Februari 2010!!!

30-05-2009 07:51 408 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_86605 wijzigde dit bericht op 07-08-2009 09:30
Reden: :)
% gewijzigd
@marij08 Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Probeer je nog iets te laten weten?

Het is nu als het goed is voorbij de echo...

@Catoo 78 en andere: Hier ook weer positiekleding uit de kast getrokken ( gelukkig is mijn schoonzusje pas geleden bevallen en mag ik ook wat van haar lenen ) maar pff mijn broeken/rokken zitten ook niet meer lekker.

Drukken zo!

Wie is er ook rond 14-2 uitgerekend?

Gisteren een echo gehad, wel een inwendige want dan kon hij het beter zien.

Er was een hartfunctie te zien, echt zo fijn om dat te zien. Ik ben nu 6wkn en 5 dgn.

Verder heeft hij wel iets anders ontdekt. Een cyste in mijn rechtereierstok van 5cm bij 4 cm. Behoorlijk groot vond hij.

Heeft iemand hier ervaring mee? ben een beetje gaan google-en maar daar lees je zoveel verschillende verhalen

zucht zucht.

Bij de een ging hij vanzelf weg, ander bij 20wkn geopereerd.

Hij vond het nu al behoorlijk gegroeid. Ik wilde vandaag contact opnemen met de VK. Maar die zijn er vandaag niet, maandag maar meteen bellen.

Fijne middag nog, probeer straks weer bij te lezen, eerst met mijn dochter naar de osteopaat,.
Hehe: heb een afspraak geregeld met de VK: 17 juli (inwendige)echo, 20 jul. intakegesprek.

Daarna weekje weg: met de honden naar een trainingweek in de ardennen omdat de zorgvuldige opvoeding van toen ze pup waren al weer een aantal jaar geleden is: ze trekken als gekken, en dat zie ik niet zitten met buik of met kind. Bovendien is het gewoon leuk om met ze te werken, en dat schiet er vaak bij in.

Sollicitatie was beetje raar: die dame was de hele tijd zelf aan het woord en had weinig vragen. Heb volgens mij aardige indruk gemaakt dus ik hoor het wel.

Verder zijn we net naar de autodealer geweest, en hebben een hele leuke tweedehands gezien. Zijn al vanaf dit voorjaar aan het orienteren, maar het komt wel goed uit dat we nog geen besluit hadden genomen: de eis is er bij gekomen dat de honden achterin moeten passen omdat de achtebank voor Het Kind is. Volgende week proefrit, en wie weet: gaan we naar de Ardennen in een nieuwe auto! Volgens mij gebeurt er deze maand meer dan de afgelopen twee jaar bij elkaar!
Ha iemand anders, wat een veranderingen he? Je gaat er positief mee om, zeg! Lijkt je man er ook zo vlot aan te wennen? Voor hem is het ook nogal wat...

Ik ben net bij de vk geweest voor het intakegesprek. Wat een aandacht zeg, heerlijk (hihi). As dinsdag de echo, ik kan niet wachten....

En Pluimke, een cyste? Wat vervelend.... En nu? Is toch blijkbaar niet van invloed geweest op je zwanger worden, gelukkig.

Alle andere meiden, geniet ervan!!!! Dit is zo'n bijzondere periode. leuk om zoveel met elkaar te kunnen delen en de herkenning spat ervanaf.
Hallo Signorita's: dit is mijn laatste post voordat we morgenvroeg op vakantie gaan!!!

Marijo: gefeliciteerd met je verjaardag. Hoe is het gegaan met de echo? Heb je een cadeautje gekregen....?

Iemand: je gaat er idd super mee om, hoop dat je man ook een positieve insteek heeft!!

Weet even niet meer wie, maar iemand vroeg laatst of we willen weten of het een jongen dan wel meisje wordt. Bij ons is het antwoord nee. Ik wil graag een jongen én een meisje, dus beide zijn welkom!!! Zolang het maar gezond is. Van mij hoeft de combi test niet, maar mijn vriend wil graag weten of het evt gehandicapt kindje is. Dan moeten we hard gaan nadenken wat we gaan doen.... Maar op een of andere manier sta ik heel positief in de zwangershap en ga ik ervan uit dat alles goed gaat en dat het kindje gezond is.\Iedereen die binnenkort een echo heeft, geniet ervan!!!

Tot over 3 weekjes!
Hallo meiden,

Veel goede echo's lees ik, leuk!

Gisteren was ik zelf ook bij de gyn en heb ik een inwendige echo gehad. Alles was in orde! Uk is al 2,15 cm lang (van stuit tot kruin) en het hartje konden we ook al zien. Ik ben alleen vergeten te vragen wat nu precies de uitgetelde datum zou kunnen zijn (beetje stom ik weet het). De gyn is er zelf ook niet over begonnen, maar volgens een rekenprogramma van internet is het 2 februari. Ik ben dus al acht weken!! Gek hoor, dat de kleine zo ongemerkt al zo 'groot' is. Ik ben er zoveel minder mee bezig als bij de eerste zwangerschap en heb ook veel minder klachten, net of het niet echt is. Over twee weken mag ik weer, krijg ik allemaal bloedonderzoeken bleeh. Misschien ook wel een echo, want hier in Dld krijg je eigenlijk bij binaj elke afspraak een echo.

Marij, proficiat met je verjaardag. Ik heb geprobeerd om je verhaal een beetje te lezen (best moeilijk als je de hele tijd van het forum wordt gegooid) en ik heb begrepen dat je vandaag weer naar de gyn moest. Ik ben benieuwd hoe het was

Chantals, fijne vakantie! Ik wil het geslacht ook niet weten. Dat is voor mij de laatste verrassing om die vast weer vreselijke bevalling door te komen. De vorige keer wilde ik het ook niet weten, maar zag het toevallig op de echo toen ik 32 wk was. Maar dat was ook oké.

Iemand anders, hoeveel honden heb je? Ik zie dat je hebt gesolliciteerd. Had je ook gezegd dat je zwanger bent? Ikzelf ben net twee maanden aan het werk, via het uitzendbureau. Nu hebben ze me gisteren een vast contract aangeboden en ik heb het geaccepteerd. Ik voel me wel een beetje een bedrieger, want ik heb niet gezegd dat ik zwanger ben. Van de andere kant, tijdens mijn vorige zwangerschap werkte ik ook via het uitzendbureau bij dit bedrijf en heb ik het wel gezegd. Mijn baas zei toen meteen dat ik geen vast contract zou krijgen. Het is dus ook een beetje zelfbehoud. Hier in Dld zijn ze niet bepaald dol op zwangere vrouwen omdat je hier na het krijgen van een kind recht hebt op een jaar betaald verlof (70% van je salaris).

Pluimke, da's inderdaad een grote cyste. Hebben jullie niet besproken wat eraan gedaan kan worden? Op internet lees je idd zoveel, daar word je waarschijnlijk ook niet veel wijzer van.

Mijn buik is echt al dik, voor veel van mijn normale broeken heb ik al een elastiekje nodig... Mijn positiekleding van de vorige keer heb ik ook al uit de kelder gehaald, maar die is echt vééél te groot. Ik was toen namelijk 10 kg zwaarder toen ik zwanger werd. Kortom, ik mag weer gaan shoppen!!!

Verder heb ik ontzettend veel zin in zoute vette dingen en vlees. Daar hou ik normaal helemaal niet van. Ik probeer me wel in te houden, want ik wil op mijn werk pas over een maand vertellen dat ik zwanger ben, dus ik mag niet al te snel aankomen.

Zo, ik ga Medium kijgen. Het lukt me niet om op iedereen te reageren, sorry. Fijne avond!

P.S. Miffy, ik zag dat jij hier ook post.. ook zwanger?!?! Hoe is het met Pluis?
Pluimke, is dat gevaarlijk? Hier geen ervaring maar ga niet teveel uit van internet. Er zijn maar weinig mensen die daar succesverhalen neerschrijven. Ik zou maandag even een vk of een arts bellen. Maar fijn dat j het hartje hebt gezien!

Marij, gefeliciteerd. Ik hoop dat je een mooi kadootje (kloppend hartje) hebt gekregen!!

Hier ook morgen op vakantie dus dan 2 weken stil vanuit mij. Zwanger ze en 'spreken' elkaar weer na de vakantie!
Hoi,

gister die echo gehad. Goed en slecht nieuws. Hartje klopte mooi maar de vruchtzak hangt min of meer aan een draadje.....1/3 deel is nog steeds los.....dat betekent dat ik tot week 12 plat moet. Van bank naar bed en omgekeerd. Vooral niet mn kleine dochter optillen, in bad doen etc. Gelukkig komt mn zus voor een paar weken hier in huis want van de familie van mn man hoef ik echt geen hulp te verwachten....hee ik ga weer, heb de laptop in bed.....saai hoor, de hele dag plat. Als de vruchtzak groter wordt dan gaat ie vanzelf vastzitten aan de baarmoeder door ruimtegebrek zeg maar maar tot dan mag ik absoluut geen rood bloed zien want dan is het echt voorbij. En dan heb ik een schoonmoeder die de raarste scenaria's in haar hoofd haalt. Ze zegt o.a. dat het wel een gehandicapt kind wordt omdat het nu al zo slecht gaat....lekker opbeurend. Dom wijf. ;)
Oh Marijo wat heftig. Heel fijn dat je een kloppend hartje hebt. Maar wel heel vervelend dat je echt plat moet. Geweldig dat je zus je komt helpen. Hoelang moet je nog tot de 12 weken ? Als de vruchzak met 12 weken vastzit dan is alle gevaar geweken ? Lekker ding die schoonmoeder van je! Probeer te blijven liggen, lekker internetten en TV kijken.

Ik ben erg moe de laatste dagen dus er komt niet veel van reageren. Ik lees alles wel. Als mijn jongste in bed lig tussen de middag dan val ik in slaap op de bank. Zo erg dat ik donderdag te laat bij school stond om zoonlief op te halen (moet echt de wekker gaan zetten).

In ieder geval heel fijn dat er al zoveel goede echo's zijn. En voor alle vakantiegangers Prettige Vakantie !
Hallo dames

We krijgen inderdaad veel over ons heen, maar het leven was voor mijn gevoel toch al op weg naar een verandering. Er was al een paar jaar gedoe in verschillende banen en ik heb zo hard gewerkt en toch best veel teleurstellingen gehad omdat het me iedere keer niet lukte om de dingen op het niveau te tillen dat ik gehoopt had. Heb er echt gezondheidsklachten van gehad en het kostte heeeel veel energie. Nu met die sollicitaties ga ik voor mijn gevoel "oogsten" waar ik de afgelopen jaren zo hard voor gewerkt heb: ik ben enorm gegroeid in ervaring, en ik ben bijna verbaasd dat dat bij de sollicitaties nu ook echt gezien wordt. Het moest ook een keertje goedkomen, en blijkbaar is dat met kind erbij...

Overigens ben ik zo pril zwanger (morgen pas 5 weken, wat betekent dat de kleine er pas echt 3 weken in zit) dat ik daar helemaal niets over ga zeggen bij een sollicitatie. Hooguit als ze echt al voor mij gekozen hebben en er moet getekend worden, dat ik dan vraag of ze me nog steeds willen met kind erbij (om vooraf een open sfeer te creeren), maar zelfs dat moet ik nog maar zien. Ik ben wel kostwinner, en ik ga geen dingen doen die mijn privesituatie kunnen schaden.

Ik steek nu vooral mijn energie in de positieve dingen die in de lucht hangen in beweging houden: dat is ook een lekkerdere insteek dan een voorschot nemen op de zorgen die heus ook nog wel gaan komen. Ik heb in ieder geval genoeg afleiding

@lolalila: ik heb 2 grote honden (ja; we zouden toch geen kinderen nemen!). Leuke karakters en betrouwbaar, maar hun grootste zonde is trekken aan de lijn.

@pluimke: vast een eng idee voor je: blijven schrijven hoor! Het is lekker om af en toe een zware gedachte hier te dumpen i.p.v. er in je hoofd mee rond te blijven lopen. Ik hoop dat alles meevalt.
Oh marijo: jouw bericht had ik nog niet gezien. Jeetje! Kan me voorstellen dat het enorm saai is zo lang in bed. Schoonmoeder is een feest zo te horen

Heel veel sterkte!!!
Hier weer een berichtje van mij!

Donderdag 25e naar de VK, wat een dom mens zeg pfff. Het was duidelijk dat het voor haar routine was. We zaten nog niet en ze zei al: we gaan vandaag alleen maar adminstratieve dingen doen, ik ga niet aan de buik voelen, geen hartje zoeken en geen echo maken. Bij navraag bij mijn vriendin bleek dat ik precies de meest norse te pakken had, volgende keer beter...

Daarnaast vertelde de VK mij dat omdat ik direct zwanger ben geraakt na het stoppen met de pil, dat de uitgerekende datum pas met de echo van 12 weken bepaald wordt. Zij kwam nu met een uitrekenprogramme op 31 januari, zelf kwam ik op 40 weken vanaf eerste dag laatste menstruatie op 2 februari en sommige rekenprogramma's komen op de 10. Ik weet het niet meer hoor! Mijn eerste dag laatste menstruatie was 26 april, iemand hier ook? Ik zal de 12 weken echo afwachten wat dan de uitgerekende datum is. 16 juli eerste echo.

Voel mij voor de rest redelijk, kom 's morgens heel slecht op gang en mis volgens mij 80% van mijn energie, die ik altijd graag gebruik (bezig bijtje). Helemaal geen honger, kan heel de dag leven op een rijstewafel en een krentenbol. Niets smaakt en alles stinkt.
Hier zijn we weer!

Gisteravond de dienstdoende VK gebeld, ik was zo zenuwachtig en kon mijn gedachten verder op niks zetten

De cyste kan geen kwaad voor de baby en zoals op internet wel staat zijn ze 99% goed aardig.

Bij de 12wkn weer een echo en als hij dan weer gegroeid is gaan we een plan de campage maken.

Vooral als de pijn in mijn buik nog erger wordt.

Ik weet ook nog heel weinig van een cyste maar dit kwam eruit toen ik het ging opzoeken:

Cysten in de eierstokken

Overal in je lichaam waar klieren zitten, kunnen cystes ontstaan. Als een klier per ongeluk afgesloten raakt, kan een holte met vloeibare inhoud ontstaan omdat het vocht nergens heen kan gaan. Cystes kunnen bij vrouwen in borsten voorkomen. Dat voelt als een knobbeltje, waar je van schrikt uit angst voor borstkanker. Maar cystes kunnen gewoon verwijderd worden.

Cysten in de eierstokken komen het meeste voor bij vrouwen tussen de 35 en 55. Meestal zijn ze goedaardig, maar soms kunnen ze door het formaat voor problemen zorgen. Een grote cyste veroorzaakt buikpijn. Je buik kan er dikker door worden. Ze kunnen ook ademnood veroorzaken, spataders en aambeien.

Cysten in de eierstokken kunnen ontstaan als er even iets fout gaat bij de eisprong, of als de eierstokwand opzwelt door vochtopeenhoping. De meest voorkomende cyste in de eierstokken bevat een waterig vocht (een folliculaire cyste). Cysten met paramucine bevatten een dik, slijmerig vocht en kunnen tot complicaties leiden als ze scheuren of ontstoken raken. Terugkomende of meervoudige cysten kunnen de vruchtbaarheid beïnvloeden.

@Marij08: Wat fijn dat er een hartje is: maar wat verschrikkelijk dat je plat moet , lijkt me ook erg zwaar met een klein dochtertje. Ze is 2 toch?

Gelukkig heb ik een goede band met mn schoonmoeder, maar die van jou is niet helemaal normaal. Die moet eerst eens nadenken voordat ze iets zegt.

Hoe voel je je eronder?

Voor iedereen die op vakantie gaat of vakantie heeft! Geniet ervan en veel plezier.

@ Jammie :Dat wordt zeker de wekker zetten voortaan, haha wat erg hé. Hier ook echt vermoeidheid.

@Loilaila: Jij hebt dus ook al positiekleding aan? Voordeel is dat de mode wel erg leuk is dat ik nog wel in mijn normale kleding pas. Draag veel rokken/jurken met elastiek of tunieks, maar broeken gaat niet meer.

Hoeveel weken ben je nu zwanger?

Ik heb ook hetzelfde dat ik mijn kleren van mijn eerste zwangerschap niet meer pas.

Te Groot: MAAR als ik zo door blijf eten zit ik er zo weer in, man oh man wat heb ik een honger!

@Kwebbel1986: Als je een cyclus hebt van 28dgn dan zal de uitgerekende datum 31-1 zijn. Mooie datum!!!

Maar ze wijken er altijd vanaf bij het echocentrum.

Spannend hé die 12wkn echo..

Is het bij jou het eerste kindje???

Jij hebt wel een rare VK. Ik ook meteen zwanger geraakt na het stoppen van de pil (echt een wonder vind ik dat) maar mijn VK rekent het gewoon uit en heeft het er nooit over gehad...

Groetjes weer...
"Valt even binnen" Chantal wat fijn dat je eerste echo goed was!! Geniet ervan he!

Veel plezier op vakantie!
Marij, jeetje ambivalent nieuws dus.. wel heel fijn om te horen dat het hartje klopt maar idd een paar weken plat liggen terwijl je een kleintje om je heen hebt springen.. valt niet mee denk ik! Wel fijn dat je familie kan komen! Sterkte meid!

Anderen die op vakantie gaan, heel veel plezier! Ik ga over twee weken en vind het zo fijn om even geen mensen die het nog niet weten onder ogen te moeten komen en gewoon lekker niet te hoeven werken want ik ben zo aproduktief...

Kaboinkie, spannend as dinsdag de eerste echo!
Marij, wat fijn dat het hartje klopt en wat balen dat je plat moet. Kom hier maar lekker vaak posten als je je verveelt! Wel een rare opmerking van je schoonmoeder.. gelukkig dat je van je eigen familie wel steun krijgt!

Pluimke, ook voor jou een spannende tijd totdat je de 12 wk echo krijgt dus.

Iemand anders, volop veranderingen in jullie leven dus! Inderdaad maar van de situatie af laten hangen of je het vertelt of niet. En het is nog zo pril, ik wist het met vijf weken niet eens dat ik zwanger was Je klinkt erg positief over je sollicitaties, ik hoop dat je snel ergens aangenomen wordt!

Kwebbel, raar hoor die vk. Misschien had ze gewoon haar dag niet. Blijft ze nu je vaste vk of wisselt dat nog?

Lastig hè, zo weinig energie? Het gaat bij mij nu wel weer steeds beter, maar 's ochtends duurt het toch echt langer dan eerst om op gang te komen en ook rond het middaguur heb ik vaak een inzinking.

Wat ik me afvroeg, ik zou het wel fijn en handig vinden als het schema waarin staat wie hoe ver is in de openingspost zou kunnen worden geplaatst. Misschien kan Dubbelfris deze veranderen en er dan het schema in plakken?

Zo, zoonlief is wakker geworden van zijn ochtendslaapje, ik ga er dus maar snel even heen. Fijne zondag allemaal!
Pluimke, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over die cyste. Is toch een eng idee dat er iets bij de baby in je buik zit.

Zaterdag had ik een reuni van de mei2005 mama's. We zijn hier op viva begonnen en hebben inmiddels een eigen Hyves. Alle kinderen zijn net 4 geworden dus hebben we weer eens een bijeenkomst gehad met alle kinderen erbij. Erg gezellig. Wie weet schrijven wij over 5 jaar ook nog met elkaar.

Dubbelfriss, als je het schema wilt toevoegen, moet je de openingpost wijzigen (als dat kan). Dan klik je op het schilderijtje (voeg afbeelding toe). Zet dan de volgende tekst op de regel: http://www.mijnalbum.nl/Foto-N6VSJUDF.jpg en klik op OK. Ik hoop dat het lukt.
Heel leuk Jammie van die reunie! En een eigen hyves lijkt me straks ook leuk met de foto's van de kids.

Hoe ervaren je zoons van 5 en 4 dat er een broertje of zusje bij komt?
Pluimke, ik heb het ze nog niet verteld, het duurt nog zo lang. Eerst maar even afwachten of het allemaal goed gaat. Volgens mij pikken ze wel wat op want de middelste zei vrijdag tegen opa en oma 'mama heeft een baby in haar buik, hoe komt die erin?' (arme oma).

Zaterdag kreeg ik een roze babymutsje (blauwe heb je vast genoeg) van de meiden en toen zei Wouter (4) Oh is die voor Job(1,5) en ik zei maar ja.

Hoe reageerde jouw jongens ?
hoi allen,

hoe gaat het met jullie? ook zo zwaar om aan het werk te gaan? en helemaal met dit mooie weer...

ik krijg van agis de kans om voor 1 juli een aanvullend pakket te nemen... zit te twijfelen of ik dat moet doen.

hebben jullie een aanvullennd pakket? ik denk nu dat het handig is om dit pas met ingang van 1 jan te gaan doen. Voor die tijd maak ik hopelijk toch geen extra kosten.. Denken jullie hier ook al over na?

nou, snel weer aan het werk!
Ha Ilske, waarom zou je dat uitgebreide pakket nu al niet nemen? Heb je nu alleen je basisverzekering? Ik ben al aanvullend verzekerd, was dat altijd al. Stel je voor dat je eerder bevalt (zoals ik de vorige keer, met uitgebreide couveuse-ervaringen) , of er iets met jou gebeurt waardoor je in het ziekenhuis moet blijven? Ik vind het zelf een fijn idee, maar goed, dat hoef jij natuurlijk niet te vinden. Het kost ook meer... (maar als er echt wat is, ben je er blij mee)

Een hele dikke knuffel voor jou, Marijo..... Wat een gedoe. Mag je echt niets? Hoe ga je dat regelen? Ik hoop zo dat alles blijft zitten en goed blijft gaat, wat een nachtmerrie....

Kwebbel, wat een rare verloskundige. Die hoop je vast niet aan je bed te vinden als je moet bevallen.... Bij onze praktijk werken er 7 geloof ik, en ik krijg ze allemaal wel een keer te zien. Degene die bij ons afgelopen vrijdag de intake deed, was in ieder geval heel leuk!

Tja, die energie.... Ik ben niet echt meer misselijk, moet er wel op letten dat ik regelmatig eet. Dan gaat het goed. Ik heb weinig energie. Tot een uur of 3 gaat het goed, daarna wil ik heel graag even plat en dan kan ik de rest van de dag weer aan. Dat doe ik dus maar zoveel mogelijk. En mijn borsten gaan eindelijk weer groeien. Ik had tot nu toe weinig last van gespannen borsten, maar nu begint het toch echt weer. Ik heb al een niet al te zuinige D-cup, dus dat valt wel op. Morgenavond, 21.15 uur de echo. Ik ben zo benieuwd... zal het goed zitten?????
Ik heb via mijn werkgever een uitgebreide aanvullende verzekering: heb daardoor een veel rianter pakket dan dat ik zonder collectieve korting zou nemen. Vond het altijd zo'n onzin dat daar allemaal kraamdingen bij zaten. Maar goed... Nu krijg ik zelfs 200 euro vergoed voor een cursus: heel handig dus. Plus alle eigen bijdragen enzo.

Ik heb vandaag maar eens wat dingen over buitenbaarmoederlijke zwangerschap op zitten zoeken: wordt helemaal debiel van de pijnlijke "aanvallen" in mijn buik. Zie echter niet echt symptomen die ik er op kan betrekken. De pijn is ook niet aan te wijzen: hij trekt door mijn hele buik. VK zei vorige week (toen ik belde voor een afspraak) dat het zo vroeg in de zwangerschap geen baarmoederpijn kon zijn dus dat het hoogstwaarschijnlijk mijn darmen zijn. Heb regelmatig 's nachts pijn (lijkt heel lang, zal een kwartier zijn ofzo; trekt soms daarna niet helemaal weg), en op mijn werk ook (helaas ook bij het sollicitatiegesprek vrijdag). Pijn is aanwezig genoeg om echt af te leiden van mijn werk: dan ben ik het echt even aan het uitzitten.

Verder geen klachten: zondag nog een keer test herhaald en meteen dikke streep. Ben ik de enige met pijn?

Verder rare gewaarwording: heb me maar even op het inschrijven voor een kinderdagverblijf gestort omdat ik overal lees wat een ramp Utrecht is. Kreeg vanochtend een mailtje met als titel: "aanmelding kindje xxxx(mijn achternaam). Bizar!

Kindje xxx zwemt pas ruim 3 weken rond, en het gaat mijn voorstellingsvermogen nog compleet te buiten.
Hey iemandanders, nog een utrechter hier. Wat gezellig! Mocht aanmelden bij een kinderdagverblijf niet lukken, dan kun je evt - tijdelijk - een gastouder overwegen. Zo hebben wij het gedaan met mijn zoontje en dat ging echt prima!

Over die pijn: het zou bandenpijn kunnen zijn. Een vriendin van mij had exact hetzelfde, precies zoals jij het omschrijft. De boel is aan het oprekken en dat kan flink pijn geven. Ik heb er zelf geen last van trouwens. Maar die vriendin zei (echt geen pieperd) dat ze wel kon janken van de pijn.

Ilske ik heb ook een aanvullende verzekering. Mijn zoontje zit bij mij op de polis erbij dus die profiteert daar ook van. Bovendien scheelde het me destijds echt in kosten van kraamzorg.

Marijo, wat ontzettend balen dat je 'plat' moet. En wat een verhaal van je schoonma.... jeetje, daar ben je blij mee met zo iemand die je eens even lekker opbeurt sjongejonge. Sterkte daar!

Pluimke, balen van de cyste... fijn dat je in de gaten gehouden wordt. En straks met 12 weken maar kijken of ie gegroeid is (of hopelijk niet!) Ik dacht ook dat cystes vruchtbaarheid kunnen beinvloeden, maar je bent gelukkig wel zwanger geworden. Heb je er veel pijn van?

Hier alles okay. Nog in hoopvolle afwachting van de echo.

En ik kots 's ochtends alles bij elkaar,heel fijn .
Ha Kessie, ik heb me aangemeld bij de blauwe dieren, we zien wel hoe het gaat. het is nog zo ver vooruit, en voorlopig wonen we nog buiten Utrecht en hier meldt ik me voor de zekerheid ook aan. Wel moeilijk kiezen meteen: gaat het kind naar een uitgesproken kakcreche of meld ik hem aan in de buurt waar heel veel flatbewoners zitten? Multiculti vind ik niet erg, maar we wonen nu al tegen een volksbuurt aan, en ik zou toch liever wat meer moeders leren kennen die met een carriere bezig zijn. Moeders die hun kind in een Hummer ophalen vind ik echter wel overdreven... Het zijn zo van die uitersten hier in de buurt.

Hoop dat er iets wil lukken met woningruil...

Marijo; hoe gaat het?
iemand anders, ik ben wel heeeel benieuwd in welke wijk je dan woont in utrecht.... ik woon zelf ook in utrecht namelijk!

wachttijden vallen me erg mee w.b. kinderopvang.

ga ik me nu nog maar geen zorgne over maken..
Ilske, ik woon nog niet in Utrecht: heb je overheen gelezen.

Ik woon c.a 7 km verderop. We willen graag naar oost: wilhelminapark/rijnsweerd/tuinwijk/wittevrouwen... Maar ja: wie wil dat niet? Kopen is echt niet te doen met een salaris, dus onze voornaamste kans is de staatsloterij of woningruil.

We hebben wel een aardig aanbod voor woningruil, maar het is heel erg plussen en minnen afwegen: zowel voor ons als voor geinteresseerden. Wij willen wat groter en in een leuke buurt in Utrecht, en desnoods een appartement of bovenwoning, en we bieden een klein twee onder een kap huisje met een enorme tuin en een hele lage huur. Hopen dat dat voor februari lukt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven