Ernie pop
maandag 3 november 2008 om 18:22
Hoi wie kan me helpen.. Een paar maanden geleden zag ik bij het kruidvat een Ernie pop liggen die als je aan zijn armen en benen trok iets van "lekker rekken en strekken"zei.
Nu wil ik deze pop kopen voor mijn nichtje en nu kan ik nergens deze pop meer vinden.. Wie kan me helpen hoe deze pop heet en waar ik hem krijgen kan..
Alvast bedankt.
(oja ik heb al gegoogled, ebay en marktplaats gedaan maar 0 resultaat)
Nu wil ik deze pop kopen voor mijn nichtje en nu kan ik nergens deze pop meer vinden.. Wie kan me helpen hoe deze pop heet en waar ik hem krijgen kan..
Alvast bedankt.
(oja ik heb al gegoogled, ebay en marktplaats gedaan maar 0 resultaat)

maandag 3 november 2008 om 19:52
quote:_Sungirl_ schreef op 03 november 2008 @ 19:47:
Ik heb die andere pop van ernie waar je hem moet helpen bij aankleden.En die jij bedoelt is de dokter pop.Ik heb ze gezien bij intertoys,v&d,marskramer.Je moet wel op de prijs letten bij v&d vond ik ze wel duur.Die Ernie bij de dokter is een andere dan TO bedoelt. Zij bedoelt echt de pop waarbij je de armen en benen kunt uitrekken, dat is een andere pop.
Ik heb die andere pop van ernie waar je hem moet helpen bij aankleden.En die jij bedoelt is de dokter pop.Ik heb ze gezien bij intertoys,v&d,marskramer.Je moet wel op de prijs letten bij v&d vond ik ze wel duur.Die Ernie bij de dokter is een andere dan TO bedoelt. Zij bedoelt echt de pop waarbij je de armen en benen kunt uitrekken, dat is een andere pop.
maandag 3 november 2008 om 20:34
Spullen die eerst bij de kruidvat liggen, liggen 1 of 2 weken later vaak bij de trekpleister. Misschien dat ze hem daar nog hebben.
Ik zag hier vorige week bij de kruidvat wel een ernie pop liggen maar geen idee of dat dezelfde is.
Zal ik hem anders meenemen als het de goede is? Dan stuur ik hem wel op.
Ik zag hier vorige week bij de kruidvat wel een ernie pop liggen maar geen idee of dat dezelfde is.
Zal ik hem anders meenemen als het de goede is? Dan stuur ik hem wel op.