Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
oeoeoeoe prinsesje....spannend....wie weet

ik hoop niet dat t die pijntjes zijn die ik al een paar dagen had...dan ga je zo hoopvol naar bed...en word je zo teleurgesteld wakker smorgens....

mijn maag/darmen rommelen al een paar dagen. Ineens last van diarree (sorry) terwijl ik juist last van verstopping kon krijgen van de tabletten. Maar of dit dan een teken is...zo kan ik alles wel als een teken zien...
@Prinses: Ik had van de week ook zooooo'n last van pizza. Oeee wat deed dat pijn. Vandaag niet vet gegeten maar toch pijn. En idd melk en vla helpen iets.. maar meestal maar heel kort. Dat rommelen heb ik ook steeds, maar ik verwacht er maar niks van. Steeds ben ik teleurgesteld als het weer over is.. haha.

@Jennifer: Lekker zo'n verwarmd terras. Ik snap wat je bedoeld.. mijn vrienden en familie wonen ook een half uur rijden verderop. Daar rijd je niet ff heel voor 1 kopje koffie. Bankhangze!

Lente zou morgen de naam onthullen
Dat van die www van Feb dat gaat helemaal langs me heen... ik dacht de link naar de babysite via hyves maar volgens mij gaat het heel ergens anders over... mag ik meedoen? Wie legt het uit?
Lol, kwik. Senshi is vrienden met feb op Hyves en daar zegt haar www (wie wat waar) dat ze naar de gynacoloog is.

Wij weten echter wel beter en wordt ingeleid!

Ben benieuwd naar de naam van Lente.

Ja dag gerommel probeer er niet al te blij mee te zijn, maar ja bij elke steek denk ik er toch aan... Het wordt in ieder geval niet meer of vaker, zal dus wel niets zijn!
Zelfs hier geen gerommel meer :(

We kunnen in ieder geval een beetje bijslapen straks.

Krijg alleen maar meer pijn in me rug van dat bed.

Gelukkig mag ik wel gewoon lopen enzo. Maar vriendje vindt het fijner als hij mij rond kan duwen haha.
Ik duim voor veel gerommel vanavond en vannacht...

Rommel de bommel...kom op baby!!!

Het is buiten de buik van mama veel leuker...

Krijg je niet al een beetje last van claustrofobie?
Morgen ben ik uitgerekend.. Ik wil zooooo graag gerommel. Maar hier ook nog niks.. Maarja we houden de moed erin.

En hoe is het met ons Douze???

Zoo ik ga ff in bed boekje lezen enzo..

Succes vannacht Feb!
Met ons Douze gaat het wel hoor

Zit al de hele dag op m'n luie gat. Ik ga er maar gewoon rekening mee houden dat ik tot 42 weken door loop waggel Dan kan het alleen maar meevallen
Hmm Feb schiet niet echt op dus... Maar was je stamppot wel lekker? hihi

Oeh Prinses, iets serieuzer voorwerk dus?? hoop voor je dat het doorzet, en zo niet zal het ongetwijfeld ook voor een goed doel zijn ( hou ik mezelf ook maar steeds voor )

He bah Senshi maagzuur. Ik kan je helaas niet helpen, aangezien dat een van de weinige kwaaltjes is die ik niet heb.

Stoere Nijn heb je gemaakt Kwik, en flauw zeg dat je de naam hebt afgeplakt . En leuke foto van jou en man trouwens

Lekker Jen, dat je er even tussenuit bent geweest.

Is je puzzel al af MB? Ik vind het ook wel leuk om te doen, alleen vinden mijn poezen dat ook. Die bijten al in m'n pen als ik aan het schrijven ben, laat staan die puzzelstukjes
Heej,

Meisje heeft weer haar wakkere uren, dus ik zit tot de volgende voeding (hopelijk rond half 11) met een lief hoopje op schoot. Ze was net even verslaafd aan m'n pink, Maar ik kan nu weer met 1 hand typen en madamme kijkt lekker rond.

Manlief was vandaag gaan werken (verplichte training) en ligt nu al te slapen. Ik zit dus samen met Meisje en jullie (!) op de bank.

Feb, succes meid! Hopelijk zet t morgen door!

Ik weet al waar je mailtje over gaat, maar heb m helaas niet ontvangen... Grappig zeg!!!

Kaat, Senshi, Kwik en Fem: morgen Dday, spannend!

Ansari en Douze, sterkte met het 'overtijd' lopen! (knuffel!)

Ik heb nog steeds niet echt bijgelezen, maar ik wil alle zwangeren succes met wachten wensen. Enne... geniet nog even van het gertrappel in je buik!!!!
Ik heb echt een sterk vermoeden dat er straks meerdere tegelijk gaan bevallen...er zijn morgen zoveel uitgerekend+ de mama's die al uitgerekend zijn...

Dus wanneer start de babyboom?

Ik 'spreek' jullie morgen weer. Succes Feb. vanavond en vannacht en Ansari...hopen op morgen!
Oh wat lekker Meekletser zo klein hoopje op je schoot. * kan niet wachten*. Heb je je een beetje gered zonder man vandaag? Kraamzorg zal er nog wel zijn denk ik? Is ze vriendelijk?

Die babyboom zal idd wel een keer komen denk ja, hihi, aangezien het merendeel nog "moet"
Meekletser dat klinkt zo heerlijk, en zo ver weg nog! Kan me er nog niets bij voorstellen.

Het gerommel is hier soms weg (dacht ga schrijven is weg, maar komt nu weer terug) denk wel dat het alleen maar voorwerk is. Verder niets. Ben ook wel benieuwd naar die babyboom! In ieder geval zijn er genoeg uitgerekend morgen!

Nu maar even nieuws kijken
Mijn kraamverzorgster is echt helemaal top!!! Ze is 59jr, dus lekker veel ervaring en verder ook gewoon een leuk mens. Ben er heel blij mee!

Mogen is ze voor t laatst.

Ik heb t prima gered zonder man, gelukkig. Maar vind het wel fijn dat hij nog een ruime week vrij is.

Prinsesje, spannend!
Oja, ik ga toch maar naa bed. Meisje slaapt inmiddels en ik wil ook... X
*ego post*

Vanaf half 9 gisterochtend veeeeel harde buiken, geen regelmaat. Sinds 5 uur vanmiddag nog meer harde buiken + regelmaat en pijn.... au

VK kwam langs om kwart over 8 gisteravond, zit ik gewoon nog potdicht, zelfs niet een klein beetje verstreken. En dat na een hele dag die harde buiken + regelmaat en pijn....

En nu zit ik hier maar even te typen, want slapen lukt niet omdat ze nog steeds aanwezig zijn en te veel pijn doen om van te kunnen slapen. Zucht... om moedeloos van te worden!

*ego post uit*

Meekletser: Wat klink je gelukkig! Fijn dat jullie zo van Meisje kunnen genieten

Feb: Sterkte meid, volgens mij denken we allemaal aan je. Zet em op he!

Ansari: Ik hoop voor je dat er een plekje vrij komt!

Kwik: Ik ga je bord bekijken op Hyves. Ben nieuwsgierig en moet toch wat te doen hebben op dit tijdstip

Alle andere meiden:
Pff ik dacht echt dat het al ochtend was!! Dat wordt nog een lange nacht. De zeurende pijn is er trouwens nog steeds. Geen steken meer!

Amelief das echt balen! Hoop dat de pijn plus regelmaat wel blijft, het kan zo maar ineens heel hard gaan toch? Hoop dat je wel nog even kan slapen!

Trusten
Nog nachtbrakers hier?

Ik heb redelijk geslapen tot 4 uur maar nu

heb ik honger! Hopelijk heeft deze dag meer

succes. Ik wij nu wel echt een 11-02 baby

hoor. Rugklachten worden erniet minder op

in dit bed.

@ amelief weer in diepe slaap inmiddels?

Hopelijk is het niet voor niks geweest meid!

@prinses het is kalender dag!

@ansari ik hoop voor je dat er plek is vandaag!

@ 11-02-2011 kom op meiden het is iedereen zijn

D-day vandaag!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Goedemorgen! Lig lekker naar de vogeltjes buiten te luisteren, slapen heb ik maar opgegeven. Het enige gerommel hier komt van m'n darmen, het avondeten is niet zo goed gevallen pfff!

Amelief wat voor regelmaat heb je? Hoop dat het door gaat zetten, zou toch wel fijn zijn dat je lijden ook echt ergens goed voor is.

Feb neem lekker een beschuitje met kaas of zo, misschien kan je dan nog wat slapen?
Hey feb, hier nog een nachtbraker:) heb de tijd maar gebruikt om vriendje zijn bureau eens goed onder handen te nemen. Normaal kom ik er niet bij omdat ie overdachten het werk is, dus had een mooi excuus:) ook de keuken is weer netjes. Even wat gegeten en tv gekeken en lig nu weer in bed. Hopelijk val ik nog even in slaap!

Hoop voor je dat het een 11-2 baby wordt!

Amelief hoop voor je dat het doorgezet heeft!

Fem hier geen vogel te bekennen! Wel wat bomen die omgezaagd worden haha!

Het gerommel is hier opgehouden maar het doet wel allemaal wat meer zeer dan ik gewend ben. Ben benieuwd dus!
Goedemorgen, wat een gezelligheid hier vannacht .

Oei dat is balen Amelief, dat het gewoon helemaal geen zoden aan de dijk heeft gezet......

bij jou dus ook al niet Prinses....

Heb je al ieys kunnen eten Feb? Hier is net een banaan achterover gemikt. Hoop op een goeie dag voor je meid!

Oh Ansari, ik ben zoooo hard voor je aan 't duimen meid. Zelfs m'n man hoopt heel erg voor je mee, hij vond 't ook zo sneu voor je gister.

he bah Fem rommelende darmen,.die had ik gisteravond ineens. Liep spontaan leeg.

Nou er liggen alweer 3 poesjes naast me te slapen op bed, dus ik ga maar proberen mee te doen met ze

Tot later!

Xx
Goedemorgen meiden, net gebeld en er is helaas weer geen plek. Word om 9 uur terug gebeld om te bespreken hoe en wat aangezien de 42 weken heel snel nadert. feb, balen dat het nog niet doorzet. Succes vandaag.
Brrr Prinses, wat een vlijtigheid in de vroege morgen!

Gezellig Douze, je katten naast je! Hier zit er één in gedachten op vogels te jagen, de ander loopt onder het bed te klieren, om mij af en toe als springplank te gebruiken...

Oh wat zou ik nu graag richting duinen gaan voor een wandeling! Zal m'n vriend het waarderen als ik hem hiervoor wakker maak?
Hoi Ansari, mis ik jou net! Het is toch niet te geloven als je wéér zou moeten wachten? Ik hoop weer met je mee hoor!
Lief van je, fem. Ik kan het mijn man ook eigenlijk niet aandoen om nog 3 dagen met een labiele, huilende vrouw te zitten, haha. Fem, ik zou je man lekker wakker maken, lijkt me heerlijk als het nog lukt om te wandelen. Duinen...misschien wonen we wel dicht bij elkaar. Als het nog was gelukt was ik meegegaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven