Full House deel 2
dinsdag 12 oktober 2010 om 19:40
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
vrijdag 3 december 2010 om 20:44
Ik kijk ook naar de voice, voor het eerst met de laptop op schoot op de bank. Principes zijn er om overboord te gooien 
Ik heb ook al een keertje niks in de schoen gedaan voor de baby Amalia. Ik heb er eigenlijk geen vragen over gehad. Maar hier ook maar heel kleine kadootjes, stickervelletje, en M kan nog niet plakken dus logisch dat hij dat niet krijgt!
Ik heb ook al een keertje niks in de schoen gedaan voor de baby Amalia. Ik heb er eigenlijk geen vragen over gehad. Maar hier ook maar heel kleine kadootjes, stickervelletje, en M kan nog niet plakken dus logisch dat hij dat niet krijgt!
vrijdag 3 december 2010 om 20:54
oh okee, dus ik hoef me niet in bochten te wringen
Zal je zien dat ik wel vragen krijg morgen En bedankt dan.
Slecht idd die opening van TVOH. Ze klinkt trouwens helemaal niet Anoukerig.
Aapje, gezellig dat je er weer bent. Maar je moet je nu niet 'verplicht' te voelen hoor om hier nu heel vaak te komen. Mag wel natuurlijk maar als jij je daar niet lekker bij voelt (omdat je dat eerder eens aangaf) moet je bij jezelf blijven okee?
Ik vind Angela er altijd goed uitzien. Niet volgespoten met botox oid en lekker haarzelf. Maar wel mooi gestyld.
Zal je zien dat ik wel vragen krijg morgen En bedankt dan.
Slecht idd die opening van TVOH. Ze klinkt trouwens helemaal niet Anoukerig.
Aapje, gezellig dat je er weer bent. Maar je moet je nu niet 'verplicht' te voelen hoor om hier nu heel vaak te komen. Mag wel natuurlijk maar als jij je daar niet lekker bij voelt (omdat je dat eerder eens aangaf) moet je bij jezelf blijven okee?
Ik vind Angela er altijd goed uitzien. Niet volgespoten met botox oid en lekker haarzelf. Maar wel mooi gestyld.
vrijdag 3 december 2010 om 21:12
vrijdag 3 december 2010 om 22:22
Zo ootje op bed leggen was een klus !
Vioolman en ik hebben over twee weken een etentje van de zaak ( hee eindelijk met vrouwen)
vandaag samen boodschappen en koken en geen geborrel, super knus. En 20 graden in huis
oh heeft er iemand nog sint gedichten te schrijven ???
Ik vier voor het eerst geen sint en ik mis de gedichten schrijven !!
Vioolman en ik hebben over twee weken een etentje van de zaak ( hee eindelijk met vrouwen)
vandaag samen boodschappen en koken en geen geborrel, super knus. En 20 graden in huis
oh heeft er iemand nog sint gedichten te schrijven ???
Ik vier voor het eerst geen sint en ik mis de gedichten schrijven !!
vrijdag 3 december 2010 om 22:30
vrijdag 3 december 2010 om 22:47
haha, ik zou alleen voor de gedichten sinterklaas vieren. Vorig jaar gingen de kinderen bijna huilen er waren meer gedichten als kadootjes en ze waren ook nog heeeeel lang. Ze waren geweldig, dat vond iedereen (jammer eigenlijk dat ik ze nooit bewaar) maar 1 ding oefenen ze wel bij ons bij sint: geduld, lezen, nederlandse taal en humor de klacht was: bij hun andere ouder mochten ze alles achter elkaar openscheuren en bij ons naar al die gedichten luisteren...
maar wij volwassenen hebben een topavond dan hoor. Maar wel goed dat we het een jaartje overslaan. Ten eerste vanwege de familie beroering (of het nou goed is???) en ten tweede heb ik nu nog wat meer tijd tot de kerst voor een leuk kadop.
maar wij volwassenen hebben een topavond dan hoor. Maar wel goed dat we het een jaartje overslaan. Ten eerste vanwege de familie beroering (of het nou goed is???) en ten tweede heb ik nu nog wat meer tijd tot de kerst voor een leuk kadop.
zaterdag 4 december 2010 om 09:35
Mooie avatar viool
Wie is er uit bij the voice? Ik heb alleen het eerste deel gezien, want om een uur of half 10 werd er aan de deur geklopt en stond daar Sint met 3 pieten (ja, echt!). Ze kwamen even een biertje bij ons drinken na alle kinderbezoekjes van die avond. Vriend is nl goed bevriend met sint
Lmeisje was koud gisteravond toen ik haar pakte voor haar laatste voeding, echt zielig. Ze begon te brullen toen ik haar terug gelegd had (weer in dat koude bedje). Ik heb haar maar bij me laten slapen vannacht. Ze is ook niet helemaal lekker trouwens, zat met vuurrode wangen en waterige oogjes bij het ontbijt. Toch maar even getemperatuurd: 38, niet echt hoog, maar net iets te veel. Ze ligt nu een ochtendslaapje te doen, hopelijk knapt ze daar van op.
Middelste is naar kaboutervoetbal, dat is in de winter in de zaal gelukkig, want het is hier nu -7, bibber bibber.
Wie is er uit bij the voice? Ik heb alleen het eerste deel gezien, want om een uur of half 10 werd er aan de deur geklopt en stond daar Sint met 3 pieten (ja, echt!). Ze kwamen even een biertje bij ons drinken na alle kinderbezoekjes van die avond. Vriend is nl goed bevriend met sint
Lmeisje was koud gisteravond toen ik haar pakte voor haar laatste voeding, echt zielig. Ze begon te brullen toen ik haar terug gelegd had (weer in dat koude bedje). Ik heb haar maar bij me laten slapen vannacht. Ze is ook niet helemaal lekker trouwens, zat met vuurrode wangen en waterige oogjes bij het ontbijt. Toch maar even getemperatuurd: 38, niet echt hoog, maar net iets te veel. Ze ligt nu een ochtendslaapje te doen, hopelijk knapt ze daar van op.
Middelste is naar kaboutervoetbal, dat is in de winter in de zaal gelukkig, want het is hier nu -7, bibber bibber.