Full House deel 2
dinsdag 12 oktober 2010 om 19:40
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
vrijdag 12 november 2010 om 21:20
War rot amalia, dat A zo moeilijk doet. Lmeisje is overdag gelukkig meestal gezellig, maar ik herken het hoor. Ook de korte slaapjes. Hier vanmiddag bijv om kwart voor 5 naar bed en om kwart over 5 alweer wakker, terwijl ze na de lunch ook maar een uurtje had geslapen. Tja, dat is dan dus een chagrijnig meisje, oftewel rondlopen met haar op de arm, of in de babybjorn, dat lukt ook.
Gaat A wel makkelijk haar bedje in 's avonds?
Rikst, wat heerlijk dat je alles goed op de rails hebt en dat je meisje goed groeit! Hoe vinden de jongens hun zusje?
Viool, je ex is niet helemaal goed volgens mij, grrr
Uma, umini goed gaan slapen met de oordruppels in? Oh, de kriebels zijn hier totaal afwezig hoor, dus er is hoop voor je
Rikst, wat heerlijk dat je alles goed op de rails hebt en dat je meisje goed groeit! Hoe vinden de jongens hun zusje?
Viool, je ex is niet helemaal goed volgens mij, grrr
Uma, umini goed gaan slapen met de oordruppels in? Oh, de kriebels zijn hier totaal afwezig hoor, dus er is hoop voor je
vrijdag 12 november 2010 om 21:24
Oh ik kan echt jaloers zijn van mensen die door babyfoons of huilende babies heenslapen. Heerlijk. Ik word altijd gelijk wakker van alle geluidjes, itt vriend Lmeisje slaapt trouwens naast ons, dus van haar hoor je zowiezo alle snuifjes.
Vinden jullie ook dat er vals gezongen wordt bij the voice? Dat duo klonk nergens naar en ik vond die limburger ook slecht. Of ligt dat aan mijn stokoude mini-tv met slecht geluid??
Vinden jullie ook dat er vals gezongen wordt bij the voice? Dat duo klonk nergens naar en ik vond die limburger ook slecht. Of ligt dat aan mijn stokoude mini-tv met slecht geluid??
vrijdag 12 november 2010 om 21:31
Ooh ik voel me altijd heel schuldig dat ik nooit wat hoor, ik hoor nooit andere moeders zeggen dat zij dat ook hebben, integendeel. Iedereen schijnt er een zintuig voor te hebben ofzo
Gaat inderdaad niet fantastisch bij thoh, maar k vind het altijd wel vermakelijk om naar te kijken.
nah... ik vind 30 al heul oud hoor
Gaat inderdaad niet fantastisch bij thoh, maar k vind het altijd wel vermakelijk om naar te kijken.
nah... ik vind 30 al heul oud hoor
vrijdag 12 november 2010 om 21:38
Nou oviooll isnu al 5x. Wakker geworden in anderhalf uur. Normaal slaapt ze vanaf half 8 uren door!
hier net als sardegna, zelfs van o haar handjes langs de zijkant van de wieg wakker... Soms probeer ik ook niet met elk geluidje te reageren en wakker te worden. Een keer was ik te moe om haar hup 123 te pakken en viel ze na drie keer piep meh en weh in slaap. Zo kan het ook.
Ik heb ook geen babyfoon. Voordeel van een klein huis. Straks als beneden af is heb ik er wel eentje nodig.
Waardeloos zeg. Man zn batterij viel om kwart voor zeven uit. Hij zei toen ik zie overal koplampen: file. Maar het is nu half 10.
Ik baal. We wilden gezellig eten en het bed in kruipen want alleen ootje en die slaapt nu ( eindelijk! Dan zijn het lange dagen voor mij zeg)
nu heb ik een stiekume fantasie dat man naar rotterdam is gereden om een tv te kopen
maar hoe ikdaar nou op kom !
Hum misschien is hij wel ergens heen
nee he dat zou hij niet doen toch
of uit eten ! Grrrrr dan doe ik hem wat ikzit hier met lege maag. Of eten halen ! Hm leuk.
Nou wordt vervolgd.
Kijk oviool slaapt, was opgevouwen, geen tv en geen zin in afwas... Dus wat blijft erover ?
Tatarataaaaaaaaa..... Viva
alsof ik er alleen dan op zit
hier net als sardegna, zelfs van o haar handjes langs de zijkant van de wieg wakker... Soms probeer ik ook niet met elk geluidje te reageren en wakker te worden. Een keer was ik te moe om haar hup 123 te pakken en viel ze na drie keer piep meh en weh in slaap. Zo kan het ook.
Ik heb ook geen babyfoon. Voordeel van een klein huis. Straks als beneden af is heb ik er wel eentje nodig.
Waardeloos zeg. Man zn batterij viel om kwart voor zeven uit. Hij zei toen ik zie overal koplampen: file. Maar het is nu half 10.
Ik baal. We wilden gezellig eten en het bed in kruipen want alleen ootje en die slaapt nu ( eindelijk! Dan zijn het lange dagen voor mij zeg)
nu heb ik een stiekume fantasie dat man naar rotterdam is gereden om een tv te kopen
maar hoe ikdaar nou op kom !
Hum misschien is hij wel ergens heen
nee he dat zou hij niet doen toch
of uit eten ! Grrrrr dan doe ik hem wat ikzit hier met lege maag. Of eten halen ! Hm leuk.
Nou wordt vervolgd.
Kijk oviool slaapt, was opgevouwen, geen tv en geen zin in afwas... Dus wat blijft erover ?
Tatarataaaaaaaaa..... Viva
alsof ik er alleen dan op zit
vrijdag 12 november 2010 om 21:43
Babies zijn onvoorspelbaar hè, de ene keer uren lang slapen als je ze 's avonds in bed hebt gestopt en dan vervolgens weer spoken.... Ik word daar altijd een beetje zenuwachtig van, als ze ineens niet meer gaat slapen bijv als ik haar 's avonds in bed leg, maar gaat huilen: ojee, wat doe ik ineens niet goed nu?? of: help, er is een onmogelijke faaaaase aangebroken nu!
Wel fijn dat ootje eindelijk slaapt zzzzzzzzzzzzz
Wel fijn dat ootje eindelijk slaapt zzzzzzzzzzzzz
vrijdag 12 november 2010 om 22:03
Natuurlijk was egovioolman zelf lekker gaan borrelen en ik ??? Ik zat met oviool op arm te wachten op de tv + eten+ man + sex
nouja op een leuke volgorde dan niet tegelijk. Te beginnen met eten.
Man is nu thuis" ben gaar, mag nu niet meer rijden en ga liggen "
martelen !!!!!
De avond zonder kinderen wauuuuuwwww spannend
ehm sardegna m&m zijn op
zijn bonbons ookgoed
nouja op een leuke volgorde dan niet tegelijk. Te beginnen met eten.
Man is nu thuis" ben gaar, mag nu niet meer rijden en ga liggen "
martelen !!!!!
De avond zonder kinderen wauuuuuwwww spannend
ehm sardegna m&m zijn op
zijn bonbons ookgoed
vrijdag 12 november 2010 om 22:06
quote:rikst schreef op 12 november 2010 @ 21:08:
Oooo, dan kan ik nu ook wel bekennen, dat wij laatst de babyfoon waren vergeten aan te zetten. En ik slaap met oordopjes in.... Uiteindelijk werd vriend er wakker van. Meisje al helemaal over de rooie... Oeps...
Hier ook oordopjes...
Aaah zielig zeg voor Rikstmeisje...
Oooo, dan kan ik nu ook wel bekennen, dat wij laatst de babyfoon waren vergeten aan te zetten. En ik slaap met oordopjes in.... Uiteindelijk werd vriend er wakker van. Meisje al helemaal over de rooie... Oeps...
Hier ook oordopjes...
Aaah zielig zeg voor Rikstmeisje...
vrijdag 12 november 2010 om 22:09
quote:sardegna schreef op 12 november 2010 @ 21:20:
War rot amalia, dat A zo moeilijk doet. Lmeisje is overdag gelukkig meestal gezellig, maar ik herken het hoor. Ook de korte slaapjes. Hier vanmiddag bijv om kwart voor 5 naar bed en om kwart over 5 alweer wakker, terwijl ze na de lunch ook maar een uurtje had geslapen. Tja, dat is dan dus een chagrijnig meisje, oftewel rondlopen met haar op de arm, of in de babybjorn, dat lukt ook.
Dit is sinds 3 dagen. Ik had het kunnen weten, want ik ontdekte net een ritme en dat betekend dat alles weer anders wordt
Ze gaat wel heel makkelijk in haar bed normaal gelukkig. Slaapt vrijwel meteen zodra ik haar erin leg. Of ze gaat liggen brabbelen.
Maar deze 2, 3 dagen even niet dus. Huilen, krijsen als ze erin moet.
Maar nu is het vanaf half 8 stil en heeft ze ook niet gehuild toen ze erin moest.
Ach opgroeien is ook heftig
Dit is sinds 3 dagen. Ik had het kunnen weten, want ik ontdekte net een ritme en dat betekend dat alles weer anders wordt
Ze gaat wel heel makkelijk in haar bed normaal gelukkig. Slaapt vrijwel meteen zodra ik haar erin leg. Of ze gaat liggen brabbelen.
Maar deze 2, 3 dagen even niet dus. Huilen, krijsen als ze erin moet.
Maar nu is het vanaf half 8 stil en heeft ze ook niet gehuild toen ze erin moest.
Ach opgroeien is ook heftig