F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Silvan wil niet meer buiten spelen, dus maar ff naar binnen..

Dus nog geen tekenen aan de wand? Behalve de nesteldrang. Maar dat kan natuurlijk ook komen door de zon, want ik heb daardoor ook meer zin om wat te doen.

Jesse is vanaf vrijdag al aan kwakkelen; slecht/niks eten, slecht slapen, snel huilen, hoesten/overgeven en gister 39.8 graden. Het lijkt dat Silvan hetzelfde gaat doen...

En dan ben ik wel weer blij dat ik geen vrij hoef te nemen!

Klusjesman is net weg (jawel jawel, hij was er!!) en onze nieuwe ketel hangt! Vloerverwarming kan nu eindelijk aan, om te kijken of de betonvloer verder scheurt. Dus weer een stapje in de goede richting!

Jesse had trouwens bouwpotlood van papa gevonden en in een onbewaakt moment de muur ondergetekend..... gelukkig moet ie nog gesausd worden...

Tieg, ben je wel eens bij de Naturij geweest in Dr8en? Was hier erg geslaagd voor Jesse.

Nog nieuws van dat gesprek?

Vis staat parasol al? En hoe was het weerzien?
Cees, 2 zieke kindjes is niet fijn. Is dan inderdaad fijn dat je geen vrij hoeft te regelen. Wanneer komen je gastkindjes voor het eerst?

En de klusjesman geweest!!!!! Dat is goed nieuws. Weer een stapje verder.

Hier verder niets aan de hand. Ben al wel 2 keer naar de wc geweest voor de grote boodschap maar niet vlak achter elkaar. Kan ook komen omdat ik een keer of 6 van beneden naar zolder ben gelopen . Wel weer veel opgeruimd. De zolder ziet er al beter uit. De rest kan ik echt niet alleen, daar moet R even bij helpen.

Nu nog beneden aan de slag maar Tim ligt nog lekker te slapen op de bank en kan dus ieder moment wakker worden. wil niet teveel kabaal maken dus ik denk dat ik maar even lekker ga lezen.

nou fijn, silvan slaapt, maar nu wil jesse niet meer naar buiten... terwijl je m normaal naar binnen moet slepen.

haha dus poepen wil nu wel? ben erg benieuwd hoe jij een 2e bevalling gaat ervaren! schijnt iets sneller te zijn iig.

Ik heb vorige week mijn bevalling voor t eerst teruggekeken. heb met ingehouden adem gekeken toen sil er uit was, want duurde best lang voor ie geluid maakte (had navelstreng om keel gehad) Dom eigenlijk, want ik wist natuurlijk dat t wel goed is gekomen..

Woensdagmiddag komen de kindjes wennen. En dan voortaan elke dinsdag.

Babyhuisje staat in elkaar, moet nog geverfd worden, maar is al ingewijd door Silvan. Slaapt er prima in! Dus ook weer slaapplekje gecreerd!
anoniem_1299 wijzigde dit bericht op 05-05-2008 15:01
Reden: bevalling niet makkelijker maar sneller
% gewijzigd
Maar even mijn gezicht laten zien want dat is al even geleden ..

Nic, nog niet bevallen, maar genoeg poepverhalen, ! 8-5-2008 is inderdaad een mooie datum (zei Vish dat niet?? En hoe was je reunie, Vish?)

Cees, fijn dat de kindjes al zo snel komen om te wennen..

Lau, verveel je je nog niet?? Zullen we volgende week koffie drinken??

Hier gaat alles z'n gangetje.. Flink genieten van het mooie weer!! En grof vuil is vanmorgen geweest dus bijna alle troep is weg.. Nu nog een verhuizer uitzoeken (we hebben 3 offertes gekregen/aangvraagd en dat scheelt nog al)...

Ga nog even met Marius in de tuin zitten want de wil buiten spelen, maar niet alleen...
Ik kwam nog even gauw buurten om te zien of er al baby-nieuws was, maar nee dus.

Net een paar dagen bij mijn ouders geweest met het hele gezin, boot in orde gemaakt, beetje gezeild, naar meeting van studie/huisgenoten geweest (leuk! waren 6 kinders bij)

Met Maartje gaat het vrij goed. Per ongeluk yoghurt eten was goed voor 2 dagen buikpijn en nog 1 dag borstweigeren overdag.. En de Nutramigen krijgen we er met geen mogelijkheid in. Dus maar hopen dat het kolven lukt, want laten hongeren is bij haar geen optie, dat houdt zij langer vol dan wij!

Morgen eerste dag werken, en middag wennen bij gastouders voor de meisjes.
Nic, elk uur melden nu hè!

Jeetje wat gaat dat toch snel Dok, als je nu al weer aan het werk moet/mag.... Lisa kende de gastouders toch al?

Balen van haar reactie, maar wel duidelijk dus...

Jesse had gister weer inzinking + 39.5. Hij werd met het uur slapper, best eng. Dus weer zetpilletje gegeven en daar knapte ie behoorlijk van op. Maar eten ho maar. Over de hele dag; halve boterham en half zakje Breaker. En zoveel mogelijk roosvicee gevoerd. En vannacht uiteraard weer aan het spoken, net als zijn broertje. Snap nu beetje wat Vis bedoelde met dat het in je systeem komt, die gebroken nachten.

Gaat lekker Marlee, heb je al wat kunnen slijten op MP? En erg hè, dat de prijzen voor hetzelfde werk zoveel kunnen schelen... Hoop wel dat je de knapsten uit zoekt, want tegen die tijd lopen ze mss wel met ontblote lichamen!

Het ziet er naar uit dat t weer een mooie dag wordt, kijken of de heren vandaag wel naar buiten willen! En vanmiddag komt mijn zusje, op kraamvisite..... (...)
Sorry, ben er al!

Moest eerst even 2 mannen de deur uit werken. Toen was draaien, dat worden er 2 meer dan gepland aangezien Tim het leuk vond om na het douchen op ons bed te plassen. Gelukkig op mijn matras waar handdoeken op lagen tegen vruchtwater. Bed moet dus ook nog weer opgemaakt owrden vandaag. En nu gaat er maar wel een zeiltje onder want ander gaat het niet lukken met een zondvloed aan vruchtwater.

Dus eerste wasje is gedraaid en hangt, tweede zit erin en derde staat te wachten.

Dok, je kan dus wel zeggen dat Maartje Koemelkallergie heeft. Balen dat ze geen nutramigen wil. Zijn er geen andere merken? Heb je al geprobeerd te kolven? Misschien lukt het deze keer wel.

Marlee, lekker dat er al veel rotzooi weg is. Hoop dat je veel kan slijten via marktplaats. Sommige dingen zijn zo weg maar anderen raak je er niet kwijt. Niemand wil onze bedbodems hebben namelijk en ik wil ze zo graag kwijt. Ga ze er denk ik gratis op zetten.

Nu nog even relaxen tot de was weer klaar is. Dan buiten hangen, een begin maken want moet dan eerst wasknijpers erbij kopen tenzij er al dingen droog zijn. Dan wil ik er nog steeds wasknijpers bij hebben dus ga zo nog even shoppen.

Ook meteen voor t-shirts voor Tim want hij heeft er maar 4.
En niemand die dan langskomt. Waar ben je nou Cees?

Tweede was hangt, eerste is al bijna allemaal droog, gelukkig. Derde draait dus nu lekker shoppen. Dan niets meer want buik doet onderin een beetje zeer. Is denk ik te zwaar aan het worden of heb gisteren te vaak de trap naar zolder opgelopen.
Goedemorgen!

Dok, dat is dan duidelijk van die koemelkallergie. Hopelijk gaat het kolven inderdaad goedkomen.

Nic, gelukkig heeft ie op jouw kant geplast inderdaad, wel balen dat je nu gelijk al die wassen moet draaien. Heb je geen droger? Beddegoed gaat bij mij echt niet aan de waslijn hoor, ik heb wel wat beters te doen

Cees, wat sneu voor Jesse. Hopelijk knapt ie snel weer op. Hoe is het met Silvan?

Zo, ik ben inmiddels ook goed bezig met lijstjes afwerken. Vanochtend naar babypark geweest om lekker geld uit te geven. Zomerkap voor bugaboo, aerosleepmatje voor wiegje en voor maxi cosi (ook voor Nina, want die zweet altijd zo in de tobi) en een diaperchamp. Vond het wel tijd met twee keer stinkluiers, die van Nina gaan hier altijd gewoon in de afvalbak maar dat gaat dan zo stinken.

Ondertussen ook maar wat wasjes aan het draaien, onder andere oude kleertjes van Nina. Moet nog wel wat bijkopen heb ik al gezien, dat staat dan weer voor van de week op mijn lijstje. En ook een nieuwe zonnebril en sandalen voor mama, maar volgens lief heb ik dat niet echt nodig tijdens de bevalling
ik kijk telkens wel nic!

jesse kreeg net weer terugval in de eetstoel; wilde geen brood en begon te knikkebollen. voelde niet warm, gelijk maar naar bedje gedaan. sil lacht nog steeds, maar met de fles speelt ie.

lekker sjoppen lau! en hallo, je moet er wel een beetje cool uitzien tijdens t bevallen!!

ik ben aan t MP-sjoppen, voor spullen voor opvang. extra beddegoed ed.

hee wat is dit nou, wolken voor de zon.... dat stond niet in de voorspelling!
Hier komen de wolken ook alweer tevoorschijn, was wel voorspeld hoor. Balen want dan wordt het zo vies benauwd (of ligt dat aan mij?)

Ga zo eerst maar even naar de hema, en dan nog beetje hier in huis rommelen. Geen zin om nu nog de stad in te gaan. Moet ook nog mob telefoon abonnement vernieuwen, en wil dan ook gelijk nieuwe telefoon want die van mij is na een halve dag al leeg, zelfs als ik m niet gebruik. Lekker handig...maar eerst maar eens op internet neuzen wat er tegenwoordig nieuw is in de mob telefoonwereld.
Hier nog geen wolkjes hoor.

Lau, heb wel een droger maar buiten is het nu binnen een uur droog en de droger doet er 2 uur over. En het hangt zo.

De eerste 2 wasjes zijn al droog dus die kan ik opvouwen en dan de laatste ophangen, als ik wat gegeten heb.

Jouw lijstje gaat goed zeg. En slippers en een zonnebril heb je nu al nodig hoor, en met de bevalling ook nog om er leuk uit te zien.

Cees, heb je nog veel spullen nodig?

Net even lekker geshopt. Ook bij de hema geweest maar niets leuks voor Tim gevonden. Heb ook geen zin om de stad in te gaan en meer zaken met kinderkleren zitten er niet in het winkelcentrum. Wel een extra molton gehaald, nu Tim een groot bed heeft heb ik er geen meer over. Kaarsen gehaald in een zomers kleurtje.

Nu ben ik moe. Weet niet of mijn buik nu echt onrustig is of dat ik gewoon vandaag op mijn kont moet gaan zitten. Dag is al bijna voorbij. Ga eerst maar iets eten en even op de bank en dan laatste wasje ophangen. Verder hoeft alleen het bed nog maar dat komt vanavond wel.
Middag!!

Tja, wat de anderen ook al zeiden. Balen dat Maartje koemelkallergie heeft, maar je weet nu waar het aanligt.. Schijnen ze trouwens vaak overheen te groeien.

Cees, arme Jesse... . en lekker MP-shoppen. Toevallig nog op zoek naar een damesfiets, twee leren stoelen of een combi wasmachine/droger.. (handi met al die kids straks ). Verder nog een tafel en een staande lamp inn de aanbieding... Moet alles nog op MP zetten, is er gewoon nog niet van gekomen, helaas. Moet zo ook weer verder hier want vanmiddag weer een bezichting en vrijdag nog 2... Dat gaat gelukkig wel door..

Lekker shoppen Lau, en slippers en zonnebril MOET je gewoon hebben!! Wil ook nog leuke slippers... ga volgende week ook maar shoppen... Ga mijn mobiele tel opzeggen deze maand (3 maanden opzegtermijn) en dan naar andere provider.... Ben deze zo zat (lees:KPN)...
, Nic hoop echt dat het nu eens gaat doorzetten... En lekker even met de benen omhoog
Ja Nic, gewoon even lekker op de bank gaan zitten ook hoor! Maar volgens mij heb jij niet zoveel zitvlees...

Ik merk dat nesteldrang zich bij mij op het moment voornamelijk uit in zoveel mogelijk spullen kopen...en zo min mogelijk opruimen... ben ik nou een slechte moeder? Oja, en een onverklaarbare behoefte om zoveel mogelijk wc papier in huis te hebben...

Ik vind de kinderkleding bij de hema ook niet veel aan op het moment, terwijl ze meestal wel aardige dingen hebben. Moet voor Nina vooral nog paar dunne broeken en shirtjes met korte mouwen hebben maar bij de hema niets leuks. Gelukkig is er wel altijd iets anders leuks te koop bij de Hema

had gisteren ook al voor nina roze crocs gekocht, staan echt superleuk. En ze vind ze zelf helemaal geweldig. Zat nog te twijfelen of we moeder-dochter-crocs moesten gaan dragen maar vind ze op mijn maat (42) toch niet zo charmant staan, zeker niet in het felroze.

Marlee, zit er ook een kijker op herhaling bij of steeds weer nieuwe?
Wat die slippers betreft, had vorig jaar uberhippe birckenstocks gekocht, maar kan ze sinds de verhuizing nergens meer vinden
quote:lau72 schreef op 06 mei 2008 @ 14:56:

Ja Nic, gewoon even lekker op de bank gaan zitten ook hoor! Maar volgens mij heb jij niet zoveel zitvlees...

Volgens mij begint het op te vallen.

Kan soms ook wel lang zitten hoor, soms.

Wil ook leuke slippers. Heb nu een paar roze die ik ergens bij heb gekregen maar daar zit een scherp randje aan. Ze zijn goed genoeg om mee naar de garage te lopen.

Volgens mij begint het hier toch wat te rommelen en dan bedoel ik niet buiten. Heb sinds gisteren al echt geen zin in eten en moest net alweer voor de tweede keer naar de wc. Moet niet gekker worden. Heb ook opvliegers en loop ineens continu met vochtige ogen rond. Vind het wel spannend.
Oh Nic, spannend!!

Helaas elke keer weer nieuwe kijkers . Volgens mij is dit bezichtiging nummer 19.. En 1 stel is een tweede keer geweest, maar die vonden eigenlijk de buurt al niks..

Nesteldrang uit zich in verschillende vormen dus ook in shoppen .. Zo heb ik werkelijk nooit last gehad van nesteldrang ...

Vind Crocs voor volwassenen ook niet zo leuk, eerlijk gezegd. Heb ze vorig jaar voor Marius gekocht en nu weer een maatje groter. Weet niet of ik ze volgend jaar weer voor hem koop... Heb ook onwijs leuke O'neill slippers voor hem gezien... Misschien die ook nog kopen en van die gympen vind ik ook leuk...Oh, genoeg te kopen dus..

Ga me maar eens op het eten storten. Had vanmiddag toch nog het een en ander op MP gezet en nu al een bod.. Wou dat het met huis zo snel ging..

Noc, ik hou alles in de gaten (forum en AK)
Alles lijkt weer rustig. Tim ligt nu op bed dus wie weet. Ben wel moe dus duik ook lekker op tijd mijn nest in.

Mijn vorige kapster waar ik altijd heen ging is paranormaal en die zei dat ik vannacht ging bevallen van een dochter.

Tim heeft het ook ineens over opa en oma, dat die morgen komen. Net op de babykamer zei hij: Tot zo baby

Als ik dus echt vannacht ga bevallen dat heb ik dus ook een paranormale zoon. Gek kind.

Marlee, fijn dat je nu al biedingen hebt op mp spul. Nu nog het huis. Misschien die ook maar op mp zetten .Gelukkig gaan de bezichtingen wel gewoon door.
nog geen baby... dan eerst even bijlezen. tot zo.
Nic, we houden je in de gaten... .. Zou wat zijn een paranormale zoon...
Hahahaaa, jaja zet je hoedje maar vast op Nico, er komt een prachtige dochter aan!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
maar morgen dus wel een baby zo te horen! Spannend nico al die voorspellingen en erg grappig van tim, ben heel benieuwd!

En voor het geval dat: sterkte!!

Marlee, leuk he marktplaatsen als je snel reacties krijgt. Misschien het huis ook op MP zetten? Vind crocs voor volwassenen ook neit zo leuk. En ga voor Ella nog van die leuke sandaaltjes halen. echt wel leuk.

Zijn jullie er al uit met de verhuizers? en wanneer is de grote dag?

Lau, shop-nesteldrang! Dat is een goede! Die wil ik de volgende keer ook.

Raar trouwens he, hoe wisselend de collecties zijn, de ene keer wil je alles wel meenemen en de volgende keer hangt er echt niets leuks tussen... vaag.

(En heb je t cd-tje al gepost?)

Dok, balen zeg! Maar misschien dat kolven nu beter gaat. Wat voor kolf heb je? En wil ze wel afgekolfde melk uit een flesje? of helemaal geen flesje?

Casey, hoe is t met Jesse? Zielig zeg zo'n ziek ventje. En is Silvan ngo wel gezond? En spoken je beide kindjes nog vaak?

Milan komt helaas ook nog bijna elke nacht wel een keer drinken... maar idd je went eraan.

Ella zat hier net onder de rode puntjes op buik en rug. weet niet zo goed of het nou een reactie is op de zonnenbrand of een of andere fijne ziekte.

Ze wil nu trouwens op t kdv tussendemiddag niet meer slapen, ze ligt alleen maar te kletsen en de andere kids wakker te houden en is dus 's avonds doodop en lekker zeurderig aan tafel. Fijn.

Onze tuinset is een combi. Aluminium met textileen stoelen en een aluminium tafel met teak-houtenblad. Vind het zelf erg mooi. Maar wat een prijzen zeg, echt niet leuk meer. gelukkig was het een cadeautje.
Oeioei, spannend hier met Nico, ik hoop het voor je. Wel heel erg grappig als Tim kan voorspellen.

Tip voor iedereen die nog Crocs wilde gaan kopen voor de kids. Ik heb ze voor Lars op MP gekocht en heb daar ook van die dingen voor erin gekocht van Cars. Nou, hij is er supertrots op en wil alleen nog maar zijn klompjes aan. Heb daar een tientje betaald voor de klompjes en volgens mij zijn ze in de winkel nieuw 30 euro of zo, en je kunt niet zien dat ze tweedehands zijn. Jesse heeft ze ook, en die loopt ook de hele dag op die dingen, zeker nu het zo'n mooi weer is. Heb ze vandaag zelf ook gepast, de slipperversie dan, maar zoals al eerder gezegd, ik vind ze niet zo voor volwassenen, en ga liever kijken voor andere slippers. Lau, heb vandaag wel een zonnebril gescoord, maar ook nog geen slippers dus. Enne, wel voor de bevalling inslaan hoor. Argument, daarna heb je eventjes veel minder tijd om te shoppen, dus moet allemaal vantevoren binnen zijn, toch?

Tis al weer laat, hoorde net Lars al weer roepen, dus ga maar eens kijken en dan lekker slapen hoop ik. Welterusten en beval ze vannacht Nico, ik zal aan je denken.
En? Zou er al een klein meiske zijn?? (of jongetje natuurlijk...) Spannend hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven