Full House
woensdag 9 juni 2010 om 20:21
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
zondag 26 september 2010 om 20:33
Tieger wat vervelend moet dat zijn een borstontsteking. Wel vaag zeg, was je aan het ijlen, wat lijkt me dat raar. Ik heb al dat ik het raar vind dat ik steeds gedesorienteerd ben in mn eigen huis ( zo van : huh waar ben ik ?dat komt door de plek waar ik nu slaap)
leuk Amalia uit eten! Waar was je geweest? Wat voor eten ?
Wij zijn vandaag heel de dag geweest.
Pas om 7 uur begon oviool onrustig te raken
beetje huilen etc
leuk Amalia uit eten! Waar was je geweest? Wat voor eten ?
Wij zijn vandaag heel de dag geweest.
Pas om 7 uur begon oviool onrustig te raken
beetje huilen etc
maandag 27 september 2010 om 09:57
Balen Tieger! Heb momenteel ook beurse, zere plek in borst, sinds gistermiddag, maar gelukkig niet echt ziek erbij. Lmeisje heeft wat minder goed gedronken met haar verkoudheidje, misschien ligt het daaraan. Het lijkt touwens wel of ze vandaag alweer beter is, drinkt ook weer lekker door, dus goeie hoop dat zere plek verdwijnt. en anders voeg ik me vanmiddag/morgen rillend bij Tieger...
zwaai terug naar 5x5, zal zo even hyves bijlezen.
Amalia, hoe gaat het eigenlijk met de pees in je pols? Daar had je toch last van? Kan me enge injectiefoto's herinneren die je iig NIET wilde?
Was stappen leuk RW? uitgebrakt? Jeetje, J een half jaar! Ook wel heerlijk toch, dat de leuke dingen als zitten, kruipen, hapjes eten enzo er nu aan zitten te komen.
zwaai terug naar 5x5, zal zo even hyves bijlezen.
Amalia, hoe gaat het eigenlijk met de pees in je pols? Daar had je toch last van? Kan me enge injectiefoto's herinneren die je iig NIET wilde?
Was stappen leuk RW? uitgebrakt? Jeetje, J een half jaar! Ook wel heerlijk toch, dat de leuke dingen als zitten, kruipen, hapjes eten enzo er nu aan zitten te komen.
maandag 27 september 2010 om 12:35
Nou ik voel me gelukkig nog niet koortsig/ziek en de plek doet minder zeer dan gister, dus wie weet kom ik er goed vanaf. Kin naar de plek doe ik idd Amalia (heb helaas veel ervaring met borstontstekingen van de jongens). Ook koolbladeren en kwarkcompressen enzo.
Wat shit van die pols! Je arm krijgt natuurlijk ook nauwelijks rust met een baby, peuter, kleuter en een huishouden. Dapper zijn en prik halen is dan misschien toch wel goed idee? Ben je er daarna wel vanaf
Wat een PIEP-weer, al 2x natgeregend vandaag.
Wat shit van die pols! Je arm krijgt natuurlijk ook nauwelijks rust met een baby, peuter, kleuter en een huishouden. Dapper zijn en prik halen is dan misschien toch wel goed idee? Ben je er daarna wel vanaf
Wat een PIEP-weer, al 2x natgeregend vandaag.
maandag 27 september 2010 om 12:43
goedemorgen!
o bah borstontsteking ik vond het pijnlijker dan de weeen brrr veel beterschap dames!
Stappen was onwijs leuk ik lag half 4 in bed en was 6 uur weer wakker van J die ik toen lekker bij me genomen heb hihi gisteravond dus vroeg (nouja vroeg 22.00) gaan slapen.
Nu super verkouden ik moet alleen maar niesen ik word er gek van ook met sonja begonnen dat is wel een voordeel door die verkoudheid heb ik sowieso geen honger! scheelt weer!
J heeft 2 vuurrode wangen dus ben bang dat hij ook wat onder de leden heeft.
o bah borstontsteking ik vond het pijnlijker dan de weeen brrr veel beterschap dames!
Stappen was onwijs leuk ik lag half 4 in bed en was 6 uur weer wakker van J die ik toen lekker bij me genomen heb hihi gisteravond dus vroeg (nouja vroeg 22.00) gaan slapen.
Nu super verkouden ik moet alleen maar niesen ik word er gek van ook met sonja begonnen dat is wel een voordeel door die verkoudheid heb ik sowieso geen honger! scheelt weer!
J heeft 2 vuurrode wangen dus ben bang dat hij ook wat onder de leden heeft.
maandag 27 september 2010 om 14:25
J een half jaar ! Weet je het fijne is vind ik dat heb je toch mooi allemaal gedaan, die eerste maanden, de eerste ontwikkeling, de nachten!
En langzaam ontstaan er weer nieuwe mogelijheden en gebeuren er weer nieuwe leuke dingen zoals mee eten, aan tafel zitten. Is het niet zo dat je zo dan steeds meer een nieuw actief gezinslid erbij voelt ? Ook voor de andere kinderen ? Je ziet zn haartjes groeien en hij krijgt steeds meer die eigenheid....
Of vind je het jammer RW dat die maandjes voor bij zijn ?
Oh o huilt ...
En langzaam ontstaan er weer nieuwe mogelijheden en gebeuren er weer nieuwe leuke dingen zoals mee eten, aan tafel zitten. Is het niet zo dat je zo dan steeds meer een nieuw actief gezinslid erbij voelt ? Ook voor de andere kinderen ? Je ziet zn haartjes groeien en hij krijgt steeds meer die eigenheid....
Of vind je het jammer RW dat die maandjes voor bij zijn ?
Oh o huilt ...
maandag 27 september 2010 om 19:36
hihi je ziet zijn haartjes groeien? Die waren er al heel veel!!! maar inderdaad hij gaat steeds meer 'meedoen' echt erg leuk hoor de kinderen vinden het ook zo leuk, hij kreeg vanavond 2 hapjes yoghurt en dochter vond dat zooo leuk die zat helemaal te juichen over een maand kan hij denk ik wel in de kinderstoel daar is hij nu nog niet sterk genoeg voor.
volgende wk weer naar het cb ik ben benieuwd wat hij weegt enzo!
ja rikst meldplicht!
volgende wk weer naar het cb ik ben benieuwd wat hij weegt enzo!
ja rikst meldplicht!
dinsdag 28 september 2010 om 07:35
dinsdag 28 september 2010 om 10:09
Borst nog maar klein beetje gevoelig en niet ziek geworden! Mazzel gehad.
Viool, ik heb een 3wielige bakfiets en die is best zwaar. Een vriendinnetje van mij heeft een 2wielige en die fietst volgens mij lichter, ook meer als een gewone fiets qua sturen enzo. Nadeel daarvan vind ik dat 'ie nog op een standaard moet als je stilstaat. 3wieler staat gewoon, valt nooit om. Is handig met in- en uitladen en klimmen enzo.
Leuk RW, dat J echt gaat eten. Die 2 van mij vonden yoghurt ook altijd zo lekker. Ik heb zo'n zin in dat 2e halfjaar.
Rikst gewoon moe of ook wezen stappen?
Viool, ik heb een 3wielige bakfiets en die is best zwaar. Een vriendinnetje van mij heeft een 2wielige en die fietst volgens mij lichter, ook meer als een gewone fiets qua sturen enzo. Nadeel daarvan vind ik dat 'ie nog op een standaard moet als je stilstaat. 3wieler staat gewoon, valt nooit om. Is handig met in- en uitladen en klimmen enzo.
Leuk RW, dat J echt gaat eten. Die 2 van mij vonden yoghurt ook altijd zo lekker. Ik heb zo'n zin in dat 2e halfjaar.
Rikst gewoon moe of ook wezen stappen?
dinsdag 28 september 2010 om 14:11
dinsdag 28 september 2010 om 14:12
fijn sardegna dat het bij jou geen borstontsteking was!
Ik ga zo naar je foto's kijken vind ik juist erg leuk!!!!!
Wat is het rustig hier!
Ik ben echt onwijs verkouden/bijholtenontsteking voel me zo beroerd bah en man ik is ook nog eens laat thuis vanavond. Ik vrees nu ook voor J, hij hoest nog steeds van zijn vorige verkoudheid, had net al rode wangen we steken elkaar de hele tijd aan ik hoop niet dat hij er iets bovenop krijgt.
Ik herinnerde me vanmorgen dat ik vorig jaar september ook om de 2 wk verkouden was en dat het daarna weer over was, dus laten we het hopen!
ga straks nog een kadootje kopen voor man hij is morgen jarig, die foto op canvas is echt onwijs mooi geworden!!!
De kinderen willen nog snoepjes erbij geven nouja vooruit dan maar vind ik wel schattig (hoewel ik me afvraag of het geen eigen belang is haha)
Ik ga zo naar je foto's kijken vind ik juist erg leuk!!!!!
Wat is het rustig hier!
Ik ben echt onwijs verkouden/bijholtenontsteking voel me zo beroerd bah en man ik is ook nog eens laat thuis vanavond. Ik vrees nu ook voor J, hij hoest nog steeds van zijn vorige verkoudheid, had net al rode wangen we steken elkaar de hele tijd aan ik hoop niet dat hij er iets bovenop krijgt.
Ik herinnerde me vanmorgen dat ik vorig jaar september ook om de 2 wk verkouden was en dat het daarna weer over was, dus laten we het hopen!
ga straks nog een kadootje kopen voor man hij is morgen jarig, die foto op canvas is echt onwijs mooi geworden!!!
De kinderen willen nog snoepjes erbij geven nouja vooruit dan maar vind ik wel schattig (hoewel ik me afvraag of het geen eigen belang is haha)
dinsdag 28 september 2010 om 14:23
Inmiddels behoorlijk opgeknapt, antibiotica werkt dus wel. Gisteren ook een lactatiekundige langs gehad, jongste en ik blijken nu dus allebei spruw te hebben, plus dus die ontsteking, waardoor jongste slecht is gaan drinken en mijn productie is teruggelopen.
Moet zeggen dat ik aan de ene kant heel graag wil dat het lukt om zelf te voeden, maar dat ik het nu wel en beetje gehad heb. Ik ben gisteren vanaf het begin van de middag bijna continu bezig geweest met voeden, tot ik ging slapen zo'n beetje. En vanmorgen vanaf 5 uur weer, met tussendoor een paar korte slaapjes van jongste. Ik zit er dan ook behoorlijk over na te denken om af te gaan bouwen, want zo is het ook niks Hoewel ik dat eigenlijk ook wat te makkelijk vind. Dus ik twijfel wel wat ik nu moet doen...
Sardegna, fijn dat jij geen ontsteking hebt!
Viool, lekker, dat gesabbel Amalia heeft een tweewieler, RW een driewieler toch?
Pinkeltje, hoe is het bij jullie?
Hier vanmorgen vriendinnetje van middelste te spelen gehad, met haar moeder. Middelste vond dat de grote broer van vriendinnetje ook moest komen, kon die mooi met oudste spelen. Was ze alleen vergeten dat de twee grote broers naar school moeten, die waren er niet. Maar de meiden vonden het wel gezellig, en de moeders ook wel.
Amalia, fijn dat A maar 1 keer kwam, het was dus maar een faaaase Nu even plek maken voor man, die heeft problemen met de nieuwe laptop. Kan hij rustig de klantenservice bellen...
Moet zeggen dat ik aan de ene kant heel graag wil dat het lukt om zelf te voeden, maar dat ik het nu wel en beetje gehad heb. Ik ben gisteren vanaf het begin van de middag bijna continu bezig geweest met voeden, tot ik ging slapen zo'n beetje. En vanmorgen vanaf 5 uur weer, met tussendoor een paar korte slaapjes van jongste. Ik zit er dan ook behoorlijk over na te denken om af te gaan bouwen, want zo is het ook niks Hoewel ik dat eigenlijk ook wat te makkelijk vind. Dus ik twijfel wel wat ik nu moet doen...
Sardegna, fijn dat jij geen ontsteking hebt!
Viool, lekker, dat gesabbel Amalia heeft een tweewieler, RW een driewieler toch?
Pinkeltje, hoe is het bij jullie?
Hier vanmorgen vriendinnetje van middelste te spelen gehad, met haar moeder. Middelste vond dat de grote broer van vriendinnetje ook moest komen, kon die mooi met oudste spelen. Was ze alleen vergeten dat de twee grote broers naar school moeten, die waren er niet. Maar de meiden vonden het wel gezellig, en de moeders ook wel.
Amalia, fijn dat A maar 1 keer kwam, het was dus maar een faaaase Nu even plek maken voor man, die heeft problemen met de nieuwe laptop. Kan hij rustig de klantenservice bellen...
dinsdag 28 september 2010 om 15:02