Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Oh goed gedacht Amalia ! Deed ik met badkleding en zwembandjes ook, kleur die mij opvalt. En hou op, winterjas die liefst fel geel is voor op de fiets, dit jaar niet, nou baal er nu al van
Ik weet nog dat mviool twee was, hij was mij kwijt in de hema en ik hem. We speelden samen altijd poesje. Liep hij met een pruillip rond, snotterend " mamapoes mamapoes waar ben je nou "

dacht zeker dat we soort verstoppertje deden...
quote:viooltje schreef op 15 september 2010 @ 15:03:

Ik weet nog dat mviool twee was, hij was mij kwijt in de hema en ik hem. We speelden samen altijd poesje. Liep hij met een pruillip rond, snotterend " mamapoes mamapoes waar ben je nou "

dacht zeker dat we soort verstoppertje deden...

ach gossie....

Ze zijn ook op een vervelende hoogte om te zoeken.

Oudste is bij zijn verkering spelen
Oh 5x5 wat is dat spannend bij jou zeg. Maar ik ben het met de anderen eens, een streep is een streep, dus ook van mijn kant alvast een voorzichtige felicitatie. Oh ik vind het zo fijn voor je, nu is het net of de keus gewoon voor je gemaakt wordt. Het moet zo zijn dus.

Ach Amalia is je zoon alweer thuis, of is hij nog bij zijn verkering. Wat spannend zeg, je hebt gewoon al een schoondochter. Wel een lieve schoonmoeder zijn hè.

Uma wat naar dat je steeds zo'n hoofdpijn hebt. Hoort er helaas allemaal bij hè!

Wanneer hebben jullie de 20 weken echo, en willen jullie dan ook het geslacht weten?

Viooltje hoe is het met je? Ben je de dag een beetje doorgekomen. IK vind je stoer hoor, dat je je zo overal doorheen slaat. Het zit je ook allemaal niet mee. Hopelijk komen er snel heel goede tijden aan voor jou en jullie.

Oh Tieger wat een rot commentaar toch. Ik vind het juist heel knap dat mensen op verzoek kunnen voeden. Ondanks dat er nog 2 kleine kinderen rondlopen, toch kunnen doen wat het allerbeste is voor je kindje. Trek je er niets van aan hoor, en ga zo door!

Wat schrikken hè als je je kind zo even (lijkt wel uren) kwijt bent?

Hoe is het in huize Pinkel? Verloopt alles voorspoedig?

Sardegna alles goed bij jou, je meisje en de jongens. Het is mooi om steeds te lezen hoe verliefd je bent op je ukje? Doet me steeds weer even met andere ogen naar mijn eigen meiden kijken (vooral op de dagen dat ik het moeilijk heb).

Rikst alles goed. WAt een leuk idee dat jij de eerst volgende bent die moet gaan bevallen. Ben jij eigenlijk al met verlof?

RW ook met jou alles goed. Ben je al in je ritme met baby en school? Hoe vind je oudste het op school?

Aapje wat leuk om weer wat van je te lezen?
Hier gaat het wel weer een beetje. Of laat ik het zo zeggen, de laatste paar dagen gaat het goed. Maar dat had ik vorige week ook en toen kwamen er ineens weer een aantal slechte dagen achteraan.

Ik kan pas op 21 oktober terecht op die ene speciale afdeling, dus daar ben ik niet zo blij mee. Maar goed er zit niks anders op dan wachten. Hopelijk kan ik voor die tijd mijn werk weer oppakken voor een paar uurtjes. Nu zit dat er echt nog niet in.

Met de meiden gaat het goed. De oudste heeft vanmiddag haar laatste inenting op het CB gehad. Ze gaf geen kik en dat vond ik zo stoer van haar.

Ze moet wel terugkomen voor de ogentest, want die was niet goed. Maar dat zullen we de volgende keer wel zien.
En Bengel hoe is het met jou? Doe je een update op Hyves?
Crosspost
Hoi Bengel, leuk weer wat van je te lezen! Wat moet je daar nog lang op wachten zeg, raar vind ik dat. Vind het echt stoer van je.

Wij hebben de 20 weken echo... eh... *dementie hoort er ook bij he??* nou ja, over een week of 5 We willen wel weten wat het wordt maar heb daarna een spraak(en typ?!)verbod opgelegd gekregen

Wanneer heb jij de echo?

Viool aaaah dat mamapoes... niet leuk maar wat ontzettend schattig!

Tieger idd schrikken zeg! Gelukkig vond je haar nog net op tijd. Dochter en mama alweer wat bij gekomen van de schrik?

Amalia dus toch een bakfiets?? Dach dat je nog aan het twijfelen was (twitter)

Ben nu bijna 15 weken... en DIK... tsjonge heb mijn buik altijd streepvrij gehouden maar geen idee waar dit gaat eindigen.

Aapje leuk weer wat van je te lezen en wat fijn dat het zo goed bij jullie gaat? Klinkt als een grote roze wolk!
Wij doen niet de 20 weken echo. We hebben alleen maandag as een geslachtsbepaling.
Spannend! Mogen wij het ook weten?? *heus niet nieuwsgierig hoor!*

Vraagje, krijg jij ook steeds van die stomme opmerkingen als "en nu maar hopen dat het een jongetje is he?" Echt, als ik een kwartje zou krijgen voor elke keer dat iemand een soortgelijke opmerking maakt zou ik inmiddels bijna rijk zijn... kan er best verdrietig van worden!
Aaaaah flauw Uma

Oh ik zal twitter updaten

Tieger, jouw kat was toch kwijt? Is die al terecht? Of was het Rikst?
Oh dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd. Misschien geef ik ze daar de kans niet voor omdat ik al heel snel zeg dat ik heel graag 3 meiden zou willen.

Maar jullie mogen het idd weten hoor. De hele wereld mag het weten. Mijn man wilde graag weer weten wat het wordt, dus ik heb gezegd dat ik dan niet krampachtig ga doen om het geheim te houden zoals de vorige 2x.

Amalia wat ga je updaten op twitter?
O jammer, nog niks van 5x5...

Bengel, jee, wat kun je pas laat terecht. Jammer. Fijn, dat je af en toe toch wat ok-daagjes hebt. Kun je tussentijds nog wat hulp krijgen?

En werk? Daar zou ik niet eens aan denken, hoor. Jij gaat nu voor.

Spannend, maandag de geslachtsbepaling!

Eh Uma, aan typeverboden doen we natuurlijk

niet hè?
Ja inderdaad, waar blijft je 5x5 met je nieuws. We zijn hier zeer nieuwsgierig.

Rikst dank voor je lieve woorden.
Jaaaaa, dat is suf idd, Uma. Bij mij ook steeeeds de vraag/opmerking, dat we nu vast op een meisje hoopten. Echt zo stom. Alsof mijn jongens niet de allerleukste van de wereld zijn en ik niet nog zo 1-tje zou willen. Belachelijk.

Amalia, mijn kat. En nog steeds zoek.

Werkt ook niet mee, dat we nu verhuisd zijn natuurlijk. We mochten de sleutel vh tijdelijke huurhuis wat langer houden, zodat ik af en toe kan gaan kijken. Maar niks dus. Ook ga ik nog steeds regelmatig de buurt door. Het stomme is dus, dat het beestje gechipt is. Als er iets gebeurd is, moet ik dat toch te weten komen, lijkt me zo. Of iemand heeft haar aangereden en zo hoepsakee in de kliko gegooid.... Dan kom ik er dus nooit achter
Zat ook al te wachten op nieuws. Zit vast wel goed!

Bengel misschien moet ik dat de volgende keer ook maar direct zeggen..

Vind het gewoon stom dat ik dit kleintje NU al moet verdedigen terwijl het nog niet eens geboren is.

Rikst hoe bevalt je nieuwe huis?
aapje leuk weer wat van je te lezen! Wat gaat het hard he!

5x5 wat spannend heb je vandaag nog een test gedaan?

bengel wat duurt dat nog lang zeg echt raar! En maandag de geslachtsbepaling jemig wat gaat het toch hard! Wil je geen 20 wk echo? Fijn dat het de laatste dagen 'wel goed' gaat hopelijk blijft dat stabiel!!!

uma buikfoto op hyves ik ben benieuwd!!!! Je buik groeit ook echt sneller hoor bij een 3de!

viool zielig van dat verstoppertje verhaal boehoe

Ik heb het bij zoon en dochter nog nooit meegemaakt, zoon bleef altijd in mijn 3 meter gebied zelfs vorig jaar 3 wk op de camping en echt hij bleef binnen ons gezichtsveld. Dochter is iets stoerder, die blijft binnen ons 5 meter gebied maar toch doen we altijd op vakantie zo'n polsbandje met naam en telefoonnummer en als we op het strand zijn/ kermis/pretpark/ ergens waar het druk is schrijven we altijd naam en telefoonnummer op de arm. Gewoon voor de zekerheid.

Hier druk, ik ga zo de vriezer nog even schoonmaken, buren zijn op vakantie dus heb mijn vriezerspullen in hun vriezer gegooid slim!!! Er zat heel veel ijs in!

Morgen en overmorgen werken, vrijdag cursus is een extra dag wel druk maargoed die cursus wilde ik graag doen gaat over rehabilitatie. Dus vandaag veel in het huishouden gedaan bah wat een huishouden praat realiseer ik me.

Dan nu nog wat leuks, we zijn J aan het bijvoeden, iets te vroeg bij de andere twee hebben we echt tot 6 mnd gewacht maar hij is zo groot (zit nu in maat 74!!!) en hij heeft niet meer genoeg aan zijn flessen. (had het cb ook al voorspeld) we zijn begonnen met een half potje groenten het is nu vooral nog van een lepel leren eten en het leren doorslikken dus hij krijgt nog niet heel veel binnen maar hij heeft er wel lol in en het gaat iedere dag wat beter, vandaag een half potje boontjes ging goed! Als hij een heel potje opkrijgt (zo'n kleine hoor) ga ik het zelf maken leuk!!!!
RW dat vind ik altijd zulke mooie momenten als je kindje gaat genieten van groente en fruithap. Dat woord genieten kan ik beter tussen " " zetten. Maar juist die gekke bekken enz, dat vind ik fantastisch.
Uma je moet ze gewoon 1 stap voor zijn, dat weten ze het ook niet meer. Zo bijdehand ben ik trouwens ook niet altijd hoor, maar dit had ik me al heel lang geleden voorgenomen, doordat ik weleens net zulke verhalen had gehoord zoals jij vertelt (wat een achterlijke zin produceer ik hier).
Nee hoor, ik volg m helemaal

Ga het morgen meteen uitproberen op mn werk.

RW wat goed zeg van J! Wat wordt ie snel groot!

Zal binnenkort wel ff een foto op Hyves zetten. Bengel ben ook benieuwd naar jouw buik!
ja die gezichten, in het begin moest hij echt kokhalzen van de substantie die hij in zijn mond kreeg. Hij vin dhet zo leuk omdat nu nog de hele familie om hem heen zit hem aan te moedigen haha heel schattig.

het is echt belachelijk dat sommigen soms zo grof hun mening verkondigen (ongevraagd) ik sta er wekelijks nog steeds verbaasd over. Vorige week fietste ik met 3 kinderen in de bakfiets (vind ik altijd zo'n rijk gevoel dan zo leuk is dat) komt er een man naast me fietsen, zo volle bak zijn die allemaal van jou? Dus ik trots JA! Nou leuk hoor maar nu wel stoppen he!

En hij fietste door!!!???? pardon??? en dan weet ik ook echt niks meer te zeggen terwijl ik altijd toch best bijdehand ben
Ehm die is ook al mega dik. Maar dat is gelukkig 1 ding waar ik me niet zo druk om maak (het is mijn laatste zwangerschap, dus laat die buik maar lekker groeien en bloeien). Enne mijn buik was alniet meer streeploos, dus dat scheelt ook. Ben nooit een slank typje geweest en na de 2de zwangerschap zaten er wel wat streepjes op. Maar goed ik zal ook wel nooit slank worden. Maar goed, zodra we een foto hebben, zal ik hem delen op hyves.

Ik ga voetbal kijken, is al begonnen.

Fijne avond meiden.

Enne Uma.... leuk om weer een avond wat meer van je te horen. Als vanouds...
huuuuuuuh RW.. je zou ze wat he?! Jemig zeg, hoe krijgen ze het eruit.

oh... da's lief (bengel). Komt er vaak te weinig van, door werk enzo. Maar als Uman weg is en ik hier het rijk alleen heb haal ik de schade weer in!
Ik ga ook afsluiten, welterusten!
Uma ik had ook steeds commentaar hoor tijdens de zwangerschap: nou hopen dat het een meisje wordt hè?

Uhhh, we willen grasg een 3e kindje. Meisje zou leuk zijn maar 3 jongens zijn ook erg leuk.

Pff, vermoeiend.

Maar nog erger, toen ik wist wat het was en het zei, zeiden mensen: oh wat fijn hè een meisje na 2 jongens.

Ging ik weer verdedigen: eigenlijk had ik 3 jongens ook wel erg stoer gevonden.

Maar ooooh wat ben ik blij met een meisje erbij ha ha (en natuurlijk was een jongen superwelkom geweest!!!)

Ach rikst nog niet terug.... Dat is echt sneu. En dan nog verhuisd idd.

Een 'troost' katten kunnen zichzelf erg goed redden of vinden een mooi nieuw huisje. Maar daar heb jij niets aan natuulijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven