fsh waarde te hoog

04-03-2010 18:09 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn al tijdje bezig zwanger te worden maar uitslag is dat mijn fsh waarde iets te hoog zijn, heeft iemand hier ervaring mee... voel me best schuldig tov mijn partner, hij is wat jaren jonger dan ik, nl...
Hoe hoog is iets te hoog dan?
geen idee, heb dat niet gevraagd, ik ben al wel 40 jr, ze zei dat het waarschl komt door mijn leeftijd... ik baal ontzettend maar moet wel terugkomen
Waarom voel jij je schuldig?
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
.
meer omdat het probleem van niet zwanger kunnen worden bij mij ligt. Zijn zaad was in orde nl..
.
.
Eens met Naski, voel je niet schuldig. Je kan er niks aan doen!
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Nee, dat schuldgevoel moet ik idd van me afschudden, natuur gaat zijn eigen weg, ik ben altijd al een laatbloeier geweest, kreeg pas moeder gevoelens toen ik hem pas ontmoette..
.
nu lees ik veel op internet over eiceldonatie, is dat eigenlijk nog wel de moeite?
we kennen elkaar bijna 3 jaar
Ik zou eerst navragen hoe hoog je FSH is.

Er zijn volgens mij nog wel mogelijkheden met ivf etc. als je maar niet een mega-verhoogd FSH hebt (en dus bijna in de overgang bent). Heeft de arts nog iets gezegd hierover?
Ik ga dat zeker navragen en heb een afspraak gemaakt, maar ik ben zo bang dat het onmogelijk is. Heb ook niet echt overgangsverschijnselen...
Niet schuldig voelen.
Nog niet gelijk in de stress schieten hoor. Met icsi en ivf kunnen ze nog heel wat.

Maar je moet er wel een beetje spoed achter zetten, want de meeste fertiliteitsbehandelingen worden gedaan tot de dag waarop je 41 wordt. Daarna behandelen de ziekenhuizen in Nederland je niet meer, volgens mij.
Maar in België wel.
Ja, in Belgie wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven