FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Bij Schorrie op school zit een gezin met 4 kinderen waarvan alle namen met dezelfde letter beginnen, en de naam van de moeder ook nog. De vader ken ik niet, maar wie weet......
Ja maar ook midden in het woord werkt het dus niet (wat ik dacht), want dan gaat het streepje van de N omhoog in plaats van omlaag. Maar dat had ik me nooit bedacht zonder jouw uitleg. Met recht een goede juf ben je!
Dus ze kan ook nog YTY heten. Of OMO. Of AXXA. Of WOW. Opties genoeg
quote:Mille schreef op 21 januari 2010 @ 22:02:

Het is maar waar je de symmetrielijn plaatst LLL. Maar ik denk dat Koeka die dus verticaal in het midden van elke letter plaats. En dan zijn het niet zoveel letters.

Alleen de A,H,I,M,O,T,U,V,W,X en Y.

Ik was begonnen aan dit lijstje maar dacht dan raadt elke meelezer zo de naam van Koeka's kind!

Maar misschien komt dat doordat ik de naam weet.
Wij hebben geen meelezers.
Straks moeten we al een nieuwe topicnaam terwijl FRSSWND nog niet eens geboren is
Oh ja, dat wil ik al heel lang vragen, hoe heette nou ook alweer dat verslavende spelletje dat jullie een tijd geleden allemaal op de DS deden? Ik heb eindelijk mijn kaart geïnstalleerd, en zoek nog wat leuks. Het was iets met Cradle ofzo, maar kan het met google niet vinden.
Net als de kinderen van WA en Maxima he. Triple-A.

Vind ik zelf ook niks.
De Mol begint!
quote:lilalore schreef op 21 januari 2010 @ 22:06:

Oh ja, dat wil ik al heel lang vragen, hoe heette nou ook alweer dat verslavende spelletje dat jullie een tijd geleden allemaal op de DS deden? Ik heb eindelijk mijn kaart geïnstalleerd, en zoek nog wat leuks. Het was iets met Cradle ofzo, maar kan het met google niet vinden.

Cradle of Rome

Cradle of Egypt.

Zo verslavend!!!
quote:Wind schreef op 21 januari 2010 @ 22:06:

Wij hebben geen meelezers.Niet meer nee
Ah, thanks. Even zoeken.
Die komen allemaal uit de kast
quote:Wind schreef op 21 januari 2010 @ 22:06:

Wij hebben geen meelezers.

Maar wel meestemmers

Nou, ik kom er met die letters ook niet uit hoor Morrie. Er zijn zoveel lettercombinaties mogelijk! Zeker als het geen top-20 naam is.
LLL, de N is inderdaad wel symmetrisch in een andere dimensie, maar horizontaal niet symmetrisch (en zo lezen we doorgaans), en dus is het woord niet hetzelfde in spiegelschrift.

Bij Morrie informeren mag altijd, al heeft een aantal van jullie het destijds ook al gehoord, volgens mij.

Ik hoop van harte dat het pakje alsnog bezorgd wordt (wel hoopgevend om te lezen dat dat dus gewoon nog kan, na bijna 2 weken!), en anders moet ik haar het geld maar gewoon terugbetalen, denk ik.. Het is trouwens een buspakje, Morrie, dus ik heb geen track&tracenummer, helaas.
anoniem_15275 wijzigde dit bericht op 21-01-2010 23:09
Reden: hoopgevend niet hoovol
% gewijzigd
Nou, geld terugbetalen... Ik zou zeggen samen delen hoor. Het kan ook nog zo zijn dat zij liegt.....
Oh, zo nieuwsgierig aangelegd ben ik gelukkig ook weer niet hoor Koeka Zou een beetje raar zijn, om dat zomaar achter je rug om aan Morrie te gaan vragen.

Ik ga mijn laptop maar eens uitmikken. Morgen weer vroeg op, en gisteravond had ik een kroegavondje met een paar vriendinnen, dus kort geslapen afgelopen nacht.
quote:Morrie schreef op 21 januari 2010 @ 22:11:

Nou, geld terugbetalen... Ik zou zeggen samen delen hoor. Het kan ook nog zo zijn dat zij liegt.....

Jee, daar had ik nog niet aan gedacht! Maar dat lijkt me niet hoor. Je gaat toch niet eerst bieden, vervolgens betalen, en dan nog eens 3 keer mailen dat je nog niets ontvangen hebt. Het gaat trouwens maar om 12 euro hoor, maar ik baal er wel van, vooral van het gedoe.

Enneh, dat was ook de reden dat ik de discussie afkapte, zoveel opties zijn er nl. niet .
MP verkoopster reageert, ze wil me 2,50 terugstorten. Wat zal ik antwoorden? Ben dan geneigd om te zeggen: laat maar.... Wat zouden jullie doen?
Dan zal ik wel heel blont zijn, maar ik heb echt geen idee.

Maar snap dan wel weer alles van lijnsymmetrie tot stelling van Pythagoras

Vanavond nog gezellig bezig geweest met electrolyse, fotolyse, thermolyse, ontledings- en vormingsreacties enz. Ik overhoor liever gewoon stomweg rijtjes woordjes..
Hoe duur waren ze? Is 2,50 redelijk op het totaalbedrag of slaat het nergens op? Ik zou ook geneigd zijn om laat maar te zeggen, maar aan de andere kant is het wel terecht dat ze er iets aan doet, toch?

Ik ben nog steeds niet weg he
Ik zou inderdaad voorstellen om nog even af te wachten en anders te delen Koeka. Het is ook het risico van marktplaats hoor. Ik heb het ooit een keer gehad met een rokje, dat is nooit aangekomen en de verkoopster bood toen aan om de kosten te delen. Vond ik superaardig, ik had het niet eens meer verwacht. Ik zou zeker niet alles terugbetalen, maar gewoon het risico delen.

Hoeveel heb je betaald Morrie?
2,50 is best redelijk hoor, gewoon voor het tonen van de goede wil. Ze zegt dat ze het zelf pas zag toen ze ze in de doos deed en geen tijd had om me te mailen omdat ze aan het behangen was bij iemand (jaja).

Ik ga gewoon zeggen dat ik er niet op uit was, maar het wel netjes van haar vind. Dat is ook zo.

Overhoren lijkt mij dus echt leuk. Maar daar kom ik vast van terug.....
10 euro geboden en dan nog 6,50 verzendkosten.
Als ze hier meeleest is het nu wel duidelijk voor haar dat ik het over haar heb .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven