Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Wat is er weer veel gebeurd! Fijn dat het iets beter gaat met Fennah! Boepie, dikke knuffel voor jou... ik voel zo erg met je mee!! Wij hebben net een jonge kater uit het asiel gehaald die op den duur ook naar buiten kan.... ook al wonen we vrij rustig, toch vind ik het een eng idee en ben ik blij dat hij voorlopig nog gewoon binnen zit!

Lieselotje, Vliet, ook een knuffel voor jullie... en ik sluit me gelijk aan... ik ben toch weer (veel te vroeg) ongesteld geworden

Nieuwe NOD zal ergens tussen 5 en 8 november liggen (ik weet echt niet meer waar ik vanuit moet gaan...)

On a brighter note: ik heb wel erg genoten van het mooie herfstweer! Lekker uitgebreid met paardje bezig geweest en vrijdag een zeer ontspannen bosritje gemaakt!
Marmira, wat naar dat je weer zo vroeg ongesteld bent geworden en dat het niet raak was. Jij was toch degene die na deze ronde naar de dokter wilde? Of vergis ik me?

Wat leuk dat jullie net een katertje uit het asiel hebben gehaald, ik hoop dat jullie heel veel plezier aan hem zullen beleven. Ook wij wonen rustig, landelijk zelfs, en de weg waar hij dood is gereden is een 30 km weg waar helaas vaak veel te hard wordt gereden. Hoe verdrietig we nu ook zijn als we ooit een nieuw poesje krijgen mag deze ook naar buiten. Otje was zo gelukkig buiten, rennen achter de opwaaiende blaadjes aan. Spelen met andere poesjes, de wind door zijn vacht. dat had ik hem niet willen ontnemen. Bedankt voor je medeleven, dat doet echt goed.
Boepie: wat ontzettend zielig zeg! Ook ik kan me voorstellen dat je je erg hecht aan een huisdier... ikzelf heb ooit tranen met tuiten staan janken toen mijn cavia een spuitje kreeg. En ik was toen al ruim de 20 gepasseerd....

Zoals al eerder gezegd verdien jij nu eindelijk eens iets leuks, nieuws waar je blij van wordt! Sterkte hoor.

Fennah: fijn dat je je al wat beter voelt, nu zo doorgaan hoor en snel naar huis!

Waarom wordt iedereen ineens weer ongesteld??!!!

Niet leuk dus....

Lente: aan het schema te zien maak jij nog kans deze maand.

Drew en Cuore ook maar die zijn op vakantie toch?

Dus iedereen even duimen voor Lente!

Ik heb besloten toch 6 weken van tevoren met verlof te gaan ipv 4 weken. Mijn zus zegt ook dat je nog zoveel te regelen hebt, en dat je dan even goed uit kan rusten en je tijd voor alles kan nemen.

Mijn verlof zou dan 5 jauari ingaan, maar omdat onze praktijk tussen kerst en oud en nieuw dicht is ben ik dus al vanaf kerst vrij. Heerlijk!

En als ik dan weer moet beginnen eind april dan heb ik na 3 weken alweer 2 weken meivakantie. Dus dat komt allemaal erg lekker uit zo! Ik ben er blij mee.
Hey meiden,

Boepie, krijg een brok in mijn keel als ik lees hoe je over je katje schrijft. Arm beest zeg. Maar mag niet huilen, lig hier natuurlijk niet alleen he. Hoop dat je snel weer wat geluk in je leven mag hebben!

Balen zeg dat de NOD's weer OD's zijn geworden! Hoewel nog niet iedereen geweest is toch. Hoop dat jullie niet de moed in de schoenen zakt, want het lijkt me erg moeilijk om zo lang geduldig te blijven!

Wat betreft mijn eigen gezondheid; heb toch iets te hard gejuicht. Vandaag wordt de Prednison verhoogd van 2 keer daags naar 3 keer daags via het infuus. Ben ik allang blij mee, want het helpt nog voor geen meter. Overdag en 's nachts ontelbaar vaak naar de wc en buikkrampen. Voor dat laatste mag ik om de 8 uur een licht medicijn, alleen helpt het niet echt. Maar ik snap wel dat ik met mijn zwangerschap bijna geen medicijnen mag hebben. Volgens de arts moet ik nu toch wel rekenen op een opname van minimaal 3 weken, tis niet anders.
37 weken zwanger!
Haha Lipa, lief van je dat iedereen voor me zal duimen, maar duim dan maar dat die buikpijn weggaat. Deze maand hebben we mn ei niet benut, en ik voel alweer aan mn buik dat ik ongesteld ga worden. Nieuwe ronde nwe kansen!

Fennah, dit zijn toch geen leuke verhalen he? Klinkt echt heel heftig, met name die prednison joh. Reageer je daar goed op dat de dosis wordt verhoogd? En ik dacht dat prednison je imuunstelsel nogal aantast. Wat doet het voor jou?

En mijn god, je zit de hele nacht op het toilet, als jij straks een baby hebt is voor jou gewoon uitrusten! Ik hoop dat er snel verbetering in komt, dit is zwaar voor je zo.
Bedankt voor al jullie lieve reacties, vanavond gaan we zijn as ophalen. Misschien een btje vreemd, maar dat voelt wel goed, alsof hij weer thuis is.

Lieve Fennah, wat naar dat je drie weken in het ziekenhuis moet blijven. Hopelijk voel je je daarna een stuk beter en kun je weer gaan genieten van je zwangerschap. En weer lekker naar huis, naar je vriend en je hondje. Dikke knuffel voor jou.

Ik ben benieuwd naar Cuore, zou super zijn als ze zwanger terug komt van vakantie. En uiteraard duimen we nog voor Drew in oktober.
Volgende NOD op 11 November ( 11-11, das ook leuk )

En ik heb even in mn agenda gekeken maar dit aankomende ei zal ook weer lastig worden. Ik vertrek 28 oktober naar NL en 29 of 30e is mn eisprong. Dus eh.....

Maar dat vind ik niet zo erg want ( ja sorry, het is erg) ik wil echt liever niet in Juli bevallen. Dus ik doe wel mee, maar beetje weer voor spek en bonen.

Dus Cuore en Drew, jullie zijn aan de beurt!
Hey Lente: balen weer zeg! maar de elfde van de elfde is ook leuk

Heb je gisteren Bridget gezien? Ik wil ook zo'n foto!!!!!! En daar moet ik voor bij jou zijn hahahahahahah

Dus ik moet dan snel zwanger worden

Ik ga trouwens morgennacht op vakantie. Dus als jullie me een dag of 9 kwijt zijn kan dat kloppen. Ik lig dan op het strand in Turkije

Fennah: meisje: heel veel sterkte in het ziekenhuis en ik hoop op positief nieuws als ik terug ben. Dikke knuffel.
Nou zeg, Fennah, ik had ook gehoopt betere berichten te lezen. Sterkte hoor!!

Boepie ook nogmaals sterkte....

Haha, Lente doet een paar rondes voor spek en bonen mee.

Lieselotje, fijne vakantie!!

Ik zou geen problemen hebben met in juli bevallen, ben zelf ook een juli-kindje (oké, mijn moeder heeft het geloof ik inderdaad erg zwaar gehad want mijn geboortejaar had een hele warme zomer, hihi) en vind het heerlijk om in de zomer jarig te zijn!

Gisteren op kraamvisite geweest en een heerlijk klein mannetje op schoot gehad....ik wil ook!

Voorlopig moet ik mijn moederinstinct maar botvieren op onze nieuwe pluizige huisgenoot
Ha Marmira, ja ik ben ook in Juli geboren En das waar, ik vind dat ook wel fijn om jarig te zijn. Maar het was ook wel vaak dat mn vriendinnetjes al op vakantie waren. En ik ben zelfs een paar keer in de auto jarig geweest ( onderweg met de sleurhut naar Spanje)

Maar tja als ik dan toch deze maand een beetje half-half weer meedoe ( omdat ik mn ei heb als ik in NL zit en mn vriendje in Fr) dan kan ik er net zo goed een positieve draai aan geven.

Moet eerlijk zeggen dat augustus vaak nog weer heter is .

Oktober zou ik heel graag willen, dan moet ik januari zwanger worden. Daar gaat trouwens wel weer een beetje mijn grens liggen. Of ik hem dan weer ga verschuiven weet ik niet, dan wordt het verschil tussen de twee ook wel weer een stuk groter.

We zien het wel.

Lieslotje... das gemeen... ik wil ook op het strand! Is er dan Herfstvakantie bij jullie? Of haal je je kids gewoon een paar dagen extra van school?
Ik laat ze inderdaad donderdag en vrijdag spijbelen. Ze hebben pas volgende week vakantie.

Mijn oudste is in augustus geboren. om 1300 uur met 31 graden. Zonnetje pal in de slaapkamer. Kan je vertellen dat dat geen pretje is. Maar goed: als je eenmaal bezig bent heb je daar niet zo'n erg in.
Ik heb manlief overigens op non-alcohol gezet! En mezelf dan ook maar. Moet dan maar ff een maand of 3. Kijken of dat wat oplevert....

Of hij er blij mee is?.......
Dag dames.

Even een ego post hoor.

Mijn trouwdatum wordt waarschijnlijk 17 november. De datum hebben ze onder voorbehoud vastgehouden, en die gaan we volgende week bevestigen.

Dus ben erg druk met uitzoeken wat we kunnen doen en met wie en waar en waarom....pfff....is wel ineens erg snel allemaal. Maar wel lekkerder dan 4 weken voor de uitgerekende datum.

Volgende week een weekje vrij. Moeten dus naar gemeentehuis om opnieuw in ondertrouw te gaan, en naar de andere gemeente waar we dus nu uiteindelijk gaan trouwen. Gelukkig kon dit op 1 dag.

Verder willen we nog eens lekker uit eten, want dat is er met die misselijkheid ook nooit meer van gekomen.

Mijn vader komt maandag en dinsdag laminaat leggen in de babykamer. Dus het weekend moet alles leeg zijn en oude vloer eruit gesloopt.

Vandaag naar verloskundige en verjaardag. Druk druk druk...

Tis gisteravond in mijn rug geschoten....kan echt geen kant meer op vandaag. Het liefste blijft ik de hele dag staan, maar dat ziet er zo raar uit achter de balie. Hoop dus maar dat het er snel weer uit schiet.
Zielig voor je Lipa, ff rustig aan doen met je rug. Maak van de nood een deugd en lekker op de bank met een dvd. ( sex in de cityfilm is lekker lang en best leuk)

Lieselotje, zonder alcohol in de vakantie? hahaha knap hoor, dat zal ie leuk vinden

Hihi, ik lach wel maar hier beetje hetzelfde hoor, hij zal echt die sigaretten moeten laten staan. Maar goed, 3 is wat anders dan een pakje... maar alle beetjes helpen en als ik rokers in mn buurt heb grijp ik er toch ook snel naar. Weer even gezond doen voor de kerst eraan komt. ( jippie weeeeer naar de schoonouders...)
Ach Lipa, jij hebt ook geen makkelijke zwangerschap he?! Ik hoop dat de tweede helft makkelijker en leuker voor je wordt!

En Lente: de man "mag" wel twee glaasjes per dag hoor. Dus in de vakantie knijp ik een oogje dicht. Maar ik heb het eigenlijk liever ff niet. Ik moet er ook een hoop voor laten. En daarna nog eens negen maanden. DUs ik wil geen gezeik horen over een paar maanden hoor! Dat doet hij dan maar gewoon even.
Lipa: als je dan toch aan dvdën bent: kijk ook ff The Notebook. Lekker brullen, vooral met die zwangerschapshormonen En weet je welke ook zo mooi is, maar wel oud: revenge met Kevin Costner. Kan ik het niet droog bij houden!
Boepie: ik ben op vakantie, niet lente!!! ze wil wel, maar ze gaat niet!
Geen dvd's voor mij....maar gewoon werken.

Heb net 750 griepvaccinaties binnengekregen die ik nu in een koelkastje moet gaan proppen van 1 bij 1. Lekker gebukt dus...Ga er maar een krukje bij pakken....

Vraag me ook af hoe ik straks de onderzoeksbank af kom bij de vlk....haha...
quote:lieselotje schreef op 14 oktober 2008 @ 12:51:

Boepie: ik ben op vakantie, niet lente!!! ze wil wel, maar ze gaat niet!
mijn god ik sta al ruim 2 uur te strijken... Heb die afl van Bridget gezien. Vind het toch wel grappig. ja ze overdrijft wel een beetje erg soms... maar goed over het algemeen wel leuk om bij te strijken. Daarna alweer 2 lessen frans van een half uur ( in het engels, dus het hangt me nu enoooorm mn strot uit die amerikaanse manier van 'lesjes') Pimsleur, voor de nieuwsgierigen.

En nu wil ik ff pauze... maar das niet slim... maar das dan jammer!
Ik vind Bridget echt helemaal geweldig!

Ben van plan zwanger terug te komen van vakantie... Tenminste mijn ei is ergens daar op de laatste dagen. Probleem is alleen dat we met de kinderen op een kamer slapen.... erg vruchtbaar zal dat dus niet worden :( Moeten we toch even iets op verzinnen

Meisjes: morgen ben ik superdruk en de hele dag weg. Dus ik wens jullie hierbij vast een leuke, gezonde, lekkere, zonnige, vruchtbare, week.

Fennah: ik hoop dat je snel weer naar huis mag en je beter gaat voelen. Jij ook Lipa!!

Tot volgende week.

xxxxx,
Waar is iedereen???

Mijn controle bij de vlk was goed, bloeddruk wordt steeds lager.

Het hartje had ze deze keer via het ruggetje te pakken en daardoor hoorden we hem super krachtig!

Erna naar de verjaardag van mijn zus, dus lag pas om 00.30 in bed....en om 5.40 uur ging de wekker alweer. Voel me nu dus niet erg fit, vanavodn extra vroeg erin dus.

Info voor Boepie:

Volgende vlk 11-11

Echo mag leeg....er komt geen echo meer helaas. We gaan nog wel een 4d echo afspreken, maar die datum hebben we dus nog niet.

Bijzonderheden: Meisje. Trouwen 17-11
He meiden,

Even een berichtje van mij, want de kans is groot dat ik vandaag mijn laptop moet inleveren.

Gaat hier echt kl*te, die prednison slaat gewoon niet aan. En moet nu ook veel braken, dus zit zonder overdrijven dag en nacht een paar keer per uur op de wc met kotsbakje erbij op schoot. Bleh, echt een hel, hoop dat het snel gaat aanslaan, want weet niet hoe ik dit moet volhouden. Krijg sinds gisteren 24 uur per dag vocht toegediend, omdat ik niks meer binnen hou en volgens de gyn kan de baby daardoor niet snel tekorten oplopen. Een hele geruststelling natuurlijk. Maar hoop dat ik snel wat opknap, want ze hebben het al over sondevoeding en dan ben ik echt niet over 2 weken thuis. Naja goed, alles maar per dag bekijken he. Maar ik kan niet wachten totdat ik weer thuis kan zijn, lijkt me zo fijn.

Lieselotje, hele fijne vakantie!

Heb voor de rest niet zo heel veel kunnen onthouden van al die berichten. Spreek jullie weer snel
37 weken zwanger!
Jee, Fennah, ik had zooo graag beter nieuws van jou willen lezen... Ik kan niet veel meer doen dan je nog maar een keer heel veel sterkte te wensen!!
Fennah jij hebt het echt niet makkelijk....ik leef erg met je mee.

Ik had gehoopt dat je nu eindelijk eens op zou knappen na al die ellende....

Sterkte meid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven