F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen (op het nippertje).

Nitro, dat is al een begin, niet meer drinken 's nachts. Is de bv nu trouwens helemaal gestopt? Hoe is het met je ontsteking?

Hoop maar dat hij nu ook snel helemaal door gaat slapen.

Kan goed dat Floor aan het fruit moet wennen. Dat spugen was ik wel verbaasd over. We gaan gewoon nog even met peer verder om te wennen en eind van de week met wortel ofzo.

Tim vond het meteen heerlijk allemaal en at binnen een week zo een heel stuk fruit op. Grappig dat ze zo verschillend zijn.

Nu snel weer verder met werk. Ben nog zo verkouden, neus en oog loopt.
Pfff...hier ook weer zo´n nacht gehad, tig keer eruit, ben kapot. Lasse is de laatste paar nachten weer erg onrustig, dus heb niet al te best geslapen. En natuurlijk is Nina na de ingang van wintertijd lekker om half 6 alweer wakker. Nou ja, tanden op elkaar, gaat vast wel weer over

We gaan Lasse maar iets kunstvoeding erbij geven hoor, ik heb toch het idee dat hij gewoon net niet genoeg binnenkrijgt met alleen mijn bv, misschien dat hij daarom steeds wakker (en hongerig) is snachts.
Lau, kan geen kwaad toch om kv erbij te doen. Misschien juist de laatste voeding 's avonds, of ga je dan aanvullen?

Wel balen die gebroken nachten, dat krijg je ook niet zomaar bijgeslapen.
Klein beetje aanvullen. Wil in principe nog wel alle voedingen bv of gekolfde melk geven, maar dan ook nog klein beetje kv erachteraan. In eerste instantie gewoon maar 30 cc (1 schepje), dat is ws al wel genoeg. Eens kijken of dat effect heeft.
Goedemorgen!

Lau, had je al kv na de voeding gegeven? Ben benieuwd of hij het opdrinkt en beter gaat slapen.

Hier weer een goede nacht. Floor slaapt weer door. Tim is wel om 6 uur wakker. Hoe krijg je die zomertijd eruit. Hij gaat wel op de normale tijd naar bed. Hij slaapt dus korter er wordt daar wel een beetje sjacherijnig van.
goedemiddag!

Fijn nico, weer een goede nacht. Ella at bij ons ook dr fruit gelijk vanaf t eerste moment, maar milan dus niet, dus dat zegt niet zoveel.

Lau, en wilde lasse nog extra drinken?

Milan vannacht helaas wel weer een fles. En beide kids ontzettend verkouden dus weer een echt prut nacht... Gaap! t moet nu echt eens ophouden want het is zo langzamerhand niet leuk meer!

maar goed, de zon schijnt, vanmiddag komt een vriendinnetje van ella spelen, en ik ga nu lekker boterkoek bakken! dus das allemaal wel weer leuk!!
ik word al moe als ik jullie nachtgebraak lees...

Hmm,. ik ben ook echt moe, maar gelukkig komt Silvan 's nachts niet meer. Zul je zien dat ie vannacht komt, want ik zag net dat de helft vd melkpoeder maar in de fles is gegaan....

Nic, hier gelukkig allebei wel vreetzakkies in het begin, maar Floor moet vast nog wennen. Mijn gastbaby kan ook van die prachtig smerige gezichten trekken, maar hij blijft wel zijn mondje opendoen voor de lepel!

Over de KV; ik heb nog een baby in de opvang die echt extreem spuugde toen ze KV probeerden. Van 3 verschillende merken. Tot gal aan toe. Ook van 1 schepje door de BV. Iemand idee wat het kan zijn/ oplossing. Hij lijkt sowieso gevoelig kindje want zit onder de exceem.

En morgen eindelijk een dagje vrij. Mijn eigen gaan naar schoonouders, dus heeeeerlijk voor mij alleen. Afspraak bij kapper gemaakt, kijken of die wat kan doen aan die pluizebol. Permanent was toch niet zo;n goed idee vorige keer!

Ben bang dat de dag ook zo weer om is... dus maar van elk moment genieten! (ook van het alleen boodsch doen zonder hysterisch wordende zoon!)

Nou ff de kou in met de hond (mist hier en vries) en dan warm worden onder dekbedje! (in nieuwe slaapkamer nu 14 graden en geen verwarming, bbrrrrr)

Goedenacht zonder onderbrekingen gewenst!!!
Ik voel me zo'n k*moeder.

Floor is niet helemaal lekker maar na een zetpil vannacht geen koorts of verhoging meer. Dus toch maar weggebracht maar op het moment dat ik haar overgeef aan de GO begint ze te huilen.

Heb gezegd dat ik straks bel hoe het gaat en dat ze mij moet bellen als ze zo blijft. Voel me zo slecht.

Op zo'n dag baal ik echt dat ik werk.

Snap ook niet wat ze nu heeft. Als het zo blijft ga ik morgen weer naar de ha.

nico, naar he! Kan het ook zijn dat ze eenkenning begint te worden?

casey, heerlijk dagje vrij! Lekker genieten!

milan heeft doorgeslapen! Ella niet.
Volgens mij heeft ze daar nog geen last van, ze lacht nog altijd vrolijk naar alles en iedereen. Gister met wegbrengen ook geen probleem, ze had de grootste lol. Ze heeft ook echt verhoging dus er is nog iets.

Denk wel dat ze gewoon het liefste bij ons is als ze zich niet lekker voelt maar ja, ik ben ook het liefst bij vertrouwde mensen in een vertrouwde omgeving als ik ziek ben.

Oja, nu slaapt Milan door gaat Ella spoken, grapjurk.
Arme Nic Misschien begint er iets van tandjes ofzo door te komen? Of anders nog eens naar oortjes laten kijken door ha?

Hoera voor Milan Idd wel beetje jammer dat Ella niet lekker meedeed dan.

Lasse ook nogsteeds aan het spoken snachts. De kunstvoeding blieft hij niet, trekt er een heel vies gezicht bij. Schiet niet op dus. Nu maar gaan proberen 1 schepje door de bv eerst, maar dat wil ik pas van het weekend proberen want ik heb geen reservevoorraad dus als hij op het kdv dan weigert hebben ze wel een probleem. Vanacht was het ook weer pet, uiteindelijk heb ik hem maar gewoon aan de borst in slaap laten vallen in ons bed, dat was om 5 uur

Weet het ook niet dus Cees, met die kv van je oppaskindje. Grote kans dat hij/zij het gewoon vies vind.
Cees, hoop dat je een lekker dagje hebt vandaag, lekker even jezelf verwennen hoor. En we willen natuurlijk wel een foto van je nieuwe coupe zien!

En 14 graden !? Ik zou voor een electrische deken gaan hoor, of heb je die al? Is het bij de jongens ook zo koud snachts?
Kon nog geen tekenen van tanden bespeuren maar kan altijd natuurlijk. Ze is nu lekker thuis met R.

Balen dat Lasse de kunstvoeding niet wil. Je hebt zeker de hypoallergeen of niet? Misschien moet hij wel wennen. Hoop maar dat hij het wel wil als je het mengt.

Cees, lekker zo'n dagje. Even bijtanken.
Ja, hypoallergeen. Friso nu, denk dat ik van het weekend anders ook maar nutrilon ga proberen.

fijn dat Floor nu lekker bij papa is. Ik snap het gevoel wel hoor, maar je kunt nu eenmaal niet overal tegelijk zijn Nic. Maar je bent morgen wel weer vrij toch?
Weet ik. Ik word ook niet gelukkig als ik stop met werken. Vind het wel fijn dat ze nu gewoon thuis is.

Ze had toch weer koorts. Is alleen wakker geworden voor de fles en sliep direct weer. Ze had ook erg rode wangen. Straks nog een keer kijken of het dan geen tandjes zijn.

Oortjes twijfelde ik wel over. Ze reageerde juist meer op het oortje dat maandag nog helemaal schoon was. Zijn we wel drie dagen verder maar ze krijgt ook nog ab dus verwacht eigenlijk niet dat ze opnieuw een ontsteking heeft.

Konden ze maar praten hé.
Zou wel makkelijk zijn he. Maar aan de andere kant, ik vind het bij zo´n tweede toch allemaal al veels te snel gaan
Ja erg hé. Je mist gewoon ook wat meer dingen. Floor ligt vaak in de box te spelen als wij aan het eten zijn. Ligt ze ineens op haar buik. Wist al wel dat ze het kon maar ze deed het alleen maar na een paar keer oefenen. Nu hadden we het gemist Bij Tim zaten we er continu met de neus bovenop.

Of dat nu goed is
dat heb ik ook hoor, dat je van alles mist bij de tweede... je hebt er gewoon de tijd niet voor om er de hele tijd bovenop te zitten.

Hier nu twee zieke kindjes, allebei super verkouden en koortsig, dus beide met paracetamol in bed. ben benieuwd wat voor nacht t gaat worden.

Ik ga morgen lekker dagje naar de sauna met mn mams, dus lief moet het alleen doen, en hij zit al niet zo goed in zn vel, dus die heeft echt zin in 2 zieke ukken om m heen...
Rustig hier, zeg!

En nog/weer zieke kindjes dus. Nitro ook al. En als je niet happy bent zijn 2 dreinende zieke kindjes niet echt een ideale dagbesteding... Maar het leidt wel af, toch?

Cees, was dat ook al hypoallergene voeding dan? Zoals Nutrilon Pepti. Wel sneu! (En vies..)

Kindjes zijn hier wel in orde, alleen beetje snotterig. En Maartje heeft luieruitslag. had ze nog niet echt gehad. Misschien candida of toch tandje op komst. Mag ook weleens want ze is al 9 maanden! (Lau, hoe oud was Nina ook alweer? )
Haha, Dok, nu nog Lau ermee pesten

Mag wel een keer dan een tandje krijgen.

Je kan wel echt merken dat het koud is want alle snottebellen zijn er weer bij iedereen.

Nitro, je leest het vast niet meer maar fijne dag. Heerlijk de sauna in, vooral als het koud is buiten. Hoop dat man het een beetje trekt met 2 zieke kids. Zelfs als je wel lekker in je vel zit is het nog wel eens zwaar.

De koorts lijkt hier weer weg bij Floor. Ze ligt nu nog te slapen. Ben al vanaf 5:15 wakker. Eerst om te voeden en dan lig je een half uur later weer in bed maar weet je dat het niet lang meer duurt voor de volgende wakker wordt. En inderdaad 6:04 begon meneertje te roepen. Nog een klein half uurtje in zijn eigen bed kunnen houden maar toen echt neit meer. Hij is dan ook echt wakker, snap er niets van.

Waarom hebben ze nooit heel duidelijk gezegd dat je niet moet verwachten te kunnen slapen als je 2 kids (of meer) hebt

R zei voor de grap vanmorgen. Ik wil wel graag een derde (wil hij niet). Dus ik zei, nog even wachten en dan gaan we ervoor. Dat was dus de verkeerde reactie HIj had verwacht dat ik volmondig nee zou zeggen

We gaan zo lekker minicakejes bakken. Allemaal verschillende. Heb ik vanavond meteen wat lekkers als de oudercommissie hier komt vergaderen.

Cees, hoe was je verdiende vrije dag?
zo hier zijn de kid smooi zoet aan het spelen...

ohoh dok, dat je dat nog even aan lau moet vragen, feeks!

Maar goed, zik neem aan dat nina nu alles wel heeft?

Sneu van al die zieke kindjes zeg. komt idd door het weer, hier alle gastkinderen ook snot en verhoging. En daardoor sneller jengelen. Maar nog 1 dagje en dan weekend!

Ben net ff crea geweest met papier (feestmutsje voor kindje' en strakjes kadootjes uitpakken. Gister dus toch nog druk geweest met mijn `werk´ omdat ik kadootjes voor kinderen en ouders moest zoeken. En de grote boodsch, en een eettafel halen. Toen nog naar de kapper )wel 20 cm eraf... en toen kids ophalen en in file staan.

een iets ander dagje dan gehoopt dus! )toetsenbord doet raar dus kan geen smilies'

zal fruit klaar gaan maken, doe ik wat nuttigs!

vanmiddag gesprek of ik stagiaires mag, ben benieuwd!
quote:Dokkie schreef op 30 oktober 2008 @ 23:58:

Kindjes zijn hier wel in orde, alleen beetje snotterig. En Maartje heeft luieruitslag. had ze nog niet echt gehad. Misschien candida of toch tandje op komst. Mag ook weleens want ze is al 9 maanden! (Lau, hoe oud was Nina ook alweer? )

Ja...heel grappig ja

Lasse heeft gisteren op kdv zowaar 60 cc kunstvoeding gedronken, ze hebben het gewoon eerst gegeven, voor de bv. Hij had in elk geval honger want heeft het zonder blikken of blozen in 1 keer opgedronken

Dus is dacht gisteravond voor de laatste voeding datzelfde trucje uit te halen, eerst klein flesje kv (als bodempje) en daarna borst, hopend dat hij wat beter zou slapen. Maar daar was meneer het dan weer niet mee eens
Op het kdv krijgen ze altijd veel meer gedaan. Snap dat ook niet. Tim slaapt daar (meestal) wel. Drinkt daar wel gewone melk. Volgens mij hebben ze daar magische krachten.

Hij wilde dus na de borst ook niet de kv?

Tim zit hier nu heerlijk te spelen.

ZCakejes maken vond hij wel erg leuk. Hij vond ze ook lekker maar na 2 happen hoeft hij niet meer. Gek kind hoor.

Ben sint kadootjes voor de kids aan het uitzoeken. Lastig hoor. Voor Tim kan ik wel vanalles verzinnen, spelletjes en meer blokken, nieuwe auto's enzo.

Maar voor Floor. Die speelt nog met bijna niets en we hebben al vanalles. Tot een jaar heb je ook niet echt speciaal meidenspul.

Dan ook nog voor onszelf dingen verzinnen. Al helemaal lastig.

Heeft iemand een lekker idee voro het eten voor morgen. Tim is er dan niet dus daar hoef ik geen rekening mee te houden. Alleen niet al te pittig en niet teveel kool vanwege Floor. Wil iets lekkers maken, kaarsjes aan bij het eten. Wijntje erbij. Misschien dat ik dan nog weer eens ontmaagd ga worden.
He wat flauw dat jullie vinden dat ik Lau pest (Lau incluis). Was niet eens zo bedoeld, beetje foute smilley ( ) Ik bedoelde gewoon een knipoogje, niet gemeen! En bovendien vroeg ik het me serieus af hoor, Lau!quote:Nicolette80 schreef op 31 oktober 2008 @ 16:25:

Wil iets lekkers maken, kaarsjes aan bij het eten. Wijntje erbij. Misschien dat ik dan nog weer eens ontmaagd ga worden.

Echt zo lang geleden meid? (oh nee, niet van mij nodig!)

Ik schrijf op het feb.2008 topic met een stel meiden waarvan de helft pas 3x sex heeft gehad sinds de bevalling. Voel me dan een beetje een nymfomaan...

Kadootjes hoef je alleen te kopen voor iemand die het begrijpt/waardeert, toch? Maartje krijgt niet echt wat bijzonders denk ik. Ze is ook alweer bijna jarig, dus weer genoeg nieuwe spullen om over te struikelen tegen die tijd .

He, ben ik alweer zo laat! Teveel koffie op, d'as duidelijk!
quote:Nicolette80 schreef op 31 oktober 2008 @ 16:25:

Misschien dat ik dan nog weer eens ontmaagd ga worden.

Zelfde reactie als Dokkie!

lekkere pasta met paddestoelen en blauwe kaas, of deze linzenschotel. Is onze favoriet nu, lekkere rode wijn erbij en succes gegarandeerd

Nina was 11 maanden met eerste tand Dok, dus Maartje heeft nog even te gaan

Pfff...we zijn vandaag echt kapot hier. Lasse is de afgelopen nacht echt om de 1 - 1,5 uur wakker geworden, huilen en krijsen. Echt om gek van te worden. Heb net ook maar even getemperatuurd bij hem, want vond hem vanochtend ineens heel warm. 38,4 heeft ie, dus wel koorts. Verder is ie blij hoor, alleen snachts dus drama. Nou ja, ik gooi er vanavond na de laatste voeding gewoon een paracetamol zetpilletje tegenaan, misschien slaapt hij daar dan lekker lang op. En wij ook...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven