foliumzuur

vrijdag 28 november 2008 om 20:11
Hier ook de femnatal. Begonnen met die van de etos, maar vanwege luiigheid toen die op was (is verder fietsen dan de gewone drogist hier in de buurt ) overgestapt op de femnatal. Ik had van etos ook de zwanger worden multivitamines, die waren een stuk goedkoper dan die van davitamon, dacht ik.... Want van diet etos moest je er 2 per dag en die van davitamon 1. Zat dezelfde hoeveelheid pillen in een pakje en het was niet twee keer zo duur als die van de etos. Dus uiteindelijk was davitamon nog goedkoper.
Beetje lang verhaal over niks bedenk ik me nu, sorry
Beetje lang verhaal over niks bedenk ik me nu, sorry
vrijdag 28 november 2008 om 20:51
Bij de eerste zw gravitamon gebruikt.
Nu hier eerst etos gebruikt, maar daar had ik veel last van. Kwamen steeds omhoog (volgens etos mevr was dat een bekend kwaaltje van die capsules/pillen) 2 per dag moesten die trouwens. Zowel bij de pillen van zwanger worden als zwanger zijn had ik er last van.
Nu over gestapt davitamon.
Nu hier eerst etos gebruikt, maar daar had ik veel last van. Kwamen steeds omhoog (volgens etos mevr was dat een bekend kwaaltje van die capsules/pillen) 2 per dag moesten die trouwens. Zowel bij de pillen van zwanger worden als zwanger zijn had ik er last van.
Nu over gestapt davitamon.

zaterdag 29 november 2008 om 10:06
dank jullie wel voor het reageren, zijn die pillen groot om te slikken of niet? ik kan heel goed pillen nemen, maar een half jaar geleden had ik vitaminepillen van supradyn en die waren zo groot dat ze regelmatig bleven hangen. dan krijg je het wel even benauwd hoor!
naski, ik hoop dat dit 3e potje ook gelijk de laatste is meid!
naski, ik hoop dat dit 3e potje ook gelijk de laatste is meid!
zaterdag 29 november 2008 om 10:09
Aha, ja ik maak een fout. Die zwanger worden in dat doosje die capsules die moeten 2 x per dag. In dat roze potje zitten van die kleintjes. Die volstaan met eens per dag maar dat is puur en alleen foliumzuur. Die zwanger worden capsules van de etos heb ik ook staan. En die blijven inderdaad nog wel even staan want ik krijg ze niet weg. Hele ochtend misselijk van.