Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
Aah wat jammer Jennifer!

Dan heb jij dus echt meldplicht elke morgen, als je er dan niet ben weten wij genoeg SMILE!!
Kantineke: Je klinkt echt verliefd...super!

Geweldig dat je nu al gelijkenissen ziet. Dat lijkt me heel bijzonder. Soms zie je 2 babyfoto's naast elkaar en zou je denken dat het dezelfde baby is.

De mama's van mijn pufclub hebben ook van die geweldig lieve babyfoto's. Echt zwijmelen.
ahhhh ik wil ook een baby kantineke!! leuk zeg een mini-papa :D
Feb: Oh jee...schrik niet als ik wat later aanwezig ben hoor...

Want als ik lekker lig dan blijf ik altijd graag in bed haha.

Maar ben ik een hele dag niet aanwezig dan zou t zover kunnen zijn...want ik probeer toch wel dagelijks even te kijken/posten hier.

Ik heb nog geen dag gehad met constant harde buiken...alleen altijd een dagdeel ofzo. Zijn dit dan oefenweeen terwijl ik die al dacht te hebben...?
@Mikado: Ik wens jou ook heel veel succes!

@Jennifer: Balen dat je nog steeds last hebt.. maarja het is voorwerk hé ;)

Wij gaan vanavond op stap Naar onze favoriete band in een café. Misschien dat het gedreun de baby wel naar beneden duwt en de vliezen spontaan breken. Haha denk dat ze dat nog nooit hebben meegemaakt voor het podium. Zal wel zwaar worden zolang staan, maarja het hele weekend heb ik verder toch niks dus kan ik rusten! Fijne avond en tot morgen!
Senshi: heel veel plezier! Lekker meelallen, dansen en de baby zal lekker meedoen,
Fijn weekend allemaal! Ga weer een weekend tegemoet met gezellige lunches en etentjes met vrienden en familie. En natuurlijk gezellig met vriendlief, daarom wrs niet online... Of ff snel om stiekem het baby nieuws even te checken!! Zet 'em op!!
Zo hee wat een gezellige drukte hier.

Mikado alvast heel veel succes alvast. Geniet nog even van jullie filmavondje met zn tweetjes.

Hier vanmiddag 3 uur lang op bed gelegen. Ik had wat yoki drink gedronken, maar ik werd er zo beroerd van. Ik keek in de spiegel en schrik gewoon van mezelf, ik leek wel een spook, haha. Heb zelfs man eerder van zn werk laten komen omdat ik te slap was om de poesjes eten te geven. De poezen snapte er niets van. Die witte ( van de hyves foto) Heeft de hele tijd naast me gelegen en week niet van mn zijde. Nu gaat het wel weer.

Net lekker pannenkoeken gegeten

voor alle lieve meiden hier!!
Aaah Kantineke, je klinkt idd helemaal verliefd!!

Fijn dat ze goed aankomt!

Fijn weekend allemaal!!
Oe pannenkoeken na misselijk zijn! Dapper!

Heb hier vriend naar de winkel gestuurd voor

Vienetta:)

Senshi en cupcake lekker weekend

Mikado succes morgen, hoop dat het lekker relaxed zal gaan en je morgenavond al met zijn drieën bent.

Kooka hoe is het nu?
Kantineke: Dat gaat de goede kant op, 70gr aangekomen. Zo te lezen ben je echt een super trotste mama, leuk!

Senshi: Veel plezier vanavond! Ik hoop dat je het een beetje volhoudt.

Douze: kotsmisselijk zijn en dan pannekoeken eten! Dat kunnen alleen zwangere vrouwen..!

Ik heb wel eens een onderzoek gelezen dat veel baby's de eerste tijd op hun vader lijken zodat de vader zich erg verbonden voelt met de baby. Ze zien zichzelf erin terug. Hier leek lentekind ook errug op haar papa.
@mikado, veel succes morgen!

@Douze, goed idee pannenkoeken! wij hebben risotto gegeten, uit de voorraadkast getrokken, hadden geen zin om naar de winkel te gaan. De katten hebben vanmiddag ook bij/op me gelegen toen ik wilde gaan dutten. Normaal liggen ze niet zo dicht bij elkaar, het zijn niet de grootste vrienden namelijk.

@jennifer, Bij jou is het wel al een tijdje aan het rommelen, wie weet ben je de volgende! Even een opbeurend iets over een stuitbevalling. De vrouw van mijn collega heeft een mooie dochter op de wereld gezet een week geleden en dat was ook met een stuitbevalling, maar dat ging erg voorspoedig en snel!

Als je via de sms iets wil laten weten als je geen internetverbinding heb dan wil ik het wel doorgeven hoor! Laat het weten, dan zet ik mijn 06 op hyves!

@kantineke, wat klink je lekker verliefd! Fijn dat het goed gaat!

Hier gaat het wel ok, heb op de bank gelegen, baal nog steeds dat het strippen geen effect heeft gehad. Wel weer een boel slijm verloren, dus wie weet... Vestig maar niet teveel hoop op het feit dat ze het weekend komt, dan kan het altijd nog meevallen... Waar ik de afgelopen dagen echt heel veel last van heb is maagzuur, de kleine gaat nu echt krap zitten.

Kreeg vandaag mijn Nannycare matje binnen (monitoringsysteem voor ademhaling van de baby). Deze kon ik via de zorgverzekering gratis aanvragen. Heeft een van jullie ervaring met zo'n systeem?

Ik ga vandaag vroeg naar bed, voel me niet helemaal fit, ben nog een beetje verkouden en heb het idee dat ik wat slaap nodig heb.

Welteruste allemaal!
ja maar, ja maar, ja maar, toen ik ging eten was ik alweer opgeknapt hoor haha. Nu ook niet meer misselijk. Had pannenkoeken beloofd aan man. Ben gewoon niet helemaal fit denk ik.

Kooka, wat vervelend zeg dat het allemaal niet door wil zetten. Lijkt me ook errug vermoeiend! Lekker slapen maar zo.

Ik heb ook, voor het geval ik zelf niet kan posten, een mobiele nummer van een forumlid (ander topic waar ik ook schrijf). Dus als het gaat beginnen of als de baby is geboren sms ik haar en dan kan zij het posten. Ze gaat dan ook even hier "inbreken" om jullie op de hoogte te stellen. Dus best handig geregeld... Misschien een idee voor anderen die met hetzelfde probleem zitten en toch de meiden hier op de hoogte wil houden..?
Douze, heb ik je net gemist
Lente

Ik heb man gewoon de opdracht gegeven om hier te komen posten, haha. Hij zei het vorige keer zelf al. Ik zal het wel op viva moeten zetten he? Uhm, ja schat dat moet, haha

Ik heb gewoon ik mn duim gesneden met de kaasschaaf. Hoe dom is dat dan... Het is nota bene mn werk

Niet erg ofzo hoor klein sneetje maar, maar op mn werk jas ik zo de hardste korsten eraf zonder enkel probleem, en dan met jong belegen kaas schiet ik gewoon uit *zucht*
Nou ik zie mijn vriend echt niks posten hier... Die plaatst dan iets op de sekspijler ofzo ipv hier

He bah, in je vinger geschaafd. Je bent je kaasschaaftechnieken nu al kwijt... Dat beloofd wat als je weer gaat werken
haha, dat hij dan speciaal op de sexpijler voor jou een eigen topic opent .

Ja stom he... Ach komt vast wel weer goed. En de vleesmachines zijn een stuk gevaarlijker dan de kaasschaaf. Maar ik moet het afkloppen *nok, nok* ik al die jaren dat ik er werk, heb ik serieus nog nooit in mn vingers gesneden *trots*.

Wel een mooi woord voor galgje trouwens: kaasschaaftechnieken
Of voor scrabble...

(dat is toch dat spelletje waarbij je woorden moet maken..? Ik ben echt een leek in gezelschapsspellenland...)
ja scrabble kan ook , maar dan moet je wel al heel veel lettertjes op je bordje hebben. Verdien je wel lekker veel punten mee
Nee scrabble is wel met woordjes, maar zoveel

Letters krijg je niet op je bordje:) ik ga voor kaasschaaftechniek op galgje:) (alhoewel je wel

De jackpot heb met de letter A lol)

Kusje op je duim!
Haha, mijn vriend vindt het maar onzin zo'n forum!

Ik vindt het heerlijk, lekker anoniem je beklag doen enzo.

En bovendien zijn wij ook nog is ontzettend begaan met elkaar, dat is wel is anders in sommige topics!

Douze en Lente beginnen zelf spelletjes haha
Prinses

Hihi spelletjes kenner. Ja dat is wel een nadeel met galgje als ze de A raden.

Thanks voor het kusje
Oh en Prinses doet toevoegingen, misschien volgend jaar naar het beste idee van Nederland meiden?
Feb

( goh ik ben wel van t zwaaien vanavond, hihi)

Maar je hebt gelijk Feb. Ik vind ons een erg leuk groepje zo samen ( en ondertussen al een beetje minder anoniem naar elkaar aan het worden)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven