Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
@fietje : wat dacht je van online shoppen????? lekker dat de baby al is ingedaald. ik geloof niet dat mijn frummel daar al zin in heeft......
Hallo meiden,

@amelief: Wat klinkt dat leuk die krans!!! ben benieuwd hoe hij eruitziet! Wij hebben ook geen voortuin dus ik heb een naamsticker besteld.

@Kaat: Gelukkig viel het mee met de pijn!

@lente: Meid waar zit je?? Hopelijk niks ernstigs met je vader!!

@fietje:En ja online shoppen, heerlijk gevoel geeft dat!!

Ik heb de helft met robijn gewassen en de andere helft met neutral. Volgens mij hoef je nieuwe kleertjes tegenwoordig niet echt meer te wassen, maar is wel zo lekker vindt ik.

@ansari: Succes met je vriendin, ik zou al helemaal in paniek zijn geraakt. Hopelijk laat ze snel wat horen!

Over klossen, wij hebben een boxspring met in totaal 12 poten!!!

Ons bed hoeft maar 10 cm omhoog en klossen zijn volgens mij alleen in een standaard maat (20 cm) te verkrijgen. Ik ben maar 1.60 m dus dan heb ik echt een ladder nodig....

Moet je normaal eigenlijk betalen voor die klossen en wat kost dat dan?
Hoi dames

@Mikado en Amelief: Ben benieuwd naar de foto's van jullie creatieve uitspattingen.

@Ziekenhuistas: Moet ik nog inpakken maar ik moet ook nog nachthemden kopen. Ik draag altijd een pyjamabroek.. Denk gewoon een lekker grote met korte mouwen ofniet?

@Wassen: Ik ben vandaag ook begonnen!! Het eerste wasje draait al. Ik heb eigenlijk nog helemaal niet zoveel kleertjes e.d. Dus ben zo een keer klaar. Ga ook even het klamboo'tje wassen, wel zo fris.

@VoedingsBH: Dat probleem heb ik gelukkig niet want ga flesvoeding geven.

Ben nog steeds ziek. Alleen is komt de hoest steeds meer los, is toch wat fijner. Vanacht weer niet geslapen. Ben rond 1 uur maar op het bed beneden gaan liggen en hoorde manlief ook een paar keer flink hoesten.. Denk dat ik hem heb aangestoken, oeps.

Morgen mag ik weer op controle bij de VK. Ben benieuwd. Heb trouwens steeds meer pijn aan mijn buik, niet van weeen, harde buiken ofzo. Maar hoe stom: Dat stomme tijgervel!! Voelt echt aan als schaafwonden, haha.
Oh oh oh, wat moest ik veel teruglezen!!!! Poeh, het lukt me niet om op iedereen te reageren hoor, sorry!

Kwik: Ja, we proberen de zorg wel te verdelen. Zus woont in een andere stad, zij kan niet zo snel hierheen komen. Broer en ik verdelen het nu, als ik alles in mijn eentje moet doen trek ik dat idd niet!

Mikado: He, wat een rot oud en nieuw heb jij gehad zeg!En leuk, al creatief bezig met een bord.

MB: Nog 3 dagen werken, schiet op! Wat grappig dat je je zoontje nu al de oudste noemt.

Fietje: Alle oliebollen en appelflappen op Je werkt wel lang door hoor, trek je het nog? Is man goed aangekomen in Zweden? Ik zou daar ook de kriebels van krijgen, wat als.... Komt vast goed! Fijn dat je weer bent goed gekeurd door de vk.

Amelief: Eerder inleiden, spannend! Wat vind je daar zelf van? Ik moet wel lachen om je lijstje. Zelf ben ik ook helemaal van de lijstjes, maar durfde hem hier niet neer te zetten, ha ha ha!!! Mijn lijstje ziet er bijna hetzelfde uit. Ik heb alleen als aanvulling nog badslippers voor als je daar gaat douchen (ik vind ziekenhuizen zooo vies), sloffen en een badjas of een lekker vest waar je in kan lopen over je pyjama heen.

Voor mijn vriend had ik toen lentekind werd geboren ook een kraammand gemaakt. Had ik voor een week aan cadeautjes gekocht, elke dag 1 cadeautje open maken. Hij vond het heel leuk, idee? En die krans van jou klinkt super leuk!

Kantineke: Dus jouw man heeft ook last van zwangerschapsperikelen, poeh die van mij ook!!! Soms vergeet ik wel eens dat een baby ook voor de mannen een behoorlijke verandering is. Vaak laat ik hem maar uitrazen en hou ik wijs mijn mond dicht. Ik lees in een later bericht dat het je toch best hoog zit! Idd even tijd vrij maken om nog even iets leuks te doen! Wij hebben ook de beste gesprekken in een ongedwongen situatie (uit eten oid) en dan komt toch vaak alles eruit.

Ik heb ook geen echo's meer hoor. Mijn vk doet alleen aan termijn echo. Succes met je laatste week werken.

Senshi: Hoe gaat het met je? Wat heerlijk een bedje beneden. En dat wc verhaal herken ik wel hoor. Lig je al een uur wakker omdat je geen zin hebt om uit je bed te gaan, ha ha ha! Dat je nu vaker moet plassen past wel bij je termijn. maar checken op blaasontsteking is nooit verkeerd.

Prinses: Veel plezier op Center Parcs!

Kaat: Is het nog goed gekomen met je moedervlek? Oh, lees nu dat het goed is gegaan. Ik was echt alles voor de baby! Zelfs de knuffels!

Feb: Klossen kun je gewoon ophalen bij zo'n thuiszorg winkel, is helemaal gratis! Hoe gaat het met je verkoudheid?

Voor alle lieve anderen even een zwaai

Nou, hier is de rust weer een beetje terug!

Met mijn vader gaat het gelukkig de betere kant op. Op nieuwjaarsdag toch weer naar het zh, daar weer allemaal testjes gedaan. Mocht eind van de dag weer naar huis maar we moesten wel meteen bellen als het erger zou worden. Gelukkig werd dat het niet. Vanmiddag ga ik met mijn vader naar het zh voor controle (internist voor zijn suiker) en donderdag moeten we weer naar de neuroloog... Het houdt me wel bezig maar ikdoe het graag voor mijn ouders.

Verder schiet het kamertje hier ook eindelijk op. Vriend moet alleen nog 2 dingetjes te verven wat bij de commode hoort en we schilderen nog een boom op de wand waar het wiegje staat. Verder heb ik alles al gewassen, gestreken en ligt het netjes opgevouwen in de kast en commode. De box moet nog wel inelkaar (zou mijn vader eigenlijk doen) dat doet mijn vriendje vanavond.

Gister op controle bij de vk. We hebben mijn bevalling doorbesproken omdat ik op medischie indicatie naar het ziekenhuis moet. Wanneer ik ook maar denk dat de bevalling is begonnen moet ik meteen bellen, dit omdat ik dan snel naar het ziekenhuis moet zodat ze kunnen beginnen met antibiotica geven. Daarna moet de baby 24uur ter observatie in zh blijven (en ik dus ook...). Verder ben ik goed gekeurd. Vrijdag moet ik naar de Gyn voor controle.

Volgens mij wilde ik nog veel meer opschrijven maar weet het allemaal niet meer ha ha ha!
Zeg kan ik nou niet eens even lekker in huis rommelen zonder dat jullie een hele pagina vol kletsen

Gezellig hoor

Fijn dat je weer goed gekeurd bent Fietje, en ook wel een lekker idee dat de kleine spruit al is ingedaald. Ik heb dat "probleem" dus ook he, dat ik niet weet wat ik wil ophangen of neer wil zetten als de baby er is. Ik heb van mn zus een tas vol blauw gekregen. Ga binnenkort eens kijken of ik ook ergens roze kan scoren met de garantie dat ik het terug mag brengen als het een meisje is

Klinkt leuk Amelief die krans van je. Creatief hoor. Kom je je tijd een beetje door nu je eigenlijk niets meer kan? Lief dat je naar de familietoestanden vraagt. Het gaat wel weer. Ik zie ze nu even een tijdje niet. En dat maakt het wel lekker rustig in het koppie zeg maar. Maar manlief is er echt helemaal klaar mee. hij staat zelf op het punt om geen contact meer te willen met ze. Nou vind ik dat wel iets té ver gaan, maar goed. Het zal bij hem ook wel weer even moeten bezinken denk ik. Komt heus wel weer goed, maar het duurt even. ( en het scheelt dat schone broer en zus weer terug zijn naar "hun" land)

Mikado jij ook al zo crea. Ja je dat bord zelf figuurzagen dan ofzo? En wat voor plaatje is het? Ben niet nieuwsgierig hoor

Leuk Ansari dat je kraamzorg bezoek krijgt. eens zien of je slaagt, haha. En je had de hyves gevonden zag ik

Kaat fijn dat je verlost bent van je moedervlek en dat het meeviel.

Haha Feb ik zie je al helemaal klimmen om in je bed te komen. ( sorry ben somt iets te visueel ingesteld) Ik heb de kleertjes gewoon met ons gewone wasmiddel gewassen trouwens.

Jeetje Senshi nog steeds ziek.Bah! Ziekenhuiskoffertje moet ik ook nog inpakken. Moet eerst een koffertje lenen bij mn moeder. Ik heb alleen een hele grote, maar ik was niet van plan om zo lang in het ziekenhuis te blijven , haha. Manlief wil eigenlijk dat ie 3 weken geleden al klaar stond, de schat.

LENTE, waar ben je lieverd?? Hoe is het met je papa. Begin een beetje ongerust te worden

Ik mag zo naar de vk. Man is onderweg naar huis. Hij moest mee van ze deze keer. ( hij is pas 1 keer mee geweest) En we gaan deels het geboorte plan doorspreken, dus dan is het wel fijn dat ie erbij is zeg maar. Aangezien hij er straks natuurlijk ook bij is.
Oh daar ben je Lente, net gemist. Fijn dat het iets beter gaat met paps . En lekker dat er nu eindelijk schot zit in het kamertje
Douze: Ik heb net op Hyves gereageerd op je verhaal! Zo te lezen is je vriend er wel helemaal klaar mee zeg! Lasitge situatie.

Veel succes zo bij de vk!
Ik probeer al sinds de kerst mijn Avater te veranderen, want tja... die kerstboom kan echt niet meer. Maar het lukt me niet....

Kooka... hellup...!!!

Over kerstbomen gesproken, ik heb vanmorgen heerlijk alles weer opgeruimd!
heey meiden

ik kom straks wel reageren. heb het ff gehad met bol.com enzo.

moet straks om 16u30 bij de vk zijn. dus daarna kom ik wel reageren.

liefs mb
@ Lente: Fijn dat je die klossen gewoon op kan halen, nu de ladder nog LOL

Verkoudheid lijkt iets minder nu, hoest nog wel veel vooral s'nachts irri!!!

Ik heb een nachthemd bij de HEMA gekocht, lekker lang en je hebt ze in het blauw en roze.

ziekenhuistas: dat is een goede van die slippers!!! staat genoteerd haha

Ik begin ondertussen wel nieuwsgierig te worden naar het verhaal van Juliet!? jullie zeker ook wel! Hopelijk maken ze het goed allebei!

Ohh MB, iedere keer als jij iets heb geschreven moet ik wel AAHHH doen bij je hondje!
@feb2011: de verkoudheid duurde bij mij ook 2 weken en nu hoest ik inderdaad ook af en toe nog steeds. tis een hardnekking virus.

@avatar: volgens mij is er een bug met avatars (net zoals met inloggen). kijk anders even bij overig.

@koffertje : hier pas voor een deel gepakt. maar ik heb een goede smoes; ik moet vanavond naar boetseren dus ik moet energie sparen.

Zo ik heb net een mailtje nar mijn werk gestuurd. ingewikkeld verhaal maar ik krijg een nieuwe manager terwijl ik net om een nieuwe manager gevraagd had (mijn oude manager en ik klikte niet echt (voorzichtig gezegd).. Nu krijg ik niet de gevraagde manager maar een hele nieuwe. Dus ik had wat vragen. krijg ik een heel uitgebreid en open mailtje terug van de baas waar ik me best in kan vinden. weer een probleem minder. Nu nog kennismaken met mijn nieuwe manager.

Verder hebben wij nieuwe ringen uitgezocht en ik krijg net een maitlje dat de leverancier ze nog wel heeft. alleen we hebben er voorlopig 1 besteld. nu maar hopen dt ze er nog 2 hebben..........

En ik ben heel erg in dubio. Bij bonprix hebben ze eindelijk een zwarte broek die ik wilde hebben (heb ik al in het bruin) en die erg lekker zit. Mijn huidige zwarte zw-broek zit niet meer lekker op mijn buik. maar ja is het nog de moeite waard om die broek te bestellen (hij is maar 20 euro)?????
@trap : wat dacht je van dit ikea trapje?

@klossen : je kan je bed ook op bierkratjes zetten of blokken hout of een andere creatieve oplossing. en ze vroegen bij mij of ik 4 of meer klossen wilde. dus dat kan ook.
@lente: fijn dat het beter gaat met je vader!!! En ik dacht al: wat is die laat met het veranderen van haar avatar zeg! Je bent altijd zo precies en seizoensgebonden

@senshi: krijg je ook zo'n pijnin je buik van het hoesten? ik heb me de laatste dagen een paar keer verslikt en hoesten doet echt zeer aan de banden...

@mikado: zou m wel kopen, die broek. Je buik springt echt niet als een elastiekje terug in het oude model... ik houd er wel rekening mee dat ik tot zeker week 6 na de bevalling nog positiekleding draag. En als je ooit nog een tweede wilt... (hoewel jullie dan misschien kiezen dat je vriendin die mag dragen, die keus hebben wij dan weer niet - maar misschien heeft ze jouw maat ook?).

Nieuwe ringen? Dat is ook leuk en romantisch....zo voor het samenwonen en de baby....

@fietje: fijn dat de baby al is ingedaald. Heb je nu ook minder last van maagzuur / ribben / kortademigheid? of had je daar al niet zoveel last van? en ga je nu waggelen en nog meer plassen of valt het mee?

Hm, wij hadden ook heel lang heel weinig kleertjes. Tot manlief bij mensen van marktplaats de box ging halen, hij kreeg een enorme tas kleertjes mee en we kunnen nu een drieling aankleden t/m maat 90 geloof ik....maar ik vind lang niet alles leuk. Vind wel dat ze bij Zeeman leuke babykleertjes hebben voor weinig geld. En ook nog wel neutraal.

@ziekenhuistas: badslippers, goeie tip! Gaan er ook bij....

@voedingsBH: ik draag er al één, want hier heb ik wat langer wat aan een een meegroeibh kan ik maar tot feb gebruiken. Heel moeilijk om een goede te vinden, ik heb nu maat 75H (normal 75E) en ik heb nu één van Anita gekocht (60 euro brrr) maar hij snijdt en beetje onder de oksels... dus weer zoeken naar een andere. Maar ja, 75H kun je nergens passen he want wie heeft dat nou op voorraad. Dus ik ga ook maar per postorder bestellen en terugsturen als het niet goed is.
Zo even kort op het forum, in de trein wel alles gelezen op mijn telefoon, maar ben echt moe van het werken!

@lente, kan ook mijn avatar niet wijzigen, dus het ligt niet aan jou Fijn dat het beter gaat met je vader!

@VK fijn dat alle dames worden goedgekeurd

@ziekenhuistas, Heb van die mooie bridget jones onderbroeken gekocht, wel in het zwart! 3 voor 3 euro bij de hema, geen geld! Daarnaast ook en waterdichte molton, die gaat van het weekend op het bed!

@kinderkleding, heb net een berg gekregen van een vriendin, ze had een prematuur kindje, dus veel maatje 44, denk niet dat die van mij erin gaat passen met het bovengemiddeld groot zijn.

Morgen en overmorgen de koekjes van prinsesje trakteren. In de middag nog even een functioneringsgesprek, zodat ik na mijn verlof met een soort van schone lei kan beginnen. Donderdag zijn bijna alle collega's de hort op, dus dan kan ik vroeg naar huis!

Nu tijd om mijn bedje op te zoeken, ben echt op van het werken.
ha lieve meiden

ik ben heel erg moe en me avond liep even anders dan ik had verwacht. veel telefoontjes enzo.

maar ik zal morgen of donderdag me verhaal over bol.com ff kopieren en heir neerzetten.

vandaag bij de vk geweest en ik heb geen zwangersschapssuiker, bloeddruk is aan de lagere kant. baby ligt al met hoofd redelijk in me bekken. dus de baby moet nu verder groeien enzo.

voor de tabel: 19 januari vk

nou meiden, slaap lekker!

liefs mb
Hierbij een nacht-berichtje van mij... Heb griep en kan niet meer slapen doordat ik mezelf steeds wakker hoest...Niet erg fijn, want het veroorzaakt steeds harde buiken...

Ik heb net een voedingsbh gekocht bij de kruidvat,kostte volgens mij 12,50 en waren er in allerlei maten en in zwart en in wit. Zit perfect! Heb wel gehoord dat je eigenlijk moet wachten met aanschaffen totna de bevalling, omdat je maat van nu niet zoveel zegt over straks.. Ben toch eigenwijs geweest er 1te halen, anders heb je straks in de kraamtijd niks en om nou mijn vriend daarvoor op pad te sturen...

nou,ik zal boven nog eens een poging wagen tot slapen...
Welkom bij de club van de zieke vrouwen kupcake :( Beterschap! Ik ben er al 5 dagen zoet mee. Maar nu hoest ik niet meer de hele nacht gelukkig.

Gisteren al de babywas gedaan. Vandaag ga ik shoppen.. kom toch nog wat kleertjes tekort naar mijn zin. En ga pampers, melkvoeding en nog wat gerei halen. Ik moet idd ook steeds aan Julliet denken. Iedereen kan zomaar de volgende zijn.

Julliet! Gaat alles goed met jullie??
@ Ansari: Aha, bedankt voor de opheldering haha Weer wat geleerd

Maar het komt idd steeds dichterbij! Voor jou natuurlijk nog wat eerder, maar je hebt soms van die heldere momenten dat je je ineens bedenkt, shit de baby is er al bijna! Ik heb zelf het gevoel alsof ik echt nog mega veel moet doen. Maar dat zal wel los lopen . En het hoeft idd helemaal niet zo te zijn dat deze baby ook te laat komt. Wie weet...

Wat een mooie naam heeft je dochter trouwens! Dat hadden wij als tweede naam bedacht wanneer het een meisje zou zijn. Ik kan je helaas niet verder helpen met de namen. Wij hadden zelf ook al erg weinig inspiratie

@ Kaat: Gelukkig klonk het enger dan dat het daadwerkelijk was!

Ik zou alle nieuwe spulletjes ook wassen. Vooral kleertjes (niet alleen voor baby's trouwens) zijn bewerkt met een goedje dat het vlekken wat doet voorkomen, een soort vettig laagje. Kleren gaan immers door vele handen heen wanneer ze in de winkel liggen.

@ Lente: Eerder inleiden zie ik niet echt zitten. Hoewel, dat zeg ik nu. Misschien voel ik me tegen die tijd wel zo belabberd, dus het is even aanzien. Maar prettig vind ik het niet. Ik heb liever geen medicijnen in de vorm van pijnstilling of opwekkende middelen. Bovendien is het voor de baby veel beter om zichzelf aan te kondigen.

Wat betreft het lijstje, je bent een held!! Ik WIST dat ik wat aan het vergeten was maar kon er echt niet opkomen. Dus super bedankt!

Fijn om te horen dat het met je vader de betere kant op lijkt te gaan. Voor niemand leuk zo, al helemaal niet wanneer er weer bijna een kleine aankomt.

En wat toevallig dat jullie ook een boom maken op de wand. Wij gaan em over 2 weken afmaken! 1 tak 'hangt' wat over het ledikantje en daar onder komt de naam te staan. Alleen wij maken de boom van verschillende soorten behang ipv. verven.

Fijn dat ze de bevalling vast met je hebben door gesproken. Jij merkt zelf toch niks van die streptokokken? Alleen de baby kan er eventueel tijdens de bevalling besmet mee raken en ziek van worden? Vandaar de antibiotica? (ik hoop dat mijn zwangere geheugen me nu niet in de steek laat )

@ Douze: Gelukkig voel je je weer wat beter. Kan me voorstellen dat het wel helpt als je ze voorlopig even niet ziet. Heb het wel te doen met je man hoor. Nare situatie zo voor de komst van jullie 1e kindje!

Jullie hebben dus ook het geboorteplan door gesproken! Is hij zich een hoedje geschrokken of viel 't mee haha. Gaan jullie trouwens naar de VK of gyn (ivm ivf)?

@Mikado: Alles voor comfort met deze dikke buik zou ik zeggen. En als het om 20 euro gaat... Ik weet niet meer wie het zei, maar idd na je bevalling is positiekleding ook nog heel fijn om te dragen!

Dus toch een groter bord?! Ach, hij moet natuurlijk wel perfect zijn. Wat voor bord ga je maken?

@ Kupcake en Senshi: Jee, alweer wakker! Wat vervelend voor jullie zeg

@ Krans: Ik ben al goed op weg. De ooievaar is in elk geval klaar. Het is ook niet zo heel veel werk hoor, ik had al precies in mn hoofd hoe het eruit moest gaan zien. Dat scheelt! Maar ik doe rustig aan, anders heb ik niks meer te doen ghehe

Verder ga ik vandaag weer naar de VK. Ik heb vanmiddag eerst gesprekje over wel of niet inleiden en daarna een groei-echo.

Nu eerst aankleden en dan lekker knutselen met dochter aan tafel.

Fijne dag meiden!
@bord voor de tuin : het wordt een bord met Winnie de Pooh. Nu nog even wachten tot mijn lief een grotere plaat heeft gekocht en die in de grondverf heeft gezet. hopelijk kan ik er morgen mee verder.

Vandaag maar eens aan die babywas beginnen. probleem is dat ik dan 2 trappen op moet en dat wil niet echt lekker.

Vanavond naar yoga, 2de partneravond. ik ben benieuwd. Gisteravond wel lekker geboetseerd. een hele leuke draak gemaakt voor een vriendin. en toen doodmoe naar huis gereden.

Autorijden gaat trouwens ook niet zo lekker meer. doet erg pijn aan mijn schaambeen als ik moet schakelen of remmen. Erg stom want ik wilde nog naar een vriendin toe.

Mijn lief is vrij vandaag maar die gaat vanmorgen eerst schaatsen! dus ik heb een rustige ochtend.
He bah, beterschap Kupcake. ik hoop dat je nog even lekker hebt kunnen slapen.

Mikado, klinkt leuk je bord! Zou ik ook wel willen. Zou je er niet ook 1 voor mij kunnen maken haha. Nee hoor meid, je hebt het al "druk" genoeg. Ennuh gewoon lekker kopen die broek!. Wens je vriendin maar succes op de schaats!

Leuk Senhi, nog even baby shoppen. Ik ga straks nog even babywas srtijken. Voel je je langzaam al een beetje beter?

Amelief, ik beval in principe gewoon bij de vk ( wel in het ziekenhuis, maar dat is omdat ik dat zelf wil) . Wij hebben de gyn alleen nodig gehad om zwanger te raken. Je hebt wel eens van die shirtjes 50% mama en 50% papa ben ik ofzo. Wij grappen wel eens 49,5 % mama, 49,5% papa en 1% dokter . Ennuh manlief leeft nog hoor na het bevallingsplan, hahah.

Gister weer helemaal goedgekeurd bij de vk. Alleen de kleine draak is weer met zn hoofd uit mn bekken gekropen. Eigenwijsje!! Ik mag de 18e weer terug.

Zo ik ga weer eens trainen geven. Ik heb een aantal fanatieke meiden die alweer willen beginnen met trainen. Nou dat vind ik alleen maar goed!. Dus ik ga lekker op een stoel zitten en zeggen wat ze moeten doen . En dan vanmiddag de kraamzorg.
hahaha nog een bord maken... hmmmmmmm ik moet ook nog ca 40 cupcakes bakken (en versieren, voor het kraamfeest)) en eigenlijk geboortetaarten (1 voor meteen na de bevalling en 1 voor het kraamfeest) en en en en en en en

je kan het natuurlijk ook zelf proberen . je neemt een leuke kleurplaat. vervolgens teken je daar je ruitjes van 1 bij 1 cm op. je neemt een plaat hout, in de grondverf en daar teken je hokjes van n x n cm op (afhankelijk van de grote van je plaat en de grote van je tekening) en dan is het gewoon hokje voor hokje over tekenen en schilderen maar. de lijnen doe ik meestal met een zwarte stift als ik klaar ben. blanke lak er over en klaar!!!! het hokjes tekenen vind ik de vervelendste klus.

@douze: fijn dat je goedkgekeurd bent, balen dat de baby weer uitgedaald is.

@broek: ik ga hem toch niet kopen want ik verwacht dat mijn zwarter zw-broek na de bevalling weer beter zit.
Hoi meiden!

Iedereen die naar de VK of aanverwanten toe moet: succes en veel plezier maar weer! En ik ben benieuwd wat ze zullen zeggen over het inleiden, Amelief. Ik neem aan dat het voor de baby niet nodig is, maar alleen voor jouw pijnklachten?! Maar niet te lang doorgaan hoor!! Je moet ook aan jezelf denken.

Iedereen die ziek is : beterschap!!!

Mikado: wat een plannen heb jij, zeg!! Ik heb nog geen moment nagedacht over wat ik mijn bezoek ga serveren... Misschien dat ik gewoon lekkere oma-cake haal en muisjes, maar die laatsten pas als de baby er is. Ik denk trouwens dat ik voor mijn moeder een lijstje klaar ga leggen met haar eerste taken als oma ghehehe... Zoals muisjes kopen. Hoeft manlief niet naar de AH.

Ook erg grappig trouwens dat je die broek niet gaat kopen, ondanks het unanieme advies dat wel te doen, LOL. Hoe is het eigenlijk met je wieg??

Douze: het tegenovergestelde van indalen.... is opstijgen?! Wat een bijdehandje, dat kind van jullie!!

Ik ga vanmiddag ook lekker wat babyshoppen - als manlief weer in het land is. Dan durf ik weer, hihi

Gisteravond ging ik toch wel héél nerveus slapen, als de dood dat mijn vliezen zouden breken of zo! Brrr.... maar de baby zit nog, en er lijkt niets bijzonders aan de hand te zijn, dus ik word er steeds geruster op dat we de aanstaande papa geen loer zullen draaien Over 6 uurtjes is hij er weer!! (heb hem gesmst dat hij bij evt volgende zwangerschappen vanaf week 32 huisarrest heeft, LOL)

Nu moet ik de laatste dingen gaan doen voor mijn werk. Moet aan één stuk nog veel meer schrijven dan ik dacht, maar dat zal even afgeraffeld worden!

Trouwens, femfreggel; jij was toch de motormuis onder ons?? Rij je nog steeds op de motor???
@kadootje: wie zocht er ook al weer een lief kadootje voor manlief? wat dacht je van een digitale sleutelhanger? klik hier
En toch vind ik het flauw van je Mikado, dat je er niet nog 1 wil maken voor mij . Het is idd ook niet moeilijk, weet ik , maar ik moet nog steeds mn borduurseltje afmaken. En manlief legt daar toch wel hoge prioriteit op, tss. Hij wil het niet eens zelf afmaken voor mij haha.

En jeetje zeg wat heb jij nog een hoop plannen.

Lekker shoppen Fietje. En fijn dat je man weer bijna thuis is, En idd meteen huisarrest geven die kerel! Haha en opstijgen. Nou niet te hoog hoop ik. Z'n kontje ligt al zo lekker hoog tussen mn ribben in. Als ie nog hoger komt, kan ik m denk ik zien als ik mn mond open doe, haha.

Kooka heb je je koekjes al getrakteerd?

Zo huisje is aan kant, kraamzorg mag komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven