F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lekker Lau, nu echt verlof! En pannenkoeken als ontbijt, haha. Moet er even niet aan denken. Aan eten zowiezo niet.

Heb je een lange lijst aan dingen wat je wilt doen of ga je lekker in de tuin in de zon genieten. Het is hier nu al lekker.

Marlee, wat balen. 10 huizen is veel inderdaad. 1 koper is inderdaad genoeg maar ja, kan me voorstellen dat je er buikpijn van krijgt. Hoop echt voor je dat er snel een serieus bod komt.

Ik durf trouwens overdag neit te slapen. Als ik dat doe slaap ik 's avonds niet dus ga liever wat vroeger naar bed. Ik ga zo nog wel even lekker languit op de bank, nog een aflevering greys kijken, boekje lezen. Doe vandaag neit veel. Moet alleen even een plant in een bloempot zetten. En alles is bijna op orde, alleen nog onkruid voor uit de tuin maar dat gaat neit lukken vandaag. Dan kan ik vanavond niet meer lopen of krijg teveel last van mijn buik.

Zit iedereen buiten in de zon ofzo?

Wel een goed idee. Ga ik straks ook even doen.

Ga eerst nog maar even shoppen, je moet toch wat hé, anders zit ik ook maar de hele dag thuis. Moet nog wat kraamkadootjes halen en een verjaardagskadootje. Misschien nog wat leuks voor mezelf.

Voel me wel een beetje raar hoor, erg instabiel. Kan janken om vanalles maar zal wel van de vermoeidheid komen.

Greys was trouwens een open einde. moet even zoeken of ik nog een aflevering heb. Hmm, volgens mij niet.
Nee ik zit niet in de zon hoor. Mij te koud

Jesse is vandaag voor het eerst alleen bij schoonouders, heb er best wel moeite mee... Kan niet goed uitleggen waarom, dus eigenlijk moet ik dan niet zeuren en juist genieten van Silvan en de rust. Maar kan nie wachten tot ie weer thuis is!

Maar ja, vriend en ik willen ook eens met zijn 2-tjes weg, dus moet er maar aan wennen!

Welke afl was dat Nic? Volgens mij zei Nitro dat 1 dezer dagen weer in america zou starten.

Lau hoe bevalt t?

Silvan ligt nu op Jesse zijn kamer in het peuterbed, nu lijkt ie tenminste weer een babietje!

Pannekoeken als ontbijt... die tijd heb ik gehad. Ik eet tegenwoordig muffins als middageten.. Vriend zei al dat t niet normaal was en dat ik straks nog dichtslib. Hij heeft gelijk, maar ben niet sterk genoeg.

Hotmail doet t niet meer, maar heb wel mail, en ben zooooo nieuwsgierig! :->
Heb ook problemen met Hotmail... en wat heb jij voor mail??? Ben ook nieuwsgierig ... Kan me voorstellen dat je Jesse toch wel mist. Heb dat met Marius ook. Als ik dan eindelijk een dagje alleen ben, ben ik toch weer heel erg blij als hij eenmaal weer thuis is. Volgende week vrijdag heb ik zo'n dag, Ga maar eens bedenken wat ik allemaal kan gaan doen...

Zit ook niet buiten, helaas. En hier is het al weer ene tijdje bewolkt. Volgens mij komt er een buitje aan..

Tieg, hoe was het eigenlijk gegaan en wat voor baan was het? Misschien had je dat al verteld, zal eens teruglezen.

Nog een paar uur en dan naar huis
Cees, zal toch wel goed gaan bij je schoonouders? Kan me voorstellen dat het raar is en dat je hem mist.

Was trouwens aflevering 9. Aflevering 10 moet er ook zijn maar volgens mij heb ik die nog niet. Vanavond maar even aan R vragen.

Vind trouwens vaak wel dat zo'n dag zonder kind erg snel voorbij is.

Ga even lekker zitten. Pfff, baby wordt meteen weer wild nu ik net achter de pc zit. Begin nu trouwens toch wel nieuwsgierig te worden maar (gelukkig) nog niet ongeduldig.

Zit met een zak wokkels, straks heb ik weer geen trek met avondeten.
Marlee, ik heb nog een hotmail adres en daar deed ie het wel. Nu heb ik de nieuwste versie geinstalleerd en nu doet ie het weer! Helaas geen mails van geheime aanbidders oid...

Nic, beeb vind je bewegingen gewoon lekker! Maar hij/zij moet ook maar wennen aan het stilzitten, want onkruid tussen tegels halen vind ik niets voor hoogzwangeren!!!!!!!! Rustig aan doen jij! Is er niemand in jullie buurt die massages doet oid? Dat liet ik op het eind doen (lag dan op mijn zij, maar er zijn ook leunstoelen), hééérlijk. Zou ik nu ook wel zin in hebben. Maar ze duren altijd zo kort!
Nic, mag R nu ook 10 verlofdagen opnemen?? zo lekker zijn (als ie dan niet bankhangt!)
Massage lijkt me heerlijk of een gezichtsbehandeling.

Heb vandaag heel netjes rustig aan gedaan. Buik is nu trouwens ook weer helemaal rustig. Niet meer gespannen zodra ik opsta.

Volgens mij mag jij niets zeggen over rustig aan doen. Was jij niet met coniferen aan het slepen toen je hoogzwanger was????

Heb nog geen idee wat ik morgen ga (of wil) doen dus zie ik dan wel. Ik denk dat ik even lekker in bad ga en R Tim laat wegbrengen.

Weet trouwens niets over 10 verlofdagen, zou inderdaad lekker zijn.
was in het nieuws, vanaf deze maand in nijmegen
Oh, niets van gehoord. Misschein alleen voor mensen die voor de gemeente werken.
Hallo luitjes,

het is weer zover: ik ben het adres van de AK kwijt. Lief heeft mijn laptopje weer een beetje opgeschoond en nu ben ik al mijn favorieten kwijt....net als de vorige keer Maar gelukkig.....alle foto's zijn er nog! Wie oh wie, wil me nog een keertje de link geven?

Heeft 1 van jullie ook ervaring met het maken van een digitaal foto album? En waar heb je hem laten afdrukken? ik lig schandalig ver achter met de foto's en het wordt wel weer es tijd om er wat aan te doen. Ik heb echter geen idee, wat goede websites daar voor zijn. tot nu toe plakte ik alles nog zelf in, maar een digitaal album maken, lijkt me ook wel leuk!

Wat een heeeeeeeeerlijk weer is het, daar knapt een mens van op. Ik hoor de hele dag niets anders dan: mama buiten spewen! Wat kan dat kind van ons lekker spelen buiten, ik hoef er bijna niet naar om te kijken!

Cees het is wat met die klussers van jullie?! Zo wordt het wel een vijfjaren plan Ennuh...konijntjes zijn leuk, als ze niet bijten tenminste!

Hey Dok, heb je het leuk gehad?

Marlee, wat balen van jullie huis zeg.....In onze wijk staan ook vrij veel huizen te kopen. Niet dat wij van plan zijn om te verhuizen, maar we zeiden al tegen elkaar; het zou beslist niet ideaal zijn, als we nu zouden willen verhuizen zoveel staat er te koop....ik hoop voor jullie dat het gauw voorbij is en dat jullie huis verkocht wordt!

Ik ben inmiddels voor de derde keer bij de geitewollensokmeneer geweest en hij is nogal goed in het mij wakker schudden. Mmm... best confronterend, maar goed. Ik denk dat ik er wel baat bij ga hebben!

Jeeee alweer kwart over tien, geen wonder dat mijn oogleden weer een beetje zwaar beginnen te worden. Ik ga zo naar mijn nestje, tot gauw!

Groetjes, Josje
ik kan nu ook eindelijk naar bedje. moest de honden nog uitlaten, maar vriend was niet thuis dus dan durf ik niet (pikkedonker + kinderen alleen in huis)

maar voetbal staat weer op, dus hij is er weer!

trusten!

(grappig dat Jesse en Emma zelfde dialect spreken, kun je aan merken dat we 'in de buurt' wonen! )
Hehe, ben weer bij! Vandaag verder weinig tijd gehad met de 2 meisjes en nog een bult wasgoed weg te werken.

Vakantie was geslaagd, helaas niet zulk mooi weer als gehoopt. Het was nog tamelijk fris en regende af en toe. We waren in Zuid-Italie en hebben veel cultuur en natuur opgesnoven, resten vanuit de oude Griekse en Romeinse tijden en zo en veel mooie bloemen. Maartje in de draagdoek ging perfect (maar een beetje last van mijn rug..) Lisa lopend, of bij vriend /schoonpa op de nek. De rugdrager was helaas kwijtgeraakt en werd door de vliegmaatschappij halverwege de vakantie pas bezorgd!

Maartje was helaas niet in goeie doen, heeft erg veel gehuild en gekrijst, wilde sommige dagen niks drinken (tot 12 uur aan toe!) en haalde dat dan 's nachts in, wat niet bevorderlijk was voor mijn nachtrust. Ze leek soms ontzettende pijnaanvallen te hebben, gilde het uit en kronkelde met haar hele lijfje. Zo zielig We hebben paracetamol gegeven en dan zag je haar ontspannen en viel ze als een blok in slaap. Halfslapend dronk ze ook wel. Vaak begon ze wel te drinken maar ging dan na een paar slokjes erg huilen. En 's nachts dronk ze steeds gewoon zonder morren of huilen, zo raar.

Ze was wel wat gegroeid, 280 gr in 3 weken. Ze weegt nu met 12 weken hetzelfde als Lisa met 4 weken! Maar ze ziet er wel goed en stevig uit.

Schoonvader dacht aan reflux-probleem, heb daar naar gezocht op internet en het gaat vaak samen en/of wordt verergerd door koemelkallergie. Dat is makkelijk te testen door zelf een weekje geen melkproducten te gebruiken. Op het CB dachten ze dat ze gewoon van streek was door de vakantie omdat ze wat gevoeliger is voor prikkels dan Lisa. Het gaat vandaag in elk geval beter dan het in weken is gegaan, dus ik ben al blij. Ik gebruik nu 2 dagen geen melk meer en als het goed blijft gaan ga ik weer melkdrinken om te zien of het daaraan lag.

Intussen denk ik wel dat we onze vakanties toch wat meer moeten aanpassen aan de kinderen, want Lisa heeft vaak haar slaapje gemist en was dan tamelijk onuitstaanbaar. In het vliegtuig wilde ik liever even onzichtbaar worden toen Lisa een gierende driftbui kreeg en Maartje gilend haar luier volpoepte (en overal doorheen lekte terwijl die vliegtuig wc's zo verotte klein zijn en stinken...) Ik denk dat het hele vliegtuig opgelucht ademhaalde toen ze na een kwartier allebei als een blok in slaap vielen

Maar vakanties die leuk zijn voor kleine kinderen vinden wij niet zoveel aan en andersom. Dan toch maar even bij opa&oma 'parkeren' en samen weg. En daarna nog naar een tropisch zwemparadijs met speeltuin om de dames blij te maken.

Nog even voor Nitro: Vooral niks van aantrekken dat Nina iets niet mooi vindt! Op deze leeftijd houden ze gewoon niet zo van verandering over het algemeen. Ik heb al meermalen te kleine schoenen of kledingstukken weggemoffeld zodat er geen keus meer was. Schoenen aan laten meten in goede kinderschoenenwinkel (wel in de uitverkoop!) zodat je weet dat ze goed zitten. En ondanks protest toch aangetrokken. Nu vindt ze ze prachtig. En laarsjes hebben we gewoon weer dezelfde een maatje groter.

Ze heeft nu trouwens een paar keer zo'n vreselijke driftbui gehad dat ze er zowat niet uitkwam, best zielig. 1 keer mocht ze nog niet uit bed (was erg vroeg), ze begon echt vreselijk te brullen en om zich heen te slaan en wilde uit bed klimmen. Toen papa haar vasthield werd ze nog bozer. Hij heeft haar vastgehouden tot ze kalmeerde (en dat ook steeds gezegd) maar het duurde wel 20 minuten of zo en ze ging steeds weer huilen en bleef nog een uur nasnikken. Ik weet niet zo goed hoe we het kunnen doorbreken/voorkomen.
goeiemorgen

Dok, als ik jou w verhaal lees, gaan wij gewoon naar een petit paradijs áls we ooit weer op vakantie gaan! Hopelijk heb je nog wel een beetje kunnen genieten verder?

Ben benieuwd hoe het uitpakt met Maartje, nu ze weer thuis is.

Dagje bij schoonouders was goed gegaan, pas tegen vieren begon ie naar mij te vragen.

Papa mocht vanochtend maar 1 kus en werd daarna weggedrukt dat ie naar 'toor' moest (kantoor) Terwijl papa zo blij was hem eindelijk weer te zien (2 dagen laat thuis)

Marlee kan je alweer in je mail?

En idd balen dat er zoveel te koop staat..... Hoeveel maanden heb je nog? Heb je al met de bank gepraat over de overbruggingshypotheek? Hebben jullie overwaarde?

Ik moet helpen zoeken. Naar de duplo schep. In een vol krat duplo.... moet dus maar op de kop!
Oei, iets zoeken in de duplo bak. Die gooi ik dan vaak ook op de kop want maakt echt een vreselijk kabaal om erdoorheen te graven.

Dok, wat balen dat Maartje zo van slag was. Hoop maar dat het geen koemelkallergie is. Maar je schoonouders waren dus mee, is wel lekker dat je nog een paar extra handen hebt.

Josje, fijn hé dat weer. Zie je er tegenop om iedere keer naar de geitenwollensokkenmeneer te gaan of "kijk" je er ook wel naar uit (klinkt gek). Het kan inderdaad heel erg goed zijn, zeker als hij je wakker kan schudden.

Hier zijn de mannen weer de deur uit. Kost soms wat moeite, eerst gaat er een wekker 5 keer. Dan moet er onderhandeld worden met de kleine meneer over de schone luier. Dan beneden weer over schoenen aandoen. Als beloning mag hij zelf poetsen met de electrische tandenborstel. Dan moet even de tv uit want anders gaat de jas niet aan. Maar ik kreeg wel een kusje en moest ook mee naar de opvang.

Ga zo eerst weer lekker op bed liggen met de laatste aflevering van greys (afl 10) en dan lekker in bad. Moet vandaag bevallen volgens mij eigen voorspellingen dus zal maar zorgen dat ik in ieder geval schoon begin . Heb vannacht ook weer een stuk beter geslapen dus ben ook meer uitgerust.
mss kun je beter maandag bevallen? dan heeft R. uiteindelijk ook 10 dagen vrij, terwijl t m geen dagen kost! (als hij tenminste koninginnedag, hemelvaart en 2 mei vrij vd baas heeft?)

en als het echt 5 mei wordt, wordt t letterlijk een bevrijdingsdag!
Ja Nic, is het al begonnen? Ga je eigenlijk thuis bevallen of in zh? Weet niet eens waar je met Tim bevallen bent.

Dok, sneu voor Maartje zeg dat ze zo moest krijsen de hele tijd. Hopelijk geen koemelkallergie maar gewoon van slag van de reis. Wij zijn ook niet zo van de kindvriendelijke vakanties hoor, wilden dit jaar eigenlijk rondreis schotland of noorwegen, maar dat zit er echt niet in deze keer. We hebben nu een weekje in augustus een (heeeeeeel) luxe huisje in de ardennen geboekt, schoonouders ook in de buurt, die kunnen dan mooi met Nina en grote broer aan de haal...blijf ik lekker met babietje beetje rondlummelen in het huisje en lief moet zijn aandacht wat verdelen vrees ik.

Moet zo weer naar vk, ga eerst maar even onder de douche. Ik vind baby laatste 1,5 dag verdacht rustig dus maar even vragen straks. Zal wel in orde zijn maar toch...
Morgen allen!

Ga zo proberen om bij Hotmail te komen, heb het niet geprobeerd.. Jammer Cees, geen geheime aanbidders ..

We krijgen 30 mei de sleutel van het nieuwe huis en hopen de maand erop over te kunnen. Huis heeft overwaarde en we redden het nog wel even met twee hypotheken, maar het is ook het idee dat je nog een huis ergens hebt waar je eigenlijk geen binding meer hebt. En wat leeg staat.. Afijn, we hebben nog even.

Dok, jammer dat het Maartje niet altijd even goed ging en dat Lisa af en toe lekker dwars was. Wij hebben vorig jaar gekozen voor een uber kindervakantie, namelijk Menorca. Wij waren ook niet echt van die strand types (nou ja, ik wel, maar manlief niet), maar we hebben maar besloten dat als Marius het naar zijn zin heeft wij ook een relaxte vakantie hebben. En Marius vindt vooral zon, zwembad en andere kindjes geweldig.. dus nou ja.. dan dat maar (en het was best lekker ).. Maar kan me voorstellen dat je dat niet wilt en dan is samen even weg een goede oplossing.

Josje, fijn dat het allemaal zo goed gaat met je. Zal kijken of ik het linkje zo kan meekopieren (maar ben niet zo'n ster in die dingen).

NIc, d-day... Dus kom maar op.... .. Zou wel lekker zijn als R 10 dagen verlof heeft. Vind het sowieso maar stom dat mannen zo kort verlof hebben. Gaan ze dat landelijk invoeren of niet??
Lau, succes bij de vk straks...!!
Josje, heb url van AK aan je gemaild...

En ik kan weer in hotmail
Haha, alles rustig hier hoor. Niets geen teken dat het gaat gebeuren maar ik ben weer schoon. Heerlijk in bad gezeten, chocolademasker gedaan, haarmasker, ingesmeerd en ondertussen was de was ook al klaar. Die ga ik zo maar lekker buiten ophangen.

Lau, hoe was het bij de vk? Alles ok?

Wij zijn trouwens meer van de combivakantie. Afwisselend heerlijk luieren en dus voor Tim lekker spelen/zwemmen of weet ik wat. Maar vind het ook heel leuk om cultuur te snuiven en te wandelen. Vorig jaar hebben we een beetje van allebei gedaan, hoewel er weinig cultuur is in oostenrijk maar je kan er goed wandelen. Weten nog niet wat we dit jaar gaan doen.

Oja Lau, de bedoeling is om thuis te bevallen. Tim is in het ziekenhuis geboren, moest toen wel want liep bij de gyn maar nu niet. Kindje is hier trouwens sinds zaterdag veel drukker. Misschien lijkt het maar zo omdat de ruimte krapper wordt. Ben ook niet meer zo zeker van mijn gevoel dat het een meisje is en ook niet dat deze niet zwaarder is dan 7 pond bij de geboorte.

Ik ga maar eens was ophangen en dan een boterham eten en boekje lezen. Ben ook al zo druk geweest vanmorgen.
hier is het bewolkt, niks aan...

wel aan het werk geweest (jaja ik ben nu directeur dus moet ook af en toe wat doen hè... ) Contracten zijn nu klaar, en de formuliertjes voor de ouders.

Morgen komt de vader van de kinderen die vorige week op kennismaking zijn geweest, dus dat lijkt positief!

Vis, heb jij nog klusjesman in de aanbieding, want die van ons is vandaag weer niet op komen dagen......

Snap niet dat vriend niet een ander zoekt, maar dat kon volgens hem niet. Aankomende dagen komen er wat 'tuinmannen' langs, denk dat we wel schrikken van de offertes.

Moet mss mijn uurtarief maar wat opschroeven
Zo, ook weer goedgekeurd bij vk. Was trouwens laatste keer, volgende keer (volgende week) voor het eerst bij de gyn.

Daarna nog even naar de prenatal geweest, heb nog een witte broek voor mezelf gekocht. het is nu weer 20 procent korting op hele assortiment, dus moet maar even met lief overleggen dat we nu toch echt dat bopita juniorbed van Nina moeten bestellen want scheelt gewoon 40 euro. Gelijk maar even bedenken of we nog andere dingen nodig hebben. Iemand nog tips? Dacht aan zo'n buggyboard voor achter de buggaboo waar Nina dan op kan staan, heeft iemand van jullie die? bevalt dat?

Ga nu nog even kijken of ik de boel nog een beetje aan kant krijg in een uur hier. Het is echt een pokkezooi, afgelopen dagen echt geen drol uitgevoerd
Cees, ik weet nu wel waarom het uurtarief bij ons zo hoog is (of had ik dat al gezegd?) De halve dagen die Lisa gaat zijn duurder per uur.

Beruchte post-partum haaruitval is helaas losgebarsten

Dat wordt weer: Haren in het eten, onder onze sokken, in het doucheputje, in bed en vooral overal op de vloer. En dat maandenlang. Valt vooral zo tegen nadat er nu maandenlang geen haartje uitgevallen is.

Gisteren trouwens topdag van Maartje. Dronk als een tierelier en sliep goed, was vrolijk tussendoor en heeft alleen gehuild toen ze afgedroogd en aangekleed werd. Vannacht 13 uur geslapen met na 5 uur een voeding (om 22.00u) en toen pas weer om 6 u.

Vanochtend wel een beetje jammerig, maar nu slaapt ze weer lekker.
Dus niks ernstigs dat t kindje zo stil was?

En de gyn is vanwege je ZH bevalling? Ligt t nog steeds met hoofdje naar beneden?

Ik ben niet jaloers op jullie dat jullie moeten bevallen, maar tis toch wel een heel bijzondere tijd!

Ondertussen is mijn 'bebie' ook wakker, heeft dekens van zich afgetrapt en probeert zijn tenen te grijpen en dan om te draaien met moeilijke geluiden. Oooow ik kan hem wel opvreten, ook nog van die heerlijke spekpootjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven