Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Oh die nachten, ik weet het nog goed...:hug: Amalia!

Ik ga morgen weer een test halen en voor de zekerheid pas zaterdagochtend weer testen. Dan is het streepje vast duidelijker te zien .
Heb de pedagoog trouwens nog niet te pakken kunnen krijgen. Morgen maar weer proberen.
Goedemorgen!

Net naar de viering van zoon zijn school geweest, is iedere vrijdag en dan mogen er 4 klassen iets voordragen toneelstukje, liefje oid waar ze die weken mee bezig zijn geweest. Nu was de klas van zoon aan de beurt echt zo schattig hij stond vooraan want de kleinste van de klas gingen ze een indianenversje opzeggen nou ik stond wel met tranen in mijn ogen!

Heb om 10 uur cursus maar ben nog snel even naar huis gefietst voor een kopje koffie, nespresso is lekkerder dan die automatenkoffie haha

later meer! moest het ff delen hoor!
Lief RW ja zulke momentjes zijn dik ontroerend
Ja, soms vind ik dat dus moeilijk inschatten viool, of ze nou hongerig is of niet. 's nachts als ik wakker word omdat ze smakt/sabbelt of kleine kreetjes geeft pak ik haar gewoon gelijk. Behalve als het nog ruim voor 3-en is, dan geef ik een speentje (is pas 1 of 2 x gebeurd trouwens). En 's ochtends als ze wakker wordt en ze is vrolijk en niet aan het sabbelen/smakken dan wacht ik gewoon tot ze dat wel gaat doen. Als ze bijv. om 5 gedronken heeft en ze wordt om half 8 wakker heeft ze gewoon niet gelijk honger denk ik?

Overdag vind ik het soms ook moeilijk, ik heb nl. gemerkt dat op haar knuistjes sabbelen ook een teken van vermoeidheid is bij haar. Maar kan dus ook bij honger. Ben nog steeds erg slecht in babytaal, zucht...

RW, wat schattig! Ja, dan word je wel even emo hè.
Sardegna ik ga haar nu ook maar eens wekken om 11 uur. Vannacht was het weer 3x raak . Maar weet je, ze maakt dan van die verslikgeluiden alsof ze stikt. Hoofdeinde ligt al omhoog. Dus volgens mij wordt ze daar wakker van en niet vd honger. Di cb dus daar maar eens vragen. Ik moet haar dan wel voeden om rustig te krijgen trouwens.

5x5 ik ben het weekend weg! Hmmm. Nou ik ga wel meelezen op de aaiphone
Dat verslikken doet Lmeisje ook wel eens Amalia, 's ochtends vroeg rond 6-half 7, dan spuugt ze een deel van de nachtvoeding weer uit. Tot nu toe slaapt ze daarna zelf weer in, na een paar korte huiltjes. Maar is pas een paar keer gebeurd, dus misschien wordt ze straks ook wel wakkerder daarvan, als ze weer wat ouder is, net als A. Ach, babies zijn zo onvoorspelbaar. Tegen jezelf blijven roepen dat het een fase is maar weer.... Dat hield mij altijd een beetje op de been bij de jongens. Ik zal mijn mantra straks bij Lmeisje ook vast wel weer nodig hebben hoor, kan me niet voorstellen dat die nachten zo goed blijven gaan. Straks komen de eerste verkoudheidjes, koortsnachten en weer later tandjes enzo.
Roze wolk, wanneer begon J met doorslapen eigenlijk? En heeft hij nog wel eens een terugval, en wat doe je dan, een fles geven?
Vannacht dus maar 1 voeding, zo zie je maar.

Niet dat je je dan meteen fit voelt ( blijkt )

ze zit nu onder de stipjes, het lijkt wel op puistjes meer dan waterwratjes geloof ik.

weekend!!!

J sliep met 3 mnd door, hij krijgt nog wel om 23.00 een fles. Hij word eigenlijk nooit wakker s'nachts, pas een keer omdat hij verkouden was maar toen hield ik hem even rechtop een half uurtje en hij sliep gewoon verder.

s ochtends is hij altijd wel rond 6 uur wakker maar niet van de honger maar hij is denk ik net als zijn broer een ochtendmens.

Als ik hem dan tussen ons in leg met speen en knuffel dommelt hij weer even in (lief!!!)

Makkie he! Maar wel fles hoor dan gaat het sneller volgensmij
Hmm ik vind 11 tot 6 goed klinkt maar doorslapen is in mijn ogen 10 uur aan 1 stuk . En iig mijn nachttijd.

Zit op Vlieland. Wat een reis. Ga zo maar eens het strand op met de koters
Zeg een forum is er toch ook voor bekentenissen?? Slapen is nu stressvol.Gisteravond voordat ik met man ging slapen ( man: krab, krab, jeuk, jeuk)

mn haar met tea tree doordrenkt, gewassen en in handdoeken gewikkeld. Smorgens schatje ?? Kom eens hier. ( schatje schuift meter op )

man mompelt uiteindelijk dat er al weken niks aan meer is ( ik: pfjoooeeeeehhhh overleefd!)

niet meer spannend ( ik dacht nou voor mij

wel!!!) toen een soort lat sex geprobeerd

EINDELIJK ik mocht zijn haar bekijken. Ik zag niks trouwens. Ik opperde nog waterwratten.

Kijk ik ben soms echt niet goed in huiselijke dingen. Daar baal ik van! Ik geloof niet dat er moeders zijn die denken dat er iets is maar die weten het gewoon !! Pfff. Ik heb genoeg gemopperd. Dit was mijn bekentenis. Ik heb er gewoon geen verstand van en ik ben er gewoon viezig van ookal is het mn arme man ik ga eerst mn haar wapenen.

Goede nieuws: oviool heeft weer 1 keer gedronken vannacht. Sinds ik begrijp dat ook dat een faaaaaase kan zijn ( zie mantra sardegna ) neem ik het er van.
Goeiemorgen!!

Pff ben gesloopt... gister latertje geworden, mijn vader nam afscheid van zn werk, receptie gehad en daarna uit eten geweest... was wel superleuk!

Amalia het was inderdaad allemaal vooropgezet plan

Was even helemaal trots op de meiden, ze hebben echt de hele dag geen kik gegeven, zelfs 's avonds laat in het restaurant niet. Komt er op een gegeven moment een oudere meneer naar me toe om te vertellen dat ze ervan genoten hoe goed mijn kinderen zich gedroegen daar en hoe lief ze waren... hij dacht dat kinderen in Frankrijk goede tafelmanieren hadden, maar dit sloeg alles zei hij. Nou, dan smelt je toch?!

Fijn weekend allemaal!

PS 5x5 heb je al een update??
Wauw uma ! Die kan je meteen in je zak steken. Heerlijk. Mogen we bii jou in de leer ??

of ik stuur mn knullen langs om door jouw dames in de dop gedrilt te worden.

Weet je dat mijn ouders dit ook altijd over mij hoorden ?

Het lijkt me voor jou dan ook heel ontspannen..

Je klinkt trouwens vrolijk fijn zeg.

Ik ga o zo lekker badderen. Badje staat al klaar, ze slaapt maar door :-)

gelukkig heb ik er rekening meegehouden en het warm gemaakt.

O wordt er vast ook zo eentje Uma ze is nou al zo lief en meegaand!

Maar kreeftjes schijnen wel te kopieeren ..
Goeiemorgen dames!

Lekker Amalia, vlieland. Wel ver voor jou ja. Lekker uitwaaiweer hier is net de zon doorgebroken, hoop daar ook?

Wat superlief van je umini's Uma, dat ze zich zo netjes kunnen gedragen. In een positieve opwaartse spiraal kom je dan, heerlijk!

Badder je oviooltje altijd 's ochtends? Grappig, ik doe lmeisje altijd 's avonds, wordt ze lekker loom. Zeker als ik eerst nog babymassage gedaan heb met haar. Zo heeft iedereen z'n eigen gewoontes, leuk is dat.

Middelste vanmorgen de eerste keer naar kaboutervoetbal geweest, zo schattig die kleuters! Ze zaten middenin een plensbui, maar hij vond het superleuk, stoer hoor.

5x5, al opnieuw getest??
Wauw, wat goed van je dochters, Uma! Wat zul je trots zijn! Mogen die van mij ook in de leer komen?? Thuis alles ok, maar zodra ze onder de mensen komen, slaan ze door. Alsof ze zich bewijzen moeten ofzo, uitsloven. Raar gedrag vind ik dat.

5x5, ben zoooo benieuwd!

Lekker even uitwaaien op Vlieland, Amalia!

Tieger en Pinkel, alles goed met de mini's?

Pffff, ik verveel me dood hier....Vriend is voor 1 1/2 week in het buitenland. En na het huis stofzuigen en dweilen ben ik gevloerd. Dus ook geen zin/puf om met de jongens op pad te gaan. Maar hierbinnen is het saaaaaaaai!

Zo maar even eendjes voeren ofzo. Bleg, suffe dag.
Wat leuk van dat kaboutervoetbal, Sardegna!

Oudste (net 5) houd dus helemaal niet van voetbal. Ik heb em opgegeven voor hockey (wilde hij zelf). Kan ie pas op met 6. Nu heeft ie bedacht dat ie wil golfen. ????? Hoe kom ik aan zo'n decadent kind??????
naaa, check ik hier 2x het forum, is er gewoon geen bericht van 5x5! Ik hoop dat ze de hele dag al juichend rondrent en geen tijd voor ons heeft door de euforie

Heeeeerlijk hier! Vanmorgen had man een vergadering (het is van zijn werk, dit weekend) dus ik ben met de kinderen het strand opgegaan. Er waren gisteren vliegers uitgedeeld. Superdingen. Het waait ook enorm, maar je laat ze los en tjoep ze staan. We hadden er zelfs 1 aan de kinderwagen gebonden. A vond het leuk om er naar te kijken en heeft uiteindelijk heerlijk in de zeelucht geslapen. Oudste heeft nog met pijl en boog geschoten, goed!

Daarna met man geluncht en net een fietstocht gemaakt (wat langer dan gepland, we reden fout... man ligt nu met A in bad omdat hij helemaal bezweet was ha ha). We hebben een bakfiets geleend en een gewone fiets met karretje erachter met een babyschaal erin. Stond allemaal klaar, prima! A heeft de hele rit (kleine 2 uur) liggen slapen, heerlijk. En de jongens vonden het prachtig in de bakfiets door de duinen.

Oh, ik moet meisje uit bad halen. Doei!
Leuk amalia ! Klinkt goed !

Ik kadootjes gehaald in de stad, even naar portugees cafeetje nu. O slaapt na 1 borst. Zou ze nou wel genoeg eten he. Ze drinkt al rwee keer 1 borst om 4 uur !
Oooo help, ben zooooo misselijk!

Hang laatste uur boven het toilet...

Kan ik het maken de kids voor de 2e keer op rij een opgewarmde pannenkoek te geven??

Bluh...
Tuurlijk nood breekt wet
Beterschao
We zijn hier best in een luidruchtig cafe zeg maar goed o is chill als altijd pfjoeh.

Vraagt een mens: waarom nog een vierde ? Als de jongste 6 is ? Dan ga je toch genieten straks dat ze groot zijn ?
Pfff het was me een dagje wel. Ben vandaag de hele dag op pad geweest (duinrell) we zitten nu in de trein op weg naar huis. Nog niet eens tijd gehad om te testen maar ik weet het niet... M'n gevoel is niet zo goed eigenlijk, hoop dat ik het mis heb. Voel namelijk niks behalve krampende buikpijn. Geen bloed gezien, daar hou ik me maar aan vast.
5x5 jee... Het kan dus nog alle kanten op.

Nou ik wacht gewoon braaf tot jii gaat testen

en...

En...

EN ??????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven