Examens 2026
donderdag 11 juni 2026 om 13:23
donderdag 11 juni 2026 om 14:17
Valt me mee dat ze hier wel beneden zit, had dit ook verwachtLa_Galette schreef: ↑11-06-2026 14:15Ik zit op de trap omdat zoon perse niet beneden wil zitten als hij gebeld wordt, kan ik hopelijk toch meeluisteren![]()
donderdag 11 juni 2026 om 14:21
Dank jullie wel!
Er was voor Nederlands een 4.7 nodig om een 5 als afgerond eindcijfer te krijgen, want het schoolcijfer was een 4.3 (puber + niks doen = 4.3)
Het is een 4.9 geworden haha.
boudica wijzigde dit bericht op 11-06-2026 14:21
1.61% gewijzigd
Het is wat het is.
donderdag 11 juni 2026 om 15:13
Wat spannend allemaal! Ik schiet weer helemaal terug naar mijn eigen wachtdagen vroeger (eerst havo, toen VWO). Heb nu intakes op het MBO vandaag, een hoop blije studenten die even tussendoor hier de intake komen doen en vanavond groot feest ivm geslaagd. Dan zijn die pubers ineens even heel schattig
.
donderdag 11 juni 2026 om 15:26
Zoon van mijn vriendin die ik al tien jaar ken: geslaagd!!! Met een 7,4 gemiddeld dus hij kan inderdaad naar de HAVO na de zomer. Echt heel blij voor hem.
Hij werd maar niet gebeld, dus heeft vriendin naar school gebeld met de vraag of ze hem ook nog gingen bellen: Hadden ze zijn nummer helemaal niet! Hij heeft er toch 4 jaar op school gezeten...hoe dan?
Hij werd maar niet gebeld, dus heeft vriendin naar school gebeld met de vraag of ze hem ook nog gingen bellen: Hadden ze zijn nummer helemaal niet! Hij heeft er toch 4 jaar op school gezeten...hoe dan?
donderdag 11 juni 2026 om 15:47
Dat klinkt alsof het nog wel haalbaar zou kunnen zijn? Wel pittig hoor die regels. In mijn tijd ging je er met 7ens in, en slaagde je met enkel 4en voor je examens. Die 5,5 regel had ik niet gehaald in elk geval :') ....
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in