FRSSWND
donderdag 21 januari 2010 om 22:05
quote:Mille schreef op 21 januari 2010 @ 22:02:
Het is maar waar je de symmetrielijn plaatst LLL. Maar ik denk dat Koeka die dus verticaal in het midden van elke letter plaats. En dan zijn het niet zoveel letters.
Alleen de A,H,I,M,O,T,U,V,W,X en Y.
Ik was begonnen aan dit lijstje maar dacht dan raadt elke meelezer zo de naam van Koeka's kind!
Maar misschien komt dat doordat ik de naam weet.
Het is maar waar je de symmetrielijn plaatst LLL. Maar ik denk dat Koeka die dus verticaal in het midden van elke letter plaats. En dan zijn het niet zoveel letters.
Alleen de A,H,I,M,O,T,U,V,W,X en Y.
Ik was begonnen aan dit lijstje maar dacht dan raadt elke meelezer zo de naam van Koeka's kind!
Maar misschien komt dat doordat ik de naam weet.
donderdag 21 januari 2010 om 22:06
donderdag 21 januari 2010 om 22:07
quote:lilalore schreef op 21 januari 2010 @ 22:06:
Oh ja, dat wil ik al heel lang vragen, hoe heette nou ook alweer dat verslavende spelletje dat jullie een tijd geleden allemaal op de DS deden? Ik heb eindelijk mijn kaart geïnstalleerd, en zoek nog wat leuks. Het was iets met Cradle ofzo, maar kan het met google niet vinden.
Cradle of Rome
Cradle of Egypt.
Zo verslavend!!!
Oh ja, dat wil ik al heel lang vragen, hoe heette nou ook alweer dat verslavende spelletje dat jullie een tijd geleden allemaal op de DS deden? Ik heb eindelijk mijn kaart geïnstalleerd, en zoek nog wat leuks. Het was iets met Cradle ofzo, maar kan het met google niet vinden.
Cradle of Rome
Cradle of Egypt.
Zo verslavend!!!
donderdag 21 januari 2010 om 22:10
LLL, de N is inderdaad wel symmetrisch in een andere dimensie, maar horizontaal niet symmetrisch (en zo lezen we doorgaans), en dus is het woord niet hetzelfde in spiegelschrift.
Bij Morrie informeren mag altijd, al heeft een aantal van jullie het destijds ook al gehoord, volgens mij.
Ik hoop van harte dat het pakje alsnog bezorgd wordt (wel hoopgevend om te lezen dat dat dus gewoon nog kan, na bijna 2 weken!), en anders moet ik haar het geld maar gewoon terugbetalen, denk ik.. Het is trouwens een buspakje, Morrie, dus ik heb geen track&tracenummer, helaas.
Bij Morrie informeren mag altijd, al heeft een aantal van jullie het destijds ook al gehoord, volgens mij.
Ik hoop van harte dat het pakje alsnog bezorgd wordt (wel hoopgevend om te lezen dat dat dus gewoon nog kan, na bijna 2 weken!), en anders moet ik haar het geld maar gewoon terugbetalen, denk ik.. Het is trouwens een buspakje, Morrie, dus ik heb geen track&tracenummer, helaas.
anoniem_15275 wijzigde dit bericht op 21-01-2010 23:09
Reden: hoopgevend niet hoovol
Reden: hoopgevend niet hoovol
% gewijzigd
donderdag 21 januari 2010 om 22:14
Oh, zo nieuwsgierig aangelegd ben ik gelukkig ook weer niet hoor Koeka Zou een beetje raar zijn, om dat zomaar achter je rug om aan Morrie te gaan vragen.
Ik ga mijn laptop maar eens uitmikken. Morgen weer vroeg op, en gisteravond had ik een kroegavondje met een paar vriendinnen, dus kort geslapen afgelopen nacht.
Ik ga mijn laptop maar eens uitmikken. Morgen weer vroeg op, en gisteravond had ik een kroegavondje met een paar vriendinnen, dus kort geslapen afgelopen nacht.
donderdag 21 januari 2010 om 22:15
quote:Morrie schreef op 21 januari 2010 @ 22:11:
Nou, geld terugbetalen... Ik zou zeggen samen delen hoor. Het kan ook nog zo zijn dat zij liegt.....
Jee, daar had ik nog niet aan gedacht! Maar dat lijkt me niet hoor. Je gaat toch niet eerst bieden, vervolgens betalen, en dan nog eens 3 keer mailen dat je nog niets ontvangen hebt. Het gaat trouwens maar om 12 euro hoor, maar ik baal er wel van, vooral van het gedoe.
Enneh, dat was ook de reden dat ik de discussie afkapte, zoveel opties zijn er nl. niet .
Nou, geld terugbetalen... Ik zou zeggen samen delen hoor. Het kan ook nog zo zijn dat zij liegt.....
Jee, daar had ik nog niet aan gedacht! Maar dat lijkt me niet hoor. Je gaat toch niet eerst bieden, vervolgens betalen, en dan nog eens 3 keer mailen dat je nog niets ontvangen hebt. Het gaat trouwens maar om 12 euro hoor, maar ik baal er wel van, vooral van het gedoe.
Enneh, dat was ook de reden dat ik de discussie afkapte, zoveel opties zijn er nl. niet .
donderdag 21 januari 2010 om 22:19
donderdag 21 januari 2010 om 22:21
Ik zou inderdaad voorstellen om nog even af te wachten en anders te delen Koeka. Het is ook het risico van marktplaats hoor. Ik heb het ooit een keer gehad met een rokje, dat is nooit aangekomen en de verkoopster bood toen aan om de kosten te delen. Vond ik superaardig, ik had het niet eens meer verwacht. Ik zou zeker niet alles terugbetalen, maar gewoon het risico delen.
Hoeveel heb je betaald Morrie?
Hoeveel heb je betaald Morrie?
donderdag 21 januari 2010 om 22:22
2,50 is best redelijk hoor, gewoon voor het tonen van de goede wil. Ze zegt dat ze het zelf pas zag toen ze ze in de doos deed en geen tijd had om me te mailen omdat ze aan het behangen was bij iemand (jaja).
Ik ga gewoon zeggen dat ik er niet op uit was, maar het wel netjes van haar vind. Dat is ook zo.
Overhoren lijkt mij dus echt leuk. Maar daar kom ik vast van terug.....
Ik ga gewoon zeggen dat ik er niet op uit was, maar het wel netjes van haar vind. Dat is ook zo.
Overhoren lijkt mij dus echt leuk. Maar daar kom ik vast van terug.....