F'06
dinsdag 6 januari 2009 om 17:03
Alles goed. Merk wel dat ik vandaag een wat mindere dag heb. Erg moe en emotioneel,..... zullen wel de beroemde kraamtranen zijn .. Met al mijn mannen gaat het prima! Ik heb net een foto in onze hyves gezet, kreeg het niet voor elkaar op de msn.. Maar volgens mij zit iedereen nu op hyves. Probeer het morgen nog een keer in de oude AK
dinsdag 6 januari 2009 om 22:12
Hee Marlee, beetje (of veel..) huilen is niet gek hoor!
Je bent als vrouw trouwens wel een beetje in de minderheid zo langzamerhand. Maar je bent niet de enige hier, de jongetjes hebben toch de overhand! Wel snoeperig weer zo'n pasgeboren manneke, ik zag hem net op hyves.
Waar halen jullie toch die bewegende plaatjes vandaan, kun je daar speciaal naar zoeken? Ik doe een gewone hoor (wel 1 om te watertanden!):
Gefeliciteerd Tessel!
Je bent als vrouw trouwens wel een beetje in de minderheid zo langzamerhand. Maar je bent niet de enige hier, de jongetjes hebben toch de overhand! Wel snoeperig weer zo'n pasgeboren manneke, ik zag hem net op hyves.
Waar halen jullie toch die bewegende plaatjes vandaan, kun je daar speciaal naar zoeken? Ik doe een gewone hoor (wel 1 om te watertanden!):
Gefeliciteerd Tessel!
woensdag 7 januari 2009 om 10:40
Ach nee toch.... ik ben Tessel ook helemaal vergeten Nog van harte gefeliciteerd!! Hebben jullie een leuke dag gehad? Is Tessel lekker verwend met allemaal kadootjes?
Ik ben zo schaamteloos slecht in verjaardagen....niet alleen op het forum...
En plaatjes plakken lukt me ook nog steeds niet. Wat een held
Ik ben zo schaamteloos slecht in verjaardagen....niet alleen op het forum...
En plaatjes plakken lukt me ook nog steeds niet. Wat een held
woensdag 7 januari 2009 om 11:33
OK hier komt de cursus:
Klik met rechtermuisknop op het onderstaande plaatje:
In het uitklapmenu kies je eigenschappen
Selecteer het adres bij adres en druk ctrl en c (knip)
Druk op ok
Ga nu naar het reageervenster en druk ctrl en v (plak)
Selecteer het geplakte adres en klik boven het reageerscherm op het schilderijtje (4e van rechts).
Verstuur bericht en tadaaaaaaaaaaaaaaaa
Klik met rechtermuisknop op het onderstaande plaatje:
In het uitklapmenu kies je eigenschappen
Selecteer het adres bij adres en druk ctrl en c (knip)
Druk op ok
Ga nu naar het reageervenster en druk ctrl en v (plak)
Selecteer het geplakte adres en klik boven het reageerscherm op het schilderijtje (4e van rechts).
Verstuur bericht en tadaaaaaaaaaaaaaaaa
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 7 januari 2009 om 13:04
Vis je bent je roeping misgelopen zie ik!
Marlee, wát een mooi manneke heb je gemaakt zeg
Vanochtend met Nina naar ha geweest vanwege loensen, doorverwezen naar de oogarts. Kon hier in ziekenhuis pas eind april bij de oogarts terecht, echt belachelijk. Dus maar naar ziekenhuis oude woonplaats gebeld en daar kunnen we volgende week komen
Oh, ik ga ook kijken voor de aankleedkussenhoezen!
Marlee, wát een mooi manneke heb je gemaakt zeg
Vanochtend met Nina naar ha geweest vanwege loensen, doorverwezen naar de oogarts. Kon hier in ziekenhuis pas eind april bij de oogarts terecht, echt belachelijk. Dus maar naar ziekenhuis oude woonplaats gebeld en daar kunnen we volgende week komen
Oh, ik ga ook kijken voor de aankleedkussenhoezen!
woensdag 7 januari 2009 om 13:21
Ik heb hier ook een kindje dat "loenst" Van het zomer nog niks aan de hand, later als ie moe werd, dat ie ietsjes ging loenzen. (wisselend welk oog) En nu kijkt ie continue scheel. Wisselt ook steeds dus geen idee welk oog recht staat. Hij lijkt er niet veel last van te hebben met coordinatie, maar echt mooi is het niet (ik zie het zelf niet meer omdat ik het gewend ben bij m)
Maar hij moet geopereerd worden. Hopelijk is het bij Nina (net als bij Marius toch?) te verhelpen met bril.
Josje, ik dacht laat ik eens gek doen Ik heb het aankleedkussen natuurlijk in zicht liggen (in de woonkamer) dus ook wel mooi als dat wat anders is dan de standaard Hema uitvoering. Wie weet maak ik gelijk wat reclame voor je, want de ouders zien ze dan ook! (nou ja, dan moet ik die "misvormde" in het weekend doen... )
Mijn schoonmoeder heeft ze voor mijn schoonzusje gemaakt, want die is gek op zwart/wit en koeien. In het midden zwart en dan aan beide zijden koeienprint. Zoiets zou hier ook wel leuk zijn, matcht mooi met mijn opvang naam!
Maar hij moet geopereerd worden. Hopelijk is het bij Nina (net als bij Marius toch?) te verhelpen met bril.
Josje, ik dacht laat ik eens gek doen Ik heb het aankleedkussen natuurlijk in zicht liggen (in de woonkamer) dus ook wel mooi als dat wat anders is dan de standaard Hema uitvoering. Wie weet maak ik gelijk wat reclame voor je, want de ouders zien ze dan ook! (nou ja, dan moet ik die "misvormde" in het weekend doen... )
Mijn schoonmoeder heeft ze voor mijn schoonzusje gemaakt, want die is gek op zwart/wit en koeien. In het midden zwart en dan aan beide zijden koeienprint. Zoiets zou hier ook wel leuk zijn, matcht mooi met mijn opvang naam!
woensdag 7 januari 2009 om 13:26
mijn zoon zei gister dat ik een baby in de buik had.... omdat ik ook een dikke buik had.... snif
ow en vanochtend zag hij de sneeuw en was gelukkig niet zo veeleisend dat mama maar eem kersthert van de sneeuw moest maken ipv een sneeuwpop...
en hij ligt op dit moment te slapen in het konijnenhok buiten, want dan kan hij "dag en nacht" naar de trekkers kijken.
wijsneus.
ow en vanochtend zag hij de sneeuw en was gelukkig niet zo veeleisend dat mama maar eem kersthert van de sneeuw moest maken ipv een sneeuwpop...
en hij ligt op dit moment te slapen in het konijnenhok buiten, want dan kan hij "dag en nacht" naar de trekkers kijken.
wijsneus.
woensdag 7 januari 2009 om 13:27