Ervaring kinderwagen S-mistral Teutonia

25-02-2009 10:02 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben me op dit moment aan het orienteren op kinderwagens. Ik kwam de S-mistral van Teutonia tegen en ben benieuwd naar de ervaringen met Teutonia! Zowel positief als negatief!

Bedankt alvast!!
Ik lees mee voor mijn zus, die wil ook een Teutonia! Maar ze twijfelt tussen deze en een andere. Verder geen info dus, sorry!
Wij hebben hem besteld. Kan nog iet uit eigen ervaring (met kind) spreken, maar wat ik erg prettig vond is dat hij soepel reed en dat de wieg niet zo enorm groot was als bv bij de Bugaboo.

Je kindje is er dan wel eerder uit.

Verder vond ik het prettig wanneer je het wandelwagentje achterover zet niet in een hoek staat. Bij de bugaboo staan de beentjes in een hoek wanneer het achterover ligt.

Maar of dat in de kraktijk allemaal net zo handig is als het lijkt moeten we nog ondervinden.
Ik heb ook een teutonia besteld maar de teutonia fun system.

Krijg hem als het goed is begin maart binnen heb dus ook nog geen ervaring met een teutonia maar mij sprak hij heel erg aan!
Ik heb een teutonia en volgens mij de fun-system. Het is echt een hele fijne wagen, heel flexibel. Mijn zoontje heeft in het begin in de bak als wieg gelegen, ging prima. Wel een beetje een gedoe met naar boven en beneden sjouwen. Bij een eventuele volgende doen we een apart wiegje. Hij was er wel vrij snel uitgegroeid.Het in en uit elkaar klappen is heel gemakkelijk, klein pakketje wordt het ook. Je maxi-cosi kan er prima op. Wij hebben een römer en ook daarvoor hadden ze een adapter, super handig.

Verder is hij heel degelijk, kan tegen een stootje én hij is lekker smal, voor ons heel belangrijk omdat we een smalle gang hebben. De wielen kunnen er makkelijk af om eventuele hondenpoep vanaf te poetsen...Het enige minpunt was het parasolletje, die zakte steeds opzij. Daarna eentje van de prenatal voor een tientje gekocht.

Voor ons was het ook een pré dat het zit gedeelte helemaal plat kan én dat je kindje voor en achteruit kan rijden.

Succes met de keuze, dames, én de zwangerschap natuurlijk!

Groetjes Kuif

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven