F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hiep Hiep Hoera!! Voor Marius en Lisa!!
Nog net op tijd! Happy B'day Lisa!!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wat leuk dat Marius het leuk vindt! Hoe vind Lisa het Dok? Is ze vandaag gelijk al gegaan? (twijfel of zij nou wat later begon of gelijk op haar 4e)

Ik vind het zelf ook allemaal spannend, en Jess ook (mss wisselwerking) maar hij hoeft (gelukkig) pas over anderhalf maand.

Ik heb het er nu niet meer over, merkte dat hij er onzeker door werd. Dus ik ben bang dat het met hem nog wel lastig gaat worden...

Hier ook nog gympies kopen, ze sporten hier elke dag, bij jullie ook? En hoeveel hele dagen moeten jullie kids? Hier nog niet verplicht, als ik m thuis wil houden is dat prima, ze zijn pas leerplichtig vanaf 5 jaar. Vind ik wel een fijn idee, dat ie zo langzaamaan kan wennen..

En worden die van jullie ook ineens zo zelfstandig? Soms begin ik te merken dat hij toch een stukje opvoeding heeft opgepikt

Laatst hing er ineens een nieuwe wcrol, precies de goede draairichting op, met alvast losgemaakt blaadje. Vond ik z super dat ie dat uit zichzelf had gedaan. En hij kleedt zichzelf steeds vaker aan, voert de kat soms uit zichzelf, helpt Sil wel eens met kleine dingen (die dan eerst hard gillend wegrent, omdat ie denkt dat zijn grote broer weer iets wil uithalen)

Heerlijk hoor, die zelfstandigheid! Nu nog de poepkwestie (want weer weigering pot.. )

Stagiaires hebben aangeboden woensdag voor mij in te vallen samen, vink heel lief, maar zou niet weten wat ik dan moet gaan doen, en ik vind het een te grote verantwoordelijkheid om te lang weg te gaan.. Krijg ik een vrije dag aangeboden, doe ik er niks mee...

Hoera voor Lisa! Heeft ze een leuke dag gehad?

Idd gek he, nu gaan ze allemaal (bijna) naar school. Ook wel heel leuk dat we dus bijna ons jubileum hebben en dan al 5 jaar elkaar kennen.

Eens even kijken hoe dat zit met de meeting, of er nog een datum bij zat.

Cees, lief van de stagiaires. Is er niet iets wat je nog wilt doen, even zonder kids. Je hoeft niet meteen de hele dag weg toch, een uurtje of 2 is ook al lekker.

Ik ga zo maar eens naar bed. Het is de laatste tijd nogal laat, moet even bijslapen. Kom morgen wel verder bijkletsen.
Hey meiden,

Dank voor de felicitaties! (die Teigetje is leuk Vis!)

En Lau, hoe kun je Lisa nou vergeten, ik ben helemaal beledigd!

En Marlee, nog van Harte met Marius...

Gisteren niet langsgeweest, te druk met opruimen, slingers ophangen, ballonnen opblazen, cadeautjes inpakken etc.

Lisa gisteren om 19.30u: "Als ik wakker wordt ben ik jarig he mama?" "Ja lieverd"

10 minuten later: "Hoera, ik ben jarig!" "Nee Lisa, je moet nog de hele nacht slapen, als het licht wordt ben je pas jarig"

Even later gerommel in de kamer, papa gaat kijken en ziet Lisa niet. Gordijn beweegt, Lisa zit op de vensterbank te wachten tot het licht wordt...

En vanochtend was ze het vergeten!!

Vandaag was een studiedag van de leraren en dus geen school, moest ze haar hele verjaardag op de BSO doorbrengen. Vonden mijn ouders vooral zielig en die zijn dus komen oppassen.

Maartje wilde vooral steeds zingen, erg lief.

Van mijn schoonouders de Playmobil speeltuin gehad, echt heel leuk!

Van mijn ouders een stepje en ook nog wat Playmobil. Van ons DVD's van Niels Holgersson en Pippi Langkous en er komt nog een schommel/speelding in de tuin.
Oh, gelukkig zijn wij niet de enige die onze kinderen gewoon pedagogisch onverantwoordde dvd's geven voor hun verjaardag Pippi Langkous is wel een goed idee, zet ik hier ook gelijk op de lijst!

Tieg, heb je mijn sms nog gehad gisteravond? Vanavond kan dus niet maar donderdag wel...dacht dat man donderdag weg was (hij ook hoor) maar is dus vanavond. Gaat het lukken om donderdag te wandelen?

Cees, inderdaad een paar uurtjes weg kan toch ook? Gewoon even wat voor je jezelf. Ik zou het toch doen hoor, kun je langzaam wat vertrouwen opbouwen om alles wat vaker over te dragen.

Nina gaat gewoon 3 hele en 2 halve dagen naar school, als we haar een keertje extra thuis willen houden moeten we zelf ook een vrije dag nemen of thuis werken. Wel lekker hoor, dat je gewoon die luxe hebt om Jesse wat vaker thuis te houden als je het idee hebt dat hij nog wat tijd nodig heeft om rustig te wennen toch?

Verder vandaag lekker vrije dag, ga schandalig shoppen met mijn moeder. Heb er wel zin in, dus nu eerst ff snel onder de douche springen!
Lau, heb je sms niet gezien, heb m'n telefoon nog niet bekeken

Maar donderdag is goed hoor, geen probleem.

Pfff, ik wil slapen....
Kom je morgen op de koffie Cees?

Had al keuze gemaakt Tieg, maar zal zo je mail nog even goed doornemen. heb nog niks van school gehoord dus misschien willen ze hem niet eens hebben daar whahahaha.

Ga vandaag de trap afbranden en krabben dus laadt nu op met koffie.
Shop ze Lau! Was gister even in de stad en wat een heerlijke uitverkoop weer! Ik wacht even tot vriendin die in de stad woont is bevallen en dan kan ik voor haar ook losgaan want ze weet nog niet wat het gaat worden.
quote:Vishnu schreef op 19 januari 2010 @ 09:40:

Ga vandaag de trap afbranden en krabben dus laadt nu op met koffie.

Hmmm, als je klaar bent, heb ik ook nog wel een trap voor je

Wat ga je er mee doen dan? Lijmvrij en dan schilderen?
Verf eraf branden dan zijkanten schilderen en vooraanzichten met behang plakken. Maar eerst maar eens kijken hoeveel treden ik schoon krijg vandaag
Stand: 2 treden 1 brandblaar 1 zere kont.
quote:Vishnu schreef op 19 januari 2010 @ 11:09:

Stand: 2 treden 1 brandblaar 1 zere kont.Ojee, en de trap heeft nog meer treden. Morgen ook enorm spierpijn in je armen waarschijnlijk.
Weten jullie nog nuttige vragen voor bij de bso intake vanmiddag. Heb natuurlijk al een lijstje klaar en weet ook wel genoeg te vragen als oudercommissie lid. Vooral ook omdat het rapport van de ggd inspectie van 2008 niet al te best was.
Bso, zo ver ben ik nog niet hoor

Oh Cees, neem je morgen een brander en een krabber mee?

Net een heerlijk broodje weggewerkt en ga nu aan tree 5 beginnen...
Vish, ben al lang blij dat ik nu vragen weet te stellen.

Merk wel dat ik voor op school nog een hele berg vragen heb of hoe alles gaat. Nu Tim gaat wennen komt dat allemaal. Zo langzamerhand maar eens met vragen gaan strooien.
Aanrader! (met dank aan Star)

had een idee kunnen zijn vis, tot je over "werken" begon. sorry, maar daar ben ik allergisch voor..

verwend dus die lisa, lief die logica, wachten tot t licht is..

vandaag cb met jess, 23 kilo en 113. wat een spurt...

morgen kan ik de stagiaires mss gebruiken ivm een oudergesprek. werd vanavond gevraagd wanneer ik daar tijd voor heb, ben erg benieuwd wat ze precies willen bespreken. s avonds ga ik me de stagiaires naar pannekoekenhuis, afronding van de stageperiode. eentje is vandaag geslaagd, ben zo trots op haar! maar ga haar ook enorm missen.

mooi jess is klaar met poepen, ff cars tales kijken op youtube en dan op bed, heeft mama nog ff wat tijd voor haar alleen, aangezien papa laat is vanwege werk. atwt kijken dus!
Tssssssssssk wat ben je toch een enorm lui sekreet Cees.

23 kilo Aaawmygod wat een enorme bink!!!!
quote:Vishnu schreef op 19 januari 2010 @ 20:27:

Tssssssssssk wat ben je toch een enorm lui sekreet Cees.

23 kilo Aaawmygod wat een enorme bink!!!!

Ik dacht meer 113 cm wat is hij lang! Zo'n 7 a 8 cm langer dan Tim gok ik.

Leuk Cees, dat je uit eten gaat met de stagiaires. Je kan haar zeker niet in dienst nemen als 2e gastouder of wel.
Jesse wordt echt een boom van een vent! Die leunt straks met zijn elleboog op jouw hoofd en vraagt wat je van hem wil!

6 kilo zwaarder dan Nemo?

Nic, vragenlijsten voor school en BSO??

Hmm... ben ik slecht voorbereid? Ik vond het al zo goed dat ik alle scholen had vergeleken

Wat vraag je dan zoal?
Ik heb trouwens helemaal geen intake gehad bij de BSO, ook geen brief of iets dergelijks. Lisa is er vandaag voor het eerst geweest (maar het is dus wel dezelfde lokatie als KDV en ze kent de mensen ook al)

Ook eerste keer overblijf, geen idee hoe ze dat vond en hoe dat verder gaat. (Is in de school zelf, met vrijwilligers) Eigenlijk zou je er de 1e keer even bij moeten zijn, maar vriend was het vergeten...

Vanochtend op 1e echte schooldag trouwens verslapen! Vriend had wekker uitgezet ipv snooze. Toen werden we om 7.45u wakker terwijl ze om 8.15u de deur uit moeten! Lisa zat zoet in bed te spelen en Maartje sliep nog, vandaar. Snel wassen&aankleden, brood smeren en al etend de auto in.. Laatste hap wegkauwend de klas ingeschoven, ruim op tijd

Maartje werd om 8.30u pas wakker en ze ging vandaag voor het eerst (behalve 2x een ochtendje wennen) naar het KDV. Brullen geblazen toen ik wegging.. Later had ze het wel naar haar zin gehad gelukkig.
6 kilo? Whahaha ik denk toch minstens een kilootje of 8 en een centimeter of 10. Hoewel hij wel net een spurt heeft gehad. Moesten eigenlijk gister naar cb maar moest naar oude woonplaats en dat vond ik beetje raar en klopte dus idd niet. Echt dat hele cb is zo ruk geweest afgelopen 4 jaar, niet normaal. Maar zullen binnenkort wel nieuwe oproep krijgen voor hier int gehucht.
Wij doen altijd alles in 30 minuutjes dok, hoe laat staan jullie normaal op?
In een half uurtje? Vind ik knap met een treuzelpeuter (herstel: kleuter). Lisa wordt 's ochtends even afgespoeld onder de douche (die plasluier ) Dan afdrogen en aankleden. Tas is wel ingepakt, brood moet nog gesmeerd. Ontbijten duurt meestal vrij lang (20 minuten of zo) want ze kan zo fijn treuzelen 's morgens. Ook met aankleden, jas en schoenen aantrekken etc. En ik wil toch wel graag dat ze veel zelf doet. Als ik het alleen doe met 2 kinderen ben ik ruim een uur bezig. (Moet zeggen dat ik zelf 's ochtends ook niet op mijn best ben )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven