F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, Nitro, goed dat je het zegt, ben helemaal vergeten op te sturen, ligt hier gewoon bij lief zijn computer. Ga morgen gelijk op de post gooien hoor! Sowwie!
ff tussendoor op de pc van mijn ouders...

Cees, is het ok als ik morgenochtend langskom? Of liever later deze week?

Hier al lekker weekend. Daan vermaakt zich prima buiten, heeft het veel te druk met spelen. Tessel is ook druk met lachen naar oma, en slaapt verder ook erg goed.

Dok, koemelk kun je ook vervangen door kokosmelk. En ei kun je in sommige gevallen vervangen door maizena. Met die combi kun je in ieder geval bijvoorbeeld pannenkoeken bakken.

Hoor nu dat ik geroepen moet gaan worden voor het eten, dus ik ga gauw weer!
Goedemorgen!

Lau, hoe hebben man en stiefzoon het gehad in de efteling? Hopelijk wel droog gehouden. Jij ook een lekker dagje gehad?

Vandaag weer een dagje voor jezelf zeker, lekker he.

Die zwembadbar lijkt me ook wel heel lekker.

Tieg, lekker even bij je ouders. We verwachten wel een uitgebreid verslag van je bezoek aan Cees. Ben benieuwd hoe het huis is.

Hier alles rustig vandaag. Hoop morgen ook want dat vind ik geen leuke dag om te bevallen. Vooral niet om op jarig te zijn voor een kind. Tegenhouden lukt toch niet dus we zien wel.

Vandaag de enige dag deze week helemaal voor mij alleen, de rest van de week zijn de mannen ook thuis.

Ik ga even wat dingen doen die ik perse wil of moet doen en dan lekker aanrommelen, boekje lezen, tv kijken, misschien nog even naar een tuincentrum.
goedemorgen,

kom alleen even hoi zeggen, want erg druk op t werk.

tot vanavond!
Cees, vergeet iedere keer te zeggen dat je weer leuke foto's in de ak hebt geplaatst van de jongens.

Heb even nog een buikfoto neergezet.

Nu even boodschappenlijstje maken en was opvouwen maar dat kan lekker zittend.
Nou Tieg, zo lief ging die van mij niet slapen... hij ligt nu te schreeuwen dat ie er uit wil.... hopelijk doet daan het beter!
Nou Cees, Daan sliep net 5 minuten voor we weer bij mijn ouders waren, en ligt nu nog wat te keten in bed. Nog 10 minuten, en dan mag hij er weer uit. Man komt vanavond ook nog hierheen, en dan gaan we die wel op tijd ophalen. Kan Daan toch nog wat treinen zien...

Was gezellig trouwens, en volgend jaar zeker meeting bij jou in de zomer! Voor de rest: Super mooi huis, ook al is het ngo niet helemaal af! Ik kan me voorstellen dat je het al wel een beetje zat bent, al ruim een jaar in een kamer leven, maar het wordt echt al onwijs mooi en ruim! Ben heel benieuwd hoe het is als het allemaal af is.

Nu even uitzendbureau bellen, want ik mag half mei ergens op gesprek komen, bij Doktown!
Wat leuk zo'n mini-meeting.

Ben toch ook wel erg nieuwsgierig hoor, jammer dat we geen familie of vrienden die richting uit hebben.

Ben moe vandaag. Morgen gaan we in het asiel kijken voor een jong poesje, nu ongeveer 10 weken en ze mag volgende week daar weg. Is binnengekomen als zwerfkatje. Ben benieuwd.

Ga maar weer eens naar de bank.
Ik heb weer wat af kunnen strepen van mijn to-do lijstje.

Zo ff klossen terugbrengen, is dat ook weer gebeurd.

Afwas ligt er nog steeds, was halverwege toen familie Tieger kwam!

Vond het ook leuk Tieger, en vond dat de jongens leuk op elkaar reageerden.

Wb de meeting zat ik eigenlijk aan 31 augustus te denken...

Dat is op een zondag. Is dit wat?

Leuk een jong katje!

Ik moet nog even een jong konijntje scoren, zodat die van ons gezelschap heeft. Mag van vriend niet, maar hij zou het ook niet leuk vinden om alleen in hokje te zitten!
Hoihoi,

Cees, ik zit zaterdag maar 35 km bij je vandaan. Waarschijnlijk echter al erg drukke dag dus er zal wel geen meetinkje inzitten. Bovendien komen we met de boot ipv de auto als het weer meezit en dan is 35 km best ver. Kan zo te zien ook niet over het water.

Als je een konijntje koopt; misschien beter een iets oudere waarbij het geslacht goed te bepalen is. Of wil je heeeel veeeel konijntjes?

Zijn ze nl. goed in.. Weet je wat je al hebt?

De CB arts vond koemelkallergie zeer waarschijnlijk. Beste is dat ik op dieet blijf en bv blijf geven tot 6 maanden. Alternatief is Nutramigen. Combineren zal wel lastig zijn, want het is niet lekker. (Dan slaat ze bij de oppas vast gewoon een of 2 voedingen over)

Kolven en mengen kan om te wennen, maar ik kolf moeilijk en weinig. Zucht....

Oh, vriend belt, ik moet er vandoor!
http://binnenhof.groenlinks.nl/kinderopvang
jammer dok... we hebben wel slootjes om het huis!

wat een gedoe met de voedingen dan zeg.. maar ja, als het beter is, moet t wel hè.

als het goed is een voedstertje. heb het zelf proberen te bekijken, maar moeilijk te zien hoor...

tieg, de waterkoker werkt weer... vreemd!
o ja die link was dat we liever niet meer willen betalen voor kinderopvang.
Hallo!

Loopt iedereen over de vrijmarkt heen?

WIj zijn ook even geweest maar neit te lang, niets leuks gezien. In het asiel wel. Was een erg leuk en lief en heel speels poesje. Was nu 9 a 10 weken. Volgende week mag ze mee. Ze was ook niet bang voor Tim maar Tim vond het wel gek dat ze zijn hand ging likken. Nu nog een naam verzinnen.

Ben nu wel moe en hebben neit eens zoveel gedaan. Wel slecht geslapen want als Tim niet lag te hoesten dan lag R wel te snurken dus was vaak wakker en moest daardoor ook vaker plassen.

Blijf vandaag wel wat meer op de bank hangen.
En Nico??

Heb je je hoedje al opgezet?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Had hem wel op maar heeft niet geholpen Misschien was het niet het goede hoedje.

Iemand een idee hoe we Tim weer met zijn speelgoed kunnen laten spelen. Het is net of hij dat niet meer interessant vindt. Er zijn genoeg verschillende dingen. Ik probeer samen met hem te spelen maar na 2 minuten is het klaar en moet de visie weer aan of gaat hij lopen donderjagen. Probeer ook al nieuwe spelletjes te verzinnen. Heb al speelgoed weer omgeruild met boven en beneden maar ook dat helpt maar een kwartier. HIj kan zich echt neit vermaken op moment, ook niet echt als we dus meespelen.

Dan kan hij zijn energie niet kwijt en zit zichzelf dan enorm in de weg.
Heeft hij een driewieler? Even lekker buiten fietsen of voetballen? Of headbangen en dansen? Schilderen, kleien of knippen en plakken? Afwassen samen met mama of keukenkastjes soppen?

Hier hebben we eindelijk de waterpokken te pakken trouwens, volgens mij hebben jullie kinders het allemaal al gehad?
Foldertjes lezen en scheuren en knippen en dan weer in een ander boekje plakken? Tent bouwen onder tafel?
Heeft Nemo er veel last van? Hoop dat het snel over is.

We gaan vanmiddag even naar het bos en daarna pannenkoeken eten. Hij is nu aan het kleuren geweest en het gaat ineens allemaal goed. Driewieler is hij ook vaak snel mee klaar en voetballen ook.

Dansen is heel leuk maar daar is mama al mee klaar na 10 seconden op moment.

Die van folders scheuren gaan we maar eens doen, dat lijkt me wel leuk. Hoop dan alleen niet dat hij daarna ook zijn eigen boekjes in een onbewaakt moment kapot gaat scheuren.
Vish, wat sneu voor nemo. hoop dat ie er niet al te veel last van heeft.

Nic, lastig zo'n niet te vermaken kind. Hier heel wisselend, op t moment gaat t prima maar soms ook van die periodes dat niets interessant is. Hoop dat ie in t bos wat energie kwijt kan.

Casey, goede link!

en konijntjes zijn lief! (tot je er idd honderd rond hebt lopen ...)

Dok, dus je blijft nu voorlopig op dieet? wel lastig hoor. En hoe vind lisa t op de boot? of blijft die bij opa en oma dan?
Vish, hoe gaat het met Nemo,veel last? Marius heeft het nog niet gehad.. Helaas zou ik bijna zeggen... Het schijnt dat hoe ouder ze worden hoe meer last ze krijgen. Hele goede tips om kids te vermaken, sla ze even op.

Marius spelt hier wel redelijk met zijn speelgoed, maar heeft dit moment ook maar 1 tic en dat is k3 kijken en meezingen en dansen. Dat kan hij werkelijk de hele dag... ben ze wel een beetje zat die drie ..

Dok, balen dat het waarschijnlijk koemelk is en dat je dus op een dieet moet.. je hoort het toch wel heel vaak tegenwoordig dat kindjes ergens allergisch voor zijn.

Cees, konijntjes zijn zo lief (helaas kan Marius ook daar niet tegen).. maar vind het altijd schattig om naar te kijken in bv het tuincentrum (en Marius ook).

Afgelopen dagen druk bezig geweest met ruimen en alvast dingen in dozen doen. Maandag komt grof vuil dus van het weekend de laatste dingen uitzoeken. Deze maand ook nog het een en ander op MP zetten... En straks de vloeren bestellen en de radiator. het gaat nu echt allemaal opschieten..
Goedemorgen!

Meld, met een dikke buik. Helaas nog geen baby. Ben er nu wel aan toe hoor. Niet dat ik het echt zat ben. Ach ja, het duurt nog hooguit een dikke 2 weken.

Marlee, heb je al veel spullen verzameld die weg kunnen? Zo'n verhuizing ruimt meestal wel enorm op. Je hebt dus niets meer van de kijkers gehoord?

Gisteren wel een leuke dag gehad. Tim heeft zich ineens wel kunnen vermaken. Boswandeling hebben we niet meer gedaan. We zijn 's middags wel pannenkoeken gaan eten en Tim is daar lekker in de speeltuin aan het spelen geweest. Tijdens het eten begon het te gieten maar gelukkig zaten we onder een parasol. Daarom maar geen wandeling meer gemaakt want het bleef teveel dreigen. Nog even langs de bouwmarkt, nu kan ik de buxus tenminste goed snoeien want daar begint de vorm aardig uit te raken. Verder nog lekker gespeeld met Tim. Hij heeft voor de verandering eens weinig gezeurd om de tv of zijn knuffel.

We gaan straks nog even lekker naar de winkels. Even alvast kittenvoer kopen en weer luiers bij de appie. Die zijn weer in de aanbieding. Misschien vandaag ook maar de box gaan opzetten.

Fijne dag allemaal. Volgens mij word het best mooi. Hier is het blauw. En de komende dagen wordt het steeds mooier en rond de 20 graden, heerlijk.
Hallo! Ben er ook nog hoor, alleen steeds druk en weg. Manlief, stiefzoon en Nina zijn deze week allemaal thuis dus een echte familieweek. Wel gezellig, maar zal blij zijn als ik volgende week echt aan mijn verloflijstje kan beginnen.

Nic, hij komt er vanzelf uit hoor. Slaap je nog een beetje? Ik slaap echt bar slecht op het moment.

Vanochtend bij gyn geweest, ouwe vent met haar op zijn neus...volgende week gelukkig een ander. Baby ligt braaf met hoofd naar beneden, en verwacht wordt dat ie straks tegen de 8 pond gaat zijn. Dat is wel wat groter dan nina met haar 6,5.
Wat een verschil Lau!!!

Balen dat je zo slecht slaapt. Ik slaap meestal wel heel goed. Moet wel zeggen dat het draaien nu minder leuk wordt maar dat is ook niet zo gek nu ik bijna 40 weken. Stoot ineens ook weer overal tegenaan met mijn buik.

Kan me voorstellen als je volgende week lekker tijd voor jezelf hebt en ook dingen van je lijstje kan doen.

Ik ga hier gewoon nog even proberen of ik R straks aan het werk kan zetten.
Ja, ik vond het ook nogal een verschil, hoop maar dat deze lekker met 37 weken komt, dan is ie nog niet zo groot

Vis, hoest met Nemo? Heeft ie erg veel jeuk?

Marlee, gaat het goed met inpakken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven