Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
parkpop was echt vreselijk, voor het eerst dat ik niet goed had ingeschat dat het voor de kinderen wel eens niet leuk zou kunnen zijn

dochter voelde zich er gelijk thuis (waar is het podium???) danste en ging heerlijk relaxt in het gras liggen.

Zoon vond het te druk en de muziek te hard.

De HELE tijd hebben ze gezeurd om ijsjes, balonnen, pannenkoeken, patat, gewoon alles wat daar te koop was en dat was VEEL.

En om 14.00 besloot zoon heel hard te gaan huilen dat hij naar huis wilde...

Schoonvader had ons gebracht met de auto (gelukkig) en om 16.00 waren we weer richting huis

Toen we naar de uitgang liepen begon zoon weer te huilen dit keer dat hij niet weg wilde (hij was ondertussen een beetje geaclimatiseerd)

ik werd gek...

In de auto sliepen ze binnen 5 minuten haha nouja jammer dat weten we dan ook weer.

Hoogtepunt van de dag was een broodje shoarma met rose daar eten

J was gelukkig niet mee.'

dat was mijn verslag

heb trouwens een hele leuke foto van de caravan op hyves gezet
Rw ik ga kijken!

Dat parkpop verhaal pfff mijn advies: ga met je dochter voortaan hihi. Vreselijk zo'n verkeerde inschatting dan...

Ik moet bekennen dat ik goed en wel 2x parkpop met mviool heb gedaan, als peuter en kleuter, dat was leuk maar daar is het bij gebleven. Hoe groter hoe meer: ik wil dit en dat en dan heb ik geen festivalgevoel hoor..

Eigenlijk mis ik het ook niet dus dat scheelt.

Maar om jouw dochter (:" waar is het podium??) moest ik erg lachen. Wat een feestbeest
Pfff zweet nu al de pan uit! Thermometer buiten geeft al 29 graden aan en in huis 25. Vanmiddag noodweer

Ik ga alles heel rustig doen vandaag, echt slow motion .

RW jammer dat PP niet leuk was

Rikst, het 11 mnd sprongetje volgens oei ik groei. Heb je een stoel op haar kamer? Mss kan je haar in bed laten, alles stil, niets zeggen maar wel bij haar zitten? Gaat echt over. Niet steeds eruit halen want dat hebben ze gauw door! Maar dat doe je ook niet.
Rw ik kan het niet vinden op hyves.

Mag ik zeggen dat ik best op zie tegen de eerste twee weken vrij ??

Zo krap allemaal met grote kinderen. En dviool verveelt zich altijd en laat dat overduidelijk merken en alles wat je dan aandraagt is het toch niet dus je kan beter niks aandragen. Ik was ook nooit een kind dat zich verveelde, had eerder een lijst van wat ik allemaal nog wilde doen, dus ik denk dan alleen maar dat het misschien relaxed is je vervelen

Ik weet weleens niet waar ik zin in heb maar zeker als moeder nu.. Hoef ik me NOOIT te vervelen.. Dat is een luxe voorbestemd aan kinderen (???). Enfin hij heeft het elke dag en in de vakanties nog meer, altijd al gehad,kan dan soms moeilijk ermee omgaan, gehang en gedraal.wil hem dan ook graag helpen maar eigenlijk heb ik het idee dat hij dan niet iets wil doen wat ik verzin. En mviool die verveeld zich weer nooit. Ach het is al altijd zo en elke vakantie is het weer leuk geweest, achteraf, dus het komt vast goed!!

En ik wil vooral op reis. Voor de kinderen is er dan weer van alles te ontdekken.
Binnen 28 graden

Hoofdpijn sinds de nacht bleh
Oh ik hoor al onweer
goedemorgen!

Hier is het zwaar bewolkt en daardoor niet zo heel warm gelukkig. Ik vind het altijd eng dit weer, zo onheilspellend.

Viool kun je hem geen abbonement op het buitenbad oid geven? Kan hij bij mooi weer lekker iedere dag gaan zwemmen? of misschien mee laten doen met activiteiten bij het buurthuis ofzo? Of is hij daar dan weer net te oud voor?

dochter is echt grappig, dat podium, zo bijzonder maar als ze er een ziet moet ze erop (heb dat bij parkpop maar uit haar hoofd gepraat ;-0) als zoon op school een viering heeft staat zij ernaast voor de hele school.

Jammer dat jeugd theater school pas vanaf 7 is ik denk dat ze zich er erg thuis gaat voelen!

foto van de caravan gewoon bij de foto's toch??
Zwaai! Even vanuit het ziekenhuis, vanaf vandaag blijft het hier definitief bij 3 namelijk. Vind het wel spannend, ben vooral erg benieuwd naar de hoeveelheid pijn straks.

Rw, balen dat parkpop niks was. Hier is er op zo'n moment ook veel gezeur hoor. Vorig jaar was oudste met de vakantie de hele tijd aan het zeuren, en dan bleek later dat hij gewoon honger of zo had.

Uma, nog gecondoleerd met je oma. Was ze ziek, of heb ik dat gemist?

Hmm, wel lastig dat je nu niet kan teruglezen...

Hier gaat alles verder zn gangetje. Afgelopen weekeinde hebben we proef gekampeerd, en dat was hard nodig. Man en ik geven een uur lopen prutsen met het opzetten van onze nieuwe tent. Één boog paste net niet met alle gaatjes, en dan is het behoorlijk prutsen. Maar uiteindelijk stond ie, en zijn we nog steeds getrouwd
Tieger dat is een wonder en wij hebben dit jaar lekker een bus en caravan, voor het eerst, jeeeeeee en ik ga de tent niet missen

Heel veel sterkte vandaag en geen pijn !

Rw hier al flinke onweer en warm poeh.. Maar lijkt iets weg te trekken

Heb net een zaak gevonden waar ze nog art nouveau plafond ornamenten hebben in gips.
Is het niet bizar dat het stucwerk nog niet klaar is ( was hand erop dat het maandag af was en vandaag niemand..) de andere man vroeg overigens precies hetzelfde. Ik ga echt nooit meer zo werken en man ... Pff ik had gezegd joh als ik eerlijk ben geef ik de klus aan een ander.

Sorry maar vier weken ???
Jee viool, wat een geduld!

Ik ga, tot later!
succes tieger!!
Tieger is best moedig
Spannend Tieger! Succes!

Ging het met de kinderen allemaal goed in de tent??

Jammer, RS, van Parkpop...Wat grappig, dat je dochter zo van het podium houdt. Leuk idd, jeugdtheater!

Amalia, hoe is het nu met jou en je vermoeidheid? En al een beslissing genomen over evt een spiraaltje??

Ik heb volgens mij hetzelfde...Sinds ik de pil weer slik, slaap ik verrot en dus overdag moeoeoe! Stom hoor.

Viool, lastig zo'n puber die zich zo verveelt...

Lekker, met bus en caravan op vakantie!

Heb even Oei ik groei vd zolder geplukt. 8,5 maand is weer een sprongetje. Ze is vandaag 8 maanden, dusss ik hoop dat dat het is!
tieger succes!!! dapper hoor

hopelijk een sprongetje rikst!

Hier alweer koel door de regen lekker hoor ik zal het jullie kant op sturen. Hopelijk straks droog als ik oudste ga halen ik ga echt niet door de onweer fietsen!
Oja Rw mviool doet jeugdtheater, super leuk, ze maken een produktie maar vooral lol. En ze leren ook naar elkaar kijken dat vind ik ook erg belangrijk.

Rikst dviool heeft het altijd hoor, niet perse pubergedrag en het is ook niet vervelend bedoeld. Maar het is wel erg aanwezig haha.

Wat rot dat Rikst ook al moe is!

Mirena! Het werkt!!!
Hier schijnt de zon nog steeds en is het superheet! Net een plakkerige Lmeisje met zweethaartjes (lief!!) van de creche gehaald. Ze heeft héél veel melk gedronken en ligt nu als een blok te slapen, volgens mij is ze moe van de warmte.

Tieger spannend, stekte en ik hoop dat het heel erg meevalt allemaal.

Rikst wat balen en zielig voor R en voor jou dat huilen Slaapt ze 's nachts wel lekker? Ik hoop idd sprongetje/verlatingsangst/tandjes voor jullie, en dat ze er snel weer vanaf is.

Viool wat stom dat de stucers zich WEER niet aan hun afspraken houden? Maar wel zicht op winter met warme vloer en ruimte, dat moet lukken. Wil dviool niet mee met m naar jeugdtheater? Lastig dat vervelen.

Amalia bewaart Aatje haar stapjes nog steeds voor publiek of loopt ze nu echt?

Grote L weer naar school vandaag, hij is nog erg bleek en wat slapjes, maar hij wilde graag en eet weer redelijk, dus het kon weer.

Lmeisje had een teekje achter haar oor, ieks! Leuk hoor, dat ze nu door de tuin kan kruipen, maar dit hoeft nou ook weer niet, brrr.

Ik heb duim in verband. Vanmorgen trof ik een kat op mijn werk die per se niet onderzocht wilde worden. Heb ik natuurlijk toch gedaan (hee, ik ben toch echt baas over 4 kilo kat), maar dat moest ik bekopen met een flinke scheur in mijn duim. Nu maar hopen dat het niet gaat ontsteken want het is een diep gat.
RW wat balen van parkpop. Wel leuk van je dochter, daar zit een talentje in hoor, dat moet wel. Zingen/dansen/acteren? Leuk!
Amalia hoe doe jij het nu met de slaapjes van Aatje? slaapt ze 1 of 2x en hoe lang? Lmeisje is de laatste tijd erg lang achter elkaar wakker 's nachts en/of 's ochtends al heel vroeg (bijv half 6) klaarwakker. dus ik denk misschien naar 1 slaapje te gaan. Maar hoe doe ik dat, ze is rond 10-en vaak moe, en ik kan het dan met moeite tot half 11/kwart voor 11 rekken. Is ook een cirkeltje natuurlijk: 's nachts wakker dus vroeg in de ochend moe, dus ochtend- én middagslaapje nodig, dus 's nachts weer te uitgerust... zoiets. hoe doorbreek ik dat?
Sardegna lastig, misschien dat de doorbraak rond de vakantie komt dan heb je de meeste kans uit het standaard ritme te komen.

Ootje slaapt nog steeds twee keer een uurtje maximaal. Valt wel rond acht uur in slaap en tussrn zes en zeven wakker.

Auw! Die kat. Ik vind dat altijd gemene pijnlijke wonden.

Het is hier vreselijk heet. Binnen 30 graden, buiten een tropische kas. Ik heb helemaal geen zin om weg te gaan

Vanavond werken, vrijdagavond een etentje met collega's.

Hoe is het met grote L gegaan op school ?

Mviool gaat morgen, even nog een dag meepikken
viool slaapt ootje van 8 tot 6/7 aan één stuk? Oh wat een heerlijkheid!

L ging goed op school. is wel moe nu.
Viool heb jij plannen wbt doorgaan/stoppen met borstvoeding? En hoe vaak drinkt ootje nog?

Ik wil na 1e verjaardag Lmeisje gaan stoppen.
Hi meiden, nogmaals sorry dat ik er zo weinig geweest ben afgelopen tijd, ik wil nog steeds graag meekletsen hoor! Afgelopen week is de pc niet eens aangeweest. En nu, geluk bij ongeluk ben ik lekker vroeg thuis, ze belden vanuit de creche dat Umini niet fit was. Wist ik al, ben gister met haar naar de huisarts geweest omdat ze steeds diarree heeft, hoest als een klein zeehondje en al dagen verhoging heeft. Leek vanmorgen even beter, maar toch niet dus.

Ga ik hier even bijlezen, maar zal eerst even een nieuw topic openen!
Deel 4!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven