Full House
woensdag 9 juni 2010 om 20:21
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!
10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2
Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
zaterdag 9 oktober 2010 om 16:40
Ja Sardegna Sambuca en cointreau vinden wij hier ook erg lekker. En ik ben zelf ook nog fan van liqor 43. Mmmm smullen. Helaas gaat dat voor mij nog heel lang duren. Maar een borreltje op zaterdagavond bij de koffie kan ik heel erg missen.
Hallo Viool wij leven hier in het oosten en noorden niet helemaal op het platteland hoor. Ik heb hier ook de hema, h&m, vero moda enz... om de hoek. Woon dan wel niet in zo'n klein plaatsje als Sardegna, maar ook weer niet in een wereldstad.
Hallo Viool wij leven hier in het oosten en noorden niet helemaal op het platteland hoor. Ik heb hier ook de hema, h&m, vero moda enz... om de hoek. Woon dan wel niet in zo'n klein plaatsje als Sardegna, maar ook weer niet in een wereldstad.
zaterdag 9 oktober 2010 om 19:55
Man is vanmorgen naar de hap gegaan het was weer erger geworden, een zwaardere kuur gekregen. Hij slaapt veel bah niks aan moet volgende wk ook nog 3 dgn werken en zit ondertussen te rennen door het huis wel jammer zo heb je niks aan je weekend...
J heeft vandaag gekookte pompoen op en vanmorgen een gepureerde appel hij vind het heerlijk! Echt zo leuk, nu hij goed van een lepel kan eten maak ik weer alles zelf dan heb ik toch het idee dat dat 'echt' eten is, in zo'n potje is zo'n vage substantie, 2 jr houdbaar dat kan toch nooit goed zijn?
(soms wel handig hoor daar niet van)
die likeurtjes vind ik ook lekker! vind eigenlijk heel veel lekker, het moet alleen niet zo zoet zijn dan word ik er ziek van
viool verhuisplannen wil je niet eerst straks genieten van je stekkie als het af is of heb je dat 'af' al opgegeven?
J heeft vandaag gekookte pompoen op en vanmorgen een gepureerde appel hij vind het heerlijk! Echt zo leuk, nu hij goed van een lepel kan eten maak ik weer alles zelf dan heb ik toch het idee dat dat 'echt' eten is, in zo'n potje is zo'n vage substantie, 2 jr houdbaar dat kan toch nooit goed zijn?
(soms wel handig hoor daar niet van)
die likeurtjes vind ik ook lekker! vind eigenlijk heel veel lekker, het moet alleen niet zo zoet zijn dan word ik er ziek van
viool verhuisplannen wil je niet eerst straks genieten van je stekkie als het af is of heb je dat 'af' al opgegeven?
zaterdag 9 oktober 2010 om 21:26
Oh meid ik typ soms ook de een na de andere fout. Op t forum mag dat..
Hier een kamer vol blokken( een skate baan volgens cviool ) en afwas op aanrecht. En ik zit gewoon te forummen. Ik ga ook nietvopruimen.
Cviool mocht op papa s plek omdat hij wegging. Leuk bedacht van man! Tuurlijk schattig. Maar cviool maakt steeds oviool wakker. Zucht. Hij is wel erg lief en geinteresseerd. "oh ze zegt haar eerste woordje" "heeft ze dat van het muziekje ( speeldoosje) 7 is echt nog heel schattig en klein!
Hier een kamer vol blokken( een skate baan volgens cviool ) en afwas op aanrecht. En ik zit gewoon te forummen. Ik ga ook nietvopruimen.
Cviool mocht op papa s plek omdat hij wegging. Leuk bedacht van man! Tuurlijk schattig. Maar cviool maakt steeds oviool wakker. Zucht. Hij is wel erg lief en geinteresseerd. "oh ze zegt haar eerste woordje" "heeft ze dat van het muziekje ( speeldoosje) 7 is echt nog heel schattig en klein!
zaterdag 9 oktober 2010 om 21:37
Dat is toch lief Viool . Even je tijgergevoel laten varen nu. Weet je wat ook heel leuk is? Als een van de jongens morgen haar kleren mogen kiezen.
Over kleren gesproken, bevalt het opgestuurde pakket? Ze zit in 56nu toch?
Ben zoooo trots: oudste had zijn 1e judotoernooi, te leuk! Hij was goed hoor, man en ik waren echt verbaasd. Hij won 3 van de 5 wedstrijden, goed hè?
En bij zwemmen mocht hij vandaag een groepje hoger!
Ik weet niet van wie hij die sportiviteit heeft ha ha .
Over kleren gesproken, bevalt het opgestuurde pakket? Ze zit in 56nu toch?
Ben zoooo trots: oudste had zijn 1e judotoernooi, te leuk! Hij was goed hoor, man en ik waren echt verbaasd. Hij won 3 van de 5 wedstrijden, goed hè?
En bij zwemmen mocht hij vandaag een groepje hoger!
Ik weet niet van wie hij die sportiviteit heeft ha ha .
zaterdag 9 oktober 2010 om 21:45
Amalia ze draagt de kleertjes al een week of vijf hoor, sinds ik het kreeg direct aangedaan, volgens mij zijn heel veel foto's ook met A haar kleertjes. Ik vind het super. Het rose broekje met koordje en wit shirt met bloem en het roze broekje met roodroze shirt is mn favoriet. Zo lief. Mans favoriet zijn de bruine jurkjes, die moet ze altijd van hem aan. Grappig he. Ik vind ze nu leuker staan dan de bloemenjurk die ik had gekocht. Samen met de leuke bloemen rompers van petit bateaux en mn spijkerbroekje van h&m en wollen kleding zijn dat de favorieten dus geworden. Verder had ik best leuke pakjes maar echt te zomers en te koud en augustus was niet heet genoeg.
zaterdag 9 oktober 2010 om 21:50
Oja dus A haar kleertjes worden dus gewoon t meest gedragen samen met de kleertjes die ik noemde, grappig he. Ik heb zelfs op inet gekeken of ze dat roze jogging broekje nog groter verkochten ( niet bleek )
ik heb ook leuke rompers van h&m in 56 gekregen als kado maar die vallen groot. Die past ze nog niet.
Vandaag voor 5 euro wollen pyamabroekje bij h&m gekocht !
ik heb ook leuke rompers van h&m in 56 gekregen als kado maar die vallen groot. Die past ze nog niet.
Vandaag voor 5 euro wollen pyamabroekje bij h&m gekocht !
zaterdag 9 oktober 2010 om 22:33
zondag 10 oktober 2010 om 10:13
Wat een gezellig geklets
Goed van oviooltje zeg, dat slapen!
Hier nieuwe gewaarwording vannacht: Lmeisje is verkouden, snottert. Werd daar rond 2.00 wakker van. Ik weet nog héél goed, bij de jongens was verkouden/ziek + wakker worden = nachtelijke krijspartij. Wat doet Lmeisje? Die gaat gezellig liggen praten (eeehw, aa aa, huuuuhhh, ehw, whaah, huh, huh) Ik moest er gewoon om lachen. En daarna weer lekker slapen, tot ze om 4.00 honger kreeg. Dat is toch lief????? Ik weet nog steeds niet wat me overkomt af en toe met dit meisje....
Goed van oviooltje zeg, dat slapen!
Hier nieuwe gewaarwording vannacht: Lmeisje is verkouden, snottert. Werd daar rond 2.00 wakker van. Ik weet nog héél goed, bij de jongens was verkouden/ziek + wakker worden = nachtelijke krijspartij. Wat doet Lmeisje? Die gaat gezellig liggen praten (eeehw, aa aa, huuuuhhh, ehw, whaah, huh, huh) Ik moest er gewoon om lachen. En daarna weer lekker slapen, tot ze om 4.00 honger kreeg. Dat is toch lief????? Ik weet nog steeds niet wat me overkomt af en toe met dit meisje....
zondag 10 oktober 2010 om 11:43
@sardegna ach ik ben helemaal vertederd!Lieverd zeg. O is in een fase dat de borst en slapen toch nog meer is dan spelen en pruttelen. Die tijd wordt steeds meer maar korte momenten. Kiekeboe daar moet ze om lachen ( doekje op haar hoofd )
Reken ik fout nu ? Ik dacht dat o drie maanden was!
Mooi weer he ! We gaan eerst naar mn praktijk/ atelier. Even schilderen en daarna een uitstapje.
Reken ik fout nu ? Ik dacht dat o drie maanden was!
Mooi weer he ! We gaan eerst naar mn praktijk/ atelier. Even schilderen en daarna een uitstapje.
zondag 10 oktober 2010 om 18:42
Tijd voor een nieuwe topic(titel)! Wie voelt zich geroepen??
Sardegna wat schattig, je kan het ook zo mooi omschrijven. Heerlijk! En alweer drie maanden zeg, wat gaat dat hard!
Oviool kan er wat van zeg! Slaapkopje.
Amalia dat lijkt me nou zo leuk, als ze echt aan een sport gaan doen enzo! Volgens mij voel je je dan mega-trots zo langs de zijlijn
Rikst laatste loodjes, je bent er bijna... zet hem op!!
Rw ah dat zijn van die enge dingen... vervelend dat het nog niks beter is geworden. En je weekend stelt idd weinig voor met een in bed-liggende-man. Beterschap!
Bengel hmm cointrau...mis het tot nu toe nog niet echt maar soms... lekker! Noorden is niet per definitie platteland idd! Woon dan wel niet in een stad maar alles wel binnen kwartier/20 min bereikbaar, prima te doen!
Hier niet zoveel nieuws... ondanks dat ze erg lief is ook erg veel strijd met jongste. Oudste was met 2,5 toch wel weer een beetje uit-gepeuterpuberd, dus daar hoop ik maar een beetje op.
Fijne avond!
Sardegna wat schattig, je kan het ook zo mooi omschrijven. Heerlijk! En alweer drie maanden zeg, wat gaat dat hard!
Oviool kan er wat van zeg! Slaapkopje.
Amalia dat lijkt me nou zo leuk, als ze echt aan een sport gaan doen enzo! Volgens mij voel je je dan mega-trots zo langs de zijlijn
Rikst laatste loodjes, je bent er bijna... zet hem op!!
Rw ah dat zijn van die enge dingen... vervelend dat het nog niks beter is geworden. En je weekend stelt idd weinig voor met een in bed-liggende-man. Beterschap!
Bengel hmm cointrau...mis het tot nu toe nog niet echt maar soms... lekker! Noorden is niet per definitie platteland idd! Woon dan wel niet in een stad maar alles wel binnen kwartier/20 min bereikbaar, prima te doen!
Hier niet zoveel nieuws... ondanks dat ze erg lief is ook erg veel strijd met jongste. Oudste was met 2,5 toch wel weer een beetje uit-gepeuterpuberd, dus daar hoop ik maar een beetje op.
Fijne avond!
zondag 10 oktober 2010 om 22:19
Ik ben voor gewoon weer Full House als titel.
Sar, ik kijk helemaal niet uit naar de hapjes! Vind het zo onhandig . Ik hou het liever op bv. Kan tot 9 mnd hè zonder bijvoeden... Hmm wie weet doe ik dat deze keer wel. Aah nee hoor. Lekker gekookte wortel met 6 mnd.
Viool lief dat spelen .
Je weet toch wel wanneer ze 3 mnd is, op de datum dat ze is geboren hi hi. Ik denk dat jij met 12 weken in de war bent. O is toch niet van de 9e?
A is zo lief in de box. Ze kan zich zo goed vermaken heerlijk. Ze moppert sowieso weinig.
Ze poept normaal 1-2x per dag, en nu al 3 dagen niet. Ik hou m'n hart vast als het gaat komen
Sar, ik kijk helemaal niet uit naar de hapjes! Vind het zo onhandig . Ik hou het liever op bv. Kan tot 9 mnd hè zonder bijvoeden... Hmm wie weet doe ik dat deze keer wel. Aah nee hoor. Lekker gekookte wortel met 6 mnd.
Viool lief dat spelen .
Je weet toch wel wanneer ze 3 mnd is, op de datum dat ze is geboren hi hi. Ik denk dat jij met 12 weken in de war bent. O is toch niet van de 9e?
A is zo lief in de box. Ze kan zich zo goed vermaken heerlijk. Ze moppert sowieso weinig.
Ze poept normaal 1-2x per dag, en nu al 3 dagen niet. Ik hou m'n hart vast als het gaat komen
maandag 11 oktober 2010 om 09:46
Ja toch, we blijven lekker full house? Is makkelijk.
Fijn dat A zo lief is in de box. Gaat hier ook steeds langer. Maar straks kan ze echt een beetje spelen, als ze wat kan pakken en vasthouden (lukt nu nog niet zo heel goed). Hoe is A met pakken, lukt het al goed?
Ik kijk vooral uit naar de hapjes omdat dan het 2e halfjaar begint
Peuterstrijd kan vermoeiend zijn he Uma, zeker als je zwanger bent. En we mogen allemaal nog een 3e keer
Fijn dat A zo lief is in de box. Gaat hier ook steeds langer. Maar straks kan ze echt een beetje spelen, als ze wat kan pakken en vasthouden (lukt nu nog niet zo heel goed). Hoe is A met pakken, lukt het al goed?
Ik kijk vooral uit naar de hapjes omdat dan het 2e halfjaar begint
Peuterstrijd kan vermoeiend zijn he Uma, zeker als je zwanger bent. En we mogen allemaal nog een 3e keer
maandag 11 oktober 2010 om 09:47
maandag 11 oktober 2010 om 10:25
Hai!
Hoera voor A! Fijn, dat ze weer beter slaapt, Amalia!
En wat leuk, dat judotoernooi! Wauw, kan me voorstellen, dat je dan supertrots bent!
En oviool slaapt ook al zo lekker!
Daar wordt ik nou blij van, zo vlak voor de bevalling. Al die kindjes hier die het zo lekker doen!
Cointreau, brrrrr, Bengel, nee, dat is voor mij geen gemis.
Uma, oei, peuterstrijd...Pfff, hier ook volop. Jongste wordt eind deze maand 2, maar tjonge die kan er wat van. En het liefst met een hoop drama, gegil en gekrijs (wat dat betreft net een meid, volgens mij )
Ooo leuk, RW, J aan de hapjes! Ik vind dat ook altijd zó leuk!
Sardegna, je klinkt wel heel enthousiast over het huis. Leuk! Maar ik begrijp, dat het een gevalletje afbreken en weer opbouwen is? Ben benieuwd of jullie er iets mee gaan doen!
Nou ja, hier weinig te melden. Geen 10-10-10 dus.... Poging 2 voor 20-10-2010.
Maar zal ik ook wel niet halen, aangezien ik vorige keer ook over tijd was. Stiekem hoop ik dan op verjaardag v jongste (30e). Kunnen we mooi de verjaardagen in 1 x vieren. Onaardig eigenlijk hè?
Hoera voor A! Fijn, dat ze weer beter slaapt, Amalia!
En wat leuk, dat judotoernooi! Wauw, kan me voorstellen, dat je dan supertrots bent!
En oviool slaapt ook al zo lekker!
Daar wordt ik nou blij van, zo vlak voor de bevalling. Al die kindjes hier die het zo lekker doen!
Cointreau, brrrrr, Bengel, nee, dat is voor mij geen gemis.
Uma, oei, peuterstrijd...Pfff, hier ook volop. Jongste wordt eind deze maand 2, maar tjonge die kan er wat van. En het liefst met een hoop drama, gegil en gekrijs (wat dat betreft net een meid, volgens mij )
Ooo leuk, RW, J aan de hapjes! Ik vind dat ook altijd zó leuk!
Sardegna, je klinkt wel heel enthousiast over het huis. Leuk! Maar ik begrijp, dat het een gevalletje afbreken en weer opbouwen is? Ben benieuwd of jullie er iets mee gaan doen!
Nou ja, hier weinig te melden. Geen 10-10-10 dus.... Poging 2 voor 20-10-2010.
Maar zal ik ook wel niet halen, aangezien ik vorige keer ook over tijd was. Stiekem hoop ik dan op verjaardag v jongste (30e). Kunnen we mooi de verjaardagen in 1 x vieren. Onaardig eigenlijk hè?