Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Wist helemaal niet dat jij ook op het forum zat!
Blijkbaar zit ze niet zo vaak op het forum Fleur anders had ze waarschijnlijk niet de nick zusvansummer aangemaakt

Maar super dat jullie beide posten hoor. Zo krijgen we een live bevalling en dat is altijd super spannend. Vooral veel updates dames. Ik zit op het puntje van de tribune.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Maar dat is het aparte: zusvansummer heeft al heeeel veel postings op haar naam staan!
Summer nog meer knuffels voor jou... Echt kut dat het niet doorzet... Hopelijk helpt de ruggeprik en heb je snel je baby in je armen...

Lein je bent er wel erg lang niet...Gaat alles goed?!

Hallo zeg Engel dat kan je zéker een turbobevalling noemen!

Voor Frans en alle andere pasbevallen moeders, ook een dikke knuffel voor jullie! Als ik zo jullie verhalen lees wil ik ook wel heel graag, maar als ik dan weer over kraamtranen/bloedingen/slecht dinkende baby's lees... Ptje af voor jullie!

Super die tip over de sokjes! had bij zoon ook sokjes van de zeeman die goed zaten maar ik ga donderdag gelijk even naar het kruidvat! (heb van heel veel paar nog maar 1 sok...)

Baby is volgens mij nog verder ingedaald, had echt steken vanmiddag onderin en ineens het gevoel alsof hij tussen m'n benen hing.. Nu dus een beurse meut... Oh wat is het lekker om hoogzwanger te zijn! (pff en dan ben ik nog niet eens bevallen, komt er ook nog bij!)
Nog even voor Summer en Lein!

Ben benieuwd naar B12, hoe het met haar gaat!

Engel wauauauauauauauauauauauw wat een turbobevalling zeg. Haha je moest wel lang op je dochtertje wachten, maar toen kwam ze ook wel erg snel!

Bojan heeft hele grote voeten, dus die past alle sokken

Wat zijn de februari baby's knap he?

NJB, Bojan heeft ook vandaag het hielprikje gehad. Aaaah wel een beetje zielig. Tis echt een ventje, want hij begon meteen te piepen

Ow en hij is ook sinds vandaag op geboortegewicht en volledig aan de borst Ik ben zoooo blij, want Milena was pas na 3 weken en heel veel gedoe op geboortegewicht.

Hij heeft alleen moeite met het op temperatuur blijven. Tis nogal een koukleum.

's Nachts vindt hij het nog steeds gezelliger om bij mij te zijn en lekker te drinken en te poepen (10! poepluiers per dag) dan om te slapen. Overdag slaapt ie lekker de hele dag

Ibbel, wat een mooie foto van je op hyves!

voor iedereen die aan het wachten is en het zat is!

Verder nog wat lekkere dingen voor de tribune. Hmm ik geniet er van dat ik weer van alles kan eten, dus ik zet lekker nog wart bonbonbloq en chips neer!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Frans! Daar had ik net zin in! Wat heeeerlijk om al die baby verhaaltjes te lezen, kan gewoonweg niet geloven dat het al half februari is en dat jullie zo opschieten.
Hey Bokito,

raar idee vind ik dat ik al bevallen ben en jij nog niet, terwijl we dezelfde dag hadden. Poeh dat gevoel van die baby tussen je benen, auw. Nou ja, hoe verder hij is ingedaald, hoe minder jij hoeft te persen strax toch?

Mijn onderkantje (ahum mooi woord) is al weer aan het helen hoor. Vandaag zijn de hechtingen eruit gehaald, het voelt nog wel een beetje blauw, maar ik kan al weer goed zitten!

Die kraamtranen, men. Ach ja, gaat wel weer over. Ach en die slechte nachten. Tis stiekem ook wel heeeeerlijk zo'n klein mannetje op je borst snachts. Alleen jammer dat je dan zelf zo moe wordt he?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hey Juf, ja dan mogen jullie he?

Tis echt leuk hoor. Ik kan nog wel even doorgaan De hoofdjes die hij kan trekken, echt zo leuk. Vandaag lag hij te drinken aan mijn borst en hij blijkt een echte vent: klokklokklokBURPklokklokklokklokPFFFFFFFFFFFFFFRTFFFFRTFRTklokklokklok. Haha en dan kijkt hij er ook zo bloedserieus bij
Marianne, ik moest vandaag nog aan je denken trouwens. Jij doet alles alleen he? Ik vind dat zo knap. Man is gisteren en vandaag a weer aan het werk en ik loop al de hele avond te brullen omdat hij al weer aan het werk is en ik alleen ben. Ahum, als ik nuchter nadenk vind ik mezelf ook niet zo zielig hoor Maar jij doet alles alleen en je klinkt zo heerlijk opgewekt en blij!
quote:fleurtje schreef op 10 februari 2009 @ 20:28:

Maar dat is het aparte: zusvansummer heeft al heeeel veel postings op haar naam staan!Huh, das inderdaad wel raar ja. Vertel eens zusvan. Ben je aangestoken door summerbreeze en heb je toen die nick gehouden of zoiets dergelijks?. We zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor, dat lijkt maar zo
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Kijk, ben ik er even een dagje niet, gebeurt er ineens van alles... Nog iets minder dan drie kwartier tot Summerbreeze haar prikje krijgt dus. Nog even volhouden meis. Ruggenprikken zijn zoooooo lekker

Fleurtje, zon leek ben je toch niet met je twee meiden? Of zijn die alletwee helemaal a la Beatrijs Smulders geboren?

Chica, nog even en dan ben jij weer aan de beurt. Wanneer is je 20 weken echo?

Frans, is het nu klaar met het overgeven?

Bokito, ik herken het gevoel van laaghangende babyhoofdjes , of eigenlijk is het er maar een natuurlijk...

Nog geen nieuws van Lein?
Neuh, op die manier geen leek. Twee heerlijke keizersnedes gehad. Maarrrrrrr, het is niet aan mij om te bepalen dat Summer een ks krijgt

Maar als ik ooit acht uur weeen heb en maar 1cm ontsluiting, ga ik een mes eisen.
vriend van b12 wil even reageren met een leuke mededeling.vanochtend om 10.22 is onze zoon geboren,hij luistert naar de naam jesse,zijn gewicht is 2900 gram en is 48 cm groot.de operatie was een succes en jesse kwam huilend en plassend op de wereld maar kreeg het daarna even moeilijk door onderkoeling en moest de rest van de dag op de verkoever door brengen en blijft daar vannacht ook nog, vanaf morgen mogen zoon en moeder weer helemaal bij elkaar zijn.
Chica, voor jouw omgeving is het natuurlijk wel balen dat je zwanger bent; was jij niet verschrikkelijk onuitstaanbaar als je zwanger was, of had je nou heftige pms?
b12, gefeliciteeeeeeerd!!!!!

mèn wat ben ik jaloers op jullie...
B12 en vriend, gefeliciteerd met jullie mannetje. Haha, huilend en plassend, arm kind, moet ie van de rest van zijn leven aanhoren....

Acht uur weeen en 1cm ontsluiting klinkt me bekend in de oren, maar met een fijne prik en een fris infuus met opwekkers is het nog enigszins te doen.
Zijn we al op de helft trouwens qua bevallenen? Zijn Meike en Lady al gesignaleerd vandaag? En Origineel, doe eens melden!
B12 GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jammer dat Jesse (leuke naam!) op de verkoeverkamer moet liggen vanacht, maar wel fijn dat alles goed is gegaan!!

Genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oooooooh ik wil ook zo graag!!!!

En alle babies die al geboren zijn wat een schatjes!!!!!!!!!!
Ja Origineel moest gister toch naar de VK of Gyn???

Mss ook stiekem bezig of al klaar?
Ik ging op hetzelfde topic meeschrijven als summer, toen lukte t niet een naam te verzinnen en is het dees in mijn ongeduld geworden. Had geen creatieve dag en wilde hiervoor niet mijn "standaard" nickname gebruiken.

Ik zou niet weten waarom om 22.00. Zal wel aan tijdstip liggen dat anesthesie beste uitkomt?!?

Of het ks wordt hangt denk ik af van hoe het nu verder gaat. Als je wordt ingeleid kan het zijn dat je eerst hele heftige weeen krijgt die nog geen ontsluitingsweeen zijn, dus denk dat het vanaf de 1cm ontsluiting van het verdere verloop afhangt.

Heb nu al tijdje niks gehoord, misschien goed teken... Te druk om te smsen?!?!?

O ja en leuk te horen dat ik bij mn zussie in de smaak val hiihii...

Ik hoop verder op snel nieuws natuurlijk (wel grappig als het morgen is, dan is ze uitgerekend), en succes voor de andere bevallenden en gefeliciteerd voor de verse mama's...
quote:Chica34 schreef op 10 februari 2009 @ 20:54:

[...]

Huh, das inderdaad wel raar ja. Vertel eens zusvan. Ben je aangestoken door summerbreeze en heb je toen die nick gehouden of zoiets dergelijks?. We zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor, dat lijkt maar zo Chica, zat jij niet ooit met Origineel ook in een ander maandcluppie?! Voor mn gevoel is Origineel net een maand geleden bevallen...
Klopt Fleur, november2007, schrijven we ook nog. Je vraagt het wel niet aan mij, maar ik geef toch antwoord
quote:Ibbeltje78 schreef op 10 februari 2009 @ 22:47:

Klopt Fleur, november2007, schrijven we ook nog. Je vraagt het wel niet aan mij, maar ik geef toch antwoord En jullie zijn nu allemaal weer tegelijk zwanger? Goeie planning!

Heeft Origineel dr draaiboek al klaar? Sorrrrry, ben al weg
hey zus,

jij ook hier, ik zat op het andere topic te wachten op bericht maar ben blij dat ik hier weer even ben komen spieken. hopelijk gaat het nu dan toch opschieten na de prik. arme summer... breng haar de groetjes en felicitaties maar over als het zover is! nog even en je bent tante! superleuk, ga er lekker van genieten!

voor alle andere pas bevallen moeders GEFELICITEERD!

voor alle meiden die nog mogen/moeten, succes!

liefs vlinder (dec2008)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven