Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
hier ook een speketertje hoor!! ook geen problemen mee.

Heb nog geen boodschappen gedaan. pfff opstarten en ergens aan beginnen kost veel tijd en energie. maar nu ga ik mezelf een schop onder mijn kont geven.

@mb : hee maar dan heb je wel een supersplinternieuwefantastischeschonehypermoderne wasmachine als de baby er is !!!
@prinsesje L inet voor je beurt gaan he!!!! er zijn nog een paar wachtende voor je !!!
ach 12 maar :D LOL

nee hoor ik verwacht voorlopig nog geen baby hier. Ik vermoed zelfs dat ie pas na de uitgerekende datum komt.
Kupcake: Zo te lezen een spannend middagje gister! Fijn dat er zo snel actie wordt ondernomen.En dat de uitslagen goed zijn.

Kwik: Wees blij met je buik, Dan zit het ook niet zo in de weg.

Kooka: Bij Lentekind had ik ook helemaal nergens last van. Daar begonnen de weeen gewoon. En een lekkende tiet

meekletser: He wat een pech met je been. Heb je er veel last van?

missen: Ik mis idd op mijn buik slapen en de bewegingsvrijheid. Gewoon me normaal kunnen aankleden, mijn laarzen aan kunnen trekken, iets van de grond pakken etc. Verder qua eten en drinken "mis" ik eigenlijk niks. Natuurlijk is het lekker om straks weer franse kaasjes enzo te etenmaar echt missen... nee. En als de baby er is ga ik mijn buik heel erg missen. Had ik bij Lentekind ook, ik voelde me een paar dagen echt heel erg leeg.

Cursus: Ik duik gewoon weer de sportschool in na 6 weken (als dat gaat natuurlijk) Bij Lentekind ook na 6 weken weer naar de sportschool gegaan en dat ging prima.

Wel rustig aan doen met buikspieroefeningen.

Mikado: Fijn dat je je vandaag beter voelt

Amelief: Lukt het nog met je dochtertje? Zeker die pittige dreumessen van ons vragen veel aandacht!

Ansari: Op de grond geslapen, poeh daar word je niet vrolijk van. Ik doe dat ook wel eens als Lentekind echt heel erg aan het spoken is. Maar gelukkig is dat nog maar 3 keer voorgekomen in haar leventje

mb: Wat een pech!

Ha ha ha prinses, achteraan sluiten hoor!!! Niet voorkruipen!

Hoe zou het eigenlijk met kantineke gaan? Ze heeft gister niet gepost toch?
Net op het kdv gekeken waar de kinderen op komen. Ik had er een goed gevoel bij. Ik kwam 3 bekenden tegen die ik nog ken van de basisschool, die werken daar nu. Grappig!

Feb en prinses, jullie werken toch ook op een kdv..? Lentekind en broertje komen bij elkaar op de groep, het is een verticale groep namelijk. Wat zijn jullie ervaringen hierin dat broertjes / zusjes bijelkaar zitten? Verder zijn er op de groep 15 kinderen op 3 leidsters, is dat een beetje gangbaar..?
volgens mij niet nee.. Maar mijn geheugen is zo slecht dat ik het niet durfde te vragen hihi
@lentebries De meeste kdv's hebben inderdaad verticale groepen. Dit is omdat de kdv's vaak kleiner zijn en daardoor minder groepen nodig hebben dan een apart baby/dreumes/peuter groep. Het voordeel van verticale groepen is dat het net als thuis is. de oudste helpen bij de kleintjes, leren rekening houden met elkaar en te delen.

Nadeel ervan is, dat ze soms (naar mijn mening) iets te vaak rekening moeten houden met de kleintjes, er veel speelgoed is waar ze niet mee kunnen spelen als de kleintje wakker zijn enz. Ook kan het net zo zijn dat op de dagen dat jou kindjes er heen gaan niet veel kindjes in dezelfde leeftijds fase zitten.

15 kindjes op 3 leidsters is de norm. Wel volle bak dan, maar ook wel gezellig. Vaak hebben ze ook nog eens stagiaires rondlopen dus juffen genoeg!.

Als leidster moet ik wel zeggen dat ik de voorkeur geef aan horizontale groepen. Lekker 1 leeftijd waardoor alles daardoor is afgestemd op die leeftijd. Nadeel is wel dat ze na 1,5 jaar wisselen van groep en leidsters waardoor je ze niet 4 jaar mee maakt.
Prinsesje: Dank voor je antwoord en eigen ervaringen. De groep waar ze naartoe gaan is ook de grootste ruimte, dus opzich wel ok. Vandaag zag ik veel kinderen in de leeftijd van 2 - 3 jaar, daar zou Lentekind goed tussen passen. Maar hoe dat op dinsdag is? Geen idee. Ze gaan wel elke dinsdag naar de bakker en om de dinsdag gaan ze naar de opa's en oma's (er zit een bejaardentehuis naast) waar ze gaan knutselen oid. Dus opzich zit ik qua dag en leuke uitstap activiteiten wel goed!
Goedemiddag alweer!

@ Senshi: Spannend het gesprek, ik hoop dat er iets goeds uit komt.

@ Ansari: Oeh, op de grond, lag dat niet heel hard? Ik geloof dat als ik op de grond zou gaan liggen nu dat ik niet meer overeind zou komen, haha.

@ Lente: Spannend dat gerommel. Wie weet! Wat ik me eigenlijk ook afvroeg hoe gaat het eigenlijk met je vader nu?

@ Amelief: Ik zou de datum niet doorgeven als je het niet wil. Als je normaal zou gaan bevallen is het ook niet te plannen. Aardig dat zij speciaal vrij wil nemen, maar het laat zich so wie so toch niet voorspellen hoe snel het allemaal gaat toch? Lijkt me niet dat je daar rekening mee zou moeten houden en dat je nu al afspraken hoeft te maken over wanneer iemand mag langskomen om de baby te bewonderen. Misschien staat je hoofd er op dat moment ook helemaal niet naar.

@ Vocht: Verlies nog steeds wel wat meer vocht als normaal, maar niet continue. Volgens mij is het toch geen vruchtwater. Op zich een geruststelling, maar ook wel weer jammer, want dan zou er tenminste wat gebeuren!

@ Kooka: Fijn een goede beoordeling en ook aardig een persoonlijk berichtje van je baas en collega
@ Prinsesje: nuttig om je ervaringen te horen met verticale groepen op het KDV. Onze baby gaat waarschijnlijk ook naar een kinderdagverblijf met een verticale groep. Aan de ene kant maak ik me wat zorgen dat de grotere kinderen misschien net wat te ruw om kunnen gaan met de hele kleintjes, maar van anderen hoor ik juist inderdaad ook wel weer veel positieve ervaringen...
Kaat: Ja, het gerommel blijft. Nu heb ik ook last van zeer pijnlijke steken aan de onderkant. Net alsof er iemand met een lange naald bij mij onderin prikt. Normaal heb ik dit als ik een tijdje heb gelopen, maar nu ook als ik gewoon zit. Ik ga maar even liggen zo. Vooralsnog denk ik dat het alleen maar voorwerk is, er gaan nog geen alarmbellen rinkelen.

Betreft je vochtverlies. Als je niet zeker weet of het vruchtwater is dan kun je het beste op je hand blazen. Niet echt blazen maar je mond op je hand zetten en dan wat druk uitoefenen. Als je dan ook vocht verliest is het vruchtwater. Zo niet, dan niet... Duh....

En mijn vader, ja leuk dat je het vraagt. Helemaal vergeten om jullie op de hoogte te houden.

Het gaat goed. Zijn rechterarm is nog steeds niet optimaal, maar functioneert prima. Neuroloog is tevreden. Moest stoppen met medicatie omdat mijn vader daar bijverschijnselen van kreeg. Heeft nu andere medicatie gekregen die hij goed kan verdragen. Over 2 maanden weer op controle. Dus al met al gelukkig positief!
Wow, wat een productieve ochtend voor jullie allemaal!

Hier werdt ik redelijk uitgeslapen om half 9 wakker, ik dacht zo ik heb goed geslapen vannacht. Maar, ik viel weer in slaap om om half 12 weer wakker te worden....

Hopelijk komt dat nog goed vanavond.

Even kijken of ik alles kan onthouden wat jullie geschreven hebben.

@Missen: Ik mis nu echt het buikslapen, ik wordt nog wel is half op me buik wakker, maar zou het liefst weer compleet op me buik willen liggen. En ik verlang zo naar een rood wijntje!! Het water loopt me in de mond als iedereen met het eten lekker een wijntje drinkt.

Verder moet ik straks weer aan de lijn dus geniet ik nu nog maar van dat chipje wat ik nu wel mag van mezelf.

@Cursus: Ik heb ook geen gym gedaan nu dus daarna ook niet denk ik. Ja ik mag straks weer naar me earobicsles wat ik al vanaf me 12e doe. Nu al vanaf het begin niet meer omdat ik al met 14 weken last had van me rug.

@Weekendbaby: Ja wie bied zich aan het wordt echt tijd nu hoor! Idd Katineke is gister niet online geweest, volgens mij moest ze vandaag naar de VK of was dat gisteren??

@Spekrandjes: Wheehhh die waren juist weg..... Intussen 18 kilo erbij dus die zijn weer terug. Ik baal best wel want ik was net zo slank geworden... Als ik me foto kan vinden van voor en na het lijnen zal ik hem op hyves zetten. Je weet niet wat je ziet.

@Inleiden: Ik ga het niet vertellen wanneer het eventueel is. We hebben nu ook alleen onze ouders en zussen ingelicht over de eventuele doorverwijzing naar de gyn volgende week.

Maar de datum houd ik lekker geheim, ook al belt me moeder elke dag dus als ik dan niet opneem weet ze genoeg haha

@Ansari: Kon je man bij je dochter gaan liggen, of is ze nu een echt mamakindje? Hopelijk heb je nog even lekker geslapen!

@MB: Wat een pech zeg! Ik moet er niet aan denken nu nog, hoewel me auto ook nog naar de garage moet, maar dat kan ik niet zelf doen dus volgende week me paps even aankijken.

@Kooka: Fijn zo'n beoordeling! Dat doet je vast goed zo in deze tijd! Ik wordt lekker verwend door de kinderen van me groep. Krijg vaak een knutsel opgestuurd en ze vragen nog regelmatig naar me.

@Lente: Ik heb geen ervaring met verticale groepen, Wij hebben alleen maar horizontaal. Ik kan me helemaal aansluiten bij Prinses. Je hebt vaak ook dat de oudste te beschermend is tegenover de kleinste en dus niet zelf meer wilt spelen, maar constant de kleinste in de gaten wilt houden.

En met dat spelen is ook zo. Daarom zijn ze bij ons opgeheven, de grote moeten soms gewoon even hun energie kwijt en dat kan dan niet omdat er kleintjes liggen te slapen. Het huiselijke is dan wel weer positief want dat is net als thuis en goed voor hun sociale ontwikkeling!

De ratio 3 op 15 is prima, zoals het hoort!

Lieve lente, als jouw gevoel goed is, dan komt het goed! Kindjes voelen fijnloos aan als mama het niks vindt namelijk.

@Amelief: RESPECT voor jouw!!! Ik ben zo blij dat ik nu nog geen ander kindje heb om naar om te kijken, want dat had ik niet getrokken met deze klachten! Geniet van je weekend meid!

Vandaag gaat vriendje de koekjes voor .... ophalen bij Prinses haar zus Ben benieuwd!!!! ga er 1 proeven haha

Zo komt er een collega op koffie drinken, even lekker over werk babbelen, mis het best wel!

Vanvond bij een vriendin eten en eventjes voor het laatst naar het winkelcentrum voor nog wat dingentjes.

Nadat ik gisteren een jankdag heb gehad gaat het vandaag wel weer oké. Ben positiever en niet het gevoel gefaald te hebben als de beeb wordt gehaald.

Natuurlijk hoop ik dat ze zelf nog even besluit zich te laten zien!

Als ik nou donderdag van de VK een doorverwijzing krijg hoe snel kan ik dan bij de Gyn terecht en duurt het dan nog lang voordat ik daadwerkelijk wordt ingeleid??? Weet iemand hier iets van? Deze licht autistische dame heeft graag alles op een rijtje haha.

Oke ik ga er weer vandoor meiden, tot later!
Goedenmiddag!

Balen MB dat alles tegelijk stuk gaat. Is vaak zo he. Hopen dat alle kosten een beetje meevallen.

Ach jeetje Ansari , op de grond slapen.... Arm kind en arme jij. Heb je nog even lekker bij kunnen tukken?

Grappig Lente dat de 2 kleintjes bij elkaar komen. Zal met name Lente kind wel erg stoer vinden denk ik

"leuk" he Kooka die vlekken op je pyjama shirt. Ik heb het ook een hele tijd gehad, maar nu lek ik eigenlijk niet meer. Jij ook al zo'n slechte nacht dus.... bah

Ik zou zeggen nog zo'n lekkere niks doen dag inlasten Mikado

Spannend Senshi, hoelaat moet ie? Ik duim echt heel hard voor jullie!!

KANTINKEEEEEEE waar ben je??????????????????????????

Hier vroeg op vanmorgen. M'n moeder was hier al om 845uur. Mijn vader moet ergens om 9 uur zijn, dus hij had haar afgezet hier. Lekker een beetje gerommeld in huis. Slaapkamer helemaal gesopt. Badkamer is weer lekker schoon. En hij heeft haar net weer opgehaald.

Tja wat zal ik missen straks...ik denk dat gezellige gewiebel in mn buik.

Ben wel erg blij dat ik straks weer op mn buik kan slapen. Ben een echte buikslaper namelijk. Verder krijg ik van man als ik bevallen ben toastjes met filet american en osseworst. En als diner Carpaccio. Hmm kan niet wachten , haha Franse kaasjes lust ik niet. Die hoef ik alleen maar te verkopen op mn werk, hihi

Na de bevalling ga ik geen cursus doen denk ik. Als het goed is ga ik eind maart weer beginnen met trainen geven, dus dan beweeg ik wel weer genoeg. 2x per week, minimaal 2uur trainen geven en in het weekend 2 wedstrijden. Moet goed komen. En verder lekker veel wandelen naar het veld. Dat is een klein half uurtje dus dat is ook wel een mooi stukje.

Zo nu even lunchen en dan lekker niks doen. En vanavond boodschappen met man.
@ Lente: Bedankt voor de tip. Ik heb het net even uitgeprobeerd en dat gaat goed. Extra bevestiging dat het geen vruchtwater is dus
Wat een goeie tip! Die onthou ik voor wanneer ik denk dat het zover is.

Hier is wel de "menstruatiepijn" aangekomen Zeker ALS ik loop of opsta of me omdraai doet het erg zeer. Ook mijn onderrug en bekken doen vandaag niet mee.

Ik lig weer lekker in m'n bedje. Daar voel ik me nu toch het lekkerst. Voordeel dat manlief thuis werkt:) wordt op m'n wenken bediend hier!
Mijn liefje heeft de baan Hij heeft nog 1 weekje vrij en dan begint ie bij een molenmaker. Een klein bedrijfje is het die molens door heel het land restaureren enzo. Dus heel ambachtelijk werk. Hij heeft er zin in. Krijgt eerst een proeftijd van 6 weken en daarna een jaar contract. Het is even afwachten of het bevalt maar hij is in ieder geval weer van de straat ;)

Nu hopen dat ik aankomende week beval. Dat zou wel fijn zijn ivm reistijd en gewoon omdat ie dan nog thuis is. Jammer dat we niet zelf een dagje uit kunnen kiezen wanneer het begint hé!

Bedankt voor al jullie interesse en lieve berichtjes afgelopen dagen
Zo, heerlijk 2 uurtjes bijgeslapen en een uurtje tv gekeken in bed en ik kan er weer tegenaan

Lief dat jullie allemaal zo meeleven, op zich had ik wel nog een soort matje waar ik op heb gelegen, dus heeeel zielig was ik niet vannacht (al ligt mijn bed wel 10000 keer beter).

Overigens had ik wel op een reserve matras kunnen gaan liggen of bij dochter in bed, maar ja, dan vind ik het weer zonde als de vliezen mochten breken, muts die ik ben.

Vond ook dat manlief al genoeg had gedaan gister, qua boodschappen, koken en dochter naar bed brengen, dus vond het sneu om hem te vragen daar te gaan liggen. Had ie overigens vast wel gedaan.

Ik denk dat dochter het allemaal wel aanvoelt komen, ze is de laatste tijd vaak niet goed luisterend en slaapt superslecht.

Zal wel een fase zijn.

@lente, fijn dat het wat beter met je vader gaat!

@kaat, ik heb dat vochtverlies de laatste dagen ook, maar voor de rest nog weinig tekenen dat de baby er daadwerkelijk gaat komen op korte termijn.

@prinsesje, die krampen zijn wel voorwerk zeggen ze....dus wie weet. Fijn dat je man je lekker kan verwennen, geniet ervan!

@senshi, spannende dag vandaag!!!

@vlekken, hier nog geen vlekken gezien...

@cursus, ik heb de vorige keer een baby-mama cursus gedaan, via het CB. Was wel erg leuk, vooral omdat we toen net verhuisd waren en ik nog niemand kende in het dorp.

Nu zijn we weer verhuisd, maar deze cursus was alleen voor moeders van 1ste kinderen. Weet nog niet of ik nu wat ga doen.

Babymassage lijkt me wel leuk.

@strippen, vk wil mij bij de volgende afspraak strippen, dit is woensdag (ben dan 40+2 weken). Weet het zelf nog niet, wil de natuur liever zijn werk laten doen. Aan de andere kant baal ik wel enorm van mijn gebrek aan energie en chagrijnige humeur. Pffff, wat zouden jullie doen?

Nou, meiden, alvast een fijn en hopelijk "barend" weekend voor sommigen
Meekletser: nee he, wat apart dat je er niets van heb gevoeld dat je zo’n jaap in je been had! Hopelijk heb je er niet veel last van!

Amelief: het geeft inderdaad wel een veilig gevoel dat ze je zo goed in de gaten houden! Vandaag voel ik me ook wel goed, dus ik ga er maar vanuit dat het niks is.. Ik zou de datum, als je die tzt weet, waarschijnlijk lekker voor me houden. In ieder geval doen waar jij je goed bij voeltin plaats van dat het een ander handig uitkomt qua planning!

Cursus na de bevalling: ik heb met al opgegeven voor babymassage, lijkt me erg leuk om te doen! Verder ben ik niet zo sportief, ik denk dat ik vooral veel ga wandelen met die kleine!

Missen tijdens de zwangerschap: lekker buikslapen, biertje/wijntje drinken, broodje filet americain en inderdaad het op een normaal tempo lopen!

Senshi: ik duim voor jullie en hoop op goed nieuws vanmiddag!

MissB: fijn dat dat soort dingen dan altijd tegelijk komen! Wel fijn dat je dinsdag een nieuwe krijgt!

Prinses: vervelend dat je zo’n last hebt! Wel prettig dat je man thuis is lijkt me!

Hier vandaag lekker een middag niets doen denk ik (lees: spelletjes op laptop spelen)

Fijne dag allemaal!
@ Senshi: Wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd Slaapt toch even weer wat rustiger waarschijnlijk... Klinkt ook als leuk werk, hopen dat het inderdaad bevalt!
ik is hier ... heb alles gelezen, maar ghehe ben alles weer vergeten :D

ik zit er door... woensdag vk gebeld dat ik het niet meer trok, toevallig dezelfde als waar ik donderdag gesprek mee had. maar ze doen er nog niets mee omdat ik pas 39 week ben .. jeej ... als ik het echt niet meer trek mag ik weer aan de bel trekken

ik me gisteren voor de afspraak helemaal geestelijk voorbereiden voor inwendig onderzoek . helemaal niets. heeft even gevoeld hoe ze ligt, mn bloeddruk wordt ietsje hoog maar niet allarmerend en haar hartje doet het nog prima. en ik maar hopen adt ze me ging vertellen dat het echt wel wat werk verzet al dat gerommel.

sinds gisteren aaf zijn de (voor)weeen eindelijk wat afgezakt .. heb het idee dat haar hoofd al halverwege buiten hangt .. ik ben het zat ik wil die kleine graaag in handen hebben nu (voordat ik te moe ben om te genieten).

dus weekend baby's .. ik bied mijn meisje aan :P

sorry dat ik zo weinig op jullie reageer, doe mijn best vandaag nog es terug te komen
Gefeliciteerd Senshi-man!!

Ach arme Kantineke! ook niet leuk dat ze zich niet even voor je inzetten zeg! Het is toch duidelijk dat jij het niet meer trek!

Misschien nog wat meer zeuren???
Goedemiddag!

Vandaag is manlief onverwachts thuis omdat het gevroren had vannacht. (dan kan hij zijn werk niet uitvoeren)

Hij heeft een grote schoonmaak/opruimdag gehouden beneden. Heerlijk! Hij heeft last van nesteldrang…nu ik nog.

Nu pas tijd om even bij te lezen en te reageren.

Mikado: fijn dat rust je goed doet! Je weet wat je te doen staat dus…al is dat niet altijd even gezellig.

Cupcake: een familielid vroeg mij of ik het leuk vond als ze cupcakes zou maken bij de geboorte. Dat was een leuke verrassing! Hoe gaat t nu met je? Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden.

Senshi: Gefeliciteerd! Wat een super nieuws!

Ik vind het altijd een nadeel dat je maar 1 pannenkoek kan kiezen…want dan zit je vol..ze zijn daar altijd zo groot. Ze moeten een soort van pannenkoek-tapas bedenken. Van alles wat in het klein.

Ansari: wij kunnen niet voor jou beslissen of je voor het strippen moet kiezen. Misschien moet je bespreken of dit de enige optie is en of het nu ‘al’ moet. Dan voel je de verplichting misschien minder. Je moet doen wat goed voelt. Wat vindt manlief?

Kooka: niet bij iedereen heeft het een aanloop. Ik lees/hoor best vaak dat het ineens begon. Dat kan bij jou dus ook goed! Complimenten en lieve woorden ontvangen doet altijd goed, toch? Lieve collega’s heb je!

Missb: ik duim met je mee voor een baby! Het liefst natuurlijk hier, haha.

Wat heb je een pech. Vaak komen dingen dan tegelijk. Balen!

Prinsesje: jouw verlangen naar de kleine herken ik wel. Al denk ik steeds dat onze kleine eerder dan half febr. gaat komen. Maar goed…jouw instelling is minder teleurstellend.

Missen: Ik mis nu de flexibiliteit en het comfortabel zonder buik. Maar het contact met de kleine vind ik wel heel bijzonder…maar goed dat heb je straks met een levensechte baby.

Dus volgens mij komt er voor het een altijd wel iets anders mooi voor terug.

Cursus: babyzwemmen en babymassage lijken me leuk maar dat laatste lijkt soms ook wat zweverig. Ik kijk straks wel…Mijn abb. bij de sportschool staat nu even stil maar daar kan ik na de bevalling weer mee beginnen als ik er aan toe ben.

Mama’s met al een kleine: het lijkt me best zwaar, zo’n kleine er bij. De rust die wij nemen wordt jullie nu ontnomen door jullie kleine meid/vent.

Kantineke: Ik vind het zo sneu dat je je zo voelt. Het zou prettig zijn als je energie over houdt voor de bevalling. Kun je niet de babydans doen? Haha. Sorry…ik zag het helemaal voor me.

Ik duim voor je!

Lentebries: als leerkracht in het jenaplanonderwijs, zie ik veel voordelen aan een verticale groep op een kdv. Ik vind het een mooi idee dat meerdere leeftijden naast elkaar spelen en leren leven. Het is een weergave van de straat waar ze wonen. Als leidster lijkt mij een horizontale groep gemakkelijker maar de uitdaging zou voor mij zitten in het verticale.

Kaat: ik verlies vandaag ook meer vocht dan normaal. Ik dacht even dat….want het ruikt ook anders. Maar of dit dan zoet ruikt…I don’t know! Ik hou het wel in de gaten.

Het zou gemakkelijk zijn wanneer er ineens een heleboel kwam.

Lente: bedankt voor je ‘blaastip’, ik heb het geprobeerd en niets…

En wat een positief nieuws over je vader! Dat doet je vast goed, zo voor de geboorte van je kleine.

Feb: ik ben benieuwd naar je voor en na foto! Soms denk ik…komt dit ooit nog goed? Haha

Kun je je vragen rondom het inleiden niet gewoon vragen aan de VK, aan de telefoon.

Daar zijn ze toch voor!

Inlichten: vandaag zei mijn vader: je belt toch wel als het rommelen begint. Uhh..nou nee, papa. Je hoort t wel als de kleine er is. Dat had hij niet verwacht.

Maxicosi: we hebben net samen gepast of het ons lukt om hem ‘snel’ in de gordels te zetten. Gelukkig was het beschrijvende plaatje duidelijk en was het zo gepiept. Het zag er vast grappig uit…

Sorry als ik niet iedereen benoemd heb maar jullie zijn zo actief geweest sinds gistermiddag.
@kantineke: heeft ze ook niet getoucheerd? En anders nog even verder doorzeuren. Vriend/man mee en hem ook laten vertellen dat het niet meer gaat. bij mij deed een huibui, ogen vol tranen ook veel. Bij mij gaan ze dus vanaf 39 weken ook wat doen. en anders wil ik ook gaan voor inleiden. Sterkte !! en anders dit weekend de weekenddienst gewoon bellen. Knuffel !!! en ik duim voor je !!

@senshi: gefeliciteerd !!! Klinkt als een hele leuke baan !!! echt ouderwets handwerk !!!!
hahaha iedereen aan de blaasproef??
Oh ja, jullie vertel ik denk ik wel wanneer ze iets gaan doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven