Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mijn baby even uitleggen dat ie niet z'n benen kan uitstrekken zolang ie nog binnen zit. Dat past namelijk niet, pff
@lente, strippen is de volgende afspraak en dat is aankomende dinsdag, dan ben ik 39w5d

Ga nu lekker cupcakes bakken en wachten op mijn boodschapjes, mijn schoonzusje wilde ze wel halen

tot later
Senshi: hoe ging het gesprek van je vriend, hopelijk is het gelukt! Die menstruatiekrampen heb ik ook steeds.. heb het vandaag met de VK besproken en zij zei dat dat toch al wat voorwerk is om de baarmoedermond wat weker te maken… het is dus voor een goed doel!

Mikado: vervelend zeg dat je je zo voelt, hopelijk komt het snel uit zichzelf op gang!

Lente: de wimpers zijn geverfd, vond het resultaat niet echt spectaculair, maar ik heb dan ook heeeeel lichte wimpers van mezelf.. maar het scheelt toch weer wat.

Vandaag op controle geweest bij de VK. Bloeddruk was wat aan de hoge kant, vooral ten opzichte van de vorige controles. Toen ik vertelde dat ik ook wel hoofdpijn heb, sterretjes zag (maar een paar keer gebeurd) en wat dikke enkels heb, moest ik over een staafje plassen voor het meten van eiwit in de urine. Bleek dat er wat eiwit inzat, dus ik werd doorverwezen naar de gynaecoloog. Ik schrok me rot natuurlijk, maar de VK zei dat het waarschijnlijk wel mee zou vallen allemaal. Vanmiddag kon ik terecht. Eerst een echo gemaakt (het is nog steeds een meisje ) en dat zag er goed uit. Wel lange benen, de lengte van de beentjes duidden op een termijn van 39 weken ipv 37… en dat terwijl wij niet de grootsten zijn.. Daarna bloeddruk meten, was inmiddels alweer gezakt gelukkig.. Daarna in een bekertje plassen en bloed laten prikken. Werd net gebeld door de gynaecoloog en de uitslagen waren goed! Geen spoor meer te bekennen van eiwit in de urine! Dinsdag nog een keer heen en als dan alles weer goed is, mag ik weer terug naar de verloskundige! Al met al een spannende middag dus, met gelukkig wel goed nieuws! Tot zover mijn verhaal, fijne avond en tot morgen!

Liefs Kupcake
@kupcake; toen jij het had over sterretjes zien en zo dacht ik al aan een hoge bloeddruk. goed in de gaten houden hoor!! liever een keer te vaak gebeld dan te weinig.

Vandaag gaat het beter met mijn hormonen. wat erg helpt is dat de VK dat ik het kindje 10 keer per dag moet voelen. en dan is elke schopje 1 keer. dus als ze meteen 3 keer achter elkaar schopt, zit ik al op 3. nou mevrouw schopt meestal wel vaker dan 3 keer achter elkaar. Verder hoop ik nog steeds dat het dit weekend spontaan gaat beginnen...... (hee ik mag toch dromen??)
Lekker Kippensoep , die staat voor zaterdag op het programma.

Oeh dat was spannend Kupcake, gelukkig is er niets aan de hand. Wel fijn dat ze zo scherp zijn, en je meteen doorgestuurd hebben. ( en ook wel erg fijn dat ze nog steeds een meisje is, hihi)

Wat gaan ze bij jou al vroeg strippen Kooka. Hoezo is dat? Lief schoonzusje heb jij
oeh kupcake, dat was zeker spannend... je schrikt toch he als je ineens doorverwezen wordt.

Mikado wat een grappige stelregel van 10x bewegen... dat red ik hier ook makkelijk. Vannacht tussen half drie en half vijf haalde ik denk ik de 50 al.... al vind ik het stiekum heerlijk en het was niet de baby die me uit mn slaap hield.

Jee Lente, word jij aangesproken op straat? Tja, je hebt ook wel een toeter he...

ik was nog in de c1000 vandaag en wilde de wijn uit de aanbieding hebben (voor manlief). Ging die meneer van de wijn mij helemaal uitleggen hoe die wijn smaakte. Dus ik klop op mijn buik en zeg 'voorlopig drink ik geen druppel'. Waarop hij zijn hand op mijn buik legt (jakkes trouwens dat vreemden dat doen) en vraagt 'hoe lang moet je nog?' 'nou eh... het mag al komen'. Tja het is gewoon niet goed te zien bij mij als ik mijn jas aanheb...

Ha Douze, hier nog zo'n benenstrekker terwijl ik dit typ. Sterkte met je rug.

Senshi: lekker pannenkoeken. Jullie nemen het ervan he, qua uit eten... nu kan het nog! Kun je nog niet in de nieuw getegelde keuken koken dan? En heb je al nieuws over de sollicitatie van je man? anders heb je wat te vieren vanavond! (pannenkoeken met champagne?)

Jennifer en kooka: zo'n fotoboekje voor kraamvisite vind ik ook leuk. Je hebt best veel van dat soort boekjes, geloof dat mijn man er nog één uit wil zoeken die heeft daar ideeen over. Hij is nu trouwens een luiertas aan het uitzoeken want dat is ook mannenwerk vinden jullie niet?

En ja mijn fotoboek is af, nog even alles nalopen op fotokwaliteit (je kunt handmatig lichter / donkerder maken of contrast en kleur bijwerken) en aan mannetje laten zien of er nog wijzigingen moeten...en dan verder met de volgende 10..

Zo, nu eerst eten. Ben gewoon een beetje flauw van de honger...
Lieve douzebaby, het past niet als je je benen strekt! Zoiets? Douze?

Das spannend geweest cupcake. Wel fijn dat het nog steeds een meisje is:)

Ik hier verbeter mezelf al de hele dag want zeg steeds ze en meid! Terwijl het volgens de echo's toch echt een jongetje is! Kan moeilijk even langs het ziekenhuis gaan en vragen of ze een echo willen maken omdat ik wil weten of het nog steeds een jongetje is:) lol!

Heb me lekker zwanger gedragen! Vriend had Chinees besteld terwijl ik lag te slapen, maar ik wilde een broodje hamburger lol! Gelukkig hadden vrienden van ons nog niet gekookt en hebben ze lekker de Chinees opgegeten terwijl ik lekker aan mijn broodje hamburger en milkshake zat hihi (in bed, want lig zo lekker haha)

Hier wilde een kassajufrouw er langs toen ik stond af te rekenen en ze was best geirirteerd dat ik niet verder aan de kant wou... Tot ik me omdraaide en ze m'n buik zag hihi ze liep er gewoon rood van aan lol! Bij mij is het dus aan de achterkant niet te zien, maar aan de zijkant wel hoor hihi

Hier zegt de VK ook 6 tot 10 keer per dag. N
En toen zij de dikke worstenvinger "verstuur bericht" haha

Maar meer dan 6-10 keer per dag voel ik hem wel hoor!

Nu lekker bakkie appelmoes eten. Goed voor de keel:)
@douze, jups ze schatten de baby nu boven de 8 pond en dat is erg groot. Ze willen voorkomen dat ik er straks een tienponder eruit moet werken.

Mijn lichaam maakt absoluut geen aanstalte om iets te doen op dit moment. Heb rugpijn van het vele lopen gisteren, maar harde buiken of voorweeen ho maar. Ben vandaag 39 weken, dus van mij part mag het wel eens gebeuren. Die buik ben ik nog helemaal niet zat hoor, zou zo nog wel een paar maanden rond kunnen lopen maar dan moet ik er echt een kleuter uitwerken

Wat missen jullie het meeste nu je zwanger bent? Ik zou zo graag weer eens een nachtje lekker op mijn buik willen slapen! Daarnaast qua eten staat mijn man al klaar met de filet american, biefstuk en sushi ;)

@strekkende baby, Ondanks mijn korte lichaamslengte heeft ze nog geen enkele keer tegen mijn ribben aan gezeten. Ik heb een erg stugge buikwand, dus ze kan wel willen trappelen en strekken alleen gaat dat niet goed. Ze is nu flink gefrustreerd dat ze weer de hik heeft, dus dan gaat ze trappelen, gelukkig naar de zijkant!

@baaldag, voel me flink beter na een tukkie op de bank samen met de katten. Ik zie hier afentoe sterretjes maar alleen als ik snel opsta, dit komt door een te lage bloeddruk.

Ben trouwens ook mega verkouden aan het worden. Een flinke keelpijn en snotteren vandaag. Raar iets, als ik mijn neus snuit gaat mijn linker borst lekken

@kupcake, spannende dag, wel fijn dat ze alles meteen zo serieus nemen, je hoort het weleens andersom!

@beschuit met muisjes, heb van de week staan kijken, maar het toch niet meegenomen :P

Nu even een maaltijd maken voor mijzelf, eet alleen vandaag.

Fijne avond allemaal!
Ha meiden,

Vandaag bij de VK en weer goed gekeurd. De VK die ik nu had vermoedde dat het bij haar collega toch om een meetfout ging en dat mijn baby nog helemaal geen 8 pond was (zag er ook heel raar uit in de groeigrafiek tot nu toe). Bovendien had ik begrepen dat ze vorige week al 8 pond was, maar dat zou pas haar gewicht zijn bij 40 weken. Kwestie dus van miscommunicatie en een meetafwijking, gelukkig! Ik begon me ook al helemaal zorgen te maken over een 10 ponder. Het schijnt vrij moeilijk voor ze te zijn om het helemaal goed te schatten. Als de baby net even een slok water neemt (of "inademt") is het buikje net iets dikker en als je maar een paar mm afwijkend meet komt er al een heel ander gewicht uit. Klinkt op zich wel logisch...

Ik heb sinds twee dagen wat pijnlijkere handen en voeten. Dat schijnt toch wat vocht te zijn dat ik vast hou (ik heb mijn ringen inderdaad af moeten doen, maar verder zie ik er niet zoveel van). Dus niets spannends. En met bloeddruk was ook nog steeds prima. Wel een fractie hoger dan hij normaal gesproken was. Het zou volgens haar een indicatie kunnen zijn dat de bevalling eraan komt (maar het kan net zo goed nog niet zover zijn), haha. Ik merk wel dat ik vandaag ook wat meer vocht verlies. Ik hoop dat als mijn vliezen breken dat het dan gelijk een hele plens is, dan weet je tenminste wat het is Beter dan steeds een klein beetje en je steeds afvragen of je nou aan de bel moet gaan trekken of niet (dat doe ik nu steeds, ik wacht morgen wel even af). Verder vind ik het tot nu toe eigenlijk allemaal wel goed uit te houden, even afkloppen! Ik ga volgende week woensdag aan de ananas, na mijn tentamen. Ik ben overigens niet van plan om met weeen en al tentamen te gaan doen! Ik moest wel lachen om het verhaal van dat nichtje dat ondanks haar weeen toch tentamen ging doen Ik hoop dat het gaat, zo niet, dan gewoon pech en alsnog later dit jaar.

Ik loop ook steeds tegen verkoudheid aan. Ik was al helemaal bezorgd dat ik - mocht ik gaan bevallen - gelijk de baby zou aansteken. Maar volgens de VK is het wel vervelend voor jezelf als je griep hebt of verkouden bent tijdens de bevalling, maar heeft je baby ook jouw anti-stoffen al en nog eens extra wanneer je moedermelk geeft.

Sterkte voor alle zieken, snel opknappen! En ook met de laatste loodjes voor degenen die het nu toch echt wel zat worden.

@ Kupcake: fijn dat alles goed was vanmiddag.

@ Kooka: ik ga voor de carpaccio wanneer ik bevallen ben Beterschap!

@ Douze: een strekkende baby ken ik. Mijn rechterrib voelt redelijk beurs inmiddels. Als ze helemaal strekt is het net of je een stokje hebt doorgeslikt en alleen nog maar helemaal rechtop kan zitten, haha.

Ow, ga met mijn liefje even TV kijken. We hebben de DVD-box van de Tudors gekocht (serie 1).

Fijne avond & nacht alvast allemaal!
@Filmen: daar gebruiken we een statief oid voor. De beelden hoeven niet perfect te zijn.

@Flurry: hij was heerlijk, maar onze Mac had geen McFlurry Kitkat meer. En die is juist zo lekker!

@missen: carpacio als voorgerecht of een hard broodje met rosbief van de HEMA. En ja, op mijn buik slapen! (Maar dat zit er denk ik ook niet in de eerste week, want dan heb ik waarschijnlijk 2 flinke en pijnlijke bloemkolen in de weg liggen…)

@Strekkenda baby, hier blijft ze gelukkig ook van m’n ribben af. Maar de zijkant stulpt regelmatig uit.

Prinses, beterschap!

Haha, die kassamevrouw!

SEnshi, lekker dat de keuken af is. Kan hij volgende week bij een andere baas beginnen omdat je het over een ‘weekje vakantie’ hebt?

Kupcake, fijn dat het meeviel bij de gyn! Voel je je er ook goed bij?

Kooka, das zeker apart: je neus snuiten en dan melk lekken…

Vandaag een medisch daagje gehad. Ik had vanmorgen een glas laten vallen en de scherven in de vuilnisbak gedaan, ik heb toen maar gelijk de vuilniszak eruit gehaald en naar de kliko gebracht. Toen kwam de zak tegen m’n been aan, ik voelde er niet echt iets van, maar had wel een scheur in mijn broek. Toen ik daarna verder liep voelde ik mijn broek aan mijn benen gaan plakken. Er zat dus een flinke jaap in mijn been! Naar de huisarts op de fiets en nu is het gehecht (met verdoving, maar helaas wekte het geen weeën op tot nu toe). De huisarts vroeg hoe het verder ging, ik gelijk huilen… De nachten gaan zo prut! Heb zo’n last van die slapende armen en weet niet meer hoe ik moet liggen. Slaap nu al nachten maar iets van 3 tot 6 uurtjes.

Daarna naar huis en een half uur later naar de vk, alles goed. Bloeddruk ietsje lager en… een halve kilo afgevallen!!!

Daarna heerlijk 2 uur geslapen, dochter was bij oma. Was ik echt aan toe!
jammer dat die huisarts niet meteen zei, nou dan verwijzen we je toch even door naar de gyn voor inleiding he meekletser! Wel vervelend van je been, hoop dat je er niet al teveel last van heb

Kooka, moest wel heel hard lachen. Is toch ook wat neus snuiten en lekkende tiet... Bij mij is er nog helemaal niets op dat gebied te bekennen hoor! Zou het een voorteken zijn dat ik gewoon naar mn gevoel moet luisteren en aan de fles moet?

Kaat wel fijn een 8 ponder ipv een 10 :D Bij mij hebben ze nog niet gezegd hoe groot meneer gaat worden, zal het maandag eens vragen.

@missen sinds zwanger: Nou ik mis vooral mijn flexibiliteit. Gewoon even lekker omdraaien in bed, even wat van de grond pakken, sprintje naar de bus (of gewoon even lekker doorlopen) enz.. Op mn buik slapen mis ik ook wel, maar niet zo veel als dat eerste. Gewoon weer even een lekkere wandeling maken (met kinderwagen, verheug me er nu al op :D) of een dagje winkelen (5 uur ikea klinkt zelfs leuk :D)

Wel ga ik denk ik het gezellig missen van de zwangerschap. Je bent dan niet meer constant met zijn tweetjes. Nu ben ik de enige die de baby kent, zometeen moet ik hem delen... weet niet of ik dat wel wil hihi
jammer dat die huisarts niet meteen zei, nou dan verwijzen we je toch even door naar de gyn voor inleiding he meekletser! Wel vervelend van je been, hoop dat je er niet al teveel last van heb

Kooka, moest wel heel hard lachen. Is toch ook wat neus snuiten en lekkende tiet... Bij mij is er nog helemaal niets op dat gebied te bekennen hoor! Zou het een voorteken zijn dat ik gewoon naar mn gevoel moet luisteren en aan de fles moet?

Kaat wel fijn een 8 ponder ipv een 10 :D Bij mij hebben ze nog niet gezegd hoe groot meneer gaat worden, zal het maandag eens vragen.

@missen sinds zwanger: Nou ik mis vooral mijn flexibiliteit. Gewoon even lekker omdraaien in bed, even wat van de grond pakken, sprintje naar de bus (of gewoon even lekker doorlopen) enz.. Op mn buik slapen mis ik ook wel, maar niet zo veel als dat eerste. Gewoon weer even een lekkere wandeling maken (met kinderwagen, verheug me er nu al op :D) of een dagje winkelen (5 uur ikea klinkt zelfs leuk :D)

Wel ga ik denk ik het gezellig missen van de zwangerschap. Je bent dan niet meer constant met zijn tweetjes. Nu ben ik de enige die de baby kent, zometeen moet ik hem delen... weet niet of ik dat wel wil hihi
@ missen: ja, dat mis ik denk ik ook het meest Prinsesje. Inderdaad gewoon lekker makkelijk om kunnen draaien. En lekker wandelen met de baby verheug ik me nu ook al echt op!!! Wat dat betreft bevallen we in een gunstige tijd. Lekker de lente met de beebs erop uit Het lijkt me trouwens ook heel erg raar, plotseling een lege buik.

Vertrouw de VK's maar niet teveel met hun schattingen van gewicht... Ze zei nu zelf dat het programma er al een halve kilo naast kan zitten en als zijzelf met de echo een mm anders meten er ook een heel ander resultaat uit kan komen. Ik vind het pas geloofwaardig als ze een paar keer met ongeveer dezelfde uitkomst komen!

@ Meekletser: Sterkte!! Vervelend dat je steeds zo weinig slaapt. Als je een beetje uitgerust bent kan je alles toch beter hebben. Hopen dat het vannacht beter gaat.

Gaan jullie trouwens nog een cursus doen na de bevalling. Gym ofzo? Ik heb me inmiddels wel opgegeven, het is de bedoeling om het te gaan doen met hetzelfde groepje meiden van de zwangerschapscursus. Meer omdat het gezellig is, maar eigenlijk is het misschien ook wel gewoon goed om te doen
heb ook geen cursus van zwangerschaps gym ofzo gedaan.. Zie mezelf dat nou ook niet zo 123 doen. Maar babyzwemmen is misschien wel weer leuk... (Heb alleen gehoord dat ze daar snel ooronsteking van krijgen.. weet iemand dat? zou ik dan ook weer zielig vinden)
Goedemorgen meisjes

@ Fietje: vandaag was je anders uitgerekend, grappig! Ze is er gewoon al. Hoop dat alles goed gaat.

@ Senshi: Ik hoop voor jullie dat het gesprek van je man een positieve uitkomst heeft vandaag!

@ Meekletser: Wat naar dat je er ook al door heen zit. Het valt allemaal toch wel wat zwaarder met nog een dreumes/kleuter erbij vind je niet?

En vervelend van je been zeg! Hopelijk heb je er niet al te veel last van!

@ Ansari: Baby nog 'binnen'?

@ Cursus: nog niet over nagedacht eigenlijk. Even afwachten hoe snel mn bekkeninstailiteit over is. Lijkt me wel heerlijk om daarna weer iets te gaan doen aan beweging.

@ Kupcake: Dat was schrikken zeg! Hopelijk is alles vlg week wederom goed bij de gyn en waren de zorgen voor 'niets'. Wel prettig dat ze zo scherp zijn, dat geeft denk ik wel een vertrouwd gevoel.

@ Missen: Bekkeninstabiliteit zal ik absoluut NIET missen ghehe Maar idd Prinses, mn flexibiliteit.. Ik zie er naar uit om dat weer terug te hebben. Oja, buikslapen ook

@ Strekkende baby: Ja ik geloof dat ze niet helemaal snappen dat dat gewoon NIET lekker voelt. Ik heb ook een vrij pijnlijke ribboog.

@ Kaat: Lekker TV-avondje gehad? Fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de VK. Verlies je nog steeds wat vocht?

@ Kwik: Is het fotoboek goed gekeurd door kwikmans?

@ Feb en Mikado: Hopelijk een betere dag voor jullie vandaag!

@ Beschuit met muisjes: Check!

Vandaag nog een dag 'overleven' met dochter. Dat valt me zo zwaar icm al mn klachten, alleen met haar thuis zijn. Ik kan niet meer even lekker met haar wandelen, alleen in de tuin is ook geen optie, waardoor ze niet even haar energie eruit kan rennen oid. Maarja, vriendlief heeft bijna weekend.

Ik kreeg een smsje van mn schoonzusje, of we de datum van de inleiding al wisten. Ze is net 20 en heeft nog allerlei bijbaantjes/sport/vereniging/studie e.d. dus elke dag/avond van de week is ze bezet. Behalve zondag dan. Dus of we de datum al wisten, zodat ze vrij/vervanging kon regelen die dag.

Hmmm, ook al wist ik het, dan had ik het nog niet verteld. Zouden jullie het wel vertellen?

Gisteren heb ik alle enveloppen geschreven, is dat ook maar mooi gedaan . Vriend haalt vandaag geboortezegels, dus dan nog even flink fanatiek zegels plakken en dan kan ik dat ook afstrepen van de to-do-list.

Oja, mn moeder was hier gisteren. Mijn kasten zijn weer mooi geordend. Zo blij mee!! Dat zijn echt van die dingen die me rust geven nu. ORDE in huis haha. Ook fijn voor als de kraamverzorgster komt straks, dan is alles tenminste geordend en kan ze het vinden.

Mn moeder heeft het shirtje ook nog voor me meegenomen voor mn dochter wat ik graag wou hebben. Het befaamde Prenatal shirt met de opdruk: GROTE ZUS. Ik verwachtte het bekende shirtje, maar nu bleek dat ze 'nieuwe' hebben. Die vind ik veeeel leuker en mooier, dus dat scheelt.

Fijne dag meiden
Goedemorgen meiden,

Helaas was de goede nachtrust van gister maar eenmalig...

Vanmorgen wakker geworden met zeurderige menstruatiepijn, het komt en het gaat. We wachten af waar het ons brengt vandaag.

Zo Lentekind naar oma brengen, dus heb ik een dagje voor mezelf. Om 10u ga ik op het kdv kijken waar de kinderen (vind het nog steeds gek om dat te schrijven) naartoe gaan per oktober.

Daarna kom ik lekker kletsen hier.

Tot later
Goeiemorgen!

Hier een spannende dag vandaag.. het gesprek. Laat jullie eind van de middag weten hoe het is gegaan.

Gisteren heerlijk gegeten. Ik had een pannenkoek met gekruid varkensvlees en paprika + knoflooksaus. En een bakje salade. En als toetje een pul met appeltaart, kaneelijs en slagroom. Haha heb helemaal niet het idee een pannenkoek op te hebben ;)

@Lente: Balen dat je een gebroken nacht hebt gehad. En weer die buikpijn.. misschien zet t door vandaag!

@Amelief: Ik zou de datum denk ik niet voor me kunnen houden maar ik snap dat je niet wilt dat iedereen het weet.

@Meekletser: Oeii dat klinkt niet zo best van je been.
Goedemorgen ladies.

Een dagje heel erg weinig doen heeft wel geholpen. gisteravond. vannacht en nu veel minder last van mijn bekken. Dus ook makkelijker omdraaien in bed. Vandaag alleen boodschapjes doen (als het gaat) en anders mag mijn lief het doen.

@missen: nou lekker op mijn buik slapen en omdraaien zonder problemen lijkt me heerlijk! en van die franse stinkkaasjes. Mjammie!!

@cursus : ik weet het nog niet. waarschijnlijk heb ik eerst een nog een tijdje cesartherapie nodig voor mijn bekken en duik ik daarna braaf de sportschool weer in. Ze hebben bij ons 's ochtends kinderopvang dus dat is wel handig.

Nu eerst even lekker douchen en dan iets gaan doen.
Meld! Redelijk geslapen. Nu komt schoonvader coffee drinken, dus meld me later:)
Hallo allemaal,

Hier ook even melden. Vannacht op de grond geslapen in dochters kamer, omdat ze ontroostbaar was en bij ons in bed niet handig is, omdat we dan geen van allen goed slapen (en manlief moest vandaag weer gewoon werken). Maar goed, ik heb dus niet goed geslapen.....

Net dochter naar KDV gebracht en kruip er nu zelf ook nog even in.

Meld me later nog wel eventjes.
op de grond geslapen!!! Jij durft! Kruip maar lekker terug je bedje in!
Goedenmorgen allemaal,

Kort nachtje gehad, werd om 2 uur wakker met honger. Daarna besloot onze dame mijn buik te gaan verbouwen, dus ze is wel 4 keer heen en weer gedraaid van links naar rechts.

mijn verkoudheid wordt al wat minder en ik heb niet meer het gevoel dat mijn keel is bewerkt met schuurpapier.

Mijn man kwam niet meer bij over het verhaal van mijn neus snuiten en de lekkende tiet Er komt ook niet echt melk uit, meer een soort van doorzichtig water (wat een mooie kring achterlaat op je shirt!!! )

@ansari, op de grond geslapen lijkt me niet heel fijn. Lekker nog een paar uurtjes tukken dan maar.

@mikado, rust doet goed he! Ik ben na een dagje weinig buiten de deur doen (veel in de keuken gestaan, taartje en cupcakes gebakken) ben ik ook weer van mijn rugpijn af. Zo even douchen en kijken of ik in het huishouden nog wat kan doen.

@senshi, Spannend vandaag, ik zal voor hem duimen! Klinkt als een lekkere pannenkoek, toch prefereer ik eigengemaakte boven de restaurantpannenkoeken. Hou meer van variatie.

@lente bij jou ook al gerommel. Kan er wel jaloers op worden, want hier doet mijn lichaam nog helemaal niks! geen krampje te bespeuren... Ben erg benieuwd of ze dinsdag met inwendig onderzoek wel iets kunnen doen of dat alles nog dicht zit!

@amelief, ik weet niet of ik het zou zeggen. Ligt er helemaal aan wie het mij vraagt en of die persoon het de hele wereld zou melden. Ik ben wel heel open over het feit dat ze dinsdag gaan kijken hoe ver het staat. Ik verwacht er dan nog niet veel van, maar wie weet!

@meekletser, gaat het een beetje met je been? Jammer dat de huisarts je niet heeft doorgestuurd, als je er echt doorheen zit is het niet leuk meer.

@cursus, nog niet aan gedacht. Ben niet een heel fanatieke sporter. Vanochtend wilde mijn man me pesten in bed door te kietelen en toen merkte hij op dat ik niet meer zo'n spekvetje op mijn ribbenkast heb (onder mijn arm zegmaar). Ik ook eens voelen en warempel, geloof dat ik zonder veel porren mijn ribben kan voelen Dat is jaaaaaaren geleden voor het laatst geweest

Kreeg post van mijn werk, positieve beoordeling gehad, persoonlijke brief van mijn baas erbij, ben er op vooruit gegaan dit jaar, erg blij dus!

Verder een collega die erg close is via de mail gesproken. Die is superenthousiast over mijn zwangerschap en stuurt altijd lieve mails Kreeg er gisteren eentje met "nog 6 dagen te gaan?" Ze had even mijn gallery bekeken en vindt onze kinder/slaapkamer erg gezellig en knus, ook een manier om 'vol en klein' te beschrijven

Tijd voor een douche, wat huishouden, lunch met een vriendin en vanavond boodschapjes doen met manlief!!!

Tot later!
ha meiden

meld!

ik heb een beetje pech gehad gister en vandaag.

fiets bijna kapot en de wasmachine heeft het ook begeven alles komt ook tegelijk.

maar goed, dinsdag komt de nieuwe wasmachine.

nou meiden, ik ga zo ff naar de fietsenmaker, vragen wat repareren kost en daarna de oudste ophalen.

vanaaf ff lekker naar ikea, dus reageer pas morgen of zondag weer.

ik duim voor dit weekend een baby hahaha

tot snel!

liefs mb
ik ook! wil een weekendbaby,.... maakt niet uit van wie (alhoewel het best wel die van mij mag zijn hahaha, kan ik tenminste naar de 9 maanden beurs LOL)

kooka.. toch handig zo'n klein spek etertje :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven