik nu in een x bloed verloor vond ik ook raar.. heb ik nooit gehad. ik zal et eens in de gaten gaan houden idd en anders eens even langs de gyn gaan.. voor er idd problemem ontstaan!
gebruik geen voorbehoedsmiddelen nee.. meer om andere redenen maar goed. heb wel een regelmatige cyclus, meestal word ik de 1e of de 2e van de maand ongesteld. en duurt 5 dagen..
Maar probeer je nou zwanger te worden of niet?
quote:Shine20 schreef op 21 maart 2010 @ 14:53:

ja nou ja, weten. ik voel dat meestal wel. en dat ik nu in een x bloed verloor vond ik ook raar.. heb ik nooit gehad. ik zal et eens in de gaten gaan houden idd en anders eens even langs de gyn gaan.. voor er idd problemem ontstaan! En dan geen voorbehoedsmiddel gebruiken. Dan hoop ik van harte dat je probeert zwanger te worden, anders denk ik dat je niet helemaal verstandig bezig bent.
You always do your best, which is quite embarrassing.
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
ja, eigenlijk wel. zouden het zeker leuk vinden! maar t kan idd zo zijn dat k t dus verkeerd uitreken? hmm moet ik toch eens op letten dan.. vandaar dat mijn buik ook zo van slag is?
Je neemt idd wel een erg groot risico als je niet bewust probeert zwanger te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven