Feestbeest....
woensdag 28 januari 2009 om 12:22

woensdag 28 januari 2009 om 12:27
Foliumzuur bestond nog niet in detijd dat ik kids kreeg en ze zijn kerngezond. En dan over dat drinkgedrag. Je kan toch niet alles laten omdat je probeert zwanger te worden? Voor jhetzelfde geld duurt dat 10 jaar (Niet vervelend bedoeld maar meer ter voorbeeld) en dat zouden dan wel 10 hele saaie jaren worden . Gewoon met mate (komt ten goede aan de vruchtbaarheid) en als blijkt dat je zwanger bet helemaal stoppen met drinken en roken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

woensdag 28 januari 2009 om 12:30
En in die eerste zes weken groeit de vrucht zeker van de lucht?
Na 6 weken is de vrucht een heel stuk groter dan net na de bevruchting, en die groei komt toch echt uit jouw lijf.
Bloemkool, je kunt er nu toch niks meer aan veranderen, en er worden een heleboel gezonde kindjes geboren bij moeders die net als jij toen ze nog niet wisten dat ze zwanger waren gedronken hebben, dus probeer het van je af te zetten.
Gebeurd is gebeurd.
Na 6 weken is de vrucht een heel stuk groter dan net na de bevruchting, en die groei komt toch echt uit jouw lijf.
Bloemkool, je kunt er nu toch niks meer aan veranderen, en er worden een heleboel gezonde kindjes geboren bij moeders die net als jij toen ze nog niet wisten dat ze zwanger waren gedronken hebben, dus probeer het van je af te zetten.
Gebeurd is gebeurd.

woensdag 28 januari 2009 om 12:34
woensdag 28 januari 2009 om 12:46

woensdag 28 januari 2009 om 12:47
quote:megdus schreef op 28 januari 2009 @ 12:46:
volgens mij duurt het ook wel even voordat je lichaam weer normaal functioneert qua eicel aanmaken enzo, nadat je gestopt bent met de pil.. kzou ff een test doen als je niet zeker bent, en zowieso ff niet meer drinken/roken totdat je het zeker weet...
succesJa, meestal wel, maar de 1e keer kan ook raak zijn.
volgens mij duurt het ook wel even voordat je lichaam weer normaal functioneert qua eicel aanmaken enzo, nadat je gestopt bent met de pil.. kzou ff een test doen als je niet zeker bent, en zowieso ff niet meer drinken/roken totdat je het zeker weet...
succesJa, meestal wel, maar de 1e keer kan ook raak zijn.
woensdag 28 januari 2009 om 18:52
Bedankt voor de reactie`s maar volgens mij heb ik me druk gemaakt voor niks, heb net een test gedaan en die is negatief, dus....
Volgende keer beter ( en minder drinken...)
Baal er wel van dat mn mensruatie nog niet komt want er blijft dan een stemmetje in mn achterhoofd die zegt "zou het misschien toch...".
Volgende keer beter ( en minder drinken...)
Baal er wel van dat mn mensruatie nog niet komt want er blijft dan een stemmetje in mn achterhoofd die zegt "zou het misschien toch...".
donderdag 29 januari 2009 om 22:43
Ter info: De enige veilige ondergrens voor alcoholgebruik voor de zwangerschap en tijdens de zwangerschap (dus ook de eerste 6 week!) is nog steeds 0,0.
Advies van de Gezondheidsraad:
Effects of alcohol use prior to conception
There is evidence to suggest that consumption of just one standard drink of an alcoholic beverage per day or possibly even less prior to conception may reduce fertility in women. The risk of miscarriage and foetal death is possibly increased not only by female alcohol consumption prior to conception, but also by male alcohol consumption in this period. The degree of both effects appears to increase to the degree that alcohol use increases.
The Committee’s conclusion is that it is not possible to determine a male and female lower limit for alcohol consumption prior to conception from which it could definitely be said that there was no effect upon on fertility and pregnancy.
Bron: Website vd Gezondheidsraad: http://www.gr.nl/samenvat...light=alcohol%20pregnancy
Advies van de Gezondheidsraad:
Effects of alcohol use prior to conception
There is evidence to suggest that consumption of just one standard drink of an alcoholic beverage per day or possibly even less prior to conception may reduce fertility in women. The risk of miscarriage and foetal death is possibly increased not only by female alcohol consumption prior to conception, but also by male alcohol consumption in this period. The degree of both effects appears to increase to the degree that alcohol use increases.
The Committee’s conclusion is that it is not possible to determine a male and female lower limit for alcohol consumption prior to conception from which it could definitely be said that there was no effect upon on fertility and pregnancy.
Bron: Website vd Gezondheidsraad: http://www.gr.nl/samenvat...light=alcohol%20pregnancy