Full House deel 3
dinsdag 15 februari 2011 om 12:56
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
zondag 27 februari 2011 om 08:51
Ik heb net gedouched met krijsende ootje op de achtergrond. What's new ? Dat is het enige echte pittige, de nachten komen op een welverdiende tweede plaats maar dat je nooit even in je eigen bad - aankleed- nadenk - tuttel ritueel kan. Dat is dan weer de iphone, je kan wel die momenten creeren ( en desnoods zes keer onderbroken )
zondag 27 februari 2011 om 09:05
Maar nu ik naar het snoetje van mn dochter lig ik te kijken denk ik dat dit de kracht van een baby is, je hebt echt letterlijk dag en nacht de zorg en " verdwijnd " even erin maar tegelijk zoveel liefde dat je uitelkaar springt van geluk en ieder wel je baby wil laten zien : kijk hoe lief!
Dat gaat een stap verder dan verliefdheid. Soms merk ik ook dat k maar naar haar zit te staren hoe ze iets doet dankan ik mijn ogen er niet vanaf houden.
Dat gaat een stap verder dan verliefdheid. Soms merk ik ook dat k maar naar haar zit te staren hoe ze iets doet dankan ik mijn ogen er niet vanaf houden.
zondag 27 februari 2011 om 17:45
Hoera voor Ootje met haar tandje!!
Tss de jongens eten een Tucje, pakt Aatje een stukje, vindt man het raar dat dat niet mag van mij 8-p
Haar billen zijn helemaal stuk, dus ik verwacht hier het 4e tandje. Heel zielig, echt gillen bij het verschonen. Zitten echt putjes in haar billen van kapot zeg maar.
Kat gaat niet goed Hoewel ze wel net wat drinken wilde en erg enthousiast aan haar eten zat te snuffelen. Ze heeft volgens mij 5, ja wel 5 brokjes op...
Tss de jongens eten een Tucje, pakt Aatje een stukje, vindt man het raar dat dat niet mag van mij 8-p
Haar billen zijn helemaal stuk, dus ik verwacht hier het 4e tandje. Heel zielig, echt gillen bij het verschonen. Zitten echt putjes in haar billen van kapot zeg maar.
Kat gaat niet goed Hoewel ze wel net wat drinken wilde en erg enthousiast aan haar eten zat te snuffelen. Ze heeft volgens mij 5, ja wel 5 brokjes op...
zondag 27 februari 2011 om 20:02
arme kat amalia echt zielig hoe zijn de jongens eronder? Toen konijn ziek was waren hier ook de hele dag de knuffels ziek
Iphone... ik heb hem nog niet wil hem eigenlijk wel maar aan de andere kant wil ik juist minder internetten mmm moeilijk want dat gaat natuurlijk wel gebeuren met dat ding, maarja als ik nu de laptop pak overdag staan er 2 kinderen omheen die ook willen computeren...
Ik douche/badder altijd s'avonds als iedereen slaapt heel relaxt
gisteren bij vrienden gegeten en wat veel wijntjes op jemig ik had echt een beetje een kater vanmorgen getver vond het zo erg, sta ik boven J te zweten en brak te wezen vanmorgen dat noooooit meer bah
amalia maizena op de billen schijnt goed te helpen. Zielig als ze zo kapot zijn! J heeft nu 6 tanden en daar is hij gelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen
vanavond laatste boer zoekt vrouw aflevering!
Iphone... ik heb hem nog niet wil hem eigenlijk wel maar aan de andere kant wil ik juist minder internetten mmm moeilijk want dat gaat natuurlijk wel gebeuren met dat ding, maarja als ik nu de laptop pak overdag staan er 2 kinderen omheen die ook willen computeren...
Ik douche/badder altijd s'avonds als iedereen slaapt heel relaxt
gisteren bij vrienden gegeten en wat veel wijntjes op jemig ik had echt een beetje een kater vanmorgen getver vond het zo erg, sta ik boven J te zweten en brak te wezen vanmorgen dat noooooit meer bah
amalia maizena op de billen schijnt goed te helpen. Zielig als ze zo kapot zijn! J heeft nu 6 tanden en daar is hij gelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen
vanavond laatste boer zoekt vrouw aflevering!
zondag 27 februari 2011 om 20:25
Nou veel plezier bij BZV :puke: ha ha
Mijn 2 mannetjes liggen heel stoer ieder op een eigen kamer op zolder! Het is nog niet af, maar het duurt zo lang. Als het goed is is het deze week af hoor, maar ik had er zo'n zin in om nu alles al neer te zetten. Nog niet alles, maar de bedjes in ieder geval wel.
Ze hebben wel door dat de kat heel ziek is, maar B is er niet zo mee bezig. L wel, die is heel lief voor de kat. Maar ik denk niet dat hij heel verdrietig is als ze dood gaat. Ik heb 2 katten die niet heel erg op de kinderen zijn gericht. Ze zijn in de kamer, maar als de kinderen ze willen aaien staan ze op en lopen rustig weg.
Maizena, ik onthou het! Oh, sterker nog ik ga het meteen even bij de boodschappen bestellen die morgen komen.
Ga een filmpje kijken!
Mijn 2 mannetjes liggen heel stoer ieder op een eigen kamer op zolder! Het is nog niet af, maar het duurt zo lang. Als het goed is is het deze week af hoor, maar ik had er zo'n zin in om nu alles al neer te zetten. Nog niet alles, maar de bedjes in ieder geval wel.
Ze hebben wel door dat de kat heel ziek is, maar B is er niet zo mee bezig. L wel, die is heel lief voor de kat. Maar ik denk niet dat hij heel verdrietig is als ze dood gaat. Ik heb 2 katten die niet heel erg op de kinderen zijn gericht. Ze zijn in de kamer, maar als de kinderen ze willen aaien staan ze op en lopen rustig weg.
Maizena, ik onthou het! Oh, sterker nog ik ga het meteen even bij de boodschappen bestellen die morgen komen.
Ga een filmpje kijken!
zondag 27 februari 2011 om 22:41
Nee dan op de weg terug, man scheldend op verkeer, last van aqua jogging planning heet dat. Kinderen in de uithoeken ophalen.
Nee hoor haha ik loop nu echt te klagen en het was harstikke leuk.
Toch na dat lelijke gedrocht van een vakantiehuis was ons kippenhokje een oase, na dit luxueze uitje is ons huis ehhhhh.... Ahum.
Ik had onze kennissen ook uitgenodigd want ze wilden ook bij ons eens langskomen nou voor
het EERST had man zoiets van hum kan dat
niet wachten jajaja na die vreselijk mooie
woonboerderij. Prachtig. Grote keuken, eetkamer
met openhaard. Wauw. Echt genoten (we hebben samen gegeten daar erg gezellig )
Nee hoor haha ik loop nu echt te klagen en het was harstikke leuk.
Toch na dat lelijke gedrocht van een vakantiehuis was ons kippenhokje een oase, na dit luxueze uitje is ons huis ehhhhh.... Ahum.
Ik had onze kennissen ook uitgenodigd want ze wilden ook bij ons eens langskomen nou voor
het EERST had man zoiets van hum kan dat
niet wachten jajaja na die vreselijk mooie
woonboerderij. Prachtig. Grote keuken, eetkamer
met openhaard. Wauw. Echt genoten (we hebben samen gegeten daar erg gezellig )
maandag 28 februari 2011 om 10:28
Super dat je weekend zo'n succes was viool. Slaapt ootje nu door? En een tand, groot hoor.
Aatje al 4 tanden?! En J 6? L heeft er..... 0! Jongens hadden allang tanden op deze leeftijd, snap ook niet waar ze blijven.
Arme kat... hou even contact vandaag hoe het loopt.
Zou bengel al thuis zijn? Ik hoop het voor haar. Ben zo benieuwd hoe het met haar en bengelbaby is.
Relaxed RW 's avonds in bad. Kan hier niet, want badkamer zit aan slaapkamer vast en daar ligt Lmeisje te slapen. Onhandig huis. Was boer zoekt vrouw leuk? Ik vind het eerlijk gezegd vreselijk, heb 1 x een halve aflevering gezien, maar vond het 3x niks. Misschien moet je er ook in zitten om het leuk te vinden.
Lmeisje kan echt goed zittend spelen nu. Ze rolt heel af en toe nog wel om. Ik laat haar niet te lang zitten hoor, meestal ligt ze gewoon, maar ze vindt het zo leuk.
Aatje al 4 tanden?! En J 6? L heeft er..... 0! Jongens hadden allang tanden op deze leeftijd, snap ook niet waar ze blijven.
Arme kat... hou even contact vandaag hoe het loopt.
Zou bengel al thuis zijn? Ik hoop het voor haar. Ben zo benieuwd hoe het met haar en bengelbaby is.
Relaxed RW 's avonds in bad. Kan hier niet, want badkamer zit aan slaapkamer vast en daar ligt Lmeisje te slapen. Onhandig huis. Was boer zoekt vrouw leuk? Ik vind het eerlijk gezegd vreselijk, heb 1 x een halve aflevering gezien, maar vond het 3x niks. Misschien moet je er ook in zitten om het leuk te vinden.
Lmeisje kan echt goed zittend spelen nu. Ze rolt heel af en toe nog wel om. Ik laat haar niet te lang zitten hoor, meestal ligt ze gewoon, maar ze vindt het zo leuk.
maandag 28 februari 2011 om 10:45
Ik ben trouwens een beetje aan het afbouwen met borstvoeding. Ze eet nu zo goed fruit, brood en groente. Nu drinkt ze nog 4x per dag. Ze lust inmiddels ook diksap, ik ga denk ik binnenkort de voeding na haar middagslaapje vervangen door diksap en een crackertje/liga oid. En dan is het alleen nog 's ochtends, tussen de middag en 's avonds bv. Ik vind haar zo groot ineens, echt een etend klein kindje, minder baby-ig. Zo mooi rechtop als ze in de kinderstoel zit, helemaal trots erbij aan tafel. En lekker met haar handje op de tafel timmeren en het hoogste woord voeren
maandag 28 februari 2011 om 11:10
Jaaaaa, idd Uma: is het vandaag???
Ach, Amalia, arme kat.
Hoe vonden de jongens het apart slapen?
Viool, zo te horen heb je een heerlijk weekend achter de rug. En wat goed dat Ootje doorsliep! Hopelijk was het geen uitzondering.
Hahaha, RW, ik moet stiekem wel een beetje om je lachen met je kater!
maar bluh, wat kun je je dan rot voelen! Nou ja, zo te horen was het in elk geval wel gezellig!
Aaaa, schattig, Lmeisje al zo groot. Lekker zittend spelen.
Hoe staat het er inmiddels voor met jullie huizenbouw-project, Sardegna?
Ik hoop ook echt voor Bengel, dat ze al thuis is, of in elk geval dan vandaag naar huis mag. Ben benieued hoe het met haar en Bengelbaby gaat.
Tieger, al sollicitatiepost??
Ach, Amalia, arme kat.
Hoe vonden de jongens het apart slapen?
Viool, zo te horen heb je een heerlijk weekend achter de rug. En wat goed dat Ootje doorsliep! Hopelijk was het geen uitzondering.
Hahaha, RW, ik moet stiekem wel een beetje om je lachen met je kater!
Aaaa, schattig, Lmeisje al zo groot. Lekker zittend spelen.
Hoe staat het er inmiddels voor met jullie huizenbouw-project, Sardegna?
Ik hoop ook echt voor Bengel, dat ze al thuis is, of in elk geval dan vandaag naar huis mag. Ben benieued hoe het met haar en Bengelbaby gaat.
Tieger, al sollicitatiepost??