Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
4x ??? Ik zie het niet
Nee, ik heb er 3 verwijderd
Ohhhhhh......... Is dat het ????

:-)
Pizza pizza pizza !!! Oh en man komt ook mee
Zo, vanmorgen tussen het bezoek aan de ha (geen blaasontsteking meer, hoera) en de vk een geweldige verrekijker gescoord voor man! Echt content ermee. Ik dacht waar koop je zoiets? Dus even naar een commercieel zeilwinkeltje gereden hier in het dorp. Die hadden ze niet maar wisten wel dat het fotozaakje op de hoek (in zo;n straat waar je nooit komt en alleen echte fotoliefhebbers het kunnen vinden) een uitgebreid assortiment heeft. En ja hoor.

Ik hoop dat man het ook leuk vindt. Nouja, dat vindt hij wel, maar dat hij het ook een goed kado vindt zeg maar, dat hij verrast is

Vanavond weer zangles, ik zal die meid er eens uitzingen
Leuk amalia zangles! Ik wou dat ik kon zingen !!

Waarom een verrekijker? Daar zit vast een verhaal achter !! Ben benieuwd.......
boehoe ik heb net de baby in de tummietub gedaan, man geeft hem de fles en hij is weer aan het poepen.....
Kleine viespeuk die RW baby

Nee hoor Viool geen verhaal. Man vindt het alleen altijd erg leuk als hij een mooie roofvogel ziet. En het is natuurlijk heel gaaf als je die iets dichter bij kan halen. Ik vind het zo'n ding wat je eigenlijk in huis moet hebben toch? Niet dat je het mist als je het niet hebt, maar je bent wel blij als je het wel hebt

Pizza én man, hoeraa!!!

Oooh joepie; mijn Tomtom is stuk en man wilde een nwe kopen. Nu bedacht hij dat ik ook zo graag een Iphone wil maar eigenlijk niet nodig heb want ik heb een goeie LG secret. Anyway, op de Iphone kan je ook een Tomtom zetten en aangezien ik al jaaaaren Tmobile klant ben en al weer ruim een jaar, of 2 eigenlijk al een nw abonnement mag, kan ik gratis de Iphone krijgen. Ha, leuk! Kan ik voortaan ook overal onderweg internetten
Was de pizza lekker viool?

Goed zo, amalia een iphone, kun je ons iig updaten als de bevalling begint hi hi.

Die baby van jou maakt er een gewoonte van roze wolk, of moet ik al bruine wolk zeggen? Misschien vind 'ie badje zo lekker dat hij graag nog een keer wil.
Bruine wolk
Hi hi !!!
Nog geen baby
mogguh!

Hier bruine wolk

Balen amalia weer niks jemig wanneer moet je nu naar het ziekenhuis voor controle?

Schoonouders wilden de kinderen nog wel een dagje!!! ben dus weer alleen met baby! Heerlijk hoor, vind ik echt fijn lekker tutten met de baby en kan ik mooi ook vast wat voorbereidingen doen voor de verjaardag van zoon en de vakantie
Goeiemorgen.

Balen dat er niks gebeurd amalia

Alweer zulk klef, broeierig weer, de was droogt gewoon niet zo vochtig is het. Nu alle deuren en ramen tegen elkaar open gezet, hopelijk waait 't een beetje door.
Rikst is je kat alweer terug? Is 'ie gechipt?

Die van ons was binnen 2 dagen na de verhuizing al naar buiten eglipt, maar kwam gewoon weer terug, doet die van jou vast ook. (ik heb echt een domme kat nl.)
Ik heb eens 2 dagen en nachten naar mijn kat gezocht, was toen nog niet gecastreerd katertje van 6 maanden.... Volgens mij dachten ze dat ik een gestoord kattenvrouwtje was, of gewoon gek ik maar roepen .......
Mijn binnenkat is toen hij 8 was een keer het appartement uit gegaan (hoe is nog steeds een heel groot raadsel). Ik heb 2 weken lang gehuild. Het was zulk slecht weer ook steeds. Net als Viool als een gestoord kattenvrouwtje iedere avond met brokjes en zaklamp op pad. Uiteindelijk stond mevrouw na 2 weken een verdieping lager te miauwen. Haalde haar neus op voor de brokjes en ging heerlijk slapen.

Dus echt, komt goed. Katten zijn zeer slim.

Viool,hoe is de nacht gegaan? Pizza niet te zwaar op de maag?

RW lekker hoor een dagje tutten met de baby. Hoop dat ie de boel een beetje schoon houdt
RW hoelaat begint het voetbal? Zit je al klaar ? Vandaar dat je de kinderen uitbesteedt hebt...
Oja dat vergeet ik te zeggen; heb hem dus ook teruggevonden, niks aan de hand ! Maar ik was wanhoooopig en wilde hem perse gaan zoeken. Vioolman vond me maar gek dat ik midden in de nacht op zoek ging maar ik had gelezen dat de katten dan juist gaan lopen als ze net in een vreemde omgeving zijn dus met die kennis ging ik als Peter r de vries ..... Op pad.... .. klinkt weer beter als gestoord kattenvrouwtje .. Alhoewel ...
Jaaaaaaa, kat is terug! Heb gister echt 100 rondjes gelopen en maar roepen (voel je je idd wel een beetje opgelaten) maaaaaar kat is terug.

Ooo, jammer Amalia, nog niks....

Whahaha, bruine wolk! Gekke baby! :-)

Sardegna, oei, wordt dus nog spannend met een dwars meisje! Ik hoop dat ze uit zich zelf nog goed gaat liggen.
Ha ha oranje wolk zit gewoon met r vlaggetjes klaar op de bank met een pak kaasuienchips en

luiers voor bruine wolk

Amalia pizza is prima er in gegaan en heb ik lekker opgegeten

mmmmm
Super rikst ! Wat een opluchting !
hoera de kat is weer terecht!

vandaag speelt nl niet hoor!

Maar vanmiddag wel de openingswedstrijd die ik ga kijken!

4 jaar geleden lag ik ook in het ziekenhuis tijdens het wk, heb uit verveling toen alle wedstrijden gekeken.

en zoon is geboren tijdens de wedstrijd nl-ivoorkust lol gelukkig is het geen voetballer, dochter vind het nog leuker dan hij
ach zielig jullie pesten mijn lieve babietje!!!!! hij heeft net wel heel lief naar mij gelachen en gaat echt al een beetje 'kletsen' zooo lief!
jij geeft hem het imago hè maar het is echt een schatje...... Zo lief !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven