Ernie pop

03-11-2008 18:22 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi wie kan me helpen.. Een paar maanden geleden zag ik bij het kruidvat een Ernie pop liggen die als je aan zijn armen en benen trok iets van "lekker rekken en strekken"zei.

Nu wil ik deze pop kopen voor mijn nichtje en nu kan ik nergens deze pop meer vinden.. Wie kan me helpen hoe deze pop heet en waar ik hem krijgen kan..

Alvast bedankt.

(oja ik heb al gegoogled, ebay en marktplaats gedaan maar 0 resultaat)
www.amazon.com
Mijn kietel me ernie is van mattel en fisher price in een samenwerkingsverband. Misschien even bellen?

Anders, alle kruidvats afbellen.
Ik was vorige week bij de Makro en daar hadden ze ook een

Ernie die je aan benen en armen kon trekken,

maar ik weet niet of die ook wat zei.
vorige week lag hij weer bij het kruidvat! Succes...
Je bedoelt die rek-en strek Ernie? Die lag hier nog gewoon bij het Kruidvat (Breda).

Misschien kun je vragen of ze hem bij jouw filiaal kunnen bestellen ofzo?
Ik heb die andere pop van ernie waar je hem moet helpen bij aankleden.En die jij bedoelt is de dokter pop.Ik heb ze gezien bij intertoys,v&d,marskramer.Je moet wel op de prijs letten bij v&d vond ik ze wel duur.
Moest even reageren

Wil er ook een, maar vind hem te duur is er helaas te oud voor
quote:_Sungirl_ schreef op 03 november 2008 @ 19:47:

Ik heb die andere pop van ernie waar je hem moet helpen bij aankleden.En die jij bedoelt is de dokter pop.Ik heb ze gezien bij intertoys,v&d,marskramer.Je moet wel op de prijs letten bij v&d vond ik ze wel duur.Die Ernie bij de dokter is een andere dan TO bedoelt. Zij bedoelt echt de pop waarbij je de armen en benen kunt uitrekken, dat is een andere pop.
O ja nu weet ik het weer die zag hier ook staan bij het kruidvat.Die dokter pop hadden ze toen ook.Soly foutje.

@ernie12 je mag hier wel komen spelen samen met mijn zoon en zijn ernie pop
Hij lag hier zaterdag nog bij het kruitvat ( hilversum)
Ben hier bij verschillende kruidvat's geweest maar nergens lagen er die.. Ook bij de intertoy's filialen zijn er niet. Maar ik blijf zoeken..
Spullen die eerst bij de kruidvat liggen, liggen 1 of 2 weken later vaak bij de trekpleister. Misschien dat ze hem daar nog hebben.

Ik zag hier vorige week bij de kruidvat wel een ernie pop liggen maar geen idee of dat dezelfde is.

Zal ik hem anders meenemen als het de goede is? Dan stuur ik hem wel op.
ze hebben nu een ernie dokter pop bij de kruidvat
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ze hebben hem hier bij de kruidvat nog.

Als ik hem moet halen en opsturen dan hoor ik het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven