FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Wat leuk! Fijn dat ze weer thuis zijn. Het waait hier heel erg.

Weltrusten allemaal!
Wat een storm achtig weer inderdaad.

Jullie hebben een gezellig avondje sport verslaggeving achter de rug . Leuk hoor, die gouden plak, zij had toch ooit de verkeerde wax op haar board?

En dat was een latertje voor Schorrie, had hij ook al een beetje kunnen slapen, of zat hij vol adrenaline in de cabine ?
Ik wist helemaal niet dat Mart en Ria het ooit samen hebben gedaan?!

Goedemorruge.
Goedemorgen!

Zo, lekker geslapen weer, het waaide hier ook heel hard gisteravond, dan lig je zo lekker in je bedje vind ik altijd.

Schorrie had geslapen in de cabine, Harrie ook trouwens . Hij (Schorrie dus) had het echt geweldig gehad. Leuk hoor voor het manneke. Nu is hij alweer aan het zwemmen, gelukkig werd hij wel op tijd uit zichzelf wakker vanochtend. Vanavond gaan we naar mijn moeder, die is jarig, dus zal het ook wel geen vroegertje voor hem worden. Morgen gaat hij bij andere opa en oma slapen, dan zal hij wel gezellig zijn na die late nachten .

Ik ga zo even wat kleding kopen. Moet weer 3 dagen in de week netjes voor de dag komen en dat gaat niet lukken met wat ik nu in de kast heb hangen. Het maar weer mijn spaarrekening aangesproken net, met pijn in mijn buik eerlijk gezegd. Het buffertje gaat hard.

Vanochtend nog het interview van Dione de Graaf met Nicolien Suaerbreij gekeken, leuke vrouw hoor, ik gun het haar van harte.
quote:Pebbles schreef op 27 februari 2010 @ 09:19:

Ik wist helemaal niet dat Mart en Ria het ooit samen hebben gedaan?!

Goedemorruge.Hahaha. Ja echt, die hebben het ooit samen gedaan. Is wel al wat langer geleden hoor, maar dan nog!!
Ik vind Mart Smeets ook heel erg ieuw.

Nu aan de slag, voor het eerst sinds maanden werk ik weer eens op zaterdag.
Schorrie mag afzwemmen!!!! Leuk man.
Wauw! En vol afgunst, want.... pfft, zou ook wel willen dat Kiloknaller eens opschoot . Gaat vast lukken ergens voor de zomer, wij zwemmen natuurlijk maar 1 keer per week, maar ik merk dat ik er echt genoeg van heb, maar daar kan Kiloknaller weinig aan doen (zit al bijna 3 jaar wekelijks in het zwembad, in mei officieel).
Troost je, met KP ook nog geen zicht op afzwemmen.

ik zit al onafgebroken in zwembad vanaf januari 2007... Pebbeltjes hebben weinig interesse in zwemmen.
Gedeelde smart is halve smart, Pebb, wat een ellende he .

Zo, nu de buurkindjes weer terug over de vloer. BNJMN was net na heel veel gegil eindelijk in slaap gevallen en ik dacht even rustig de krant te gaan lezen, helaas.... Nu dus maar "strijk-kraleren".
Kun je geen 2 keer in de week gaan zwemmen dan Lien? Nu heb je daar ook wat meer de tijd voor misschien?

Het is mij echt ontzettend meegevallen. Schorrie is precies een jaar bezig en vooraf zag ik er wel tegenop maar de tijd is omgevlogen. Het gemiddelde is hier 11 maanden, dus hij is ietsjes bovengemiddeld maar niet zo erg als ik had gedacht .

Schorrie vindt het nu ook ineens veel leuker, hij heeft echt zin om zijn B te gaan halen en wil daarna ook nog C (dat mag hij dan met schoolzwemmen doen).

Maar ja, eigenlijk doen ze er toch ongeveer net zolang over als Schorrie trouwens? Want vanaf 2007 in het zwembad is omdat de oudste in 2007 begon.

Anyway, ik denk dat wij voor de zomer klaar zijn met B en dan hoef ik pas weer in 2013. Behalve als Schorrie 'op zwemmen' wil, daar heeft hij het over.

Net gewinkeld met zijn allen. Dat is het toch niet hoor. Harrie loopt constant weg en daardoor ben je de helft van de tijd elkaar aan het zoeken. Schorrie loopt nog vaker weg dan Harrie, die denkt dat het grappig is om te verstoppen in de HEMA, en als je dan boos wordt dan gaat hij lachen om zijn eigen grappen. Nou ja, hij lag er ook laat in gisteravond, het is hem vandaag vergeven.

Heb wel een nette zwarte blouse, zwarte broek en een mooi blauw truitje gescoord dus kan voor de dag komen. Ook nog een leuke zomerjas voor Schorrie voor 20 euro. Dat zijn de mooie prijsjes.
Leuk, die foto's Pebb. Moshje is een schatje!!
Ik heb net ook nog schoenen besteld bij Esprit. Als je op de site op schoenen klikt, pumps dan zijn het de eerste in het zevende rijtje. Een link plakken lukt niet, dan komen jullie in mijn winkelmandje terecht .

Schorrie moest even slapen van ons, maar kwam net weer beneden. Nu zit hij al 20 minuten in zijn eentje in Knorries box met de Duploo te spelen.
Pff, nou Dims tweede zwemles zit er weer op, en het ging een stuk beter dan ik gedacht had. Hij zag er vreselijk tegenop en begon heel hard te huilen toen de badmeester eraan kwam. Maar die tilde hem gewoon op, nam hem mee het bad in en liet hem de hele tijd met het groepje meegaan, maar hij hoefde niet mee te doen als hij niet wilde. Na afloop zei Dim dat hij het leuk vond en dat hij er zin in had om volgende keer weer te gaan. Nou duurt zo'n positieve vibe bij hem meestal niet lang genoeg , maar het begin is er.

Super dat Schorrie mag afzwemmen Morrie! Ik vind 11 maanden snel, maar Schorrie zwemt dan twee keer per week? Hier is het een keer per week en duurt het gemiddeld anderhalf jaar.
Deze?

Ik heb geen winkelmandje, dan kan het wel .
Ach, die Dim, zo zielig als ze gaan huilen bij zoiets. Maar goed dat hij het na afloop leuk vond, wie weet houdt hij het gevoel vast .

Schorrie zwemt idd twee keer per week, 45 minuten. Qua wennen ook wel handig, want de positieve vibe die hij op een gegeven moment had, had geen tijd meer om weg te ebben .
Nee, die niet. Hmm, even checken.
Dat is de 5e rij bij mij, ik heb de eerste van de 7e rij.

Hoe plak jij dat plaatje?
Deze he Morrie?
Volgens mij kan ik het plaatje van die specifieke schoen niet kopieren. Ik krijg Stock overflow meldingen.

Maar er staat een tekstje onder Pumps in vintage-style met riempjes.
Jaaaa, die zijn het Remma!

Ik vind ze echt mooi, als de hak hoog genoeg is. Anders worden ze snel tuttig. Maar de hak is 6 cm dus dat zal wel goed zijn voor onder een nette broek of rok.
Ze zijn haske leuk
Trouwens, Morrie, het was geheel toevallig dat ik een foto kon plakken. Ik pakte het plaatje op met de muis en zette em in adresbalk neer. Toen kwam ik op een pagina met dat plaatje en daaromheen nog tekst. Weer plaatje opgepakt, adresbalk neergezet, en toen kreeg ik het plaatje "alleen". Daarna was het een kwestie van link copieren van dat plaatje en invoegen bij het bericht op de normale manier.

Echt toevallig, Morrie. Ik heb deze schoenen vandaag gekocht maar dan in het zwart!

Wat goed dat Schorrie mag afzwemmen. Ik hoop ook dat Apie er iets langer dan een jaar over doet maar het lijkt nu nog een lange tijd te gaan. Gelukkig gaat ze wel twee keer per week, dat scheelt.

Er komt zo een mevrouw voor MP spullen langs en we moeten nog eten (wel met zijn tweeën) Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven