Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Je hebt wat gemist die was al lekker zelf om de hoek gaan borrelen en die heb ik nu voor de shoarma marokaan omgeruild.

Zooouuut blugh uche uche droog ! Droog!

Dit is niet goed voor een mens.

Ik mag niet forummen. Serieus. Ik wordt daar veel te druk van
Ja nou zouden wij het gedaan hebben Viool

Ha man aan het borrelen. Had ie het wel doorgegeven of was je hem weer kwijt?
Ik ga ook maar eens richting bed. Morgen weer spijt dat ik te lang ben blijven hangen hier
Planeet Pinkeltje aan Fullhouse! Jeetje, ik weet niet waar jullie de tijd vandaan halen!! De laatste keer zei ik nog tot vanmiddag,maar helaas zijn we al weer even verder.

Wie zal er bij the voice uitgaan??? Ik lig hier met de kleine man op de buik,die had weer een rommelavond. Ga hem zo maar even voeden.

Amalia: pinkelman gaat gewoon knippen:) daar heb ik gelukkig niet jet idee dat hij zich minder mannelijk voelt.

Hier gaat verder alles goed. Ik heb per 1 dec een baan erbij voor 2dagen. Niet iets waarvoor ik geleerd heb,maar geld moet ook binnenkomen he!

Wilde even zeggen dat jullie niet uit mn hoofd zijn hoor,maar heb even wat minder tijd...
Ik was hem om kwart voor 7 kwijt ( batterij mobiel man op ) en ik wist bijna zeker dat hij mn tv halen was!

nou ik moet zeggen hij vordert. Hij was nu om 10 uur thuis i p v 4 uur. Nog even en het wordt saai dan dump ik hem.

:(

nee hoor ik was natuurlijk weer boos en hij viel op de bank in slaap en toen kwam die shoarmaman en die vroeg mag ik even een bekertje water ? En de rest van het verhaal kennen jullie.En zo is het gekomen.

Nu heb ik er nog 1 bij.

Poeh oviool is echt onrustig hoor. Ze beweegt meer in haar slaap en maakt zichzelf wakker met dat geschuif en gedraai
Pinkeltje !

fijn dat alles goed gaat zeg.

Ahhhh wij zijn massaal aan de iphone die dingen zijn slecht je kam overal interneten, niet aan beginnen.

Gefeliciteerd met je baan en kom gewoon buurten als het jou uitkomt

trusten !
Hoi pinkel!!

ik ga tanden poetsen, kom ik in de slaapkamer, ben ik om 23.12 gebeld door een onbekend nr. Geen voice mail. Kan het nr ook niet op omgekeerd zoeken vinden. Bah hou ik niet van. Ik word nooit zo laat gebeld en nu zit ik ook nog in m'n uppie.

Kan onmogelijk een gezellig vriendinnetje zijn die belt of ik mee uit ga . Those were THE days!!!

Snap er niets meer van Viool, was jouw man de shoarmaman of had je een bezorger aan de deur die water wilde? Laatste vind ik heel wazig, creep.
En goeiemorgen
Goeiemorgen! Wie is er uit tvoh?? K heb het niet meer meegekregen...
quote:sardegna schreef op 12 november 2010 @ 22:33:

Ik heb nu al medelijden met de rest, die morgen niks vermoedend de compu opstart en 'even' het forum bij wil gaan lezen, hi hi eh... Inderdaad, goeiemorgen.
@amalia vast iemand verkeerd gebeld, alhoewel ik na een stalker ( 1 gozer die maar bleef pushen om uit te gaan en dat was eng want ik kende het kind van deze man en die ouders vochten elkaar de tent uit dus geen leuk gescheiden vadertje ) en een foutje van mijzelf ( had een leuke irakees leren kennen destijds maar wilde mn tel nr niet geven, later spijt, door zn brievenbus gegooid, bleek half Irak daar te wonen- weet ik veel- ik dacht zn tante- want hij was inmiddels weer terug naar het buitenland en zn neef of whatever belde mij steeds op grrr en

bleek aanhoudend.

Dus ik ben erg lang bang geweest voor anoniem enzo op mijn mobiel. Ik neem ze nog steeds niet op.

En tuurlijk laat ik als randstadter een shoarma man niet binnen. Lullig maar hier gebeuren gewoon teveel babbeltrucs. Ik ben wel het type die die fout kan maken.

Ik vind het ook triest. Ik was altijd heel open maar heb daar erg van geleerd. Niet eens bestolen maar gewoon een hoop rare lui in de wereld hoor.

Hahaha ik heb ook medelij met wie bij gaat lezen.

Ik ga zo stad in en even markt op. Dit jaar geen kinderen dus geen intocht met ootje

en jullie ? Zie ginds komt de stoomboot aan het zingen ?
2x
Goeiemorgen!

Ja, wie is er uit bij the voice??

Leuk, pinkeltje is langs geweest! Hoe gaat het met F? Is hij erg bewerkelijk of een makkelijke baby? Op de foto's van een paar wkn terug is 'ie iig superschattig.

Net met de hele familie naar kaboutevoetbal geweest, dus allemaal een frisse neus. Jongste, eeh middelste is zo fanatiek over het veld aan het rennen altijd, echt leuk.

Hier volgende week pas intocht, ze gaan zo kijken op tv. en ik heb de sint-journaal krant voor ze uitgeprint, die heeft grote L voorgelezen aan middelste.

Ha Rikst, ja sorry, 't was gezellig gister. Hoeveel blz hebben we volgekletst??
goedemorgen!

Sjonge ik moest heeeeel veel bijlezen wel gelachen rare meiden zijn jullie toch!!! Maar wel gezellig randstadgroepies!

Vanmorgen naar de intocht geweest was erg leuk kinderen hebben genoten, J mocht even naar schoonouders het zou gaan regenen maar geen druppel gezien!

Vanmiddag een High tea onder de willemsbrug in rotterdam dochter ligt nog even te slapen en baby ook. Oudste wilde niet mee (begint dat nu al????) en is bij oma gebleven toen we J weer ophaalde. Ik ga me nu optutten

Uma ik ben over een week trouwens 31!

(en zitten we een weekend in landal bij apeldoorn hoera zin in!)
RW ook al zo lekker jong... leuk, weekendje weg voor je verjaardag. Vorig jaar ook gedaan toen ik jarig was, in feb, naar ameland, was super.

Kiki eruit en het duo joshua en die andere, die waren slecht ook. Maar kiki vond ik best OK.
Amalia, mysterieuze beller achterhaald? Misschien was het wel gewoon verkeerd nr ofzo.
Ik loop in rdam noord. Tv gekocht paste o en ik er niet meer bij toen ik buiten stond dacht ik " nu is hij wel erg groot " maar in de winkel leek het anders.

Van geen tv naar mega. Erg. Maarja kinderen zullen het geweldig vinden, een thuisbioscoop. Nu moeten we echt omlaag verhuizen haaahaaa dit is natuurlijkGEEN gezicht!

Ik heb meteen maar boodschappen gehaald en wacht op man.

Is dit wel slim ... Iphone op straat .. Rdam noord ??
Zwaai! Wat een geouwehoer zeg!

Een hoop rommelende kinderen dus... Hier ook, maar eigenlijk iets minder prettig Jongste heeft gisteren op de creche bar weinig gedronken, eigen max 200 ml over de hele dag, waar ze normaal eigenlijk 3 flessen aangeboden krijgt met 160 voeding. Dus zeker minder dan de helft heeft ze op, en ze heeft de rest van de tijd zo'n beetje geslapen.

Creche belde gistermiddag om dat door te geven, toen wij net op een onhandig kruispunt in de buurt van het ziekenhuis stonden met oudste, en de auto toen ook nog eens afsloeg Onwijs onhandig dus allemaal, en vervolgens reed ik ook nog eens verkeerd waardoor ik een tunnel inreed. En dat vind ik dan best eng, met een auto met kuren Gelukkig hoef ik er nog maar 1 lange rit mee te maken, dan hebben we een nieuwe

Shoarma, lekker Vooral lekker met heulveul knoflooksaus

Hier komt er trouwens ook steeds meer enthousiasme voor Sinterklaas, leuk. Oudste is ineens helemaal into het Sinterklaasjournaal, en ze hebben net nog een kwartiertje kunnen kijken van de intocht. Ik wilde om 10 uur al boodschappen doen, maar voordat iedereen verschoond, aangekleed, gevoed en klaar was, was het 12 uur. Tja, en dan ga ik dus toch echt eerst boodschappen doen. Man is klussen bij zwager en schoonzus die gisteren zijn verhuisd, dus die kon het ook niet doen. Hopelijk is hij nog wel een beetje op tijd terug, dan kan ik nog even snel naar de Hema.

Nu eerst middelste nog even in bed mikken voor een uurtje, en jongste maar weer even wakker maken en een fles aanbieden.
Ha tieger oh zo'n dag dat je niet vooruit komt !

Erg he wat een geklets hier

oviool is zo ontzettend grappig. Ze kan wel 20 gezichten in 1 minuut trekken en dan zulke gekke. Oh echt we liggen in een deuk.

Gister zaten we ook saampjes in de wieg te gluren, srak ze haar tong uit en lachen !

Maar ook boos / verdrietig is ze gewoon schattig en tegelijk een klein monstertje om te zien, er zitgewoon een kop op
Tv geinstalleerd Viool? Wij hebben ook een veel te grote maar oh zo fijn . Ik vond het eerst te maar we kijken graag films en dan is het wel gaaf hoor.

Schattig die snoetjes die ze trekt. A trekt nu steeds haar onderlip naar binnen om op te zuigen, krijgt ze zo'n onwijs lief gezichtje van! Heel guitig ha ha.

Aaah de Sint, wat is het toch leuk met kleine kinderen! Oudste, bijna 5, vindt het zo leuk! En middelste 3,3 jr snapt er geen bal van . Ik zeg pak je schoen maar, dan kan je m zetten. 'Schoen? Moet ik die aantrekken?' Cute ha ha. Stond oudste daar om het hardst liedjes te zingen, middelste stond er glazig bij maar had wel door dat ie niet weg moest lopen.

Op tv vonden ze het beiden wel leuk. Vooral oudste lette goed op.

Ja ik vind het leuk hoor! En nu staan er 3 schoenen op tafel met kado's eronder want er in paste natuurijk niet.

Ik heb voor A een speelkleed gekocht. Veel te duur voor een schoenkado, maar ik wil dat ze er nu op kan spelen en niet pas 5 december dus heeft ze het maar gekregen. De schoen zie je bijna niet meer op dat kleed ha ha. Ben benieuwd naar de gezichten van de jongens morgen Priceless
Nou moe, zo druk als het gisteren was, zo rustig is het nu En ik ben weer alleenig.
We aten bij vrienden. Ben nu zo gaar. Heel de avond entertaining is best pittig na dag baby op arm en een nacht achter je. Ze is nu wel uit ritme geloof ik.

Tv is nog niet klaar. Blijkt dat waarschijnlijk de kabel kapot was niet de tv's .....
Echt? Dat zou hier ook kunnen gebeuren . Tv terug en nieuwe kabel kopen voor de oude tv?
potverdorie omruilen voor een vaatwasser
Zooo, jullie waren laat nog op. Of tegenwoordig in bed voor het slapen gaan met de iphone in de hand? Onafscheidelijk van het forum

Wat Lmeisje vanmorgen nou ineens had?? Wilde niet slapen, echt niet, laten huilen, speentje geven, over hoofdje aaien, niets hielp en ze werd steeds hysterischer. Had ootje laatst ook toch viool? Nou ja, uiteindelijk eruit, geknuffeld, toen heeft ze nog even in wipstoeltje zitten kijken hoe middelste een kruidkoek aan het maken was (hmm, wat ruikt het huis lekker nu!) En na een laaaaaaange voeding met de luikjes van haar grote uilenogen alvast dicht is ze nu alsnog naar bed. Deze keer zonder gehuil lekker gelijk gaan slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven