Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
O jee...vloerdilemma in huize Viool! Aan mij heb je niks...ik vind visgraat echt super super supermooi! Maar een (goedgegoten) gietvloer is ook prachtig. Lastig!

Trouwens toen de fysio hier gister was, trok R af en toe echt een pruillipje, huiltje erbij, als de fysio haar pakte. Nou jaaaa, zeg! De jongens zijn echt van die types die binnen 5 minuten bij een wildvreemde op schoot kunnen springen.

Ze komt te weinig onder de mensen.

Hahaha, nou ja, merk wel dat ik meer inhuizig ben met 3 kids en dit baggerweer.
Arme R, bang voor de fysio... Ik hoop voor je dat ze er baat bij heeft, een afgeplat achterhoofdje is ook zo zonde. Slaapt ze s nachts ook op haar achterhoofd? Ik heb wel begrepen dat als afplatting er is het best moeilijk is om voorkeurshouding nog te veranderen, omdat de voorkeurshouding dan ook steeds makkelijker voor ze ligt. Wel fijn zeg, dat R nooit huilt, zoet kindje, heerlijk.
Ik vind houten visgraat vloer heeeeeeel mooi Viool.
Gietvloer is saai Viool, vriendin van me heeft het en ik vind er niets aan. Ik hou ook van visgraat. Met bies langs de muur

Sardegna, eten om 3 uur, dat is niet goed nee.

Rikst, ik ben ook inhuizig hoor met dit weer, saai he?

Nou, gatver, dat zumba gaat m niet worden voor mij. Volgende week gewoon weer spin and shape, da's duidelijk. Ik voelde me echt een Hollandse lomperik. Die sportbh zat goed stevig maar zag er niet uit natuurlijk en dan die rol eronder. Verkeerd t-shirt. Ik kon wel huilen. Voelde me belachelijk.

Dus nee, lekker volgende week weer in het donker spinnen ha ha. Dat licht gaat daar altijd bijna uit, helemaal goed hi hi.

Maar ik heb het maar mooi gedaan! Ha!

A vond het leuk in de opvang. er waren met haar erbij maar 3 kindjes en toen ik haar op ging halen nog 1 andere dus 2 in totaal. Super. Maandag gaat middelste ook mee, dan zijn er ongeveer 10 maar dan 2 leidsters. ben benieuwd. Ze was wel moe na een uur. Veel indrukken toch en ze had een uur op haar buik lopen schuiven, dat is natuurlijk ook vermoeiend.

Oei ik moet de kinderen van school halen! Straks maar douchen
Nou Amalia !! Een leuk sportpakje us gauw gekocht als dat beter danst. Hier dragen veel gewoon shirt met joggingbroek en ik gewoon jazzpants met top en danssneakers, ook geen zumba outfit. Maar als iedereen dat aanhad zou ik dat wel doen. Vond je het wel leuk ???

Veel te zonde zo'n mooie Amalia in het donker wegstoppen.

Haha vissengraat bijna unaniem ?? Ik wilde het jaren...Had zelfs offerte laten maken. Het is wel sjiek, zeker wel. Maar ik twijfel

Is gietvloer saai.. Mm.. Het leek me mooi strak, dat staat me wel aan, geeft rust aan je interieur.
Oja ik denk dus dat het aan een modern huis extra charme geeft een vissengraat maar een ouder huis heeft dat vaak al.

Nou Amalia je hebt wel gelijk mss dat een gietvloer saai is, je moet een mooie smaak meubels hebben om dan je huis sfeer te geven!

Stel dat je het combineert met een saaie inrichting bleh.

Verveel ik al ??
Als je al jaren visgraat wil moet je dat doen hoor

Nee ik vond zumba ook niet leuk. Struikelde steeds over mn benen en snapte de pasjes niet. Bij de bachatta veerde ik op, maar dat dans ik toch beter met een borrel op bleek . Of dan voelt het iig beter

gewoon spinnen tot ik er bij neerval, heerlijk.
Hahaha ! Je bent grappig. Spinnen daar kan ik weer niet tegen
wat een sportieve dames hier goed zeg!!!!!

En ook nog afvallen, hier gaat het ook goed, door gewoon niet te snoepen en veel water te drinken. nadenken over wat je eet (gedachteloos tumtummetjes eten komt me erg bekent voor haha)

viool een houten vloer is wel antroposofisch verantwoord hoor verder geen verstand van

sardegna klinkt pittig op je werk zeg jemig wat druk en hoe kun je dan kolven met die stress? heel knap hoor!

hier druk nog steeds ziekenboeg, om ons heen iedereen buikgriep (man en ik voelen ook wel een rommelbuik maar hopelijk word dat niet erger) dochter is al een week ziek, of nouja ziek niet meer spugen maar zo moe, kort lontje, dramatische huilbuien, pijn in haar buik. j lijkt wel alweer te beginnen, moest vanacht spugen hij was heel misselijk zielig er kwam niks buik was leeg en geen eetlust

ben blij dat het weekend is even de zorg samen doen! J en dochter hangen de hele dag om me heen pffff

gisteren nog wie is de mol gezien? leuk!!!! Met jan kooijman! Hopelijk is hij de mol blijft hij er lang in haha

en zometeen voice of holland ook gezellig heb nog lekkere kaasjes van oud en nieuw mag dat???
Wil je mijn oud en nieuw brie erbij hebben RW? Ik verwacht dat die over 2 weken beschimmeld in de prullenbak beland

jij deed toch ook (even) SB. Ik vind het avondeten echt wel veel, klopt dat?

Oh oh wat een domme mama: ik had 2 pakken melk gekocht, een gewoon en 1 voor de nacht. Geef ik al 3 dagen de hele dag die voor de nacht (en hongerige babies). Lekker slim.

Zou je verwachten dat ze helemaal verzadigd zou zijn, maar nee hoor, iedere nacht komt ze nog

En nu zit ik alleen want man is met oudste skiën in Duitsland het weekend. Nou lekker rustig voor mij, not.

Jongste zoon diarree dus ik tref het weer. Ik zou daar alleen blij om zijn als hij morgen daardoor ook uitslaapt, maar dat is een illusie. Dochter was vanmorgen half 7 wakker en jongste zoon is ook rond kwart voor 7 wakker. Nou lekker dan.

We gaan er het beste maar van maken

Ik ga straks met mijn moeder naar de film; haar naam was Sarah. Ik pak vast wat zakdoeken en heb net even snel wat waterproof mascara opgedaan

Pijn in m'n rug van dat stomme zumba en maar een heel klein beetje buikspierpijn. Nee, ik geef het echt op na 1x Viool mag de zumba doen, doen Bengel en ik het spinninggedeelte.

Uma! Hoe is het met je? Pinkeltje, ook al een tijdje niet gezien. En Aapje had een tijdelijke opleving hier?
Gewoon geen leuke dansjuf !!

Maar bij mij zijn de meeste meiden gemeen. Roddelen enzo wie het niet kan, is dansschool dus t is ook een club ballet / gogo/ etc dansers.

@rw kaasjes kan nog hoor!

Ja de vloer, heel antroposofisch

op hyves ootje voetjes in bad liiiiieeeefff
Goed dat je het een keer geprobeerd hebt toch, die zumba. Ik hou ook van spinnen, heerlijk los gaan en zweten. Geeft altijd goed gevoel daarna. A.M. alweer dus jij, dit weekend. Wel heel leuk voor oudste dat hij gaat skieën!

Vriend wil in febr met z'n 5-en een weekendje naar winterberg, ik twijfel of ik dat leuk vind met baby erbij. Je kunt natuurlijk niet met de wandelwagen door de sneeuw, dus weinig buiten doen, hmmm. Iemand ervaring mee?

RW wat duurt die buikgriep lang bij jullie, getsie. Beterschap voor de kindjes en hopelijk zet het bij jou en man niet door.

Hier lekker weekend gevoel, alle kindjes lekker in bed, zzzz. Vriend nog aan het werk. Zo tvoh kijken. Maar naar de film is leuker natuurlijk. Ik heb het boek gelezen, mooi, maar erg zielig hoor. Moet er niet aan denken om dat eerste stuk in beelden te zien eerlijk gezegd, echt erg die jodenvervolging.

Lmeisje drinkt trouwens ook weer iedere nacht sinds de groene-luier-episode. Terwijl ze zo goed doorsliep en dan zelfs nog vrolijk, niet overdreven hongerig wakker werd 's ochtends. Ik blijf babies vreemde wezens vinden af en toe.

Net bij het eten zat ze aan tafel op schoot bij vriend, ze was echt zo grappig aan het doen, geinen met haar broers, leuk. Dat wordt een mooi span straks. Zal een kiekje doen.
Wat leuk Sardegna, geinen met haar broers. Jajaja ondeugende meisjes worden dat, de broers hebben een heel goede invloed qua gekkigheid
Hoi! Eerste schoolweek overleefd! Tsjonge, da's wennen zeg. En dan hoeft ze alleen nog maar 4 ochtenden en 1 middag heen. Merk dat we echt even een nieuw ritme moeten vinden. Probeer in elk geval zelf s avonds voor 10en boven te zijn, wekker gaat dan om kwart over 6 weer. Hoe moet ik daar straks nog een baby tussen proppen?! Haha.

Verder ben ik geloof ik helemaal baby-klaar, nog nooit meegemaakt zo vroeg. Enveloppen geschreven, kamertje af... ik ga me straks (of jullie) nog vervelen tijdens mijn verlof. Three weeks to go!

Ik heb trouwens weer veel te veel lopen googlen. Want ik lees nu weer dat ook aangeboren afwijkingen van het kind oorzaak van stuitligging kunnen zijn... en ik ben al zo'n neuroot wat dat betreft!
Tieger bedankt voor je kaartje trouwens, lief!
@uma zwangeren vrouwen niet googlen !

Ga zorro kijken op rtl 5 geen enge zoekmachine acties. Oh zo heerlijk; babyklaar... Nog even en weer een mooi klein mensje
Uma, niet googlen hoor. En misschien draait de baby nog wel spontaan. Jee, 3 weken tot aan verlof nog maar, wat gaat dat snel! Ga je nog iets veranderen na je verlof of blijf je dezelfde uren werken? (hoeveel werk je ook alweer, 3 dagen toch?)

Amalia hoe was de film?

Oh ja, zorro ook grappig, met Antonio Banderas.

Ik ga zo naar vriendinnetje in Haarlem, dat wordt een aardig eindje rijden. Wel gezellig.
Ga je met kinderen Sardegna ??

Nouja dviool heeft soms maagzuur. Wat doet man laat hem koffie drinken ! Dat is toch slecht en als ik er wat van zeg, trekken ze zich er beiden niks van aan. Nou echt niet goed hoor, koffie!!
Zeker mn irri weekend maar ik denk vandaag ( is niet de eerste keer )heb nou eens oog voor cviool. Die is hier zo weinig en mag nooit met papa mee, papa gaat weg : dviool trekt jas aan en holt er achreraan, cviool krijgt geen kans, of wordt weggeduwd, wordt ook niet gevraagd of gezegd : nee vandaag neem ik cviool mee. Of hij is te klein. Maar hij is 7 en toen ging dviool zelfs elke dag mee op garage. Ik vind hetzielig
pfff...het lijkt wel of het hier nooit ophoudt

Deze week is weer lekker een emotionele week. Voelde me sinds woensdag helemaal niet lekker (weer hartkloppingen, misselijk gevoel, pijn onder in m'n buik). Omdat ik donderdag voor volgende week al een afspraak had staan bij de huisarts voor die hartkloppingen niet meer gebeld, maar voelde me met de dag steeds minder goed.

De rest even copy/paste...

Vanochtend belde ik de hap omdat ik nog steeds pijn in m'n buik had en hartkloppingen en misselijkheid.

Ik mocht gelijk langskomen. Bij de arts werd geconstateerd dat m'n hart veel te hoog was 160 slagen p.m. voelde me er ook echt niet goed door. Ik werd doorgestuurd naar het ziekenhuis om een hartfilmpje te laten maken en bloed te laten prikken en urine na te controleren. We hebben daar lang gezeten (aantal uur) en ze hebben getest op schildklier, blaasinfectie, een evt zwangerschap. Ze konden niks vinden, ook aan m'n hart niet. Ik word nu poliklinisch verder vervolgd, krijg volgende week een kastje om die ik de hele week moet dragen, om te kijken hoe m'n hartslag is gedurende de hele week (voel in rust de hartkloppingen heel erg, maar als ik opsta/dingen doe slaat ie voor m'n gevoel op hol). Later in de week (of daarna) moet ik terugkomen bij de poli cardiologie en nog een echo laten maken. Wordt vervolgd dus...

Ben nu sinds een half uurtje weer thuis, schrik zit in m'n lijf, want dit verwacht je niet. Heb net even alle emoties eruit gehuild, de kinderen geknuffeld, ga maar afleiding zoeken nu...

En verder donderdagavond te horen gekregen dat mijn oma (onverwacht) is overleden...

Wanneer houdt alle gedoe nu een keer op...
5x5 knuffel voor jou, wat een schrik!!!!

Ik vind dat je het de afgelopen tijd enorm voor je kiezen hebt. Ben er stil van.
5x5 wat schrikken! Ik krijg er kippenvel van. voor jou...

Viool vind ik ook zielig voor CViool. Wat zegt man als jij er wat van zegt?

Uma, kinderen die 'gewoon; liggen maar al een tijd ingedaald zijn krijgen weer last van scheefstaan en dat kan op den duur tot allemaal rare dingen leiden zelfs tot adhd dus lekker liggend overdwars is dan weer veel beter.

En zo is er altijd wel wat te vinden.

Hoeraaaaa, -3,4 kilo!!!! Ik ben heel trots op mezelf

Opeens eraf dus, zo grappig. En niet eenmalig hoor, heb al 3x op de weegschaal gestaan vandaag en het blijft zo

Sardegna, heb je de Telegraaf (iets in mij zegt van niet). Ik dus wel lekker fout maar ik moest vanmorgen aan jou denken; stond een heel artikel in over dierenartsen.

80% vrouw, niet te combineren met gezin door de drukte en onregelmatige werktijden en na theologie het slechtst betaalde beroep voor academici.

Waarom heb je dat gekozen????
Pfff en nu ook nog ruzie met manlief (hij kan niet met deze stress omgaan) vind dat ik maar weer eens wat actiever moet zijn, terwijl ik me daar helemaal niet toe in staat voel . Ik ben helemaal op van moeheid, m'n lichaam die niet meewerkt de laatste dagen en alle emoties.
Mannen

Als ze nou eens een beetje zich in ons verplaatsen en dingen wat subtieler zeggen...
Oja Sardegna, man is idd naar Willingen met oudste nu. Ik ben juist niet mee omdat het met een baby niet leuk is daar. We zijn wel een keer geweest toen middelste anderhalf was, en dat was super. Oudste, toen net 3, ging op de skies, man en ik ook en jongste zoon zat in een babyslee. die kan je duwen. Gewoon met dat ding de sleeplift in (mensen keken wel raar) en mee naar beneden skien. Vond hij super!

Maar het jaar erna zijn we weer gegaan en sneeuwde het weer. Oudste vond het wel aardig maar jongste zoon vond het koud, pastte niet meer in die slee maar kon ook niet skien. Niets aan dus.

Nu zou hij wel kunnen skien, maar A kan nog niet goed genoeg zitten om in zo;n hobbelig sleetje te gaan.

Dus, heel verhaal haha.

Oh, en nu bedenk ik me dat volgend jaar Lmeisje anderhalf is, dus dat het dan wel leuk is!

Maar je zit dan wel met het middagslaapje, heel irritant. En jouw jongens zijn al wat groter dus die willen doorskien. Wij gingen dan gewoon naar het appartement, jongste slapen, oudste dvd'tje, wij een beetje lezen en daarna nog weer even skien.

Uitgebreid genoeg geantwoord?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven