Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Frans, bewondering hoor, met die borstvoeding! Lijkt me behoorlijk zwaar, kan me voorstellen dat je er soms even genoeg van hebt! Hoeveel uur slaap jij nu eigenlijk? Want als Bojan om de 2,5 / 3 uur komt en overdag heb jij nog een kleintje rondlopen natuurlijk, dus dan kan je ook niet zomaar bijslapen lijkt me...

Veerle huilt ook wel eens na het eten (krijgt de fles) en dan heb ik écht geen idee wat er aan de hand is... Heeft Bojan geen krampjes dan? Of misschien gewoon vermoeidheid?

En klaag maar lekker hoor! Als het maar oplucht...
voor al u klagen en vragen staan we voor u klaar....roept u maar!

daar is dit toch ook voor bedoeld? We zitten allemaal in het zelfde (slapeloze) schuitje en een ieder begrijpt hier wat er op dit moment door je heen gaat, wat je voelt en met welke vragen en onzkerheden je loopt/ zit/ ligt. de grap is dat er al een paar "ervaren" moeders zitten...die net zo onzeker zijn als de "nieuwe" moeders....tis dat je net ff wat meer handigheid zou kunnen hebben in dingen, maar daar is ook alles mee gezegd. En wat de 1 heeft uitgevonden wat werkt kun je weer als tip meegeven aan de rest...mooi toch zo'n forum!

@Frans...heet het misschien nog te maken met de spruw die jullie laatst hadden? Toen was hij toch ook zo onrustig? en misschien te veel prikkels tijdens het voeden? Of ben jezelfbezig met andere dingen (inje hoofd) en daardoor wat onrustig? Dit zou kunnen overslaan op de baby.....

Heb zelf gemerkt dat wanneer ik iets op tv kijk (tijdens het voeden) wat heel druk en onrustig is, Fenna ook erg druk en onrustig is, kijk nu veel tekenfilms (die we op een soort van externe hardeschijf hebben die op de tv is aangesloten ideaal!)

verder alles oke hier.....

maar ben toch blij als we een paar maanden verder zijn hoor en de meeste voedingen eraf zijn.....
Jeetje wat een goede doorslapers allemaal! Hier heeft minifesa vannacht 6 uur tussen de voedingen gelaten! Dus ik was ook helemaal blij vanmorgen. We geven nu 's avonds wat meer flesvoeding en dat lijkt z'n vruchten af te werpen. Ben benieuwd of het vanavond weer doorzet.

Uk heeft nu haar rommeluurtje/huiluurtje. Ik neem dr dan ook bij me en probeer te sussen. De ene keer lukt dat beter dan de andere keer. Nu ligt ze half te slapen bij me op schoot, maar gisterenavond was ze ontroostbaar. Maar sliep dus wel goed daarna..

Ik ben ook ontzettend blij met iedereen hier Sjaanie Ben nog best wel onzeker over sommige dingen en leer dan veel van jullie verhalen. Zo gebruiken wij sinds een aantal dagen ook infacol. Mini vindt het inderdaad ook lekker, gelukkig Maar ze laat nu wel echt enorm veel scheetjes. Hadden jullie kindjes dat ook in het begin?

Frans: Knap hoor met die borstvoeding. Tepelkloven doen zooo veel pijn. Ik vond het tenminste vreselijk. Manlief zei een keer tijdens het voeden dat ik meer geluid maakte (om de pijn te weerstaan zeg maar) dan tijdens het grootste deel van de bevalling haha.

Floor: Inderdaad mooi gezegd over de ontaarde moeders. Ik laat ook wel eens een rompertje aan als het nog schoon is hoor. Maar al die kleertjes zijn ook erg leuk om te showen

Lein: Ik heb de fotos gezien van je meisje. Wat een stoere meid zeg! Ik wens jullie nog heel veel sterkte voor de komende weekjes

Een nichtje van mij is vanavond met 28 weken bevallen van haar zoontje. Hij weegt maar iets meer dan 700 gram... Hoop zo voor haar dat het goed gaat... Zat net naar mijn mooie wolk van een dochter te kijken en was ineens zooooo blij dat ze zo gezond, lief en mooi is. De tranen liepen gewoon over mn wangen. De hormonen vieren hier af en toe nog hoogtij. Bij jullie ook?

Nou ik ga weer verder tv kijken en dan straks laatste flesje en naar bed. Tot morgen!
Jeetje Fesa, wat erg! Idd te hopen dat haar zoontje er helemaal bovenop komt. 700 gram, dat kan je je toch niet voorstellen? Minder dan een pak suiker...

Herken die hormonen wel hoor. Gisteren wandelen en toen kwam er een man voorbij gefietst op een tandem en achterop een zwaar gehandicapte jonge meid. Toen zei ik nog tegen mijn vriend "jeetje... zo had het dus ook gekund...". Wat een rijkdom he, dat je eigen kleintje gezond ter wereld is gekomen!!! Hopen dat het bij ons allemaal zo blijft!!!
En eindelijk ben ik weer op het forum. Wist niet dat de kraamtijd zo'n drukke, overweldigende en fantastische periode was en heb er volop van genoten. Doe dat trouwens nu nog. Maar gevolg was wel dat ik niet of nauwelijks op internet te vinden was behalve om spullen te bestellen bij de hema Online. Wil nu weer wat vaker hier zijn en hoop dat dat ook gaat lukken met het ritme dat we hier zo langzamerhand creeeren.

Allereest moet ik Skoempie, Ibbeltje en Jannes nog feliciteren met jullie baby's. Ik ga zo verder lezen en hoop dat het super met jullie gaat.

Ons knulletje doet het echt heel super en groeit als kool. De borstvoeding gaat goed en was zo trots op het mannetje toen hij zich door mijn stuwing heen dronk. Zo'n grote, harde borst en dan zo'n klein mannetje die dapper aan het drinken is...als ik al niet verliefd was op dat kereltje dan was ik het op dat moment wel geworden. Ik merk ook dat ik hem steeds beter leer kennen en zijn reacties kan lezen, alhoewel ik sooms ook wanhopig ben ik echt niet weet wat hij op dat moment wil.

Lees net dat Frans in haar glazen bol had gezien dat ik de 28e zou bevallen. Pff gelukkig niet, had mijn zoon toen al 8 dagen in mijn armen. Wat was ik blij dat ik beviel en niet nog dagen door moest lopen. Maar....ik mis mijn dikke buik en het intieme gekriebel ook wel. Hebben jullie dat ook?

Ik hoop dat de jeuk bij Floor en de ontsteking bij B12 inmiddels over zijn. Jeetje, kwaaltjes na je bevalling..daar zit je toch helemaal niet op te wachten.

Ons knulletje heeft trouwens al behoorlijk lang last van ontstoken oogjes en die lijken nog niet over te gaan. Zo zielig om te zien dat hij zijn oogje bijna niet open krijgt. En dan is hij ook nog eens verkouden geworden en zit zijn neusje 's ochtends en 's nachts behoorlijk dicht. Ook niet fijn om te horen als hij door zijn neusje moet ademen om te kunnen drinken. CB en Kraamhulp maakten zich er niet druk over en wij dus ook niet maar vind het wel zielig. Hebben jullie nog tips hoe we het hem makkelijker kunnen maken?

Ben nog steeds aan het bijlezen maar kom er nu nog niet door heen. Moet nu weer voeden dus lees de volgende keer verder....
Fesa wat een naar verhaal van je nichtje.

Hoop dat het goed gaat en wat een klein mensje is dat dan van 700 gram.

En ben ook nog elke dag dank baar voor een gezond kindje.

En de hormonen.... pffff kan soms om alles huilen.

Draakje hoe gaat het met je?

Kun je het allemaal een beetje redden?

Lein wat een mooie foto's op hyves van jullie kindjes.

Heb echt met jullie te doen en hoop dat 3 weken snel rond zijn.

En wat is je dochter sterk dat ze het zo goed doet.

Konela jij vroeg toch over de kinderarts met 6 weken?

Wij moeten met drie maand een echo laten maken van de heupjes en daarna na de kinderarts.

Wat slapen er al veel baby goed door.

Jesse komt nog steeds elke 2,5 a 3 uur net zoals bij frans.

Vanochtend zijn we met hem bij het cb geweest en zijn nu over gegaan op voeding voor hongerige baby's.

Tot nu toe nog geen resultaat maar kan natuurlijk zijn dat dat even zijn tijd nodig heeft.

Jesse heeft vandaag een huildag en wil alleen maar bij ons zijn.

Heb hem vanmiddag even in de draagzak gehad omdat je anders helemaal niks kunt.

Hij was al een kilo aan gekomen vond ik best veel.

Moeten ook wat minderen met de voeding en ben benieuwd of Jesse het daar ook mee eens is.

We gebruiken nu cinababy voor de krampjes en moet eerlijk zeggen dat dat heel goed gaat.

Mijn wond is nog steeds hetzelfde heb donderdag een nieuwe antibiotica creme gekregen maar daar wordt het alleen maar erger van.

De wond is wel open geknapt dus hoop dat alle rotzooi er nu een beetje uitkan.

En over drie weken weer terug voor controle.
@ Floor > jij schreef dat Freek "nog steeds" 6 flessen krijgt. Hier zijn we net van 7 naar 6, ga jij al naar 5 dan? Ik was al net zo blij met 6... Bedoel je dan om de 4 uur overdag en 's nachts doorslapen = 5 flessen???

Niet dat ik de indruk krijg dat wij teveel flesjes geven hoor, maar het viel me op omdat je schreef nog steeds 6 flessen, vandaar...

Zit nu echt op de bank te wachten tot de kleine meid komt voor de fles. Ga ze zo maar wakker maken denk ik. Ze is na de fles van 17.30 uur gaan slapen en ligt nu diep in dromenland denk ik.
He getver Fesa, 28 weken is wel heel vroeg. Hoop dat het goed gaat. ja dan word je weer even in de harde werkelijkheid gegooid he.

Hier vanmiddag gewogen (met luier en kleertjes aan) 4950 gr.!!!!!

Ze is nog maar 3 wkn!! Doet wat met je he die BV

Ach en ja ontaard... er komen nog zat momenten dat je in die categorie past. Ik kan iig genoeg voorvallen opnoemen (eeuuhh mss zelfs wel teveel)

Hier niets doorslapen, wil gewoon elke 3 uur (zeker) eten. Ach ja ik maak nou eenmaal geen kinderen die mij dit gunnen

Trillende beentjes, nog nooit van gehoord. ben benieuwd.

Sjaanie lekkere hork die die prik heeft gezet. en nu nog 5 mnd pfffff

Tepelkloven en borstonstekingen zijn mij onbekend en dat hoop ik zo te houden. Bokito sterkte ermee enne lekker hier blijven klagen hoor!!!!!!
Jeetje Fesa, dat is echt spannend! Erg weinig zeg, 700gram.

En scheetjes in het begin? Haha nu nog veel hardere.. (dus zet die ramen maar open.. ze kunnen soms behoorlijk stinken).

Wij geven ook 6 flessen. Ga misschien (jaja zelf bedacht, durf ik wel aan) de laatste fles maar ophogen naar 140 of 145, want heb het idee dat ze echt nog honger heeft vaak. (en dan slaapt ze misschien ook weer net wel door)

B12, wat balen van je wond zeg, maar open is misschien wel prettig als er iets uit komt..

Bluester, ik kan het me voorstellen hoor, dat je er ff wat minder tijd voor had. Had ik in het begin ook echt heel erg! Maar nu is het allemaal wel weer ok. En soms denk ik: ik ga lekker forummen ipv schoonmaken of was vouwen hoor.. Mag ook wel een beetje relaxen vind ik.

Pppfff ik ga slapen, morgen drukke dag, eerst baddersessie en dan even bij een vriendin op bezoek en dan zien we het wel weer!!

Jeetje Barrel, 4950 gram.. Linn weegt nu 3700 en 51 cm. En ze is al 6 weken. Wat gaat dat hard zeg!!

En een hork, is een heel mooi woord idd voor dat mens. Een hork die bijbeunt in het leger denk ik (of juist bijbeunt in het ziekenhuis en vast in het leger zit)..
Oh meeeeeen, wat is er veel geschreven!!!!

Lein, wat heb je een stoere meid. Ik vond de foto's met mijn net ontstane moederhart naar om te zien, maar zo te zien gaat dochter er goed mee om. Heel veel sterkte toegewenst!

Sjaanie, ik ben ook zo blij met 'ons'. Heerlijk, die verhalen en de vragen en de ervaringen en alles. En ik zeg het niet eens. Dus hierbij: Bedankt meiden!!!

Fesa, ik hoop dat alles goed gaat met het zoontje van je nichtje. pfoe, 28 weken...... Als je zelf moeder bent, weet je pas hoe bezorgd je kunt zijn.

Frans, wat ontzettend balen van je tepelkloven. Ik hoop dat het snel beter gaat.

Engel, je zult je wel in de hemel :-) wanen met zulke slaaptijden van Engeltje.

Ringel, ik vind het altijd leuk je postings te lezen. Je schrijft leuk!

Floor, wij doen cinababy op de speen. Ik zou niet anders weten hoe je het moet toedienen aan een krijsende baby. Rustig '3 druppeltjes in de mond toedienen en even laten proeven alvorens deze te laten doorslikken' zoals de gebruiksaanwijzing voorschrijft, is onmogelijk. Die mensen hebben zelf geen baby gehad, denk ik.

Bluester, onze zoon had 1 ontstoken oogje de eerste twee weken, wij hebben de prut steeds met een nat watje weggehaald. Man peutert neusje van baby schoon, dus hoe of wat je daar mee moet doen, weet ik niet.

B12, ik hoop dat je wond snel geneest. Wat vervelend dat je zo'n nasleep hebt.

Konela, misschien is het een idee om roze champagne te serveren op je kraamfeest? Wij geven elk kraambezoek blauwe champagne (Prosecco met een paar druppeltjes blue curacao) in een glas waar ik om de voet blauwe en zilvertje lintjes heb gewikkeld en op de glazen heb ik van die blauwe decoratiebloemetjes geplakt (gekocht bij de Zeeman) en mensen vinden dit een leuk idee/gebaar!

Hier gaat zoon iedere dag in bad. Wordt hij namelijk rustig van voor de (slapeloze) nacht. Ik olie hem daarna wel helemaal in. En toch minimaal 1x per dag een schone romper.

Ik ga slapen, meiden. Welterusten!
Konela, je wel aanmelden voor de hyve, hoor! Ik ben supernieuwsgierig naar Veerle!
Oh, ik vergeet helemaal aan loewyz te vragen hoe het met de buikpijn is......
bagheera, thanks....

Even korte update: buik is nog steeds drama. Vandaag terug geweest bij de gyn. Weer echo gehad. Baarmoeder is leeg, dus geen vliezen achtergebleven, maar hij heeft wel iets van een cyste bij mijn eierstok gezien op de echo. Aankomende woensdag heb ik een kijkoperatie om te zien of dit echt zo is en of hij er gelijk wat aan kan doen. Laten we het hopen, want het kan een hele goed veroorzaker van mijn buikpijn zijn.
He bah loewyz das ook niet fijn.

Hoop dat ze erachter komen wat er aan de hand is en dat ze je van je buikpijn af kunnen helpen.

Succes woensdag.
loewyz sterkte woendag met de kijk operatie

vraagje voor de stuitkinderen. Krijgen jullie allemaal een echo van de heupjes of gewoon een rontgenfoto. Bij ons bij de kinderarts is normaal foto. en op verzoek een echo.
geniet nooit met mate
Pff wat wordt er weer veel geschreven! Even gauw voordat zoontje het op een brullen zet!

Konela, wij hebben zondag het feest! We doen niks speciaals verder. Gewoon taarten en hapjes neerzetten en ik hoop dat ik lekker kadotjes uit kan pakken en zoontje lekker kan showen! Nou is er een gymzaal bij de plek waar we het feest geven dus alle kinderen (en mannen ;p) kunnen zich daar lekker uitleven!

Bluester, wat fijn dat je zo geniet van je mannetje! Zoontje is nu ook erg verkouden en pas een paar dagen van z'n snotoogjes af ( hij is nu 3 weken) Tegen de snotoogjes kan je een paar druppels bv in z'n oogje smeren. Ik weekte dan de korstjes los en dan met m'n pink de traanbuis masseren.

Frans wat balen dat je kloven hebt en dat Bojan steeds zo moet huilen... Helpt het niet als je hem iets vaker laat boeren?

Lein hoe gaat het met je dochtertje?! En met jou? Lijkt me doodvermoeiend om steeds heen en weer te rijden en dan ook nog je zoontje die aandacht (en veel tijd) nodig heeft...

Oh B12.. Getverdemme wat kl*te zo met die wond zeg... Hopelijk geneest het snel en hou je er geen lelijk litteken aan over!

Loewyz sterkte.. denk je van je kwaaltjes af te zijn krijg je dit..

Floor ben jij eigenlijk al van je jeuk af?

Zoontje gaat denk ik maar 1 keer per week in bad Nou ja eh, hij is pas 3 weken maar toch wel vaker in bad gegaan, haha! Maar ik heb het dit weekend gedaan toen zoon rondliep en dat is dus niét te doen... Hij wil de hele tijd kijken en helpen wat dus niet kan als ik m'n handen al vol heb met zoontje. Of hij doet de hele tijd de douchedeur open en dicht, heel erg irritant! M'n moeder zei dat ik dan de badkamerdeur op slot moest doen maar ja dan loopt zoon dus boven rond en kan hij vanalles uitspoken zonder dat ik hem in de gaten kan houden. En 's avonds ben ik echt bekaf en blij als alles om half 9 stil is en ik kan slapen.

Maar wel iedere dag een schoon pakje en schone romper aan. Haha hij heeft zoveel kleertjes en die wil ik wel allemaal aandoen bij hem!

Bagheera ik ben ook ontzettend blij met jullie! Zo heerlijk om te lezen hoe het met jullie gaat en te zien dat ik niet de enige ben met vragen /kwaaltjes enz!

Zoontje drinkt trowuens rond half 9 voor het laatst en dan om 4 uur weer! Ik kan dus 's nachts gewoon slapen en ben daar echt zó blij mee!

Zal wat slaappoeder naar jullie sturen!

Zoontje is het zat, het is etenstijd!

Liefs Bokito
Hummm hier dus ontaarde moeder inactie. Heb Fenna net onbedaard laten krijsen terwijl ik op zolder de was aan het ophangen was (samen met Mayte) ......wat kun je dan snel was vouwen zeg.

Mayte heb ik net ook al een bloedlip bezorgd, omdat ze niet wilde omdraaien op de trap (stond met haar gezicht naar mij toe ipv naar de trap) en wilde zo de trap op lopen....en luisteren! Ho maar.....werd een beetje ongeduldig...Nu Fenna maar weer aan de tiet slingeren, want wil zo wel ff rustig kunnen eten met Mayte. Wichie is doodop maar slapen! Ho maar.....wat is het toch met die eigenwijze kienders van me vandaag.....wordt er zoooooo chagrijing van!
Ringel.... sterkte! Volgens mij een drukke boel bij jou, hahah!

Hier gisteren om 21.30 uur de laatste fles gehad en om 22.30 uur naar bed. Ik dacht.... heerlijk lekker een paar uurtjes slapen! Begint ze om 23.15 / 23.30 uur te jengelen en te roepen (niet echt huilen, maar steeds zo'n schreeuw, vind ik zo grappig, net of ze echt roept van "hallo komt er nog iemand..."). Had ze haar broek vol gepoept. Echt grappig, want mevrouw gaat dus niet slapen met een poepbroek. Normaal poept ze altijd tijdens het eten, dus had nog nooit meegemaakt dat ze in haar bedje gepoept had. Maar dan roept ze ons dus wel hoor!

Haar om 00.15 uur toch nog maar een half flesje gegeven (er zat al weer bijna 3 uur tussen) en toen kwam ze om 5.00 uur en om 9.30 uur. Dus mag niet klagen he!

Maar echt ritme zit er niet in. De ene keer begint de dag om 6.00 uur en de andere keer om 9.30 uur. Zou wel willen dat er een beetje regelmaat inde voedingstijden kwam... Is dat bij jullie wel, steeds op dezelfde tijden?
He, wat vervelend voor Loewyz en B12 dat jullie buiken nog steeds niet op orde zijn. het lijkt me heel vervelend om nu nog zo'n last te hebben. Loewyz, hopelijk kan de pijn met de kijkoperatie meteen verholpen worden!

Alle tepelkloven-verhalen hakken er ook in hoor. Ik voel het hier zelfs en ik geef nog wel flesvoeding... Complimenten voor alle doorzetters hier!

Ik ging vanochtend lekker douchen, speciaal gewacht tot Guus sliep. het was heerlijk en ik besloot meteen weer eens in alle hoeken en gaten te ontharen. Zet ik de douche uit, hoor ik het mannetje keihard huilen. Snel afgedroogd en naar hem toegegaan, maar hij was ale helemaal rood en bezweet van krijsen. Toen voelde ik me ook wel even een ontaarde moeder hoor. Stond ik daar lekker met mijn scheermesje en zes rondes rituals zeep, terwijl mijn mannetje zo overstuur was!

Daarna maar even lekker bloot op bloot met hem gekroeld. ~Toen heb ik het geloof ik wel weer goed gemaakt met hem

Bokito, klink leuk zo'n kraamfeest! Misschien dat ik dat de volgende keer ook wel doe. De komende twee weekenden komen er weer allemaal mensen langs op visite en dat vind ik nu toch wel jammer. Heb je meteen elke dag een verplichting. Als e er zijn is het altijd wel leuk hoor (bij de meeste dan), maar alles is zo gepland...

Wanneer gaan jullie eigenlijk over van 7 flesjes naar 6? doe je dat na bijv. 4 weken of is daar geen 'ijkpunt' voor? Geef je dan 6 flesjes van 135? Guus heeft nu al een paar keer 125 cc in bijna een grote slok op, en sabbelt dan na twee uur al wer op zijn knuistje. Misschien moet ik hem ook maar eens iets meer geven?
@B12, wat rot zeg dat jouw wond nog steeds niet beter is... Hopen dat het vuil er nu wat uitkan en dat dat helpt...

@Loewyz, hoe doen ze dat zo'n kijkoperatie? Ga je daar last van hebben of valt dat wel mee? Nou waarschijnlijk zit je er sowieso niet op te wachten, vervelend hoor!

@Kabouter, een echo werd er gezegd, dus daar ga ik vanuit....

@ Bokito, ben benieuwd hoe het zondag wordt!! Hoe lang doen jullie het? Hier 3 uurtjes.Ben alleen wel benieuwd hoe ik Veerle 3 uur lang moet vermaken. Uurtje, anderhalf lukt nog wel maar daarna gaat ze echt jengelen omdat ze naar bed wil. En gaat ze dan niet naar bed, dan wordt jengelen krijsen.... Hoe pak jij dat aan?

@Mientje, hier ging Veerle vanzelf van 7 naar 6. Ze sliep ineens door 1 flesje heen en overdag werden de tijden ook wat langer. Toen hebben wij opgehoogd van 100 naar 120 en dat krijgt ze nu, 6 x 120.

Net tijdens de fles 2 mega-pieten uit Veerles neus gepulkt. Neusje zat zo dicht... Even op het slabbertje "geplakt" en nu ben ik de grootste piet kwijt, hahaha. Die hangt waarschijnlijk ergens op m'n rug. Dus ik ga even piet-zoeken hier.... Lekker fris.

Verder enorme hangdag zeg. Was moe.......... Nog wel tot 9.30 uur geslapen!!! Maar net weer 1,5 uur op de bank terwijl Veerle sliep. En al m'n taken blijven liggen. Nou ga mezelf van de bank hijsen. Zou zo graag wandelen vandaag, maar het blijft maar regenen hier.
Rustig '3 druppeltjes in de mond toedienen en even laten proeven alvorens deze te laten doorslikken'

Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Haha Konela gatsie Piet nog gevonden

Kun je de wandelwagen niet meenemen naar je kraamfeest en Veerle als ze moe wordt, daar in leggen?

Ringel, hier moet Bojan ook wel eens even huilen. Heel zielig, maar er is niks aan te doen. Als je nog een kindje hebt, kun je niet altijd meteen aan komen rennen. Ik vind het wel sneu voor hem, zeker omdat we Milena eigenlijk nooit lieten huilen. Wel eens even mopperen, maar huilen niet echt. Maar ja vanochtend bv. Milena moest om 9 uur op het kdv zijn. Het was half 9 en ze moest nog tanden poetsen. Bojan was al een beetje aan het mopperen in de box, maar ja als ik haast heb, kun je niet alles doen met een baby op je arm. Toen ik met Milena boven was om haar tanden te poetsen, begon hij echt hard te gillen beneden. Zielig, want hij snapt niet dat ik even boven ben en wel weer kom. En ik kan oeilijk naar beneden rennen en Milena bpven alleen laten aanmodderen. Dus tanden gepoetst en zo snel mogelijk naar beneden. Oeh en dan kan dochter zo langzaam zijn . Maar ja, toen ik beneden kwam, zat ie al weer naar zijn mobile te kijken...

Bagheera, hoe is het met je man? Voelt hij zich al weer beter? Hij heeft je toch niet anagestoken he?

Mientje, haha dat douchegedoe hebben wij ook wel eens hoor, ach en je hebt het weer lekker goedgemaakt toch?

Kun je Guus niet een beetje op verzoek de fles geven? Dat je, als je hem gegeven hebt, afwacht hoe lang het duurt voordat hij zelf weer om eten komt?

Sjaanie, aah er mag niemand boven de 60 cm in de buurt van mijn tepels komen hoor . Linn is ook een lekker kleintje zeg. Heerlijk, Milena was ook zo'n inieminie, nog steeds trouwens. Dan zijn ze zo lekker lang baby! Nu heb ik zo'n grote vent, haha maar die is ook lief!

Bluester, heftig he die eerste weken. Maar je krijgt vanzelf meer tijd hoor! Gaat het wel goed met jullie?

Oh ik kan ook snikken van geluk hoor, dat alles hier zo goed gaat, dat we allemaal gezonde kindjes hebben, dat ik zelf twee van die prachtig mooie gezonde kinderen heb. Wat een geluk!

Wij badderen Bojan en Milena om de dag. Ze zijn al 1 keer samen in bad geweest . Haha was leuk en lief en gezellig totdat Milena ging krijsen omdat ze geen zin had om haar tanden te poetsen en Bojan daar zo van schrok dat ie mee ging gillen. Gezellig Dus ene dag Bojan in bad en de andere dag gewoon wassen op de commode. Ik badder savonds, meestal met man, maar alleen kan ik het ook . MIlena 'helpt' of ze ligt al in bed. Dan scheelt het wel dat Milena al wat ouder is. Hij krijgt wel iedere dag schone kleertjes en een schone romper aan. Soms wel 2 keer shirtje en romper, omdatie ie over zichzelf heen spuugt/plast.

Vandaag is ie weer lief ende tevreden. Vannacht ging het ook hartstikke goed! Om 2300 uur gegeten, om 3.30 en om 7.00. Jeujjj! Tieten gaan ook weer iets beter, gelukkig!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
cinababy kun je toch ook gewoon met een lepeltje geven? Ik heb ook wel gezien dat het werd gegeven aan een baby op de volgende manier: een losse flesspeen, je vinger op de gaatjes houden (aan de buitenkant dan he) daar de druppels indoen en dan de speen in het mondje van de baby....schijnt te werken.

ff koffie inschenken.

Hier worden de druppels heel snel de mond weer uitgewerkt...als het lukt, moet ze echt achter op de tong zien te krijgen...maar alles wat binnekomt in mooi meegenomen natuurijk.

Hier straks ook weer visite, volgens mij vindt Fenna het prettiger als er veel herrie om haar heen is....raar kind.

maar ben wel erg moe nu hoor (vandaar ook koffie, ff instant oppepper) dat gejengel en gedoe blegh......Mayte is nu naar de psz wilde perse haar jip en janneke laarzen aan, zodat ze lekker in de plassen kon stampen, wat ze dan ook vol overgave heeft gedaan. Had ze vanochtend ook gezien bij een aflevering van "de kleine prinses" dus dat wordt meteen nageaapt (de pop)

Ben beniwud hoe het met ons Skoempie is...en ben erg benieuwd naar haar verhaal (of is ze al op hyves geweest?)

laters!
He dat had Mileen ook gezien vanchtend en die wilde ook haar laarsjes aan om te stampen toen we naar het kdv gingen. Haha leuk hoor die kleine prinses
@Frans ik vindt het steeds zo grappig om te lezen dat het bij jou thuis er net zo aantoe gaat als hier.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven