FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Zo, ik heb weer eens voor ruim 300 euro bikini's besteld bij Wehkamp. Elk jaar hetzelfde liedje. Gelukkig zijn dit jaar de boardshorts in de mode. Lijkt me ideaal want stuk charmanter bij rondlopen op het strand dan een bikinibroekje. Maar eerst maar eens kijken of het mij ook staat. Heb 2 verschillenden besteld en die dan ook nog in 2 maten.
Anders koop je er nog een pareo of stranjurk bij .

Weer thuis, leuk en vermoeiend maar nu even aandacht voor koters. Moeder werd gistern 70, maar thanks!
En 1: Aap weer bijna thuis gezellig!

En 2: Mille hoe was kinderdate idd ?
Wat een leuke pareo zeg!

Die bikini's doen mij teveel aan bh's denken. Ik denk wel dat ze heel veel lekkerder zitten dan een gewone bikini!
leuk bikini's kopen, ik heb zelf eigenlijk altijd een badpak.

Misschien dat ik dit jaar eens in een bikini durf

Gefeliciteerd met je moeder, Lien!

Is alles goed gegaan?

Ik ben zelf appelmoes aan het maken, lekker kneuterig.
quote:Morrie schreef op 14 maart 2010 @ 14:54:

Zo, ik heb weer eens voor ruim 300 euro bikini's besteld bij Wehkamp. Elk jaar hetzelfde liedje. Gelukkig zijn dit jaar de boardshorts in de mode. Lijkt me ideaal want stuk charmanter bij rondlopen op het strand dan een bikinibroekje. Maar eerst maar eens kijken of het mij ook staat. Heb 2 verschillenden besteld en die dan ook nog in 2 maten.Ik had vorige zomer ook een boarshort Morrie en ik vond het ideel. De huidige bikinibroekjes zitten zo ontzettend laag dat ik me er niet prettig bij voelde, maar dit vond ik echt een uitkomst.
Zo, nog even buiten de kinderen uitgelaten. Koud zeg.

Ik heb ook altijd badpak, vind bikini niet meer kunnen, althans, ik voel me er niet prettig in.

Verjaardag was prima, wel continu achter BNJMN aan, maar we stonden voor de deur met de auto. Ik zou al bij de eerste afzetting hebben geparkeerd, maar Linoleum redt zich altijd wel en staat daarna pontificaal voor de deur. Heerlijk.
Nou Lien, je bent echt een van de weinige die ik ken die ook in een badpak loopt. Grappig!

Ik vind veel mensen er mooi uitzien in een bikini maar ook veel vrouwen die er naar mijn idee mooier zouden uitzien in een badpak. Maar als zij er prettig in voelen, moeten ze het vooral doen, hoor!

Eve googlen wat een board short is.
leuk zeg!
Een board short is gewoon een herenzwemshort. Maar lijkt me echt fijn. Ik doe wel gewoon ook een bikinibroekje aan bij het zonnen, maar dat board short als ik achter Knorrie aanren enzo. Denk ik.

En ik vind dat ik nog prima in bikini kan. Dus dan kunnen jullie het ook nog.
Mille ik ben ook heeeel benieuwd hoe Maxi's date was! Arm kind, dat haar moeders vriendinnen haar eerste date op internet bespreken .

Ik draag ook altijd bikini. Heb wel een badpak gehad maar vond mijn buik daarin meer opvallen dan in bikini. Vorig jaar heb ik zo'n hemdjesbikini gekocht, soort gulden middenweg. Maar eigenlijk benadrukt dat buikflap alleen maar meer, dus dit jaar maar weer gewone bikini denk ik. Wat dat betreft vond ik zwanger zijn in de zomer heel handig, zo'n buik staat wel leuk in een bikini .
Ik vind ook dat jij nog prima in bikini kan, Morrie!
Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig dat Aap thuiskomt! Ik loop als een dolle het huis op te ruimen alsof ik een date heb

Maar ik heb nog even want ik zag dat hij pas om 19.43 aankomt in Düsseldorf. Voordat hij thuis is, via adres van een collega duurt het nog wel even...
quote:lilalore schreef op 14 maart 2010 @ 19:31:

Mille ik ben ook heeeel benieuwd hoe Maxi's date was! Arm kind, dat haar moeders vriendinnen haar eerste date op internet bespreken .

Moet zeggen dat het bij mij meer mijn billen cq die kwabjes onder je billen op je bovenbenen (geen idee hoe dat daar heet, daar waar de meeste mensen cellulitus hebben) zijn die ik lastig vind bij een bikini, plus de bikinilijn die je telkens netjes moet ontharen, dan mijn buik. Daarom lijkt zo'n short me ook ideaal. Lijkt me dan wel weer lelijk als je bovenbenen niet bruin zijn.

Ik kan me er echt op verheugen dat het zomer wordt als we het zo over bikini's hebben. Lekker met een boek op het dakterras in het zonnetje, jammiejammiejammie.

Kan me helemaal in je verplaatsen Nathje, in je zenuwen. Ik zou ook alvast de kaarsjes aansteken, die dan tegen de tijd dat hij echt thuiskomt alweer opgebrand zijn .
Wat ik niet snap aan Twitter is dat sommige tweets er eerst wel staan, en later ineens niet meer. Zijn ze dan verwijderd door de poster oid? Ik heb het met in ieder geval 2 tweets vandaag.
Wind, nog gefeliciteerd met BRS!! Ook alweer 3.. Was het leuk? Wat heeft hij gekregen?

Pebbles, he getver, wat naar dat je je nu weer zo'n zorgen moet maken. Ik hoop dat het allemaal enorm meevalt en dat kan vast ook makkelijk, maar dat je je er nu zorgen om maakt is logisch. We hadden het hier pas over wel/niet piekeren, maar hier zou ik ook wakker van liggen. Een beetje rust is jullie ook niet gegund he

Over Mini's date kan ik kort zijn, want die ging niet door. Hij had zich blijkbaar misdragen want hij mocht van zijn ouders het hele weekend lekker thuisblijven. Maxi krijgt dus in elk geval strenge schoonouders

Maar wordt vervolgd, want ze gaan het verzetten naar binnenkort een keer.

Nathje, lekker hoor, Aap weer bijna terug. Geniet ervan!

Met een bikini ga ik echt niet hier in het zwembad rondlopen met de kinderen. Dan draag ik zo'n hemdjesbikini, zoals LLL het noemt -en dat doe ik op het strand eigenlijk ook altijd.

Ik heb vandaag toevallig wel op zoek naar iets nieuws een paar bikini's gepast, maar vind m'n buik daar te blubberig voor.
Verjaardag gisteren was ontzettend leuk!

BRS was echt jarig en helemaal het ventje. Hij heeft van ons Lego gekregen (zo'n hele grote doos, in de aanbieding voor de helft) en van zijn broers een step (zo'n metalen). Verder zit hij helemaal in een ridderfase dus het kado van vriendin (een harnas, schild zwaard en helm) waren de topper van de dag inclusief het zelf genaaide ridderkostuum van schoonzusje en mijn broertje. Verder nog de boerderij van Playmobil (aanrader Nathje!) van mijn schoonouders, leuke boeken, schmink en zoveel andere leuke dingen. HIj is zo verwend en heel dankbaar. Hij zei heel de dag 'zo mooi, zo mooi'

En nu is hij drie jaar en gaat hij over een jaar alweer naar school.

Niet normaal... zo snel als het gaat. Maakt dat ik nu nog meer geniet van ZCHT.

Ja Mille, hoe was de date van Maxi?

Ben zo benieuwd of ze gekust hebben

Of is dat heel genant als je moeder dat vraagt. Ja hé?

Pebbles, wat schrikken die doorverwijzing! Zelf Google ik ook weleens, maar meestal wordt het er niet leuker op. Ik hoop zo dat het wordt uitgesloten en dat Pebblo nu gewoon even goed wordt nagekeken. Laten we met z'n allen hopen op een verwaarloosde longontsteking en dat hij er snel boven op is, want dit is niet leuk meer. En meid, houd jij je een beetje staande? Denk je aan jezelf?

Vraag hulp aan ons of aan wie dan ook als je denkt dat het je even te veel wordt. Echt doen. Dikke knuffel voor jou

En het onderwerp bikini's skip ik even

Nu naar beneden voor een bak thee!
Balen dat de date niet doorging, ik had graag gehoord hoe het was . Nou ja, wat in het vat zit.....

Euh hallo Mille, jij bent net zo slank als je dochter en kan dus makkelijk in een bikini.

Ben ik nou de enige die gewoon in bikini zwemt? Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit aan gedacht dat dat niet kan, en een badpak ook nog nooit overwogen. Straks word ik zo'n vrouw die te oud is voor de kleding die ze draagt . Maar waar ik het wel mee eens ben is dat zwanger zijn fijn is in bikini, dan heb je gewoon een mooie buik .

Die ridderoutfit heeft Schorrie ook volgens mij Wind. Grijs, plastic?

En wat voor Lego heeft hij gekregen? Zoals jullie weten ben ik erge fan van Lego dus ben heel benieuwd!

Ik heb al een tijd niet meer gelezen. Iemand nog een tip voor een goed boek? Zo'n boek dat je haast niet weg kunt leggen?

Vrijdag ga ik trouwens naar een lezing van Renate Dorrestein. Leuk vind ik dat, een kijkje in de keuken van een schrijver.
quote:Morrie schreef op 14 maart 2010 @ 19:47:

[...]

Moet zeggen dat het bij mij meer mijn billen cq die kwabjes onder je billen op je bovenbenen (geen idee hoe dat daar heet, daar waar de meeste mensen cellulitus hebben) zijn die ik lastig vind bij een bikini, plus de bikinilijn die je telkens netjes moet ontharen, dan mijn buik. Daarom lijkt zo'n short me ook ideaal. Lijkt me dan wel weer lelijk als je bovenbenen niet bruin zijn.

Jij niet dus? Dan mag jij zéker in bikini!

Mijn billen kunnen me dan weer niet zoveel schelen, mij gaat het echt om buik. Daarom heb ik na geboorte van Dim ooit een badpak gekocht, maar als ik mezelf op foto's zie lijk ik daarin wel zwanger, dus ook geen succes. Hoewel ik me nu bedenk dat dat foto's uit VS zijn, en ik daar was toen Dim 6 weken was, dus ook niet heel realistsisch om te verwachten dat buik dan al helemaal weg is . Maar helaas duurt het nog wel even voor het zover is, hoewel het wel eindelijk wat minder koud is he?

Wat jammer dat Maxi's date niet doorging Mille, vond ze het erg?

BRS' verjaardag klinkt leuk Wind! Ze zijn altijd zo op en top jarig met twee en drie jaar he, ik vind dat echt genieten.

Was het een blijde hereniging met Aap Nathje? Ik zou precies hetzelfde hebben met die kaarsen als wat Morrie schrijt

Zo ik ga wat doen, ik ga veel werk verzetten vandaag heb ik vanochtend besloten. Mag ook wel, want heb van gisteravond half negen tot vanochtend half zeven geslapen. Heerlijk zeg. Ik werd op een gegeven moment wakker en dacht, zo nu ben ik wel uitgerust. Kijk ik op mijn horloge, was het pas half twee haha.
Ik loop eigenlijk nooit in badkleding, alleen als het echt niet anders kan. Gelukkig hou ik niet van zwemmen En ondanks buik staat een bikini mij misschien beter dan badpak, met badpak ben je zo'n 'blok'. Eigenlijk zie ik er naakt of geheel gekleed het beste uit.

Wind, gefeliciteerd nog met Bries!

Ik ga morgen mee met Pebblo, we doen winkel later open. Heb hier wel echt voor moeten aandringen bij Pebblo.

En weetje, googlen is misschien niet slim, maar omdat 'lymfoom' echt alleen maar pagina's opleveren met sites over kanker (hodgkin, non-hodgkin) ben ik heel erg bang. Ik zie echt geen pagina met een onschuldiger verhaal. En daarbij opgeteld gewichtsverlies en niet te duiden koorts maken het plaatje wel heel erg compleet. En de opeens wel bezorgde huisarts... Maar waar, er is ook nog een kans dat het helemaal geen lymfoom is... Ik lig er in ieder geval wakker van en het beheerst mijn gedachten. Gistermiddag weer 3 uur gaan wandelen in mijn eentje met Moshje. Zinnen verzetten, want ik begin weer erg neurotisch te worden (Dwangmatig opruimen, heel de dag door. Geen rust). Vanavond met mijn zusje naar ikea.

Pebblo is er redelijk rustig onder trouwens. "Eerst maar eens zien, en als er iets ernstigs is slaan we ons er ook wel doorheen".

Mijn vader, zus en broers zijn ook heel erg bezorgd, ze hebben me gisteren allemaal gebeld. Schoonouders ook heel erg bezorgd..

Ga nu eerst maar 5 wassen wegvouwen.
Ach, Pebbles toch.

Ik zou ook helemaal gek worden van die onzekerheid als ik in jouw schoenen stond hoor!

Wat stond er ook nog meer op de verwijsbrief behalve lymfoom? Want met een vlekje en de klachten is het logisch dat ze een lymfoom moeten uitsluiten maar kan het, zoals je zelf ook zegt, nog zoveel andere dingen zijn.

Volgens mij gaan artsen zo ook te werk, symptomen herkennen, zaken uitsluiten en weer verder zoeken, toch?

Ik hoop zo dat het meevalt en jullie zorgen worden weggenomen en fijn dat je meegaat morgen!

Hereniging met Aap was leuk! Hij stond op zijn slippertjes en linnen broek (want daar 35 graden) om 1.00 voor de deur in de kou. Lekker nog even gekletst en foto's gekeken dus we gingen laat slapen. Ik ben nu dus moe!

Heerlijk dat jij zo bent uitgeslapen, LLL! Wil ik ook!

Verjaardag klinkt supergezellig, Wind! Wat schattig dat hij zo op en top jarig is ook
Nog 1 dagje doorploeteren Pebb en dan kan je in elk geval al je vragen kwijt bij de internist. Houd je taai.

Nath, slippertjes om 1.00 uur 's nachts, bikkel . Wel een latertje inderdaad.

En nog even over bikini: eigenlijk heb ik badpakken altijd al fijner gevonden geloof ik. Minder naakt ofzo en als je zit geen last van buikribbels, althans, dat idee heb ik dan . Maar goed, voorlopig geen vakantie in zicht en ik vind rokjes met hemdjes heerlijk, dus geen bikini stress.

Nu nog even fluks een presentatie in elkaar draaien.
Ik zou ook niet tegen die onzekerheid kunnen, misschien ook wel goed om lekker bezig te blijven met opruimen en wassen vouwen. Morgen weet je meer, fijn dat je mee kunt.

35 graden klinkt echt zo vreselijk jaloersmakend, en linnen broek met slippers ook. Van de week wordt het 12 graden zag ik, dat is vast een begin. Wij gaan vrijdag weekendje naar zeeland met de hele schoonfamilie. Hebben een huis gehuurd omdat Sjaak's ouders 40 jaar getrouwd zijn. Ze hadden zelf het onzalige plan opgevat om twee huisjes op favoriete (en autoloze) waddeneiland te huren. Dat zijn de huisjes waar ze vroeger altijd heengingen, maar daar passen we eigenlijk net niet in met zijn allen. En ze liggen heel afgelegen (of nou ja, tien minuten lopen vanaf bushalte), ik zag ons al gaan met drie kinderen, tassen met kleertjes, campingbedje, kinderwagen. Na eerst meer dan drie uur onderweg te zijn geweest met boot en auto. En bovendien ongezellig om over twee huisjes verdeeld te zitten. Geen goed plan. Gelukkig vonden Sjaak zijn zusjes dat ook, dus toen besloten dat we de regie gingen overnemen en hun 'verrassen' met huis in Zeeland. Missie geslaagd, ze vinden het geweldig. Wij blij, zij blij. En mooi weer voorspeld dus extra leuk om lekker vlakbij strand te zitten.
Klinkt leuk, LLL!

Lekker een weekendje naar Zeeland.

Pebbles, nog even en dan weten jullie meer. Verschrikkelijk die onwetendheid. Gekmakend... weet Pebblo inmiddels al dat je hebt gegoogled? En wat Nathje zegt klinkt heel wijs. Eerst alles uitsluiten en dan naar de oorzaak. Sterkte meid.

Ik lig overhoop met Bart Smit. Vorige maand in de uitverkoop zo'n grote doos Lego gekocht (Morrie, Racers heet de doos. Met allemaal raceatuto's van Lego en een garage) voor de helft van de prijs. Dus ipv70 euro nu 35 euro. Meteen gekocht voor BRS zijn verjaardag. Zaterdag aan hem gegeven en gisteren die hele doos uitgestald op tafel en aan de slag. Leuk! Na een paar uur (!!) kwamen we er achter dat we onderdelen misten. Dus alles weer in de doos gekieperd (na drie keer dubbel checken) en vandaag naar Bart terug voor het verhaal. Word ik daar met een kluitje in het riet gestuurd! Lego een maand geleden gekocht dus moest ik zelf maar met Lego bellen want je mag alleen ruilen binnen 14 dagen. Uitgelegd (of althans geprobeerd) dat ik niet kwam ruilen, maar dat het een klacht betreft. Het product is incompleet en dan kom ik terug bij de winkel. Moeten zij toch oplossen? Nee, nou moet ik alle onderdelen gaan tellen (heb net de beschrijving erbij bij gepakt en het zijn 1100 stukjes) en sorteren en dan kijken en opschrijven welke ik mis en dat dan doorgeven aan Lego. Heb net nog de klantenservice gebeld van Bart Smit maar ook daar houden ze voet bij stuk. Wat een slechte service zeg. Nu zie ik met geen mogelijkheid hoe ik dat dan noteer? Moet ik die blokjes dan omschrijven? Ik mis een blauw rechthoekig blokje met een schuin verticaal stukje met een oogje er aan. Zoiets? Ga nog maar eens bellen.
Realiseer me dat mijn ergernis natuurlijk -100 is op de schaal van ellende en misschien daarom ook een beetje misplaatst na sterkte wensen voor Peb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven