Full House deel 2
dinsdag 12 oktober 2010 om 19:40
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
vrijdag 12 november 2010 om 22:10
quote:sardegna schreef op 12 november 2010 @ 21:55:
O ja, fijn dat je dat herkent uma, dat half jaar maakt echt veel uit hè. Nog maar 2 maanden Amalia en A: jullie nog maar een maandje!! ff volhouden nog...
Ik wil niet dat mijn baby groter wordt!! Ik wil wel dat ze weer lekker doorslaapt en wat meewerkt bij het aankleden. Maar verder mag ze baby blijven.
O ja, fijn dat je dat herkent uma, dat half jaar maakt echt veel uit hè. Nog maar 2 maanden Amalia en A: jullie nog maar een maandje!! ff volhouden nog...
Ik wil niet dat mijn baby groter wordt!! Ik wil wel dat ze weer lekker doorslaapt en wat meewerkt bij het aankleden. Maar verder mag ze baby blijven.
vrijdag 12 november 2010 om 22:11
Kijk, die ga ik onthouden voor als ik er even doorheen zit qua baby-gedoe:
'ach ja, opgroeien is ook heftig'
Nou, als dat niet relativeert weet ik het ook niet meer...
Lekker viool, bonbons
Heb je ook chipjes in de voorraadkast uma? Kun je er een paar online gooien dan, want hier zijn ze op. En ik ben dan wel niet zwanger, maar ook een bodemloos vat.
'ach ja, opgroeien is ook heftig'
Nou, als dat niet relativeert weet ik het ook niet meer...
Lekker viool, bonbons
Heb je ook chipjes in de voorraadkast uma? Kun je er een paar online gooien dan, want hier zijn ze op. En ik ben dan wel niet zwanger, maar ook een bodemloos vat.
vrijdag 12 november 2010 om 22:15
Goeie oplossing Viool
Aaah Bengel is ouder! Zet haar anders op 37, dan komt ze vast snel met haar echte leeftijd over de brug!
Uma, ik heb man ook al gezegd dat we klaar zijn, maar een ongelukje ga ik niet weg laten halen.
En aangezien hij geen knip wilt en ik niet aan de pil/spiraal ga nu ik nog bv geef is het zijn verantwoordelijkheid
Algehele onthouding gaat nog aardig op hier hoor.... Zucht. Al merk ik wel nu ik niet meer de hele dag zit te voeden de zin enigszins terug komt.
Meteen een vraag voor de bv-vrouwen; ontwijken jullie mannen dat zooggedeelte ook? Ik heb dat ook liever hoor, maar vind het ook weer opvallend. Wil daar helemaal niet aan denken tijdens het hele gebeuren, maar doe dat toch. Echt niet sexy natuurlijk om daar aan te denken.
Aaah Bengel is ouder! Zet haar anders op 37, dan komt ze vast snel met haar echte leeftijd over de brug!
Uma, ik heb man ook al gezegd dat we klaar zijn, maar een ongelukje ga ik niet weg laten halen.
En aangezien hij geen knip wilt en ik niet aan de pil/spiraal ga nu ik nog bv geef is het zijn verantwoordelijkheid
Algehele onthouding gaat nog aardig op hier hoor.... Zucht. Al merk ik wel nu ik niet meer de hele dag zit te voeden de zin enigszins terug komt.
Meteen een vraag voor de bv-vrouwen; ontwijken jullie mannen dat zooggedeelte ook? Ik heb dat ook liever hoor, maar vind het ook weer opvallend. Wil daar helemaal niet aan denken tijdens het hele gebeuren, maar doe dat toch. Echt niet sexy natuurlijk om daar aan te denken.
vrijdag 12 november 2010 om 22:17
quote:sardegna schreef op 12 november 2010 @ 22:15:
Aan het afsluiten van het 1e baby- half jaar dan bedoel ik, niet aan chipjes natuurlijk (of misschien ook wel?)
Ik vond Jennifer Ewbank waanzinnig mooi klinken.
word wel moe van dat gepiep en zachte van Jennffer.
Ehh tja baby 1e half jaar afsluiten. Ik ben er dubbel in. Op de psz bij jongste zoon zijn ondertussen 3 babies na A geboren, en dan vind ik het jammer dat ik niet meer zo'n heel klein babietje heb. Maar het is natuurlijk ook wel heel fijn dat je steeds meer kan, je niet meer de hele dag met je shirt omhoog zit. Maar omdat het de laatste is gaat het me soms zo snel.
Leuk die Pearl en Simon!
Aan het afsluiten van het 1e baby- half jaar dan bedoel ik, niet aan chipjes natuurlijk (of misschien ook wel?)
Ik vond Jennifer Ewbank waanzinnig mooi klinken.
word wel moe van dat gepiep en zachte van Jennffer.
Ehh tja baby 1e half jaar afsluiten. Ik ben er dubbel in. Op de psz bij jongste zoon zijn ondertussen 3 babies na A geboren, en dan vind ik het jammer dat ik niet meer zo'n heel klein babietje heb. Maar het is natuurlijk ook wel heel fijn dat je steeds meer kan, je niet meer de hele dag met je shirt omhoog zit. Maar omdat het de laatste is gaat het me soms zo snel.
Leuk die Pearl en Simon!
vrijdag 12 november 2010 om 22:21
Ik heb bij oudste toen ik die voedde ooit eens gezegd dat hij dat maar even over moest slaan, maar dat vind ik toch niet zo gezellig. Ik heb nu eigenlijk zoiets van ik was ze wel even naderhand (nou klinkt het alsof we er heel vies van worden ha ha). Maar mss is man bang dat er melk uit komt?
Ik zal het hem eens vragen.
Ik zal het hem eens vragen.
vrijdag 12 november 2010 om 22:25
Oh beetje gek oog als ze hard zingt.
Uma ga JIJ de knip halen? Brrr.
Ik ben heel erg; ik zou in principe wel een 4e willen, man niet. Maar hij moet die knip halen, want ik zie het al gebeuren dat we ooit uit elkaar gaan (dit soort dingen mag ik nooit zeggen van hem ) en dat hij dan met zijn nwe vrouw nog een kind gaat maken. Heeft hij er alsnog 4 en ik ben dan te oud om nog een leuke vent te vinden en nog een kind te maken.
Knip is wel te herstellen natuurlijk, en zo'n mens gaat natuurlijk zeuren dat hij dat dat moet doen, maar er is toch een flinke drempel.
Ha ha waar gaat dit over???? We gaan niet uit elkaar hoor.
Uma ga JIJ de knip halen? Brrr.
Ik ben heel erg; ik zou in principe wel een 4e willen, man niet. Maar hij moet die knip halen, want ik zie het al gebeuren dat we ooit uit elkaar gaan (dit soort dingen mag ik nooit zeggen van hem ) en dat hij dan met zijn nwe vrouw nog een kind gaat maken. Heeft hij er alsnog 4 en ik ben dan te oud om nog een leuke vent te vinden en nog een kind te maken.
Knip is wel te herstellen natuurlijk, en zo'n mens gaat natuurlijk zeuren dat hij dat dat moet doen, maar er is toch een flinke drempel.
Ha ha waar gaat dit over???? We gaan niet uit elkaar hoor.
vrijdag 12 november 2010 om 22:29