Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Heb je die overslagjurkjes??

En welke speelpakjes bedoel je ?

@ rozewolk, waarschijnlijk is er door iemand gezegd je ouders krijgen dit en dat en dat krijg je dan als kleedgeld ( sonmige mensen doen dat )een vriendin van mij geeft haar dochter van 16 vijftig euro per maand.

Lastig hoor allemaal !
Leuk joh net in de draagdoek met mutsje op ( een leuke gebreide met pluim van H&m ) en onder de paraplu.
hier droog

Ja die overslag, 1 met lange en 1 met korte mouw.

Speelpakje, die bovenaan de pagina staat van dat jochie die ligt. Gebruik ik als pyama.

Op een jurkje heb ik een roosje genaaid.Op de andere moet ik nog een strijkplaatje van een hondje strijken. Krijgt het net iets bijzonders
Hoe zou het met Aapje zijn? Wanneer is ze voor het laatst hier geweest?
gezellig samen onder de paraplu! Ik vind de draagdoek ook zo leuk, zaterdag weer met de intocht!
Joehoe daar ben ik weer! Ben ik nog welkom hier, nadat het alweer zo lang geleden is?

De comp doet het vooralsnog weer, hoewel ik me afvraag voor hoelang, want hij lijkt wel op z'n eindje te lopen.

Ik heb nog niks bijgelezen, en ik weet niet of ik dat nu ga doen, want volgens mij moetik van 1,5 á 2 weken bijlezen. Ik ga dan ook maar niet meer op oude berichten reageren, dat is een beetje achter de feiten aan lopen. lAls jullie het goed vinden, stap ik er hier weer gewoon in?

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, en met al jullie kleintjes, middelsten en oudsten ook!

Hier blijft het gewoon op en af gaan. Ik voel me wel goed bij de gesprekken die ik heb in het ziekenhuis, toch zal ik heel blij zijn als deze zwangerschap voorbij is (en dat had ik nooit van mezelf verwacht).

Met mijn meiden en gezin gaat alles goed. Mijn oudste zit nu een week op school, en dat gaat goed. Alleen de eerste 3 dagen moest ze huilen, daarna (tot nu toe niet meer). Dus ik ben heel erg trots op haar.

Ik ga even dat programma over eerwraak kijken. Morgen meer! Ik kan nu gelukkig weer gewoon komen.

Knuffel voor jullie allen
tuurlijk ben je hier nog welkom!!!! leuk weer wat van je te horen bengel en wat fijn dat de eerste week school goed ging van je oudste! En hoe ben jij eronder? Ik vond het best heftig, en nog steeds trouwens, iedere dag moeten haasten etc etc

Fijn dat je de gesprekken in het ziekenhuis als positief ervaart!
Bengel, Bengel, even denken hoor.

Goed van je te horen! Zo joh, de meiden allebei al op school! Fijn dat jongste het nu goed doet zonder huilen. Mag je inderdaad heel trots op zijn

En fijn zeg dat de gesprekken je helpen. Althans, dat je je daar lekker bij voelt.

Februari duurt nog lang he? En nu ga je ook de winter in, dat is (voor mij iig) niet de leukste tijd. Maar Sinterklaas, Kerst, in januari kamertje klaar maken. Misschien gaat het best snel voorbij. En kan je het vervelende gevoel achter je laten na de bevalling. Voel je je niet schuldig dat je je zo voelt hoor, tegenover je kind. Komt allemaal door de hormonen. Moeilijk

Ik vind je een dappere meid, je zoekt hulpt, durft je uit te spreken hierover, top dus!
Terug van dansen , hm ben niet uitgerangeerd, zo zie je als moeder heb je weer snel conditie.

Bengel leuk dat je er bent !

Met oviool leuk kletsen joh Ze is lief !!!!

We Zijn eruit als brugpiep krijgen ze 25 euro per maand voor zakgeld en alles buiten ons familie abbo voor mobiel betalen ze daar prepaid van
Goed uitgezocht Viool, zijn jullie snel uit trouwens.
Site geraadpleegd, ( nibud ) 3 ouders van tieners met 3 uiteenlopende bedragen : 14, 30 en 50 euro gesproken en eentje met 80.

Man en ik dachten 30 en 20 en kozen daarom er tussenin en ze zijn tevreden met dit vooruitzicht. Kleding doe ik voorlopig zelf nog.
Goeiemorgen!!

Hier ook goed bezig wb de sintkado's. Liep gisteren de Trekpleister in en zag daar allemaal spelletjes. Heb ik voor ieder 2 gekocht. Een knikkerbaan, DrBibber, Jenga (variant) en Mens erger je niet. Dat vind ik heel stom, maar oudste vindt het leuk.

En voor meisje net een prachtig speelkleed besteld van 140x160 dus dan kan ze lekker op de grond rollenbollen. En een bijtring, want alles moet in haar mond.

Pff vannacht kwart voor 3 en half 7. Sliep ze net zo goed, nu weer 2 nachten een terugval. Schiet niet op.

Maar ik heb tot kwart voor 3 alleen haar, want de jongens zijn naar schoon en aansluitend is jongste spelen. Lekker hoor. Ehh jongste zoon dus
knuffel terug aan bengel, leuk je weer eens te zien hier. Mooi dat je baat bij de gesprekken hebt. Wel heel jammer dat je niet van je zwangerschap kunt genieten. Maar wie weet geniet je straks dan wel dubbel van het resultaat. En je gaat hard nu, over 3 maanden al uitgerekend.

Lmeisje heeft net haar prikken gehad, zielig weer. Grote krijspartij toen ik haar in bed stopte net, maar nu slaapt ze gelukkig. Voorlopig waren dit de laatste, nu pas met 11 mnd weer prikken, joepie, we zijn er even vanaf.

Prutnacht hier, grote L had nachtmerries, Lmeisje was doorlopend aan het snotteren en vriend was aan het snurken (had grote L niet eens gehoord, hoe is het mogelijk). MOE, maar hoort erbij, ik weet het.

Vanavond lampionnetjes lopen voor st maarten, de jongens hebben met vriendjes (ook 2 broers) afgesproken. leuk. Helaas moet ik werken, maar vriend gaat met ze.

Viool back in shape, goed joh! En slim om een zakgeldplannetje te maken, klinkt goed doordacht. Ik kom over een paar jaar bij jou aankloppen als ik puberadviezen nodig heb Jaaaa, over een paar jaar bestaat full house namelijk nog steeds hoor

Wennen is dat he RW, schoolritme en vroeg opstaan enzo. Maar het scheelt als je er al aan gewend bent voor je 3e baby geboren wordt, wat dat betreft kreeg jij het extra voor je kiezen natuurlijk.
Oja en ik heb voor de jongens nog voor beide een afstandbestuurbare Porsche ha ha. Geweldig. Ik geef vaak dingen hetzelfde om tranen en ruzie te voorkomen

Laat die goede man maar aankomen, ik ben er klaar voor!!

Eerst nog St Maarten, brrr, helemaal geen lekker weer...
Oh, amalia ook prutnacht zie ik... gedeelde smart scheelt altijd weer.
Sardega, zoek eens naar Reisa op dit forum, die heeft bijna hetzelfde avatorplaatje als jij.

Gedeelde smart ja
Dat is gek, mijn avatar is nl een vakantiefoto van onze fietsreis. Heb je een (deel van) een topictitel?
De nachtmerries van grote L gingen trouwens oa over de bewegende zak in het pakjesruim van de sint, vh sinterklaasjournaal. Nou vraag ik je, dat wordt toch gemaakt omdat het léuk moet zijn voor kinderen, niet eng?!

't Is ook wel weer een beetje schattig, mijn stoere rugby-er bang voor het sint journaal
Net moeder van school gesproken ze is manueel therapeut en osteopaat dan ze o rechter zetten net als bij A. O heeft nml echt wel die tik om ook haar hele linkerkant actiever te gebruiken want die is wat soepeler. Leuke moeder ook, ze heeft ook een eigen praktijk. We stonden wel vaker te kletsen. Ze is ook nog een keer bij mij wezen kijken op het werk.

Goh het zal wel wennen zijn weer werken, vergaderen, verslagen ( vooral dat laatste haha)

ach wat lees ik ? Nachtmerries bij Sar en Amalia ! Zielig hoor. Het is ook zo spannend met sinterklaas enzo.

Oh ik ben zo ongeduldig ! Ik wil zo graag dat man al aannemer regelt ... Grrr... Ik heb ook zin in een o kamertje maken ! Mooie pastels....

Hebben jullie al leuke kleren? Ik loop nogsteeds in onzin. Zullen we gaan shoppen

ik vind dat ik mezelf verwaarloos, kapper was begin augustus, geen zonnebank en mn kleding vind ik ook niet leuk meer !

Maar voor nieuwe kleding vind ik mezelf nog niet goed in model ( wel goede conditie sardegna maar de shape ..... Ben ik dan de enige met cup b die in dd is veranderd.. Waardoor alles raar staat en jassen niet mooi sluiten laat staan als ik hotmilks verwissel voor beugel bh )

klaagmodus uit !

Ik zou het liefst lekker winkelen voor mezelf. En wat ik dan zou kopen weet ik nog niet.

Leuke oorbelletjes wil ik ook. En armbandjes. Maar dat draagt niet fijn met baby denk ik.
typ reisa1978 in de google zoekopdracht hiernaast en dan zie je waar ze in heeft gereageerd.

Nouja, zo heel erg lijkt het ook weer niet hoor haha
Er is niemand met mijn plaatje hoor
Ik ben pannenkoeken aan het bakken. Leuke tussen de middag dingen zijn dat.

Straks naar vriendin. Gezellig maar wat een weer. Toch heb ik zin er uit te gaan dan maar zeiknat door de regen.
Mijn spekmeisje was helemaal niet zo hard gegroeid trouwens: 6930 gram bij 61 cm. Ze zat eerder ruim boven gemiddeld en kruipt nu naar de blauwe (gemiddelde) lijn. Ik keek even in de boekjes van de jongens, die waren een stuk groter bij 4 maanden, vooral middelste: 8400 gram bij 67 cm, reuzenbaby! (en een dikkerdje)
reisa 1978 lijkt idd behoorlijk ja...
Ja leuk viool, shoppen

We spreken een keertje af als onze meiden 1 zijn, moet lukken om dan weer enigszins in vorm te zijn toch?? Laat de hippe kleren dan maar weer komen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven