Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
ha ha, ik herken het emo worden, kan ook bij het minste al een brok krijgen. Liep gister in de stad en kreeg brok van het oranje samenhorigheidsgevoel. Moet toch niet gekker worden. En wat ook zo raar was, na de geboorte van nr 1 wilde ik ineens geen thrillers ed meer lezen, normaal favoriet, maar alleen boeken over gevoel ed, echt niks voor mij. Maar na een paar maanden trok het bij, aalthans, ik lees nu beide soorten :-)
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Goeiemorgen!

So far voor geen kwaaltjes hebben. Vanochtend moest ik vroeg op en ik dacht eerst te kunnen douchen, aankleden, make uppen enz. Dat ging dus mooi niet door. Ik heb kokhalzend (sorry detail) mijn muesli staan maken in mijn ondergoed haha. Bij mij is het echt een kwestie van een lege maag, dus is de misselijkheid meteen weer weg als ik heb gegeten gelukkig.

Mara, (ik kort het maar even af hoor!) je kunt heel veel lijstjes vinden op het internet met spullen die je nodig hebt. Maar ik zou je eigenlijk willen adviseren zo min mogelijk te kopen. Bij de eerste hebben we voor een godsvermogen allerlei overbodige zooi aangeschaft. Echt heel zonde, want zoon krijste de hele buurt bij elkaar als we hem in die hippe (dure!)hangmat legden. Gewoon de allereerste benodigdheden halen en dan kan je altijd nog naar de winkel als je wat mist.

Vk, kdv, kraamzorg kun je al gaan regelen eigenlijk. Eerste afspraak bij vk is doorgaans rond de 8/9 weken.

Ik ga maar eens aan het werk. Fijne dag vandaag, dames!
zo weer even vanaf het werk, daar heb ik op de een of andere manier toch net even iets meer tijd dan thuis

Hier zijn alle kwaaltjes al in flinke mate aanwezig. 's ochtends nog net niet kotsend een half uur in de metro en 's middags val ik letterlijk om van de slaap. Men o Men kan mij niet herrinneren dat ik dit de vorige keer ook had.

Ik stond net gewoon letterlijk op het punt mijn manager het maar vast te vertellen... maar nu gaat het wel dus misschien toch maar even wachten.

Ohja... over emo gesproken... tranen sprongen in mijn ogen... tijdens het Wilhelmus afgelopen zaterdag... dan zie je die mannen met die rouwbandjes staan en dan denk je shit........
Goedemorgen

Wat bijzonder dat je misselijkheid over is als je eet. Ik eet een beschuitje in bed maar blijf helaas wel misselijk. Ik eet dan later nog wat granenkoekjes en nog later wat fruit en na 12 uur mijn boterhammen. Maar pas na de boterhammen gaat de misselijkheid echt over. Het gekke is als ik daar eerder mee begin dan komen ze er uit. Nu ja ieder mens is weer anders, zo zie je maar weer.

Vandaag uitslag gekregen wat betreft de kat, hij heeft suikerziekte. Zo meteen horen we meer bij de dierenarts.

Het schijnt wel behandelbaar te zijn.

Ik neem aan dat je wel de standaardlijst van bedje, commode, badje, matrasje, lakens, kleertjes, dekens en box gaat kopen?

Of is er meer wat je niet gebruikt?

Graag leer ik van de ervaren mama's
Floortje,

Dat is goed nieuws van je kat. Gelukkig maar dat het nog meevalt.

Apart he van die misselijkheid? Had ik de vorige keer ook zo. Zit dan wel met lange tanden te eten, want eten als je misselijk bent is niet echt lekker. Maar het gaat echt weg ermee!

Bedje ed. moet je natuurlijk wel kopen. Maar ik had bijvoorbeeld 5 hoesjes voor een kruik gekocht, want ja, babies spugen. Uiteindelijk de kruiken niet gebruikt, laat staan die hoesjes. Zoon lag bijvoorbeeld ook met 3 weken ineens achterstevoren in zijn bed. Daarna hebben we geen dekentje+lakentje meer gebruikt. Maar een dikke slaapzak. Ik bedoel dus eigenlijk dat je niet te overmoedig van alles gaat kopen, want heel veel gebruik je uiteindelijk niet of nauwelijks. Kleding in maat 50 zou ik sowieso maar 1 of 2 setjes van nemen, want daar zijn ze doorgaans binnen een week uitgegroeid. Maat 56 was bij zoon ook van korte duur. Mocht je wel veel van die maat nodig hebben kun je dat altijd nog kopen.

Zulke dingen zeg maar.

Ik ga maar weer wat doen.
Grappig, nu al de tips over dingen kopen. Echt, na de 20 weken echo wordt dat pas leuk. Voor die tijd is het veel te spannend. Want ik lees bijvoorbeeld bij Biaha dat je geen dekentjes/lakentjes moet kopen. Maar we krijgen een winterbaby: ik heb de dekentjes veel gebruikt, ook over de slaapzak heen. Het kamertje is in de winter maar 18 graden of zo. En kleertjes: onze dochter was netjes 49 cm bij de geboorte, dus ze heeft maat 50 1 maand aangehad en 56 tot 3 maanden. Maat 62 daarentegen was ze met 3 weken uitgegroeid. Je kan er niets van zeggen.

Maar goed, over 15 weken komen we hier nog wel op terug

Dan van die misselijkheid: ik krijg ook altijd rare blikken van mijn man. Als ik misselijk ben moet ik eten (hartig en vet, geen zoet), dat helpt inderdaad echt.

Ben benieuwd, vorig jaar heb ik 2 zwangerschapsdingen gehad: ik heb me suf gegeten aan eieren en ik werd misselijk van gewoon water..........
wilde gaan reageren, maar dochter roept heel hard "klaa klaa klaa" met andere woorden, ma kom toch eens met je reet achter die computer vandaan (en dan aan dingen zitten waar ze niet aan mag komen.

Later meer!
hai allemaal

geinig om de versch. ervaringen van jullie te lezen.

Hier slecht nieuws, suikerziekte van onze kater was zo ernstig dat mijn kat 2 maal daags stipt op tijd geprikt moet worden en wekelijks naar de dierenarts zou moeten voor controle. Hij zou niet meer naar buiten mogen en ieder uur dieetvoer moeten eten.In onze situatie met onregelmatige werktijden en meerdere katten was dat absoluut niet haalbaar. Daarnaast geneest het nooit en heeft hij versch. complicaties waardoor de dierenarts er ook weinig heil in zag. Moeilijke beslissing genomen en hem in laten slapen. Een verdere lijdensweg bespaard. Ik moest hard huilen maar met het idee van ons kindje op komst dacht ik al vrij snel, er zijn ergere dingen en het is maar een kat. Gek he?

Toen ik dat hoorde van de dochter van Boularouz gingen mijn nekharen overeind staan. Wat afschuwelijk zeg!

Zijn jullie in je hoofd ook al aan het bedenken welke kamer de babykamer wordt en hoe dat eruit zou moeten zien?

Ik heb al een heleboel opties ivm 1 of 2 kids.

De meeste meubels heb ik gekregen en ook heb ik al een wandelwagen en maxi-cosi. Alleen een commode moet nog maar hoorde vandaag dat ik er wel een van iemand kon krijgen. Dat is een hele mooie grote, met de hand gemaakt en heeft een gat voor een tummie tub. Echt heel apart maar wel praktisch en op de juiste hoogte.
@floortje

ahhhhhhh wat sneu voor de kat. Jeetje oke er zijn ergere dingen, maar je gaat hem hoe dan ook missen! Veel sterkte.

Wat ben je al ver met het plannen van de kinderkamer. Hier blijft denk ik alles hetzelfde, verhuist Merijn (=zoon) naar een andere kamer met de daarbijbehorende nieuwe spullen en zal de nieuwe baby in het oude kamertje van Merijn slapen. Een paar nieuwe hoeslakens e.d. en klaar. De kamer is nu volledig wit, met blauwe accenten, wordt het een meisje, dan worden de accenten roze (jaaaaaaaaa zo ben ik dan weer wel haha).

Over babykleertjes. Ik had bij Merijn echt een te schattig pakje gekregen toen ik 10w zwanger was. Veel te duur enzo dus gelijk maar omgedoopt als eerste pakje! Hij heeft het voor de show 1 dag aangehad, verder was het pakje gewoon te klein. Meneer zat gelijk al in 56 en geloof na 4 weken al in 62.

En idd, lakentjes ook niet veel gebruikt. We hebben hem met 5 weken ingebakerd totdat ie bijna 3 maanden was, sindsdien slaapt ie in een slaapzak.
Oh, floortje, wat jammer! Maar waarschijnlijk dan wel gewoon de beste beslissing.

Ik krijg trouwens ook de kriebels bij babies waarbij het misgaat hoor. Idd het verhaal van Boulahrouz, en vrienden van ons zijn in mei vader en moeder geworden van een zoon die met 29 weken geboren is. Nu gaat het goed en hij mag bijna naar huis, maar toch. Je beseft dan wel hoe kwetsbaar het allemaal is.

Hier ook, Leowyz. Zoon verhuist tzt (we hebben ongeveer november in ons hoofd) naar een ruimere "grote jongens" kamer. Verder hebben we alle dure spullen nog. Hebben de dames die hun tweede kind krijgen nagedacht over het vervoer? We hebben nog een wandelwagen, maar zoon zal nog wel een tijdje met de buggy moeten (behalve de kleine stukjes dan, en dan nog, heb niet zo'n zin om achter hem aan te rennen met een baby in de wagen) Wat gaan jullie doen? Toch een (dure) duowagen. Wij zitten te denken om zo'n plankje voor zoon te kopen die achter de kinderwagen kan. En daarnaast nog een draagdoek/zak voor de grotere afstanden zodat zoon dan in de buggy kan. Of heeft iemand nog een ander fantastisch idee daarvoor?

Wat betreft die spullen. Juist omdat de ervaringen zo anders zijn kan je beter rustig aan doen met spullen kopen.

Zoon is trouwens zo warmbloedig dat hij ook in de winter alleen een slaapzak nodig heeft. Hij wordt drijfnat wakker van het zweet als hij met deken erbij slaapt. En daarbij ziet hij 's nachts alle hoeken van zijn ledikant, zo'n wildebras is het, dus een deken is in zijn geval niet handig.
Hoi hoi,

Heb nog niet veel berichtjes gepost, maar lees wel regelmatig mee.....

Ben inmiddels alweer 7 weken en 4 dagen, begin zo langzamerhand en zo af en toe wat vlagen van misselijkheid te krijgen, en dan niet s' ochtends maar met name in de middag. Maar dit is pas sinds het weekend zo, dus weet niet in hoeverre het echt noemenswaardig is......heb afgelopen zaterdag ook een hele pot augurken in één keer naar binnen gewerkt, terwijl ik helemaal niet zo van de augurken ben.

Maar moet verder zeggen dat het nog meevalt met de lichamelijke klachten, tja...ietwat last van gespannen borsten dan. Ik merk wel dat ik nu echt begin uit te kijken naar de afspraak met de vlos. Gewoon om even zeker te weten of ik wel zwanger ben, en of het allemaal goed zit. Ben daar nog niet helemaal gerust op. Heb ooit één testje gedaan, waarop wel snel het streepje 'zwanger' zichtbaar werd.

Nou, ga weer eens snel wat doen op mn werk. S'avonds ga ik op kraambezoek bij een vriendin van mij, heeft onlangs een zoontje gekregen. Ik kijk er nu al naar uit om straks na werktijd een cadeautje voor die kleine te gaan halen. Die kleertjes zijn zoooo schattig...:-)

Bye,

Meike
Floortje, knuffel voor jou. Zal niet makkelijk zijn om je kat het zo moeilijk te zien hebben, zeg ik die de katten een paar maanden zonder pardon via MP te ophaal heeft gezet. Maar ja, dat waren dan ook piespoezen.

Duowagen, vriendinnetje heeft er een en die kan ik krijgen. En verder lijkt het me erg handig om de kleine baby in de draagdoek te hebben en de grote baby in de buggy.
hier zijn we aan het nadenken om toch maar een duowagen aan te schaffen. Wel 2ehands, want nieuw zijn ze te duur. Wil dan wel 1 die achterelkaar is en niet naast elkaar.

Verder hoop ik dat Mayte eind augustus in d'r nieuwe kamer kan. De commode hebben we nu in de badkamer gezet, ervaring wijst toch uit dat alle luiers daar verschoond worden. en is handig met badderen enzo. Dus die wordt dan nog voor beiden gebruikt.

Heb qua kleding vooral echt heel meisjesachtige dingetjes, rokjes en roezel dingen. Wil als eerste pakje wel iets speciaals kopen. Bij de 1e heb ik met 12 weken een pakje gekocht van limegroen velours met een stamboompje er op....toen mocht ik eindelijk los. En na de 20 weken echo, toen we wisten dat we een dochter zouden krijgen, ben ik los gegaan in het roze en bloemetjes. Hier wel redelijk veel 50 en 56 kleding. heb zelfs nog bij m'n moeder zitten huilen dat ik maar zo weinig kleertjes had in maat 50. Dus is zij heel lief nog ff voor me gaanshoppen (zo kwam dus al die roezeltjes in de kast, was er niet zo van, maar vanaf teo ndus wel)

gaat slapen....

Heb de laatste dagen echt mega honger! met de lunch 8 (!!!) boterhammen naar binnen gewerkt (met kipfilet en chillisaus) en had om 16.00 al weer mega trek.
Floor, wat zielig......

Ringelding: let op de kilootjes

Wagen: wij hebben een hele mooie wandelwagen die ik eigenlijk niet kwijt wil. Ik ga dus de "nieuwe" baby in de draagdoek vervoeren. Tegen de tijd dat hij/zij daar te zwaar voor is, is oudste oud genoeg (1 jaar 8 maanden of zo) om kleine stukjes te lopen of om op zo'n plankje te staan. Zo'n duowagen is lelijk. Ook vind ik het zielig dat 1 kind niets ziet omdat ze achter elkaar zitten. En naast elkaar wordt het een slagschip!

Kleding: roze kan ik niet meer zien!! Wij hadden heel veel kleertjes t/m maat 62 gekregen. Daar zat dus veel roze bij. Vanaf dat ik zelf "mocht" kiezen, komt er bijna geen roze meer in huis. Heerlijk, allerlei mooie gekleurde dingen Als Neeltje een prinsessenmeisje wordt, mag ze zelf wel voor roze kizen, maar mama doet dat dus niet.

Kamertje: wij hebben nog een klein kamertje wat nu van manlief is. Hij staat het met liefde af. Over een week of 20 gaan we marktplaats eens afstruinen. Nieuwe kamertjes zijn absurd duur. Dat doen we pas als ze echt een kamertje krijgen waar ze een paar jaar mee doen, als ze een echt bed krijgen dus.

O ja, over de dekentjes: wij hebben dus niet ingebakerd, misschien dat dat scheelt. Maar vannacht (ze heeft een kamertje op het zuiden) heeft ze een pyjama aangehad, slaapzakje (zomer, dat wel) en lakentje met dekentje. En dan slaapt ze het beste. En wij ook Wij hebben ook in het begin gemerkt dat ze het langste sliep als er nog een kruikje in bed lag. Dus we hebben nog tot ze een week of 6 was kruikjes gebruikt. En overdag is ze helemaal niet kouwelijk. Gek he?
Dekentjes, Seppe slaapt ook nog steeds onder een deken. Romper aan, pyamaatje, slaapzak en dan nog een deken. Ik heb het idee dat hij het lekker vind om strak ingestopt te worden en hij friemelt altijd aan zijn dekentje .

Oooh, die kilo's, ik heb me voorgenomen me daar niet meer druk om te maken. Vorige keer ben ik 25 kilo aangekomen. Na drie maanden zat ik weer op mijn oude gewicht van 65 kilo, dus ik weet dat het mogelijk is.
Hihi, was ook een geintje. Ik was mijn 15 kilo na 1 maand al voor een groot gedeelte kwijt. Ik kon na 2 weken mijn gewone kleren weer aan. Dus inderdaad, het maakt niet zoveel uit.

Maar wapen je voor de mensen die zeggen: eet maar, je moet voor 2 eten nu. Nee dus!!
Voor de tabel: 22 juli vk en echo
Goeiemorgen!

Die duowagens heb je ook achter elkaar idd. Als we nog zo'n exemplaar als zoon krijgen houdt die kleine het niet lang uit zonder iets te kunnen zien.

Wij gaan ook voor de draagzak+plankje. Zoon is in feb ruim twee dus moet wel gaan lukken hoop ik met onze wildebras.

Verder hier ook het plan om de dingen die we nog nodig hebben van marktplaats te halen.

Wat zijn jullie aan het eten trouwens! Ik heb juist veel minder trek dan voorheen.

Vorige keer ben ik 15 kilo aangekomen, een week na de bevalling was ik er 10 kwijt en de resterende 5 zitten er nu nog steeds......

Heb nu trouwens wel behoefte aan die afspraak met de vk voor wat bevestiging. Heb stille hoop dat ze al een hartje kunnen horen dan, maar reken er maar niet teveel op. Ben dan 8,5 week zwanger dus het zal wel niet. Pfffff, nog twee weken. Even volhouden nog.

Biaha
Ik zou gek worden als ik bij de vk oid een afspraak had en het hartje niet kon zien/ horen. Ik ben ondanks alle kwaaltjes en geen drup bloedverlies ook nog zenuwachtig voor vrijdag. Ik heb een afspraak op de polikliniek van gynaecologie. Ik weet dat zij (de dokter) naast het echo-apparaat zit en ik ga absoluut niet weg voordat ik iets gezien heb. Vaginaal of gewone echo, dat weet ik nog niet maar ik wil het graag zien. Omdat er een reële kans op een tweeling is zal sowieso met de echo-apparatuur gekeken moeten worden hoeveel er zijn en dan hoop ik toch echt hartaktie te zien.

Mij bij gingen de tijd de laatste twee weken tot aan vandaag supersnel dus ik hoop voor jou ook Biaha.

Over dat aankomen zit ik best wel in. Ik ben nog maar 1 kilo aangekomen en ik eet veel maar ik kan mezelf gewoonweg niet dik voorstellen. Ik weeg dit al meer dan 10 jaar (67kg).

Ik heb trouwens ineens een afschuwelijke zin in kroketten terwijl ik echt zelden dingen uit de frituur eet. Echt schandalig, ben zondag gewoon naar de cafetaria gegaan om er 1 te halen en heb gisteren een megaverpakking kroketten voor thuis gekocht. (Schaam) Heb me voorgenomen omdat maximaal 1 maal per week te eten ivm de extra kilo's.

Je schijnt ook melk of yoghurt te moeten nemen, 2 tot 3 maal daags. Dat vind ik dus maar niets he. 1 maal daags vind ik al moeilijk. Ik slik wel vitaminepillen en daar zit 30 % van je dagelijkse behoefte calcium in maar ik denk niet dat ik genoeg binnen krijg. Is het nu een kwestie van tegen heug en meug dat weg werken of zeggen de ervaringsdeskundigen, nou laat maar?

Wandelwagens: Ik ben helemaal geen fan van wandelwagens. Ik heb er wel 1 maar weet niet hoe vaak ik die ga gebruiken. Ik heb ook een draagdoek dus vandaar. Een wandelwagen lijkt me wel handig als je meer wilt mee nemen zoals de boodschappen.

Ik vind alles schattig kleertjes, dekentjes echt alles. Leef wat dat betreft echt op een wolk als ik door een leuke winkel loop. Zelfs bij de hema ga ik helemaal los! Leuk is dat door me aan te melden bij kraamzorg ik een hema-kadopas van ¤25,- kreeg! Maar die ga ik pas na 12 weken besteden. Zo voorzichtig ben ik dan ook wel weer.

Ik heb een borstverkleining gehad en ben nu info over dat in combinatie met borstvoeding aan het zoeken. Zijn er hier toevallig meiden die dat kennen van henzelf of hun omgeving?

Genoeg voor nu, er blijft geen plek voor jullie over, haha.
Floor, waarschijnlijk wordt het een vaginale echo, dat doen ze volgens mij zeker tot 10 weken. Ik heb vorig jaar met 9 weken nog een vaginale gehad, pas met 12 weken een "gewone". En een hartje is er wel hoor, zolang het tegendeel niet bewezen is!

Melk en zo: als je het niet gewend bent, hoef je er niet mee te beginnen. Dan heeft je lijf andere methodes gevonden om kalk uit het eten te halen. Dus geen zorgen, gewoon normaal eten, komt alles goed. En aankomen doe je toch, echt waar

Voor de tabel: afspraak vlos 25 juli, dan maak ik daarna pas een afspraak voor een echo. Ik hoop het hartje wel te horen, ben dan bijna 11 weken. Zal erom hangen!
Floortje, mijn vk doet zelf geen echo's. Dus het is proberen met de doptone. Als ze dat al willen proberen, want je baarmoeder komt pas rond een week of 12 boven het schaambeen uit, het kan dus zijn dat er wel een hartje klopt, maar dat ze het gewoon nog niet kunnen vinden. Ik ga er maar niet teveel vanuit, maar ga wel vragen of ze het in ieder geval willen proberen.

Borstvoeding na een verkleining zou ik eigenlijk niet weten, misschien 1 van de andere meiden?
Oooh, ik vind al die kleine dingetjes en spulletjes ook zo leuk.. Gister wel een uur in de folders zitten kijken.. (Terwijl ik ze normaal gesproken weggooi..)

Whaha, Floortje.. Die kroketten.. Ik heb er zondag 1 op en ben er de hele nacht ziek van geweest.. Dus voor mij juist geen!! Maar dus wel die melk.. En Yoghurt heb ik nu ook ineens zin in, nu ik dit lees.. Vooral met cruesli.. Ik ga zo voor mijn werk nog even naar een groot winkelcentrum in de buurt.. Heb een leuk knuffeltje gezien in een folder en nu moet en zal ik het hebben (en dan kan ik een heerlijk italiaans broodje gezond halen.. maar da's een bijkomstigheid ) En voor de rest.. Ik wil ook per se wachten met dingen kopen tot ik iig de 12 weken voorbij ben..

Ik kan niet wachten om het te gaan vertellen, van het weekend verjaardag gehad met een stuk of 4 ukkies van 0 tot 2 jaar... Echt leuk!! En dan mag je niets zeggen.. Iemand nog originele (origineel?? jij misschien??) ideeen om het te vertellen aan a.s. opa en oma's?

Helaas, ik ben wat vertellen betreft niet origineel. Wij hadden afgelopen weekend de verjaardag van manlief en we hebben het gewoon verteld. Het was al verrassing genoeg! Niemand had dit verwacht. Sowiezo niet dat we een tweede wilden, laat staan nu al. En we vertellen het nu al, omdat we uit ervaring weten hoeveel steun je van mensen kunt hebben als het misgaat.

Die doptone en 12 weken: hier dus ook . Ik hoop echt dat met de tweede je al eerder wat hoort. Je schijnt ook eerder een buikje te krijgen. Dat vind ik dan weer minder, want ik wil het op mijn werk geheim houden tot ik mijn vaste contract heb. En dat is pas 1 augustus! Vorige keer had ik met 14 weken al mijn positiekleren aan.

Borstvoeding met verkleining zou ik ook niet weten. Wel een tip: borstvoeding.com. Echt een site met veel info. Wel wat maffia, moet je even doorheen lezen
Sjaanie, geniet van je broodje
@origineel, bij onze vk zijn alle echo's vanaf 10weken uitwendig, en daarmee kunnen ze dan gelijk het hartje laten horen, althans zo ging het de vorige keer bij mij

@Sjaanie, bij de 1e hebben we de opa's en oma's een boekje gegeven met: superoma en ... opa (weet even niet meer hoe deze heet). Mijn schoonouders snapte het meteen. Mijn moeder niet. Die dacht dat ik een geintje maakte omdat ik toevallig net een mamafiets had gekocht (die werd geleverd op de dag dat ik positief testte).... heel vaag dus. De volgende ochtend belde ze me nog even op, ze had er een nachtje over geslapen en het was toen pas doorgedrongen dat ze oma werd hahaha...

Deze keer hebben we het gewoon verteld, geen bijzonderheden oid.

Aankomen

bij de eerste ben ik uiteindelijk 11 kilo aangekomen en binnen een week was alles er weer af. Zit nu nog steeds op dat gewicht (69) en probeer er wel naar te streven dat ik niet meer kilo's aankom dan de vorige keer.

Vervoer

Hier ook een draagzak + plankje. Merijn kan nu lopen en tegen die tijd zal hij ongetwijfeld al grotere stukken kunnen lopen, beetje zonde om dan nog een kinderwagen aan te schaffen. Overigens heb ik van onze huidige kinderwagen wel spijt hoor (quinny speedy). Wat een drama ding. Met de kinderwagenbak of de maxicosi gaat het prima, maar zodra de zitting er in gaat als ze ouder zijn, zakken ze weg. Maar ja vind die krengen te duur om een nieuwe aan te schaffen, aangezien deze verder nog wel gewoon goed is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven