F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Cees...........wat een verhaal zeg, geen wonder dat het op je netvlies gebrand staat. Wat triest voor die vrouw ook zeg...

Kan me goed voorstellen dat je er door ontdaan bent.
Tjee Cees kan me voorstellen dat het veel indruk gemaakt heeft... Wel prettig dat er wel op elkaar gelet wordt bij jullie, da's hier wel een stuk minder

Hier lekker dagje gehad, met man wezen shoppen bij een speelgoedwinkel met leuk houten speelgoed. Ff googlen op houten speelgoed, wij zijn bij De Beukeboom geweest in Rotterdam. Leuke zaak, veel houten speelgoed, en daar ook nog veel keus in. En naar ons idee goede service, we komen er zeker nog eens terug :-D Daarna nog even bij Ikea langs om voor oma het verjaarscadeautje voor Tessel te halen, een poppenbed.

Verder leuke kerstdagen gehad, erg druk zo met al het gereis. Gisteren lagen de kinderen er belachelijk laat in (12 uur! ) en dat was vanavond bij Daan wel te merken toen het weer te laat was... Hopelijk slaapt hij morgen een beetje uit

Nu gauw naar bed!

Hug voor Cees
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Casey, wat een naar verhaal zeg, echt naar, vooral t idee dat ze daar zo lang alleen heeft gelegen. vreselijk.

Verder nog wel een leuke kerst gehad?

Marlee, dus nog niet bevallen. Wordt wel spannend hoor!

Iedereen verder fijne dagen gehad?

Wij ook veel gereisd maar wel gezellig. Kids lagen er telkens laat in (geen 12 uur, maar wel tegen 10-en, en dat was te merken. Overdag sliepen ze veel langer, en vanmorgen beide tot negen uur, wat een luxe!

Bij mn ouders nog wel heftig, mn moeder begon heel veel haar te verliezen dus dat heb ik er op kerstavond met de tondeuse afgehaald. Gelukkig heeft ze allemaal heel leuke sjaaltjes e.d. die haar echt erg leuk staan, maar toch wel heftig allemaal.
Hi! Zo we zijn ook weer thuis. Nu ook wel genoeg eten gezien.

Cees wat schrikken zeg. Naar idee dat ze er zo lang heeft gelegen en dat ze net te laat is gevonden.

Marlee, kerst ook goed doorgekomen? Houd je het nog vol?

Ga even puinruimen. Wasmachine staat al aan.
Ha Nico, hoe herkenbaar. Wat een zooi sleep je mee voor die dagen he!

Ella is net opgehaald door opa en oma om te gaan logeren voordat de tweede kuur begint. Dus nu lekker rustig met alleen Milan. Maar man is dinsdag jarig dus nog wel ff druk met voorbereiden.

Marlee, we wachten nog wel op een meld!
Djeez Cees wat erg! Typisch zo'n geval waarbij iedereen zegt: was ik maar eerder gaan kijken (mensen die aan de deur kwamen) dan had ze misschien nog geleefd... Bah! en dan uren alleen in de kou liggen en natuurlijke geen mobieltje in je zak zoals alle jongere mensen...

Hier verder fijne Kerst gehad met familie, kom later nog langs (nu te moe)
Morguh

Ben ook blij dat de drukte achter de rug is, alleen nog 1 januari... meestal meer in de auto zitten dan op visite zijn..

Jongens zijn weer verwend met kado's, vermaken ze zich goed mee ( nou jah... silvan mag absoluut niet aan Jesse zijn speelgoed zitten anders worden zijn hersens ingeslagen..)

Wat sneu voor je moeder Nitro en voor jullie ook schrikken zeker, dat het zo snel gaat. Wanneer krijgt ze haar pruik? En kunnen ze al zien of de chemo's invloed hebben? (heb geen idee hoe zoiets werkt)

Marlee, hoe heb jij het daar?? Kun je nog wel lekker eten, of zit je snel vol? En zijn de nachten nog wat te doen?

Dok, ff vraagje over onze kat; hij is waarschijnlijk in zijn staart gebeten of klem gezeten toen hij buiten was. Ik zag geen wondje oid, maar wel plukje uit zijn staart. Nu is het puntje helemaal kaal. (ca 3 cm) Beetje rattestaart heeft ie nu op t eind. Groeit dat wel weer aan?

Straks ff stad in, kijken of ik nog nette schoenen en kleren kan vinden voor de crematie. In maat 48...
Anders kun je wel wat kleren van mij lenen in die maat Cees

Wat een naar verhaal van je buurvrouw zeg. Inderdaad het idee dat ze zolang alleen op de grond gelegen heeft.

Gewoon aan het werk vandaag, en het is nog wel mijn verjaardag Maargoed, manlief mag zich ook tot de horken rekenen want was vergeten kadootje te kopen voor me

Lasse heeft me wel een kadootje gegeven, want die heeft vanacht voor het eerst doorgeslapen! en hij kan sinds vorige week ook al omdraaien van rug naar buik en terug...de knapperd!
En een meld van mij met beeb nog steeds in buik!!

Cees, wat een verhaal. Lijkt me inderdaad verschrikkelijk om te zien (en heb ook nog wel kleding in die maat voor je liggen )..

Tieg, huizen zijn hier nog redelijk te doen, maar volgens mij geen rechtstreeks verbinding met Utrecht.. Beter is inderdaad nieuwbouw richting Lau of misschien Woerden, hebben wij ook gekeken.

Maar goed, beeb zit nog prima in mijn buik en ik ben het echt goed zat. Vanmiddag naar vk voor controle. Maar ik heb al dagen de griep (gaat maar niet over), slaap ruk en moet gedurende de hele dag overgeven... Buik zit vol en vorige week gaf ze al aan dat het een redelijk groot kind is... Wel is mijn nichtje tweede kerstadga bevallen van een jongetje dus toch nog een kerstkindje in de familie.

al vanavond verslag uitbrengen van de vk.. Dus dames.. hou de plekken op de tribune nog maar vast
HIEP HIEP HOERA VOOR ONZE LIEVE LAU!!!!!!

Waarom heeft nog niemand de boel hier versierd!!!

Heb ookiets lekkers, misschien wat passender na de feestdagen dan (weer) taart.

Lau, gefeliciteerd en een fijne (werk) dag. En wat een hork zeg.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik het ook niet wist. Wil iedereen daarom even zijn verjaardag in de ak zetten want dan ga ik het dit jaar nog op de kalender zetten.

Marlee, ga je de vk vragen om te strippen? Voor jou gevoel ben je natuurlijk ook allang over tijd. En dan nog ziek zijn erbij en steeds overgeven. Helpt ook niet dat die knul zo tegen je maag drukt.

Floor is weer gekeurd, alles ok. Ze is nu 8.46 kg en 67 cm. Tim was op deze leeftijd toch wel 800 gram zwaarder en 4,5 cm langer. In februari weer maar dan met allebei. Dan krijgt Tim ook de oogtest. Thuis al even gedaan en hij ziet prima.

We gaan zo nog even een lekker stuk lopen als Floor nog een keer wakker wordt, die ligt al bijna 3 uur te slapen. Even de kerstcalorien eraf lopen. Ben alleen bang dat het 3 dagen continu lopen wordt voor die eraf zijn. Gelukkig vanavond nog sporten.

Nitro, wat vervelend dat het haar verliezen van je moeder al zo snel gaat. Krijgt ze haar pruik al snel? Wanneer komt de volgende keur chemo en hoeveel moet ze er?
Marlee, hoe was het bij de vk?
Hieperdepiep voor Lau!!! (Ik zag het net op de kalender in de wc)

Marlee nog niet geplopt dus. Zag vanochtend een joekel van een baby op het nieuws: 13 pond (Zo groot wordt hij vast niet moet je maar denken )

Nitro
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Heej nog net op tijd voor Lau! Van harte meid!

Zie dat onze leeftijden niet meer in de tabel staan, hadden we in de AK niet een lijstje met geboortedata? Ik kan de AK alleen niet vinden, hij is pleite!

Ik weet ook niet meer welk huis ik had neergezet, was niks in elk geval, morgen 3! bezichtigingen.

Mar nog 2wkn tot D-day, je gaat het nog halen!

Cees, van belang is of de huid nog voldoende bloed krijgt. Soms is het bloedvat beschadigd en sterft het topje af. Dat merk je als het koud en hard wordt.Dan moet het eraf. Als dat niet gebeurt zal het haar ws wel teruggroeien. Wanneer moest de hond ookweer?
Zo, weer een verjaardag achter de rug. Dok, ben 26 geworden

Zohee, die baby van 13 pond inderdaad, je zou het maar naar buiten moeten persen

Fijn dat je aan me denkt als je op de wc zit Vis...
En weer een meld! Tja, die baby van ruim 6 kilo, moet je toch niet aan denken..

Bij vk was alles goed. Bloeddruk wel weer een beetje aan de hoge kant, maar dat mag ook wel aan het eind. Een kilo afgevallen, maar dat komt door gewoon door het niet binnenhouden van eten . Vrijdag alweer terug komen. Had niet evrwacht dat deze veel langer zou blijven zitten dan Marius, maar ja... hij is nu al eigenwijs.. En ik heb van manlief voor de kerst een nieuwe laptop gekregen.. (Volgens mij leest hij hier af en toe mee ) Oude is bijna overleden.. als het goed is, krijg ik hem vandaag binnen.. Ben benieuwd..

Nog een leuke verjaardag gehad, Lau??

En Nitro, was ik gisteren helemaal vergeten.. een voor jou..
Arme Marlee, kan me voorstellen dat je het erg zat bent. Even volhouden nog hoor! Is man wel weer fit en straks in staat om een beetje voor je/jullie te zorgen?
ooo wat erg, ik bedacht nog "niet Lau vergeten, die is eind vh jaar jarig" en vergeet ik t nog... snorrie....

En Marlee dus echt een 2009 kindje? Spannend hoor, ik zit nog steeds kou te kleumen, zullen we iets dichter naar elkaar toeschuiven? Als dat spek warmt elkaar vast op!

Bedankt Dok, voor de uitleg! En hond heeft vandaag een laatste spuit gekregen. Daarna moest we vlug naar de crematie. Ik heb nu nog koppijn van het vele janken. Niks aan, de dood....

Dus, Marlee, als jij nou even "leven in de brouwerij" brengt?
Geeft niet hoor Cees.

Hebben jullie de hond in laten slapen of begijp ik dat nou verkeerd?

Ik heb het niet koud hoor, zal wel genoeg spek hebben dan.

Tieg, doe je mee aan de postcodeloterij?
Lau, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad?

En nee, we doen niet mee met de postcodeloterij. WAs toch de verkeerde postcode geweest

Marlee, kind nog in je buik?

Cees, zit je niet mee he, met alle beesten...

Hier errug rustig op werk, doen erg weinig zo. Maar ach, is ook wel eens lekker. Morgen nog een dagje, en dan de rest van de week vrij.

Nu druk bezig met het uitzoeken van foto's vanaf augustus... Pfff, wat een klus....

Ga er weer gauw mee verder!
Lau72, dat zie ik niet eens meer staan! AK was via andere route trouwens toch bereikbaar. Hyves is wel een goed plan voor bespreken van prive-dingetjes en meetings enzo. (Meeting??)

Cees wat een rotdag! Ook voor Ceesman, was meer zijn hondje toch? En de buuf dus..

Huizen waren niet helemaal naar wens, tuin van nr 3 bij huis nr 2 zou goed geweest zijn. Maar die wijk houden we zeker in de gaten.
Die 7 was natuurlijjk een typefout Dok

Zo, iedereen de oliebollen/flappen al in huis? Gaan jullie wat leuks doen?

Wij blijven gewoon thuis, hebben geen afspraken ook, en vind het wel best eigenlijk. Volgend jaar zijn we wel weer van de partij.

Jammer van de huizen Dok, maar er komt vast wel wat leuks!

Oh ja...foto's uitzoeken...
Wel nog ff flesje champagne halen zometeen ...Lasse slaapt al 3 nachten door , wat betekend dat de bv ook helemaal over is, want hij kreeg alleen nog snachts. Dus ik kan weer aan de zuip . En ook alleen maar vandaag want morgen is het nieuwe jaar en dan moeten alle kiloos van 2 zwangerschappen eraf...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven