Ervaringen tweelingwagen koelstra

27-07-2010 20:57 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben zwanger van een tweeling en kan via via een tweelingwagen overnemen van het merk koelstra. Heeft iemand hier ervaring met deze wagen. Ik ken hem eigenlijk helemaal niet en ben erg benieuwd of het wel een goede keuze is.
Ik heb een tweelingwagen van X adventure die 74 cm breed is, kom overal prima door. Zo te lezen is deze 76 cm, dus in zoverre is het geen probleem

Wanneer ben je trouwens uitgerekend? *nieuwsgierig*
Ja, dat vind ik echt.
Hoi mamasaar, ik ben eind oktober uitgerekend. Hoe oud is jouw tweeling?
Proficiat!

Mijn meiden zijn bijna 5 maanden En het is nu al zooooo veel makkelijker dan in het begin
Ja, dat vind ik echt.
Wij hebben een koelstra en zijn er nog steeds erg tevreden over. Ik zou zeggen kopen!! Als we nog een enkele wagen erbij zouden moeten kopen omdat de quinny van elende uit elkaar valt wore het zeker een koelstra
Hier nog iemand zwanger van een tweeling (uitgerekend 5 november)! Kan je helaas niks vertellen over Koelstra, maar er is een merk redelijk nieuw hier in NL, de iCandy, en die heeft het onderstel even groot als van een eenlingwagen. Wij vonden het zo'n handige wagen dat we deze hebben gekocht (ondanks de flinke prijs...).

De wagen is makkelijk in gebruik en heeft de bakken/zitjes schuin boven elkaar geplaatst om ruimte te besparen. Tis maar net wat je wilt natuurlijk, maar wilde het toch even melden!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Schoonzusje had Koelstra wagen voor twee kids en was daar zeer tevreden over. Ik als trotse tante ook hoor. Heerlijk wagen om mee te lopen/boodschapjes te doen en in een later stadium om mijn neefjes mee op stap te nemen. Hij is heel wendbaar en makkelijk in te klappen. Als ik zelf kinderen zou hebben, zou ik er ook een nemen.
Ik heb zowel de enkele als de dubbele Koelstra Over beide helemaal tevreden Valt, voor mij, helemaal niets aan tegen. In alle opzichten fijne wagen
Mag ik vragen hoeveel geld er voor zo'n wagen gevraagd wordt? Misschien dat ik mijnes ook in de aanbieding moet doen....
voor die wat ik zou kunnen overnemen wordt 300 euro gevraagd inclusief reiswiegjes en voetenzakken
vind 300 best veel geld,

Wij hebben namelijk 40euro meer betaald voor een nieuwe.

Tweeling wagen van kees k2, met reisnestjes die gelijk voetenzakjes zijn.
ligt er inderdaad aan waarmee je het vergelijkt. voor de urban jungle duo wordt op martkplaats al snel 400 gevraagd, zonder reiswiegjes ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven