Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Reacties op hyves luktniet maar wat een leuke foto van A en l !!!

Wie schreef er nou in een rijbewijs forum ??

Was dat 5x5 of aapje destijds ? Sardegna ga jij nog rijbewijs halen ? Verder iedereen rijbewijs toch, ik twijfel, of Bengel ook alles per fiets ?
Sardegna heeft al 13 jaar een rijbewijs

Als ik het goed onthouden heb RW, Bengel en Rikst niet.

Zijn jullie nog aan het genieten van het luxe vakantiehuis? En lekker weer dus, mooi. Hier vandaag laatste zomerdag, als we de voorspellingen moeten geloven komt er voorlopig weer een koele regenachtige periode aan
Oops! Sorry hihi. Ik voel me erg suf zonder momenteel. Maar heb ook geen zin in les.

Is ieder er al over uit in hoeveel dagen er richting vakantie gereden gaat worden ?

Hier 1000 km in 1 dag. Ging toch goed. Ik zie alleen niet uit naar de terugreis.

Ach wie had er zoveel gesnoept ? Ik dus ook. Suikerspin. Wie eet zoiets ??? Bah! Kinderen verleiden me

Ootje zegt nu papa. Mama en papa en iets van kettin en tekne. Maar we weten niet altijd watze bedoeld. Alleen als ze hard gaat gillen ( eten )

Hm hoe krijg je dat eruit ?

Eten op vakantie gaat wat raar. Veel fruit, brood( stokbrood) gebakken ei. Weinig warm eten, groente. Pannenkoek ( crepe ) joghurt.

Maarja het is vakantie en ze eet wel veel.

Sardegna hou nog even vol he ! Op vakantie is straks alles anders.

Lekker relaxen ( alhoewel ik thuis ritme mis, kom hier aan niks toe, erg druk hoor !)
Oja maar wel bio winkel gevonden waar ik o a wel eens potje koop, koekjes zonder suiker etc
Sardegna balen dat soort drukte nog net even voor de vakantie. Hopelijk kun je er daardoor straks dubbel van genieten

Stoppen met bv, kan me voorstellen dat dat moeilijk is. Word nog altijd een beetje lichtelijk jaloers als ik die verhalen allemaal lees. Zo knus.

RW klinkt als een heerlijk middagje! Lekker gezwommen?

Tieger jouw dochter weet ze dus ook precies wat ze wil, heel herkenbaar

Rikst heeft ook al zo'n lekker dametje Zou het eraan liggen dat ze allemaal derde kindertjes zijn? Ben heel benieuwd hoe zich dat hier ontwikkelt, die van jullie zijn allemaal zo snel, bijdehand en pittig! jammer van de terugweg zeg, ws het de vermoeidheid? Of waren ze daar juist overheen? Permanente make up zal ik nog een keer ff fotootje van maken, maar dan moet ik eerst de rest van make up ff afhalen, anders zie je dat niet zo goed.

Amalia jouw stel gaat lekker dus, heerlijk dat ze zoveel aan elkaar hebben.

Bengel wat lekker dat ze zich zo goed vermaken! Is hier ook zo, jammer dat de buurmeisjes hier bijna op vakantie gaan. Dus eerste tandje door? Zal wel heel schattig lijken! En wat een bikkel ben je, gewoon ff 3x per nacht voeden. Jeetje.

Hier alles goed, eindelijk weer helemaal opgeknapt en daar maar meteen gebruik van gemaakt, lekker op stap geweest afgelopen nacht. Was al heel lang geleden! Kwam heel veel oud bekenden tegen, erg gezellig.

Verder doet Umini het niet zo goed op de creche, althans, ze kan haar draai daar helemaal niet vinden. Huilt daar vooral veel en slaapt weinig. Nou moet ik zeggen dat ik haar thuis ook moeilijk ff weg kan leggen, dan zet ze het op een brullen en daar hebben ze natuurlijk minder tijd dan dat ik thuis voor haar heb. Ze is ook nog steeds niet fit, misschien heeft dat er ook wel wat mee te maken. Steeds op en af verkouden, diarree, waterige ogen... aan zon toe denk ik!
Ook niet leuk van de creche uma... balen.

Ik ben ook benieuwd naar de make up!

Rikst, hier kijken ze 12 uur non stop dvd hoor in de auto op vakantie. Daarna 3 weken niet dus dan trekt dat weer recht. Ik ga niet moeilijk doen en vermaken, dan maar even een slechte moeder

ha ha die draak van jou. Die van mij heeft haar 2e kieze

Tieger klaar met schilderen? Lekker he hormonen Ik ben nu een maand aan de pil, wilde weer stoppen maar ga toch nog maar even door. Eigenlijk wel fijn om niet meer van die mood swings te hebben, niet ongesteld, geen eisprong met bijbehorende (bleegh) afscheiding (sorry dames). Ik ga het nog maar een maandje proberen.

Wel wat minder libido eigenlijk, dat is een minpunt..

Viool suikerspin??!! Ha ha, wanneer heb ik dat voor het laatst gegeten? Zou het echt niet weten, bah.

Nog leuk daar? Lekker van het huisje aan het genieten? Laatste dagen of heb je nog een week?

Ik ben aan het aftellen!!! Nog 9 dagen, dan kunnen we ook richting camping. Heerlijk. Zo lekker om samen met man te zijn 24/7. Ja ik ben een muts hi hi. Maar de kinderen alleen vermaken vind ik toch altijd een kunst hoor.
Wij zijn er mog steeds niet uit Sardegna, 2 dagen of 's nachts rijden.
ja amalia bijna vakantie! Die van mij gaan over een week weer naar school haha zeker vermoeiend ze constant vermaken! Bij mooi weer is dat al een stuk makkelijker maar bij regen... Ik heb al een hoop lekkere dingen gebakken, geknutseld, spelletjes gespeeld etc. Ik zag je andere topic ga je dat tentje aanschaffen? lijkt me niks eerlijk gezegd J zou heeel boos worden volgensmij. Wat voor soort auto hebben jullie? Ik ga op lange stukken vaak naast J zitten en dan hem vermaken. Verder is op een pistoletje knabbelen goed voor een half uur stilte, op een appel knabbelen idem. Dus dan ben je alweer een uur verder

Vind zij tv kijken al leuk? Anders zou je nog een bumba dvd mee kunnen nemen ofzo als het echt drama word.

Wat ik bij de andere twee altijd deed, na de boterham s'middags (dus in de auto) even eruit, schone luier, laten kruipen, fles warme melk en dan gingen ze altijd wel even slapen

uma wat vervelend dat het op het kdv nog niet zo goed gaat niet leuk lijkt me. En fijn dat jij weer opgeknapt bent!

ik heb geen rijbewijs. Toen een vriendin mij van de wk met de bakfiets zag scheuren zij ze ik snap nu dat je geen rijbewijs hebt

lekker gewerkt vandaag, net alle boodschappen gedaan voor de hele wk, de kinderen gaan weer logeren dit weekend tja daar is het vakantie voor dus man en ik gaan zaterdag weer lekker uit eten!

Veder nog weinig plannen hoop op mooi weer!
Vanmorgen om half 8 naar werk en nu pas thuis. Alleen maar lopen rennen. En dat na er 5 x uit geweest te zijn vannacht voor Lmeisje. Mooooooooeeeee.

Morgen ga ik bijlezen, nu even wijntje en kalm worden na stressdag, en dan slapen (hoop ik)

Trusten
Relax sardegna

RW, we gaan zo'n 1200 km rijden. Dan ga ik niet de boel met een pistoletje vermaken . En ze is niet van de tv, niet lang. Ze wordt wel door haar broers vermaakt hoor, maar die zijn wel van de tv en zijn wel klaar met vermaken na een uurtje denk ik.

Ik had bij de andere 2 altijd een handdoek over de stoel. Net papagaaien: doek erover --> stil. Maar deze dame trekt dat er in no time af, dat snap je. Geeft dit wat meer ruimte en lucht. Moet nog even met man overleggen, wat hij ervan vindt.

De jongens zijn toch zo leuk aan het spelen de laatste tijd? Breng ze net op tijd naar bed want gister waren we naar Ajax en dat was laaaat! Horen man en ik nog gebonk en gedoe: waren ze nog even naar elkaar toe gegaan im te spelen!

Waarom typ ik dit op m'n telefoon terwijl m'n laptop naast me ligt???

Oh film begint weer!
Goeiemorgen!

Uma dat is niet leuk dat umini niet lekker gaat op de crèche. En thuis dus ook bewerkelijk. Slaapt ze 's nachts wel weer goed? Of ligt ze nog steeds te kraaien?

Wel leuk, stappen.

Rw wat gek, over een week alweer school. Dan begint mijn vakantie net! Iets knabbelen werkt altijd wel voor een kort moment van stilte ja. Soepstengels en doosjes rozijntjes gaan iig mee. Ik hoop dat ze ook veel slaapt. De jongens zijn altijd heel makkelijk in de auto. Dvd hebben we niet, wel luister cd 's met verhaaltjes en liedjes.

Amalia 1200 km is wel ver ja. Wij moeten ruim 1000.maar 1e 450 rijden we dus vrijdagavond al. Als de kinderen rond 8 en in slaap vallen (hoop hoop) dan valt de heenreis denk ik erg mee.

Rikst slaapt R nog altijd goed 's nachts, of is dat ook anders nu haar sterke willetje naar boven komt?

Vanmorgen de aller-aller-allerlaatste keer van mijn leven bv gegeven... Toch beetje emo-moment hoor...

Sorry Uma, snap dat het voor jou kan steken dat bv niet succesvol verlopen is.
Oh Sardegna wat verdrietig, je allerlaatste keer bv. Heb je niet even heel hard gehuild? Maar ik hoop voor je dat vanaf nu de nachten beter gaan. Dan kun je straks op vakantie heel goed uit rusten.

Wat een enorm lange dag heb je gehad gisteren zeg!

Uma wat naar dat het niet zo lekker loopt met Umini op het kdv. DAt lijkt me zo rot voor jou als moeder zijnde.

Wat fijn dat je zelf weer helemaal op bent geknapt.

Amalia lastig hè dat je zo'n lange rit voor de boeg hebt, en niet weet hoe je meisje dat gaat doen. Ach komt allemaal goed. Als je er middenin zit, valt het meestal wel mee. Althans dat is hier de ervaring. Die meiden van mij konden het altijd heel goed (waren heus ook af en toe wel vervelend, maar nooit zo lang), en wij hebben geen tv of dvd ofzo.

Hier is het druk. Met de kleine man gaat het goed. Hij en ik hebben medicijnen voor de spruw, en ik heb het idee dat het al werkt.

Verder heb ik de hele dag al in de keuken gestaan, omdat onze achterburen vanavond komen eten. LEuk hoor!

Dit weekend heb ik weer meer tijd als het goed is.
Oeps gelogen! IK heb niet de hele dag in de keuken gestaan, maar me vanmorgen eerst door de enorme stapen was heengewerkt. Ik heb een goed voorbeeld gehad van Amalia en Tieger, haha
Fijn dat de spruw beter gaat bengel. Wat ben je voor lekkers aan het koken? Gezellig, een etentje.

Nee, niet gehuild. Wel heel bewust 'beleefd' die laatste keer. Ik vind het niet zo moeilijk om er afscheid van te nemen als ik verwacht had. Ik ben er trots op dat ik haar ruim een jaar gevoed heb. En nu ga ik genieten van een klein stukje vrijheid dat ik terug krijg, en hopelijk heel binnenkort van goede nachtrust.

Amalia dat auto slaaptentje ziet er wel handig uit. Maar ook een beetje benauwd. Wij hebben 1 x 's nachts gereden naar Frankrijk met de jongens, toen werden ze steeds wakker van tanken en soms felle lantaarnpalen, daar helpt zo'n ding wel goed tegen denk ik.
Gaaaaar! Hele dag in sprookjeswonderland gelopen. Was heel leuk hoor.

Nu kindjes naar bed, later meer.

voor sardegna voor de (.)(.)
Sardegna, je hebt gewoon ruim een jaar gevoed, da's best goed hoor.

Uma, balen dat Umini het nog niet zo lekker doet op de creche. Maar ze gaat toch nog niet zo lang? Het zal voor haar ook nog wennen zijn, net als voor jou en de leidsters Maar leuk achterlaten is anders.

Amalia, hoe doet Aatje het anders op langere stukken? Hier was het geen enkel probleem, de terugreis heeft jongste bijna de hele weg geslapen, met de stops was ze wel wakker en helemaal happy. Hoewel ze erg graag wilde rondscharrelen, en dat ging nog niet echt. Zit A al in de groep 1 stoel, of nog in de maxicosi? Het was hier vooral oudste die ging lopen klieren, maar dat was ook omdat de meisjes allebei sliepen, dan is er voor hem ook weinig aan. En dat was dan op de terugweg, heenweg viel wel mee.

Bengel, lekker, etentje. Wat heb je gemaakt?

Hier werd er al gejuicht, toen ik vanavond zei dat oudste nog 1 week vakantie had. Die wil dus wel weer naar school Hoewel hij nu nog wakker ligt zo te horen

Gisteren wel gezellig met vriendinnetje gespeeld, en ik lekker bijgekletst met vriendin. We drinken bijna standaard koffie op donderdag (ja we zijn zulke moeders ) en we hebben al een keer de vraag gekregen of we zussen waren Maar het klikt erg goed, dus da's erg prettig.

Ik ben inmiddels trouwens lekker aan het lijnen. Tenminste, wat gezonder en minder eten. Eigenlijk sinds de vakantie, met m'n handige kloon kon ik een app downloaden die m'n cyclus (en je gewicht bijhoudt), omdat ik dat altijd vergeet. Dus vlak voor de vakantie gewogen bij het begin van m'n cyclus, en na de vakantie was ik behoorlijk lichter. Nu hebben we in de vakantie eigenlijk weinig gesnoept, veel water gedronken, en vooral heel veel gelopen. Dus dat nu maar doorgezet, en eigenlijk ben ik sinds het begin van de vakantie (halve week eerder) 5 kilo lichter, in bijna een maand tijd. Niet verkeerd dus, maar ik wil nu wel écht doorzetten. Maar het valt me nog niet zwaar. Na volgende week beginnen de trainingen ook weer, dus ga ik er ook nog meer bij bewegen. Hopelijk draagt dat ook nog wat bij.
Goed zeg tieger 5 kilo eraf

Viool hoe is het in la douce france?

Sprookjeswonderland klinkt leuk Amalia, maar geen idee wat het is. Of waar. Ik ga zo eens googlen.

Bengel was je etentje leuk?

Hier ging het redelijk vannacht. Tussen 5-6 wat korte huilbuitjes. Om 7 echt wakker en toen www ze wel een beetje aan het sniffen en kroop bijna in me. Gong ook direct brullen toen ik uit bed ging, was nog lang niet uitgeknuffeld. Ach, het is echt wennen voor haar, mijn lieve meisje.

Ik zag vanmorgen een nieuwe voortand! Gelukkig, want de snijtanden naast haar boventanden heeft ze al, en dat ziet er ook zo gek uit
Www? Gong? Gekke iPad...
Oh, enkhuizen, dat is voor ons wel wat ver...
Update:morgen terugrijden.  iphone verloren tijdens nachtelijk wielrenmarathon/feest, daar gingen mn babyfoto's etc. Zweten!snachts gezocht..( geen backup dus stress)dag erna bel ik mn nummer wordt er opgenomen, iemand had hem gevonden!! Lucky me!!@amalia fijn he 24/7 samen op vakantie, fijn dat man niet hoeft te werken @uma wat rot dat umini moeilijk op creche went, hopelijk fase @rikst ook ootje is nu zo'n hittepit maar vooral met eten verder erg knuffeltje @ bengel op vakantie drinkt o ook weer 2-3x snachts. 

@sardegna en tieger, rw ben vergeten wat ik allemaal gelezen heb verder, is alweer 3 dgn terug. Soms wifi bij cafeetje maar niet vaak.

Groet van "viool" die met ootje op zolder ligt bij schoonouders, vliegen wespen hier (ben gestoken) schijnen  slangen te zitten dus ik laat haar niet alleen liggen - geen wifi- en me gezellig met aaifoon amuseren
Viool smste me met bovenstaand bericht. Ik ben hier verder nog niet bijgelezen hoor
Bijgelezen.

Ja enk Jozef voor mij al ver. Ha ha enk Jozef. Enkhuizen dus rare iPad idd.

Sardegna ik zie op de van W...weg 11 in jouw dorp een heel leuk huis voor jou en je ezel (verveel me ja ). Maar die heb je vast al gezien. Nu in prijs verlaagd

Tieger -5 in de vakantie, dat is knaaaaap!! Ik denk bij mij +5 met al die pasta's...
Dus net maar even gerend door het bos zodat ik niet dicht slip. Was ook nodig na de bbq gister. In de regen, niet normaal hoeveel er viel gister!!
Ha, ook net gerend. Lekker hè.

Snap niet wek huis je bedoelt, moet t soms H zijn ipv W?

Viool sterkte met de terugreis. Fijn dat je je foon weer terughebt. Thuis gauw backup van foto's maken.
Wat goed, Tieger, -5 kilo!

Ai, Viool telefoon kwijt! Wat een geluk, dat er een eerlijke vinder was. En succes met de terugreis idd.

Sardegna, wel raar, lijkt me, de laatste keer bv. Maar idd ook weer een stukje extra vrijheid en je eigen lijf weer terug.

Ik hoop voor je, dat lmeisje nu gauw lekker door gaat slapen. Net als haar grote broer deed.

Amalia, lekker door het bos gerend? Als ik zulke dingen lees, heb ik gelijk zoiets van: ooooo, ik moet ook echt weer eens beginnen met sporten. Niet zo zeer voor het gewicht, maar voor conditie. Weet alleen niet wat.....

Bengel, heb je een leuk etentje gehad?

Uma, fijn, dat je weer bent opgeknapt. En niet leuk, umini die nog niet helemaal gewend is op het kdv.

Hoe bevalt het werken je nu je er weer een aantal weken op hebt zitten?

RW, hebben jullie al gevaren met jullie nieuwe boot? Ben

benieuwd!

Hier heerst rust! Lekker zeg! Vriend is met middelste naar een vriend, jongste ligt in bed en oudste is lekker aan het spelen. Eigenlijk moet ikgaan stofzuigen, maaaaar ik denk, dat ik dit moment maar eventjes gebruik om zelf eens even lekker niks te doen! :-)

Gister was ik trouwens met middelste in de supermarkt. Hij zat lekker in het karretje. Roept ie ineens heeeeel hard door de winkel: Kijk! Een monstertruck!!! Je zag iedereen kijken van: huh? Waar dan?

Was het een man in een scootmobiel...oeps...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven