Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
2 cm al hoera! Gestript nu wachten....
Joehoe !!! Amalia !!! AMALIA!!! Baby meisje !!!

BABYMEISJE !! Zet em op !!
Het is hier nog stil .... Nouja, moet binnen 24 uur werken dus ik heb nog 23. Maar dan is het niet meer de tiende
Oha !! Dus dat gaat hoor die ontsluiting!
Vooral in beweging blijven Amalia. Niet gaan liggen tussen de middag want dat zwakt de boel alleen maar af.

Was het erg pijnlijk trouwens?
Oe, spannend, Amalia! Ik duim voor de 10e! Mooie datum!

Jaaaaa, die PVV! Daar begrijp ik dus ook helemaal niks van!

Viool, dikke knuffel!

Kat is vanmorgen ontsnapt! We zitten hier pas sinds zondag (tijdelijke huis) dus hij moest gewoon binnen blijven. Nu is ie sinds vanmorgen dus weg...ik denk door het slaapkamerraam en via het dakterras. Heb al geroepen en rondjes gelopen, maar onvindbaar...
Viool ik kan met de iPod niet in Hyves bij de krabbels reageren maar jemig.... Word ik echt verdrietig, boos en misselijk van
Oh ik ga zo lopen goed? Niet pijnlijk maar zeker niet prettig. Ach

ai die kat.., ik ken het. Komt terug hoor!!!
Zo even gewandeld, ga nu op bed liggen. Trusten

viool slaap je mee?
Spannend Amalia!!!!!!!!! Fijn dat al die krampjes enzo vooraf dus al voor 2 cm gezorgd hebben, heb je die maar alvast.

Hier al een paar uur harde buiken, gek, juist nu ik niet aan het werk ben.
hoera al 2 cm voor amalia!

Zeg sardegna jij gaat toch niet voordringen he haha met je harde buiken?

Vanmorgen bij de hema geweest echt I love de hema, heb voor de kinderen een mega vergrootglas gekocht en zo'n potje waar je dan beestjes in kan doen enzo, leuk voor in de vakantie zijn ze vast een middag zoet mee! Verder nog wat nieuwe knutselspulletjes, belleblaas dat soort meuk altijd leuk toch verder nemen we maar niet teveel speelgoed mee er word zelden mee gespeeld tijdens een vakantie is dat bij jullie ook altijd zo?

Nu zo nog boodschappen doen en dan doe ik niks meer vandaag!
Niets hier hoor.. ik baal eigenlijk wel heel erg.
nou dat snap ik amalia je rekent er toch een beetje op he, maarja meisjes zijn eigenwijs!, mijn schoonzusje had na het strippen haar dochter uit logeren gedaan, lekker rustig gaan eten met haar man en toen kwam het vanzelf op gang! (ze was 41 wk) Ze was zo ontspannen, ook met het idee dat haar dochter al uit logeren was. Grappig he!
Grrrrrr balen zeg!

Vannacht man maar van zolder plukken, dat wil ook nog wel eens helpen. (al durfde die van mij écht niet meer!)

Moet nog naar de dokter voor anticonceptie, twijfel tussen de pil of een spiraaltje. Hebben jullie al een idee wat te doen na de bevalling? Of waarmee hebben jullie ervaring?

Tussen nr 2 en 3 gebruikte ik de nuvaring en dat vond ik wel oké, mag nu niet ivm de borstvoeding.
Ha ha, nee hoor ik ga niet voordringen. 36 weken vind ik iets te vroeg. En de baby moet eerst nog goed gaan liggen, want in dwarsligging moet het een KS worden. Dinsdag weer controle, hopelijk draait ze voor die tijd zelf goed.

Amalia, balen dat er nog niks gebeurt. Maar met 2 cm kan het geen week meer duren denk ik? Hooguit nog 1 of 2 dagen ofzo? Maar misschien hou je vannacht je meisje al in je armen, je weet nooit.

Aapje, gezien de borstvoeding vond ik condooms het best na de bevalling. En dan ging ik tzt weer over op de pil. Ik heb ook mirenaspiraal geprobeerd, maar dat was bij mij geen succes. Ik bleef maandenlang kleine druppels bloed verliezen. Na een half jaar heb ik het opgegeven en heb ik 'm er weer uit laten halen.

RW ik ben ook fan van de hema, vooral voor (baby) kinderkleding
ligt de baby echt nog dwars? Dan zit je buik heel hoog denk ik? Is dat niet gevaarlijk? Toen ik van zoon in het ziekenhuis lag. lag er tegenover mij een vrouw die ook een dwarsligger in haar buik had (zag er echt bijzonder uit zo'n hele hoge brede buik) en het kon gevaarlijk zijn als de vliezen braken dus moest ze in het ziekenhuis liggen want ze woonde niet in de buurt van het ziekenhuis
aapje ik ben aan de pil gegaan, als man en ik over een jaar nog steeds het gevoel hebben dat het zo compleet voelt laat man zich 'helpen'. Hij is dan ook bijna 40. Als een van ons twijfelt doen we het nog niet. Spiraaltje lijkt me niks, de pil vind ik ook eigenlijk niks, krijg daar altijd hele 'zwarte wolken' van in mijn hoofd rond mijn menstruatie maargoed ga ervan uit dat het tijdelijk is.
Buik idd hoog en breed. Kan niet echt zeggen dat 't lekker zit, maar ja. Als m'n vliezen breken moet ik direct plat en VK bellen (of eerst iemand die me op kan halen als ik niet thuis ben). Zie mezelf al liggen middenin een winkel ofzo... En dan naar z'huis. Maar preventief in z'huis vond ze niet nodig (gelukkig). Mochten de weeën starten dan gaan ze een spoedkeizersnee doen. Kortom: ik hoop dat babietje nog even gauw draait.... en dan graag met hoofdje naar beneden
nou wat spannend zeg! jemig je zal er liggen in de AH... Krijg je anders eerder een geplande ks?
Ze proberen eerst te draaien als ze volgende week (=37 wkn) nog niet goed ligt. Als dat niet lukt gaan ze idd KS plannen, maar ik weet niet met hoeveel weken. Zal wel 38 of 39 zijn denk ik.
@Sardegna, Oh meid dus de kleine moet eerst nog wat gaan doen, draaien dame !! Graag voordat mama in de AH moet gaan liggen... Is t een Klein dwarsliggertje..

k weet niet wat ik zou doen bij de bv. Mirena kan ook geloof ik.

Of eerst condooms maar daar is man panisch van dat is mn eigen glazen ingooien.
Nou nog niets, maar het kan tot 24 uur na het strippen werken, dus ik hou de moed erin. En mijn moeder is er blijft slapen dus de rust heb ik in principe wel hoor.

Ha ha, midden in een winkel plat, ik zie het voor me! Maar niet grappig. Gelukkig gebeurt het niet vaak dat de bevalling met het breken van de vliezen begint toch? Al ben ik de laatste tijd ook bang als ik ergens zit (bv vorige week uit eten) en dat dan je vliezen breken op zo'n stoffen stoel...

Anticonceptie... hmmm. Man valt bijna flauw als ik het over een knip heb. Daarnaast vind ik het ook heel irritant om ongesteld te worden, dus ik denk dat wel condooms gebruiken (ik zag net in de polis van mijn zorgverzekering dat ik daar 20 euro per jaar voor vergoed krijg, grappig!) en daarna maar weer aan de pil ga. Dan kan je nog eens doorslikken met vakanties enzo, wel zo makkelijk.

Spiraal lijkt me niets, zo'n raar ding in je baarmoeder :n
huh??
nou moe
4x is teveel van het goede..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven