Foam vloerpuzzel in de vaatwasser?

01-11-2019 19:59 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een foam vloerpuzzel en dat ding mag wel eens een goede poetsbeurt hebben. Dankzij vieze vingertjes en kleine zweetvoetjes. ;-D En nu zat ik me af te vragen of je die delen ook in de vaatwasser kunt stoppen. Ik weet wel dat ze mee kunnen onder de douche/in bad. Iemand dat al eens geprobeerd? En als het niet kan, iemand tips hoe ik het wel grondig kan reinigen zonder er uren mee bezig te moeten zijn? Kan er op Google niks over vinden of ik zoek niet goed.

Afbeelding
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Het kan op een lage temperatuur. 40 graden voor de glazen bijvoorbeeld.
Ik zou het gewoon doen. En dan op een kort programma, dat wast op ongeveer 35 graden (die van mij in elk geval).

Als je het zelf zou boenen zou je ook een handwarm sopje maken.

Wat wel is: een kort programma is een half uur ongeveer. Ik zou er eerst één doen en even kijken naar de uitwerking.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
In een dichtgeknoopte kussensloop op wolwas in de wasmachine?
Ja, ik had ook bedacht om het iig eerst met eentje uit te proberen. Dus lage temp en kort, ga ik het weekend eens proberen. Thanks!

Wasmachine had ik ook aan gedacht, maar net een nieuwe dus durf het niet zo goed aan. :$
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Goed idee! Ga ik ook meteen proberen.
Gewoon afnemen met een sopje? Tjee, wat mensen al niet doen om onder een normaal klusje uit te komen... Mag trouwens aannemen dat je dat dan elke week even doet? Niet fris anders voor je kinders. En zo lang er geen aangekoekt vuil aan zit, is het afnemen van die dingen in een wip gebeurd, elke week 10 minuten en klaar.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
toeffie schreef:
01-11-2019 20:08
Goed idee! Ga ik ook meteen proberen.
Ga je dat nu gelijk doen? Doe je dan verslag of ze niet gekrompen zijn? :proud:
Kia•Ora schreef:
01-11-2019 20:10
Ga je dat nu gelijk doen? Doe je dan verslag of ze niet gekrompen zijn? :proud:
Ja is goed! :) Ik doe een kort programma dus laat het straks weten!
pejeka schreef:
01-11-2019 20:09
Gewoon afnemen met een sopje? Tjee, wat mensen al niet doen om onder een normaal klusje uit te komen... Mag trouwens aannemen dat je dat dan elke week even doet? Niet fris anders voor je kinders. En zo lang er geen aangekoekt vuil aan zit, is het afnemen van die dingen in een wip gebeurd, elke week 10 minuten en klaar.
Momenteel zwanger en vrij beperkt in mijn bewegingsmogelijkheden, dus alles om het huishouden wat makkelijker te maken is fijn... En sowieso is alles wat het makkelijker en minder tijdrovend maakt beter, meer tijd om tijd te besteden aan de kinders.
Ik neem ze in de zomer mee onder de tuinslang, met een sopje, vindt kind ook fantastisch. In de douche net zo gemakkelijk, sopje, afnemen en afspoelen. Zo gebeurd, het drogen is eigenlijk nog het lastigste, maar ik doe dat door ze door de hele badkamer rechtop te zetten en dan zijn ze na een dagje droog.
toeffie schreef:
01-11-2019 20:12
Ja is goed! :) Ik doe een kort programma dus laat het straks weten!
:cheer: :applause: :jump:

En een :high5: voor mijn mede luilak :P .
Gewoon doen, ik heb de badstickers (volgens mij van soortgelijk materiaal) ook wel eens in vaatwasser erbij gegooid. Ging prima.
Kia•Ora schreef:
01-11-2019 20:15
:cheer: :applause: :jump:

En een :high5: voor mijn mede luilak :P .
:high5:

Ik stond serieus op het punt ze weg te gooien. Mijn dreumes had er bovenop geplast :facepalm:
toeffie schreef:
01-11-2019 20:25
:high5:

Ik stond serieus op het punt ze weg te gooien. Mijn dreumes had er bovenop geplast :facepalm:
Leuk hè kinderen. :rofl:
Badkuip vol laten lopen en dan erin gooien? En even laten weken?
teletascha schreef:
01-11-2019 21:04
Badkuip vol laten lopen en dan erin gooien? En even laten weken?
Ik heb helaas geen bad meer. :'(
Kia•Ora schreef:
01-11-2019 20:26
Leuk hè kinderen. :rofl:
Perfect eruit gekomen! :cheer:
toeffie schreef:
01-11-2019 21:10
Perfect eruit gekomen! :cheer:
:cheer2: :cheer2: :cheer2:

Wat fijn! Ga ik dat morgen ook even proberen. Wel je dreumes er nu vanaf houden :whistle: .
pejeka schreef:
01-11-2019 20:09

Waarom zou je in vredesnaam?

Ik zie het al voor me. Tegels zijn net te groot voor de spoelbak, dus geklooi om het in te soppen, geklooi om het af te spoelen, daarna moeten ze ergens staan. Halve keuken nat en vijf theedoeken voor de was. En dat alles in plaats van een half uurtje vaatwasser en klaar terwijl je wacht je kind in bad doet. Kost waarschijnlijk nog minder water ook.

Shirts op de hand wassen is ook zo gebeurd. Ik stop ze toch in de wasmachine. En met een bezem kun je de vloer ontharen, toch hebben veel mensen een stofzuiger.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
In de wereld van Pejeka draait zo ongeveer om properheid. De rest van Nederland houdt naast werk en gezin aan het einde van de dag n stuk huishouden over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven