F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oudste weet van niks, die hebben wij het niet verteld, en ze zitten niet bij elkaar in de klas. Maar 't is meer dat man en ik het gewoon niet zo leuk vinden eigenlijk Juist omdat ze maar 10 weken schelen in leeftijd, en het dan dus best leuk kan zijn dat ze dus alles tegelijk gaan doen, dus tegelijk naar groep 3 enzo. Nu was het ook al zo dat nichtje 4 werd, en oudste dus twee maanden later ook. Dan ligt het allemaal wat dichter bij elkaar. Nu worden alle nieuwe stappen dus een schooljaar eerder door haar genomen, da's best veel eerder.

Zo, hier liggen ze erin... Nog even wennen zo'n nieuw avondritueel...
Hmmm, jongste wil niet slapen... ligt maar te piepen. Ga zelf dus ook maar richting bed denk ik Tot zo ver de gezellige zaterdagavond
Tieg, kan me voorstellen dat je het niet zo leuk vindt. Niet zo gek dus. Ze zullen wel extra goed kijken na dit schooljaar of ze al wel naar groep 3 kan of misschien nog een jaartje groep 2.

Tim's vriendje is 6 weken ouder en ze zitten bij elkaar in de klas. Alleen zijn vriendje is van 26 december en die is dus door naar groep 2. Tim vindt dat niet zo leuk en ik kan het hem ook niet goed uitleggen. Hij is nu ook al 2 weken echt zo ontzettend dwars, heeft al 3 keer straf gehad op school, luistert niet en zegt steeds dingen waarvan hij weet dat hij het niet mag zeggen. Heb het gevoel dat ik hem alleen maar aan het straffen/corrigeren ben.

Maar leuk kaartje Tieg, vergeet ik het helemaal te zeggen.
Tja, ik vermoed dat ze ook wel door zal kunnen naar groep 3, hoewel ik het assertieve waar zwager en schoonzus het vaak over hebben, niet meer zo zie. Maar goed, dat kan natuurlijk ook het kleutergedrag zijn - stil is stoer Voor haar vind ik het ook wel leuk hoor, ook de motivatie van zwager en schoonzus vind ik wel logisch.

Jongste is weer stil, dus ik mag nog even door Heeft man alleen alle chips opgegeten Ach, is weer goed voor mijn kilo's, die gaan er zo gestaag af Nog 3, dan zit ik op mijn gewicht van voor jongste. Nog 20! te gaan voor mijn gewicht van toen ik begon met studeren
Hoihoi ,

Verlof is begonnen, maar ik zie mezelf volgende week nog wel een paar keer richting werk gaan, ben nog niet echt klaar met alles. Maar geen lange dagen meer, daar ben ik wel aan toe, ik ben 's avonds echt moe.

Na een dag met de kids overigens minstens zo moe dus of het helpt... Vandaag met 2 kinderen op pad om allerlei dingetjes te halen en naar het postkantoor te gaan e.d. 4 verschillende lokaties en dan steeds beide meiden uit de fietskar, ze wilden natuurlijk ook rondkijken/rennen/op dingen klimmen/overal aanzitten en niet rustig naast mama lopen. Pfft! En dan hebben ze natuurlijk ook ineens honger (nou was het ook wel 13.00u intussen. ) en hebben we even een broodje gehaald en op een bankje opgegeten (=30 minuten), toen moest Lisa dringend poepen (en riep dat luid en duidelijk.) Dus terug naar de Hema, naar boven, naar de wc, handjes wassen en weer terug naar de fiets. Zou je alleen ongeveer 5 minuten kosten (of je hield het even op). Nu: 20 minuten. Dus ik was na ongeveer 2 uur bekaf thuis na het doen van 2 boodschapjes en het wegbrengen van 1 pakketje. En de weekendboodschappen waren nog niet eens gedaan. Respect alweer voor 1-oudergezinnen en ernstige twijfel aan hoe verstandig het was om een 3e kindje te willen...

Nitro, Tieg, waar was ons verstand!

Tieg ik snap wat je bedoelt, vooral later naar de middelbare school is echt zo'n mijlpaal die ze anders tegelijk zouden nemen. Maar ja, je doet er weinig aan. Misschien blijft ze nog een keertje zitten en lopen ze weer gelijk.

Nic, wat balen als je steeds bij de HAP zit! Wel goed dat de pijn alweer minder wordt, klonk toch niet lekker. En zou die dwarsigheid van Tim dan met zijn vriendje te maken hebben of niet? Lisa had een vriendinnetje waar ze veel mee speelde vorig jaar. Maar dat meisje is een tijd ziek geweest, aan amandelen geopereerd en dus een poos niet naar school geweest, daarna 6 weken vakantie gehad en nu zit ze in groep 2. En het lijkt wel meteen uit het oog, uit het hart te zijn bij Lisa. Wel sneu voor dat meisje want die mist Lisa wel en heeft haar ook uitgenodigd voor haar verjaarspartijtje.

Tjeemig Cees, dat was wel een erg kort nachtje! Gaaaap!

We hebben hier trouwens geen logeerhond maar een logeerkat, die van mijn schoonouders is hier omdat ze op vakantie gaan en de 20-jarige (!) oude baas niet in pension wilden doen. Kinderen vinden het geweldig en brengen hem steeds zijn eten achterna. Hij laat het zich aanleunen en gedraagt zich alsof hij al jaren hier woont.

Ik ben alweer zo moe, ga maar eens richting bed.
Haha, Tieg alweer langsgeweest intussen!

Nog maar 3 kilo, wauw! Die 20 is anders, die is er niet in een half jaartje bijgekomen .

Vriendlief en ik passeren elkaar momenteel.. Hij was al 7 kilo kwijt door ziekte van Pfeiffer van een paar maanden geleden, maar vond dat een goede gelegenheid om te proberen weer terug te gaan naar (inderdaad) zijn gewicht van toen hij ging studeren! Dat was 75 kilo (en hij woog begin dit jaar 85). Nu vanochtend 75,4 dus hij is er bijna. Ik woog hetzelfde maar ben nog in een stijgende lijn. Ik zit momenteel ook wel 17 kilo boven mijn gewicht van toen ik ging studeren, maar 10 ervan zijn zwangerschapsgerelateerd.
Hee dok, jij ook nog hier? Lekker zeg, al die boodschapjes En dan ook nog telkens bergop? Blij dat ik dat niet meer hoef

En m'n verstand hervond ik weer tijdens de bevalling, toen wist ik weer waarom dit échtéchtécht de laatste is
Oeh, hier zijn er totaal wel meer zwangerschapsgerelateerd... zo'n 15 denk ik , die laatste 5 zijn de biertjes, tosti's en bapao's met knoflooksaus Tja, druk studentenleven inclusief sociëteitscommisse
Mmm, bapao, lang niet gehad!

Ik hoefde maar 1x terug de berg op en met elektische fiets is dat echt een eitje.
Ahaa, hier was het vroeger gewoon zelf trappen We woonden het eerste veldje achter de garage, op nummer 2. Staat de walnotenboom nog in de achtertuin, weet je dat?

Oh, jongste huilt weer, nu maar gauw richting bed

Welterusten!
Mijn verjaardags'kadootje'is vandaag gebracht Een prachtige olijfboom!

Lekker Dok, verlof! Ookal ga je nog wel eens naar je werk, tis toch minder dan je moest.. Loopt alles nu wel op rolletjes? Ben eigenlijk wel benieuwd naar je nieuwe ruimte, heb je foto's voor in ak?

Nic, met Floor nu beter zonder pijnstillers?

Tieg, hoe gaat t nu met de nachten? Lieflijk kaartje!

Nitro hoe is het met werk? Er was toch iets aan de hand? Of was dat met Nitroman?

Josje hoe is het nu met jou, loopt de webshop nog als tierelier? En met man en Emma? Nog aan de folium? Is werk nog te combineren met school?

Las hier op viva over series kijken via inet ipv downloaden, ga ik nu maar eens proberen!
Kijkt iemand van jullie ook private practice? Net 3 gezien, en weer flink wat tranen..
Ga slapen jankerd.
Sjat ap.
Jaaah, die is leuk! Zit er ook bij te janken.

Gisteren weer een aflevering Greys gekeken. Als ik klaar ben met dat seizoen dan weer verder met PP of al nieuwe seizoen Greys.
Morgen!!

Moet me toch ook eens gaan verdiepen in dat downloaden van die series... kijk weinig series, maar ik volg 24. En die serie komt zo onzettend laat. Ben gisteren ook in slaap gevallen ...

Mooi cadeau Cees, een olijvenboom. Ga je zelf olie maken??
Goedemorgen! Wat hebben jullie weer een hoop geluld zeg, weekendje niet op forum kijken en ik zit de halve ochtend op mijn werk te verspillen aan jullie

Tieg, superlief en leuk kaartje! Nina is retejaloers op oudste dat hij nu een baby heeft...ze wil er ook graag eentje Gaat niet gebeuren hoor. Maar gaat allemaal goed dus.

Snap wel dat jullie het niet zo leuk vinden dat nichtje al naar groep 2 door is, maar weinig aan te doen vrees ik, misschien oudste in de avonduren bijles geven en dan zorgen dat hij halverwege het jaar ook door kan naar 2? Juf steekpenningen geven?

Lekker Dok, verlof! Niet teveel boodschappen gaan doen dus met de kinders he, je moet natuurlijk wel wat kunnen uitrusten.

Cees, al wat gedownload? Wij (man) downloaden alles wat we willen zien eigenlijk, kunnen we lekker doorkijken ipv elke keer maar 1 aflevering van iets. Hebben nu nog seizoen 8 van 24 liggen, alle seizoenen van True Blood en Lost, Being Erica, Mad Men en nog iets. Ideaal hoor, hele series downloaden. Films ook vaak. Private practice kijk ik eigenlijk niet, vond ik zelf minder leuk dan Grey´s.

Hier waren zo'n 20 kiloos zwangerschapsgerelateerd als je teveel (vr)eten tijdens de zwangerschappen meetelt tenminste...en dan nog 5 stoppen met roken en lekker eten. Ben er inmiddels 16 kwijt zag ik vanochtend, dus nog 4 zwangerschapskiloos en dan nog 5 bonuskiloos te gaan...
Whoehoe voor Lau! Al 16 eraf, ik zou maar eens een nieuwe Avatar gaan zoeken, ander beestje b.v.

En ja ik heb verlof, en zit dus nu al hier i.p.v. mijn nesteldrang op de huiskamer te botvieren..

Cees, neem je mijn stokje over van veeeel te laat naar bed gaan? En dan ook nog zo vroeg opmoeten, zou je dat wel doen meid? Ik lig er nu steeds rond 22.00u al in, trek het echt niet meer.

Maar nu braaf aan de opruim!
Gek hoor om Dokkie overdag hier te zien

Lau, gaat goed zeg met die kilo's, al ruim over de helft.

Ik blijf al sinds de vakantie helemaal vast zitten, er moeten er weer 2 af. ZOu het helpen om chocola te laten liggen?
Je zou het kunnen proberen Nic

Ik moet eigenlijk echt gaan sporten ofzo, afvallen gaat nu wel langzamer dan in het begin, en meer bewegen zou de boel ook weer wat strakker trekken natuurlijk (hoop ik). Maar heb zo geen zin eigenlijk, moet mezelf echt dwingen. Denk maar weer gaan zwemmen om mee te beginnen, misschien dat Tieg binnenkort ook weer een keer wil wandelen?
Ja haha das vreemd, ineens Dokkie hier!

Ja je hebt helemaal gelijk, ga t niet trekken zo, ik snap zelf ook niet zo goed hoe ik jet steeds weer voor elkaar krijg zo laat plat..

Ze hebben er nu een mega zooi van gemaakt (heb stel peuterpubers ertussen lopen, die dan leuk alle manden op de kop gooien van de duplo, puzzels en autootjes) die zal ik ff tot de orde roepen en dan snel brood maken en kids op bed doen.

Jes blijft over, dat scheelt al 1 retourtrip, maar moet een paar kids wakker maken als we m ophalen, dus die moeten er eigenlijk over een half uur al in Loop een beetje achter op schema, maar dat komt omdat de ouders vandaag allemaal veel te laat waren. En dan ook allemaal bleven plakken. (laatste vertrok pas 10:30 ) Om ze dr nou uit te schoppen is ook wat hè...
als ze pas om 10.30 uur weer vertrekt...waarom hebben ze dan opvang nodig eigenlijk?
Ik zou ze er dus wel uittrappen en ik zou ook instellen dat ze mogen brengen tot 9.00 ofzo.
En lau wat goed van je! Ik vreet me het schompes de laatste tijd, durf niet eens meer op weegschaal te staan.
Zooo weer ff op de kont zitten, typt at makkelijker! (mijn www hapert, erg irri)

De ene mocht later beginnen op t werk, de ander is momenteel thuis ivm zieke partner en de laatste brengt hun kindje hier zodat ze zelf rust heeft (ms) en kindje at buiten de deur heeft. Vind het zelf ook el gezellig om te beppen, maar dit as teveel van het goede.. Ben nu aardig ingelopen met alles, dus kan relax Jes ophalen straks!

Lau ik heb ook respect voor je, die je het nog met WW online?

Mss moet ik dan toch eens die cd van Nic onder het stof zoeken..

Ben net tot de ontdekking dat de moorkopsoesjes van AH heul lekker zijn, gelukkig moet ik at bewaren voor de kids, anders waren ze nu al op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven